Нарешті і я обновився. Радий представити вам, шановне товариство, мого нового коня
Я його ласкаво кличу "Стрьомний". Але не тому, що з ним щось не так, а того що коли крутиш ручку стає дійсно стрьомно 100 японських кобилок помножені на 106 крутящого, створюють вражаючий "вау"-эфект. А підвіска - просто космос... можна їхати і не думати, що там під колесами
2008рік, пробіг 34000
В нас на форумі немає такого мотоцикла, тому, думаю вам буде цікаво. Та й мені геонклуб як рідний дім
Провів невеликий огляд. Із мінусів: - задній гальмівний диск майже мертвий - підшипник задньої зірки мертвий - гримить корзина счеплення, але то не мінус, а особливисть данного мотоцикла
На черзі невеличке ТО і закриття сезону. В міжсезонні буду проводити більш детальну дефектовку
Сьогодні проїхався по пробкам - цілком непогано, не гірше ніж на Турері. Навіть трохи зручніше, бо кермо і дзеркала вище за більшість седанів. Вага мотоцикла на ходу не відчувається, але якщо ворочати його і штовхати, то тяжкий. Але то для мене не проблема
Вибір був між наступними мотоциклами: - Honda Varadero - DL1000 - BMW R1150GS
Покатався на усіх мотоциклах, і Стрьом був найзручніший як для водія так і пасажира, також він був у кращому стані і свіжіший роками
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Заміряв розхід палива. У змішаному режимі (де 80% місто + затори/20% траса) вийшло 6.4 літри. Але, треба враховувати, що я звикаю до мотоцикла... та й цікаво було трохи "вжарити", подивитися, що теке літр . Думаю, що в моєму повсякденному режимі їзди вийде ~6літрів, що для 1000кубів дуже пристойний результат, враховуючи ,що турер брав 4.5-4.7
Єдине, що трохи засмучує - це бак на 22літри, якого буде вистачати +-350км... Але, то як кажуть - "Галя балувана". Доведеться відвикати від 500км і на заправку
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
З фотками вийшов облом Цілий день займався ТО і вивченням мотоцикла. Отже сьогодні зробив: - замінив моторну оливу і фільтр - замінив антифриз - зачистив + на стартері, бо час від часу стартер маслає наче сівша АКБ - мотоцикл, іноді пострілює в повітряний фільтр. Це відома проблема, тому знав що шукати і знайшов - злетіла маніфолда з інжекторну і був підсос повітря - заліз в аірбокс і жахнувся.... Такого я ще ніколи не бачив.. здається, фільтр ніколи не мінявся прочистив трохи і замовив новий - замінив підшипники у відомій зірці. Бо зірка мала суттєвий люфт. Там все просто, зняв колесо зняв зірку, нагрів зірку і вибив старий підшипник і запресовав новий
Також вимальовується план на зиму: 1. Заміна гальмівних рідин у контурі зчеплення і гальм 2. Заміна масла у вилці 3. Синхронізація інжектору і дроселлів 4. Чистка бензофільтру і насосу 5. Заміна колодок, заднього гальмівного диска, і мабуть передні теж підуть під заміну 6. Заміна свічок
По тюнінгу хочучка невелика: 1. Спинка на кофр для пасажира 2. Тримач для телефону 3. USB зарядки 4. Ручки з підігрівом 5. Спойлер на вітрове
Пробіг 34500
Як висновок, нажаль, за непоганим зовнішнім станом був занедбаний мотоцикл, який не знав що таке нормальне ТО. І я радий, що тепер його будуть любити і обслуговувати
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
іноді пострілює в повітряний фільтр. Це відома проблема, тому знав що шукати і знайшов - злетіла маніфолда з інжекторну і був підсос повітря
Вот это я понимаю штурмовая информационная подготовка по конкретной модели, дабы знать малейшие нюансы и косячки благодаря отзывам, бортовикам в сети на форумах и видео-обзорам на Ютубе, так работает и наш сайт.
Після мого ТО,вчора вранці мотоцикл зустрів мене помилкою "check engine" і роботою в аварійному режимі Відкрив мануал і прочитав, що в цих мотоциклах є діагностичніий розʼєм, в якому треба замкнути 2 контакти і мотоцикл перейде в режим "дилера", тобто буде показувати коди помилок при увімкненні мотоцикла. Зробив все так і побачив помилку С21 . Глянув в тей же мануал і розшифровується як "Intake Air Temp. Sensor (IATS)" ("відключений датчик повітря"). Коли збирав мотик, забув підʼєднати . Зняв пластик і виявилося, що так і є - розʼєм підʼєднаний не до кінця. Після цього помилка зникла Після Турера, трохи напрягає, що для елементарних дій треба знімати пластик, а це хвилин 15-20
Заїхав сьогодні на заправку і залив до повного (та ж колонка й та ж заправка) .Проїхав 270км, залив 14літрів - розхід пального 5.1 . Їздив трохи спокійніше і на трассі 110-130 на 6й передачі
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Поздравляю! Будет интересно следить за темой - техника в списке желаний ))) Какие впечатления от двигателя на низких оборотах? до 3000? Адепты Хонды ругают его за "оборотистость".
Маламут, дякую! З обертами так і є, відчутно, що до 3500 йому не подобається Але з 4000 починається максимум крутящого, і це помітно у вигляді "пинка" під зад, і думок "ох ніфіга-собі" Зараз в мене робочий діапазон 3500-5000, іноді до 8000, але щоб зрозуміти - 4000 на 6й передачі це 130 км/год. Хоча в заторах я не відчуваю дискомфорту 1передача дає можливість їхати від ~7км/год до 60км/год (як на автоматі)
На Хонді Варадеро такого не було, вона їхала майже з холостих. Але те що варадеро важча майже на 30кіло відчувається. До речі, це і стало одним із основних факторів для покупки Стрьомного
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Ну і фотки (Правда мотоцикл трохи брудний вже, але турендурі таке можна)
Перше, що хочу сказати - це фари. Світять пречудово. Іноді мені здається що світло краще ніж на моєму авто
Приборка має цікавий дизайн, але читається дуже класно з любої позиції. Датчику включеної передачі немає, але воно і не потрібно. Дуже сподобалося 2 тріпметра, один я використовую як від заправки до заправки, а другий буду від ТО до ТО. Присутній годинник, тахометр, спідометр (стандартно), індикатор рівня палива і індикатор температури ОЖ
Передні гальма двудискові-плаваючі, супорти TOXICO. Гальмує мотоцикл нормально і прогнозовано
Задні - однодискові, супорты nissin По якості гальмування скажу - "ну такоє". Можливо треба замінити диск і прокачати рідину
Дзеркала вище всяких похвал. Просто вогонь. Видно все і знаходяться на такому рівні, що не потрібно опускати голову від дороги. Ліве дзеркало має косметичний дефект у вигляді пятен, тому вже шукаю комплект нових. Вітрове скло гарно підійшло під мій зріст, але хочу спробувати зі спойлером. Відбиває потік в плечі і верхушку шолома. Тонування, впринципі не заважає. Кермо трохи покоцане, але я всеодно хочу в майбутньому поставити трохи повище (типу protaper). Недостає зараз рукояток з підігрівом
Двигун, вшка, їде знатно. Запасу потужності, більше не потрібно. Звук двигуна приємний, але не хонда . Спецефічний, судзукі. Я спочатку думав, що з ним щось не так... але подивився відос американців, звучать так само. Двигун взятий від спортбайка Suzuki TL1000, трохи дефорсований. Максимум крутящого з 4000 об/хв. Саме з цих обертів починається магічний "вау-ефект". Присутні рідні дуги, але я не знаю що вони захистять у разі падіння, бо мені здається, що пластик дістане до землі. Але я перевіряти не буду
Родзинка цього мотоцикла - комбіноване охолодження. Є масляний радіатор і водяний. Ходять слухи, що перегріти цей мотоцикл неможливо. Радіатор трохи покоцаний, але цілий. В пошуках захисту для водяного радіатора і алюмінієвого захисту картера і масляного радіатора
Сідушка непогана, але трохи жостковата. Можливо, в майбутньому, зміню її гелеву... але 400євро за сідло, поки жаба давить. Присутнє регулювання заднього амортизатора і передньої вилки
Спонсором файного "саунду" є дві стокові банки вихлопу. Звучать на ХХ просто космічно, але й не дуже голосно. Автомобілі в заторах одразу посуваються, коли я їду в поміжрядді (на турері такого не було )
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Зарегистрирован: 20 сен 2016, 18:49 Сообщений: 2056 Откуда: Запоріжжя
Мото: Honda NC700XA
Возраст: 58
Тел.: +38-067-61-91-611
Имя: Ігор
Vlsirko писал(а):
Родзинка цього мотоцикла - комбіноване охолодження. Є масляний радіатор і водяний. Ходять слухи, що перегріти цей мотоцикл неможливо. Радіатор трохи покоцаний, але цілий. В пошуках захисту для водяного радіатора і алюмінієвого захисту картера і масляного радіатора
Примерно такая же система на "Африке твин". Слухи слухами, но перегреть его, при наличии ОЖ, будет ну очень сложно. Скорее всего, даже, невозможно. Ну, разве что, если забить оба радиатора грязью.
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 2
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения