Поки на нашому ринку цей мот новинка, турки вже на всю на ньому їздять. Ось сторінка в FB. Ще знайшов відео з максималкою в 145 км/год по спідометру при 8-8.5к обертів (максималку видно на 11:05): [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=uIkocY0fPsw[/youtube] Навіть якщо відхилення спідометру +10%, як часто буває в китайців (тобто максималка порядку 130 км/год по GPS), це доволі гарний показник по швидкості, тим більше що його можна змістити заміною зірок в діапазон максимальної потужності (7.5к обертів по характеристикам). Якщо змістити - отримаємо крейсер 105-110 км/год (по GPS) при 6к обертів. Думаю, десь такі будуть його реальні швидкісні можливості. Цього має вистачити для комфортного пересування по трасі на дальняк, єдине що вітрове скло на такій швидкості необхідне. Сподіваюсь, китайці не підкачають і це буде справді гарний байк подвійного призначення. P.S. Цікаво чи допоможе збільшити потужність і прогнозованість роботи газом заміна карбюратора на щось японське, як роблять з іншими дакарами.
_________________ Мотоцикл може навчити багатьом речам тих, хто готовий вчитись.
Зарегистрирован: 22 апр 2018, 23:06 Сообщений: 668 Откуда: Запорожье
Мото: HONDA CRF 250 L.
Возраст: 46
Тел.: 0676123316
Имя: Владимир
Storch писал(а):
ShaTALKER писал(а):
Сподіваюсь, китайці не підкачають і це буде справді гарний байк подвійного призначення.
Як на мене, то хотілось би висоту по сідлу поменше, а об'єм бензобаку побільше.
Под ваши запросы есть Грандтур.А у Твин Кама всё то что доктор прописал,весу б кило на 10-15 меньше вообще было б супер.Шестиступка кпп,тяговитый двиг,водянка,клиренс 30 см,колёса 18 и 21,ходовка фастэйс,возможность перевозки пассажира и багажа.Что ещё надо настоящему искателю приключений?
хотілось би висоту по сідлу поменше, а об'єм бензобаку побільше
Грандтур або Зонгшен RX3 тоді треба купувати, вони ендуро-туристи, а це ендуро. Нехай до нормального ендуро і не дотягує вагою, але це все-ж китайський twincam більше схожий на ендуро, ніж китайські спорти на спорти і китайські чопери на чопери
_________________ Мотоцикл може навчити багатьом речам тих, хто готовий вчитись.
Зарегистрирован: 22 апр 2018, 23:06 Сообщений: 668 Откуда: Запорожье
Мото: HONDA CRF 250 L.
Возраст: 46
Тел.: 0676123316
Имя: Владимир
Storch писал(а):
А нічого, що у Грантура ваги як у Трансальпа, а потужності як у Бахи?
Если с грандтура скинуть две банки глушителя,большой бак,обвес(морду, дуги),убрать экологию и вернуть карб получился бы офигенный 400-т кубовый эндурик.
Зарегистрирован: 22 апр 2018, 23:06 Сообщений: 668 Откуда: Запорожье
Мото: HONDA CRF 250 L.
Возраст: 46
Тел.: 0676123316
Имя: Владимир
KSA писал(а):
Твин Кам уже в салоне))
Сфоткайте кто-нибудь в салоне живьем,лучше фотосессию или обзор.И по характеристикам: какие хода подвесок,какие регулировки,шины,обода и т.д.В описании на сайте нету ничего.Ждем более подробного описания.
Зарегистрирован: 12 июн 2018, 19:12 Сообщений: 175 Откуда: ODESSA
Мото: M-105.Benelli TNT-600GT.Geon TerraX-250 PRO
Возраст: 42
Имя: Сергей
vovan4ik писал(а):
KSA писал(а):
Твин Кам уже в салоне))
Сфоткайте кто-нибудь в салоне живьем,лучше фотосессию или обзор.И по характеристикам: какие хода подвесок,какие регулировки,шины,обода и т.д.В описании на сайте нету ничего.Ждем более подробного описания.
В Одессе,вечером поеду смотреть,в ФБ есть уже фотки
І приєднуюсь до тих, хто хоче огляд. Цікавлять регулювання і ходи підвісок, а також які на ньому обода (сталь чи алюміній). Ще ідеально було б про двигун щось дізнатись - з чого скопійований, що від нього очікувати, як працює і які вібрації.
І, мабуть, головне питання - що з запчастинами. Це ендуро, в ньому, по хорошому, через 200 (нехай навіть 400-500 при бережному використанні) мотогодин міняти кільця треба, а то і всю ЦПГ, а це всього сезон-два активно поїздити. Плюс особисто я цікавлюсь невеликим переобладнанням в туриста, а для цього хотілося б купити додатково сідло (під перешивку) і колеса в зборі.
_________________ Мотоцикл може навчити багатьом речам тих, хто готовий вчитись.
Це вже місяць мінімум висить на геонбайк) Писали саме що на ФБ фотки, я подумав що щось нове, але на сторінці геона в ФБ не знайшов, гугл також руками розводить.
_________________ Мотоцикл може навчити багатьом речам тих, хто готовий вчитись.
Це вже місяць мінімум висить на геонбайк) Писали саме що на ФБ фотки, я подумав що щось нове, але на сторінці геона в ФБ не знайшов, гугл також руками розводить.
Зарегистрирован: 22 июн 2017, 17:32 Сообщений: 35 Откуда: Донецкая обл.Украина
Мото: в планах
Возраст: 43
Тел.: 0506882497
Имя: Андрей
сегодня звонили с мототек Днепра. предлагали твинкам, я им заказывал Дакара250го, говорят что неизвестно когда будут. берите твин кам. но мне что то не хочется его. подумываю с рук наверное надо брать.
Не уявляю як ви знайшли це відео, тим не менше, візуально, мотор дуже схожий. А знаючи тісну співпрацю китайців і Benelli це може бути справді точно такий самий мотор. Мінус що в нас таких мотоциклів немає, тому запчастин також (принаймні поки). Плюс що відео справді гарно показує як починати розборку мотора. Мотоциклів цих у нас ще немає, але як їх колупають ми вже бачили
_________________ Мотоцикл може навчити багатьом речам тих, хто готовий вчитись.
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 21
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения