Geon-club.com.ua
http://geon-club.com.ua/forum/

"Стрьомний" Suzuki Vstrom DL1000
http://geon-club.com.ua/forum/viewtopic.php?f=119&t=7222
Страница 2 из 6

Автор:  Liner [ 27 сен 2019, 13:15 ]
Заголовок сообщения:  Re: "Стрьомний" Suzuki Vstrom DL1000

Вітаю з новим конем, богатёх вам кілометрів та добрих вражень! :good:

Автор:  Vlsirko [ 28 сен 2019, 09:23 ]
Заголовок сообщения:  Re: "Стрьомний" Suzuki Vstrom DL1000

Liner, дякую! Так, вражень вистачає... Вчора виявив, що правий пластик не рідний. Підтвердилася теорія, що мот падав на правий бік. На швидкість не впливає. Вчора залив повний і отримав 7літрів на сотню :roll: А минулого разу було 5.1... стиль їзди не змінився. Треба все ж замінити повітряний фільтр. Доречі, після мого то, хлопки в аірбокс зникли. Але збільшився розхід :cry: Є теорія, що забитий фільтр повітря не так сильно впливав на розхід, коли був підсос повітря через маніфолду :crazy:

Автор:  Liner [ 28 сен 2019, 15:57 ]
Заголовок сообщения:  Re: "Стрьомний" Suzuki Vstrom DL1000

Так, слушна думка, успіхів в мотосрпаві! :good:

Автор:  Vlsirko [ 09 окт 2019, 08:06 ]
Заголовок сообщения:  Re: "Стрьомний" Suzuki Vstrom DL1000

Нарешті поборов симптоми "мертвого" аккумулятора :Yahoo!:

Симптоми були такі, час від часу натискаєш на стартер і він ледь провертає двигун і мовчить, так могло бути декілька разів поспіль... а потім стартер починав крутити нормально і двигун схватував. Спочатку, зачистив всі контакти (+ на АКБ і на стартері і массу)- не допомогло. Перевірив АКБ, все в нормі - 12.8 у стані спокою, зарядка є - все згідно мануалу 13.8-14 без навантажень і 13.4-13.6 з дальнім світлом. Правда мені не дуже сподобалося, що в момент старту напруга на АКБ просідає до 9В :o . Уже почав грішити на сам стартер і приготувався до дорогого ремонту :cry:

Коли в чергове, симптоми проявилися я помітив, що при натисканні на кнопку стартера, коли двигун мовчить, не гасне ближнє світло. Справа в тому, що японці, народ розумний і при вмиканні стартера електрична схема розмикає контакт на ближнє світло, щоб в момент старту навантаження на АКБ було менше. І тут до мене дійшло, справа в кнопці - розібрав, прочистив, змазав і після цього вже другий тиждень проблема себе не проявляє.

Дам пораду - якщо розбираєте кнопку, сфотографуйте положення всіх запчастин у зібраному стані, щоб потім зекономити собі годину дві на догадки, як же воно було зібрано :D

Мотоцикл кожен день справно катає мене на роботу. Що можу сказати, я дуже задоволений. Вітрозахист на висоті. Вчора їхав зранку - було -2 :shock: Замерзли тільки руки (дуже не вистачає ручок з підігрівом) і кінчики пальців на ногах, все інше на швидкості 110-120 взагалі не піддається обдуву

Я вже казав, але повторюся ще раз - світло фар, просто космос. Ніякого дискомфорту при їзді в темний час за містом, по трассі

Комфортна швидкість 120-130. Можна й більше, але мотоцикл починає хвАцько жерти бензин :) Та мені й більше не треба. Сам запас потужності гріє душу

Ще помітив, що на такому мотику більше поважають на дорозі. Іноді навіть володарі новеньких гусів і харлеїв знисходять, і здороваются на дорозі 8)

Про розхід пального. Виявив, що розхід залежить від того як крутити ручку (ну це очевидно, просто я ніколи не думав що він залежить саме на стільки). Якщо їхати динамічно то виходить 7-8літрів. Можна і в 10 поміститися, але тоді вже й масло в двигун доливати прийдеться. Але останні 2 баки я викатав в більш спокійному режимі, розганявся плавно, крейсер 110-120 за містом, час від часу динамічний розгін до 180 і вийшов на розхід пального в 5.3-5.5, що мене дуже задовольняє :roll:

Ну і останнє, що хочу сказати. Дуже багато де, пишуть що цей мотоцикл катастрофічно не підходить для їзди по місту. Так от, ті хто таке пишуть або просто не їздили на цьому мотоциклі по місту, або просто не підходять до нього за фізичними параметрами. Я не буду сперечатися, що на моторолері чи юбріку буде зручніше (на крайні випадок можна взяти мот під мишку і піти як пішохід :lol: ) і багато чого залежить від зросту і фізичних данних (182зросту і 98кг ваги), але для мене мотоцикл дуже зручний. Я в міжрядді відчуваю себе як риба у воді - мотоцикл високий і вузький, проходить в такі діри, що на турері я б побоявся :)

Автор:  Vlsirko [ 12 окт 2019, 20:47 ]
Заголовок сообщения:  Re: "Стрьомний" Suzuki Vstrom DL1000

Сьогодні видалося декілька вільний годин, тож я вирішив попрацювати з мотоциклом.
Перше, що зробив це замінив повітряний фільтр. Ось це, стояло там раніше :shock:
ИзображениеИзображение

Встановив новий
ИзображениеИзображение

Далі зняв бензобак для ревізії
ИзображениеИзображение

Як я і здогадувався, туди ніхто і ніколи не лазив
ИзображениеИзображение

У відстойнику на дні була субстанція, схожа на землю
ИзображениеИзображение

Так виглядав фільтр грубої очистки
ИзображениеИзображение

Все відчистив очисником карбюратора. Ну і те, заради чого все затіювалося - знайомтеся, це фільтр тонкої очистки палива від японських інженерів. Виконує роль держака бензонасосу і фільтра. Ціна нового 200$ + 50 $ доставка :ROFL:
ИзображениеИзображение

Добре, що спільнота встромщиків дуже велика і є люди, які не згодні з таким порядком речей. Отже встановлюю виносний паливний фільтр. Для цього купую 1м паливного шлангу gates 8мм, 2 бистрозйоми від вазу, 4хомути і сам фільтр.

В рідному фільтрі сверлю отвір 4мм. Де описувати не буду в інтернеті маса фотографій. Завдяки цьому отвору бензин після насосу піде в обхід рідного фільтру одразу в інжектору
ИзображениеИзображение

Після чистки і свердління все збираю.
ИзображениеИзображение


З бензобаком закінчено, переходимо до наступної частини. Знімаю фітинги з рідного шлангу, що йде від бензобаку до інжектору
ИзображениеИзображение

З'єдную 2рідні фітинги і 2нові бистроз'єми шлангом і інсталюю на мотоцикл
ИзображениеИзображение

ИзображениеИзображение

ИзображениеИзображение

На виході маємо стандартний бензиновий фільтр, який коштує 120гривень і замінити можна за 15 хвилин

Тест-драйв проведу завтра, але одразу помітно що мотоцикл почав працювати рівніше і краще реагує на ручку газу

Зимою заміню черв'ячні хомути на силові і прямі бистроз'єми на кутові. Гумовий шланг засуну в пластикову гофру, щоб він ніде не терся і не прилягав до гарячого двигуна

Автор:  Vlsirko [ 13 окт 2019, 17:08 ]
Заголовок сообщения:  Re: "Стрьомний" Suzuki Vstrom DL1000

Сьогодні трохи катнули в Трипілля. Дуже кайфова природа. Мотоцикл веде себе чудово. Пропали ривки на низьких обертах і двигун працював рівно :Yahoo!:

ИзображениеИзображение

ИзображениеИзображение

ИзображениеИзображение

Автор:  Viktozen [ 13 окт 2019, 19:34 ]
Заголовок сообщения:  Re: "Стрьомний" Suzuki Vstrom DL1000

Мотоцикл зусиллями нового власника потихеньку приходить до тями. :good: Влад за Турером не сумуеш ?

Автор:  BIN [ 13 окт 2019, 21:31 ]
Заголовок сообщения:  Re: "Стрьомний" Suzuki Vstrom DL1000

Влад , классные фото и мотоцикл в хороших руках. :good:

Автор:  Vlsirko [ 13 окт 2019, 22:10 ]
Заголовок сообщения:  Re: "Стрьомний" Suzuki Vstrom DL1000

Viktozen, не вистачає бака на 28літрів і росходу в 4.5 на сотню :D

Автор:  Vlsirko [ 18 окт 2019, 08:18 ]
Заголовок сообщения:  Re: "Стрьомний" Suzuki Vstrom DL1000

Отже, після моїх маніпуляцій я проїхав 300км (1 бак). І вже можно зробити висновки:

    * Із 300км 100 були з другим номером і 200 змішаний режим місто-траса, але майже без заторів. Я по своїй природі не "ракетчик", тому ганяти не полюбляю, крейсер на трасі тримаю 120-130км/год. Сьогодні залив повний бак шелівського 92 і отримав розхід в 4.5 :shock:
    * Бензонасос тепер працює безшумно, коли заведенний двигун. Щоб його почути треба реально вслуховуватися
    * Мотоцикл став гарно реагувати на ручку газу, без підтупів на певних обертах - все рівномірно
    * Таки дійсно пропали ривки на малих обертах. Раніше на 2й передачі в заторі було їхати неможливо - мотоцикл смикався і його ковбасило. Якщо оберти нижче 3500 - то все, торба :crazy: Зараз все ок! Їде рівно, хоча максимум крутящого, дійсно відчувається з 4000об/хв

Резюмуючи - любіть свій мотоцикл, і він вам віддячить тим же :friends:

По їзді з пасажиром - мотоциклу впринципі, пофіг є він чи немає... Пре як нічого не бувало. З відгуків дружини:
...сидіти, впринципі зручно, тільки з непривички трохи затікали ноги. Сидіння трохи затверде, хотілося б мʼякіше. І за рахунок високого вітрового скла, за твоєю спиною утворювалися завихи повітря і били прямо в шолом, але то було на швидкості більше 130

Підняв на одну поділку вітрове скло - тепер воно як і повинно бути, приблизно на рівні верхньої губи-носа. Єдиний момент, тоноване вітрове скло це ЗЛО... Але вже наче звик. Спочатку дуже заважало

Вчора приїхали ручки з підігрівом, на цей раз вирішив купити фірмУ - "Oxford Premium Adventure". Дуже мені сподобалася якість самих ручок. На наступному тижні приїде нове алюмінієве кермо Lucas TRW і я займуся установкою :roll:
ИзображениеИзображение

По керму - виявив, що воно погнуте і стоїть не рівно :pardon: Справа в тому, що судячи з відгуків на буржуйських сайтах, рідне кермо зроблене із суміші пластиліну і лайна і гнеться навіть від прикладування мотоцикла. Нове кермо вище на 1см, вужче на тей же сантиметр і легше на півкіло :) , але впринципі майже як рідне
ИзображениеИзображение
Ще один важливий момент - алюмінієве кермо товстостінне. В середньому 4-5мм. Рідне сталеве кермо - 2мм. Тому рідні грузики керма не підійдуть, а вони фіксують захист рук. Грузики я теж очікую в комплекті з кермом :)

В процессі перечитування сервіс-мануала, виявив, що регулювання потребує прогрівочний режим. Коли заводиш на холодну двигун одразу переходить в режим ХХ на обертах 1100-1200, а повинен 2000-2500 при температурі повітря нижче 10 градусів. Процедура регулювання доволі проста, але потребує зняття пластику і баку %) тому, мабуть відкладу все до зими і суміщу все з чисткою, регулуванням і синхронізацією інжектора . А поки працює і файненько :)

Автор:  Vlsirko [ 18 окт 2019, 20:53 ]
Заголовок сообщения:  Re: "Стрьомний" Suzuki Vstrom DL1000

Хлопці, з розхідом 4.5- відбій :o
Виявилося, що мене сьогодні заправили не по кришечку, а до відсічки :lol: Недолили десь літри 3. Так що виходить розхід 5.5+-
Тепер я збагнув чому від однієї заправки виходить 5 літрів, а потім 7 :lol:
Засічу розхід більш уважніше

Автор:  Vlsirko [ 19 окт 2019, 22:15 ]
Заголовок сообщения:  Re: "Стрьомний" Suzuki Vstrom DL1000

Встановив сьогодні нове кермо і ручки з підігрівом
ИзображениеИзображение

Кермо суттєво нижче ніж рідне, хоча по розмірам повинно було бути на 1 см вище. Хоча за рахунок трохи іншої форми посадка здалася більш зручнішою
ИзображениеИзображение

Ну і ручки, поки підключив їх напряму до АКБ, як і написано в інструкції... Взимку зроблю через реле від замка
ИзображениеИзображение

ИзображениеИзображение

ИзображениеИзображение

Автор:  Koshatina [ 19 окт 2019, 22:43 ]
Заголовок сообщения:  Re: "Стрьомний" Suzuki Vstrom DL1000

Предпочитаю мот заправлять сама. Заправщики вечно то не дольют, то перельют. Один раз залили прям под кромку, я замок в бензине утопила и выдавила им его наружу.

Автор:  Vlsirko [ 20 окт 2019, 08:14 ]
Заголовок сообщения:  Re: "Стрьомний" Suzuki Vstrom DL1000

Koshatina, я мабуть, тепер теж сам заливати буду. Бо нереально поміряти розхід пального

Автор:  Viktozen [ 20 окт 2019, 08:30 ]
Заголовок сообщения:  Re: "Стрьомний" Suzuki Vstrom DL1000

Я теж тільки сам заправляю, заправщики пруть пістолет у бак по саму ручку, якщо бак мае по центру згиб під раму наприклад ТвінКам то можуть легко поцарапати фарбу у баці, а нахер воно таке треба.

Автор:  Vlsirko [ 04 ноя 2019, 16:34 ]
Заголовок сообщения:  Re: "Стрьомний" Suzuki Vstrom DL1000

Отже, сезон йде до завершення... а я виявив, що в мене нема жодного відоса із новим мотоциклом. Сьогодні "наверстав"
[youtube]https://youtu.be/hhDptNTKTCU[/youtube]

Автор:  Vlsirko [ 08 ноя 2019, 11:33 ]
Заголовок сообщения:  Re: "Стрьомний" Suzuki Vstrom DL1000

Ну, я ще теж продовжую сезон :Yahoo!:
Изображение

Автор:  Vlsirko [ 13 ноя 2019, 11:13 ]
Заголовок сообщения:  Re: "Стрьомний" Suzuki Vstrom DL1000

Користуючись розпродажею 11.11 на aliexpress, були замовлені деякі "ніштячки" для мого коника:
1. Задній гальмівний диск bikingboy
2. Комплект колодок гальмівних, "на пробу" - так-сказати
3. Проставки керма +3см
4. Виноси дзеркал

По приїзду зніму відгуки

Заміряв розхід пального, в середньому виходить 5.5-5.7 літри у змішаному режимі


Продовжую насолоджуватися аномально-теплою погодою :Yahoo!:

Автор:  Vlsirko [ 17 ноя 2019, 18:28 ]
Заголовок сообщения:  Re: "Стрьомний" Suzuki Vstrom DL1000

Ну от і все, сезон 2019 закрито... Можна було б і ще покататись, але вже ледь до запалення легенів не накатав :ROFL:

Отже, що зробив по консервації:
1. Вичистив і намазав ціпка
2. Зняв АКБ
3. Залив 95го 'під кришечку'
4. Вимив мотоцикл

ИзображениеИзображение

Чохол, як рідний. Підійшов той, який я купував на турера
ИзображениеИзображение

Ну і маленький подаруночок, моєму коникові :Rose:
ИзображениеИзображение

Мій пробіг 3000км з Вересня місяця. Це звичайно мало, але є що сказати. Процитую Дотса - 'мотоцикл, о котором стоит мечтать' =@

Автор:  Vlsirko [ 07 янв 2020, 18:43 ]
Заголовок сообщения:  Re: "Стрьомний" Suzuki Vstrom DL1000

[youtube]https://youtu.be/7j8Kc0C9FqQ[/youtube]

Автор:  Vlsirko [ 21 янв 2020, 00:03 ]
Заголовок сообщения:  Re: "Стрьомний" Suzuki Vstrom DL1000

[youtube]https://youtu.be/9Mq-41wkpPQ[/youtube]

Автор:  Viktozen [ 21 янв 2020, 08:54 ]
Заголовок сообщения:  Re: "Стрьомний" Suzuki Vstrom DL1000

Лайк. Гарне та цікаве відео, Влад продовжуй будемо дивитись :good:

Автор:  Gefest [ 21 янв 2020, 23:37 ]
Заголовок сообщения:  Re: "Стрьомний" Suzuki Vstrom DL1000

Влад, вітаю! Відео вийшло дуже добре, видно що старався :good: А ще, від мене вподобайка на YouTube :friends:

Автор:  TIgor [ 22 янв 2020, 21:06 ]
Заголовок сообщения:  Re: "Стрьомний" Suzuki Vstrom DL1000

Влад, смотрю ты болты крепления диска поставил на красный фиксатор резьбы. Это что, фиксатор сильной фиксации? Может зря на сильную фиксацию поставил? Откручивать будет очень сложно.
А за видео, +1 на ютубе. :good:

Автор:  Vlsirko [ 30 янв 2020, 11:33 ]
Заголовок сообщения:  Re: "Стрьомний" Suzuki Vstrom DL1000

Хлопці дякую за підтримку! Буду і надалі старатися :beer:

TIgor, так фіксатор червоний. Маю досвід використання синього від цього виробника, то думаю ща червоний буде те що треба :) А якщо ні, то нагрів і ударна викрутка допоможуть!

До речі, нещодавно відкрив для себе цей чудовий інструмент! Хотів замінити колодки, і на задньому супорті вісь на якій тримаються колодки прикривається кришечкою, яка сидить на різьбі і має погану звичку прикіпати і не викручуватися. Попередній хазяїн добряче злизав грані на тій кришці, і руками викрутити не виходило. А ось ударною викруткою вийшло майже з першого разу

Якщо цікаво. В відео присутня розпаковка викрутки і трохи емоційний (бо був дуже радий, що вийшло викрутити :D )) процес викручування
[youtube]https://youtu.be/pydpRFRAzg0[/youtube]

Страница 2 из 6 Часовой пояс: UTC + 2 часа [ Летнее время ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/