У березні цього року я придбав GEON TERRAX 250 CB (21/18) PRO , зараз пробіг ~200км.
Маю декілька запитань з приводу передньої вилки GEON TERRAX 250 CB (21/18) PRO: 1) на перах (внизу), де клапан регулювання жорсткості, напрямок «H» (hard) на зустіч . На одному за годинниковою стрілкою, на іншому проти годинникової стрілки. Початкові налаштування (з заводу) були наступні - на обидвох перах клапани-регулятори були закручені згідно напрямку вказаному на правому пері (за годинниковою стрілкою) Якщо вірити написаному на лівому пері .. то – праве перо було відрегульвано “H” (hard), а ліве перо “S” (soft).
2) я пробував викручувати обидва клапани-регулятори в положення “H” (hard) (згідно зображень на перах ) але передня вилка без змін залишалася «м’якою». Так от вилка досить "м'яка" , чи є спосіб зробити її жорсткішою? Наприклад заміною масла?
3) яка різниця між вилками GEON TERRAX 250 CB (21/18) PRO та GEON TerraX Cross 85 / 2-тактний (2018) ?
Добрый день, возможно в вилке мало масла, я у себя сливал масло с передних амортизаторов, там было по 250 мл, залил Мотюль W5 по 400 мл., все регулируется . Посмотри видео по обслуживанию нового мотоцикла, будет очень полезно:
Ще прохання підкажіть клапани регулювання жорсткості, напрямок «H» (hard) на зустіч ? " ..клапан регулювання жорсткості, напрямок «H» (hard) на зустіч . На одному за годинниковою стрілкою, на іншому проти годинникової стрілки.."
На направление как то не обратил внимание, у меня изначально все регулировки стояли в положении Soft , как указано на корпусе амортизатора, амортизаторы были очень мягкие, я установил на 2 щелчка в сторону Н и на сжатие и на отбой, покачав вилку сразу же видно разницу. Сейчас обкатка, поэтому особо не прыгаю, а так на обычных грунтовках все хорошо, на ямах до отбоя ни разу не сработало, при том, что мой вес 87 кг.
[quote="Anders"]Добрый день, возможно в вилке мало масла, я у себя сливал масло с передних амортизаторов, там было по 250 мл, залил Мотюль W5 по 400 мл., все регулируется . Посмотри видео по обслуживанию нового мотоцикла, будет очень полезно:
Минулого тижня я вирішив обслужити свій TerraX 250 pro. Якраз забрав з нової пошти замовлення : • гідравлічне масло MOTUL FORK OIL FACTORY LINE 5W (1L), • консистентна змазка BEL-RAY Waterproof Grease (0,454L), • спрей для повітряних фільтрів Motul A2 400ml Допомагав в роботі син. Замінили масло у перах передньої вилки. З заводу у перах залито по 250мл. масла (разом 500мл.). Залили у кожне перо по 400мл MOTUL FORK OIL FACTORY LINE 5W. Перебрали передню підвіску. Підшипники переднього колеса змащені. Обробили спреєм повітряний фільтр. Поки ми з сином обслуговували TerraX , підключили заряджати акумулятор Scrambler 250. Пізніше виявилось що акумулятор повністю втратив ємність, тому замовили в замін гелевий DYNAVOLT MG 6.5L
Посилання на відео обслуговування передньої вилки
Після проведених робіт зробив легенький тест TerraX . Результат сподобався – підвіска стала ПРУЖНІША і загалом мотоцикл почав поводитись ВЕСЕЛІШЕ.
Ще прохання підкажіть клапани регулювання жорсткості, напрямок «H» (hard) на зустіч ? " ..клапан регулювання жорсткості, напрямок «H» (hard) на зустіч . На одному за годинниковою стрілкою, на іншому проти годинникової стрілки.."
Нарешті перевірив чи правильно нанесено зображення на перах .. виявив що не правильно! На обидвох перах COMPRESSION "Н" (жорсткіше) - за годинниковою стрілкою. Як досліджував ... зняв переднє колесо і по черзі закручував гвинт регулювання у крайні положення і пробував руками жорсткість кожного пера окремо.
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 11
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения