Спрятать Показать
Текущее время: 26 июн 2019, 19:30

Часовой пояс: UTC + 2 часа [ Летнее время ]


Правила форума


Приветствуется создание тем для описания и обсуждения, мотоцикла GEON Tossa/ ISSEN 250 его обслуживания, ремонта, тюнинга и стайлинга



Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 5 ] 
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: чотири роки різних вражень
СообщениеДобавлено: 22 май 2019, 10:58 
Не в сети
Гость форума

Зарегистрирован: 10 май 2019, 13:25
Сообщений: 2
Откуда: Украина
Возраст: 40
Имя: Юрий

Рейтинг: 0 [ ? ]
Після експлуатаціі пантери залишились тільки позитивні враження. Було прийняте рішення рухатись далі і от issen 4v. Далі чотири роки налаштування мота під себе. Проблеми які виникали мабуть у всих це потік бак (пайка варка). Слабка бокова ножка (усилення варка). Глюче панель приладів через не герметичність і потрапляння вологи (розбирання,герметик,ВD) все запрацювало крім кнопок годинника. Важкість повертання руля (розбирання траверси чистка і змазка нижнього підшипника, встановлення пильника від потрапляння вологи). Слайдер ланцюга,рідний стерло швидко (виготовлено встановлено з силіконовоі стрічки товщиною 5мм). Заміна ланцюга на сальниковий DID, зник надокучливий шелест. Далі складніше двигун, можливо на кросовий мот норма, але тут міський дорожний де потрібна еластичність і доступність крутного моменту уже з низів, щоб маневрувати і впевнено рушати на перехрестях, не заганяючи стрілку тахометра більше 5 тис. Двигун високообертовий зовсім не іде нижче 4 тис. Даючи газу на низьких обертах отримуєм відчуття детонаціі. Для таких двигунів ставлять розумний вприск і розумне запалювання, тут звичайний карб і комутатор. Для рішення проблеми виготовлено і встановлено дві алюм. прокладки під Г.Б.Ц. для збільшення камери згорання, переміщено датчик хола на 3мм. прти напрямку обертання колінвала і от крутний момент доступний після 2 тис. гарний пуск при любій температурі. Думаю не тільки мені відомі проблеми пуску при зниженні температури, коли раннє запалення відбиває стартер що аж панель тухне. Демонтовано декомпресор в розпредвалі бо він незавжди коректно працює, відкриваєтся на малих обертах і мот просто глохне, або залипає при запуску, після цього поміняно акум на 9а/ч. Все добре але мучить звук корзини щеплення, виготовлено спец пластини які встановлено між корзиною і фрекційними дисками. Результат вразив, тепер чути лише приємний звук вихлопа.
Минулий сезон всі вдосконалення пройшли випробовування, брав дальнячки, відвідував сльоти покищо польот норм. Мот цікавий не скучний! Можна ще описати багато, але дощ закінчився, краще піду газну :Yahoo!:


Вернуться наверх
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: чотири роки різних вражень
СообщениеДобавлено: 22 май 2019, 13:44 
Не в сети
Гость форума

Зарегистрирован: 04 янв 2019, 22:34
Сообщений: 9
Откуда: Одесса
Мото: Geon Tossa
Возраст: 30
Имя: Костя

Рейтинг: 0 [ ? ]
крутой ченджлог

а что по расходу и динамике в целом (то что тянет с низов это понятно, а дальше как?) после проставки и сдвига зажигания смеси?


Вернуться наверх
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: чотири роки різних вражень
СообщениеДобавлено: 23 май 2019, 06:08 
Не в сети
Гость форума

Зарегистрирован: 10 май 2019, 13:25
Сообщений: 2
Откуда: Украина
Возраст: 40
Имя: Юрий

Рейтинг: 0 [ ? ]
Теоретично витрата могла збільшится, але мабуть знизилась бо є можливість не розкручувати двиг коли це не потрібно і менше ганяєш коробку на нижчу передачу, хоча мот просто провокує навалювати по місту бо максимальна тяга так і залишилась після 5 тис, при цьому витрата мабуть виходить за межі 7л. А траса режим 90-100 мабуть менше 3л. Динаміки, без нажопника, предостатньо, не знизилась це точно


Вернуться наверх
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: чотири роки різних вражень
СообщениеДобавлено: 23 май 2019, 16:19 
Не в сети
Интересующиеся

Зарегистрирован: 11 окт 2018, 14:12
Сообщений: 33
Откуда: Ukraine
Мото: 302
Возраст: 25
Имя: Игорь

Рейтинг: 5 [ ? ]
7 литров??? ) понятно)


Вернуться наверх
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: чотири роки різних вражень
СообщениеДобавлено: 24 май 2019, 10:47 
Не в сети
GEON клабмэн
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 20 сен 2016, 19:49
Сообщений: 1308
Откуда: Запорожье
Мото: Geon GrandTour-400 EFI
Возраст: 54
Тел.: +38-067-61-91-611
Имя: Игорь

Рейтинг: 52 [ ? ]
Vagabund писал(а):
7 литров??? ) понятно)

Да. У видел цифру 7 литров и сразу все понятно стало? :shock:
А ведь человек в начале написал
Юрий222 писал(а):
Теоретично витрата могла збільшится, але мабуть знизилась бо є можливість не розкручувати двиг коли це не потрібно і менше ганяєш коробку на нижчу передачу,

Т.е. исходя из описания, расход уменьшился, но тут же пишется про 7 литров.
Неужели, так уж и все понятно? :wink:


Вернуться наверх
 Профиль  
 
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 5 ] 

Часовой пояс: UTC + 2 часа [ Летнее время ]


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 2


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Русская поддержка phpBB