Спрятать Показать
Текущее время: 29 мар 2024, 05:01

Часовой пояс: UTC + 2 часа [ Летнее время ]


Правила форума


Вітаємо створення тем для опису та обговорення цих мотоциклів, їх обслуговування, ремонту, тюнінгу та стайлінгу



Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 6 ] 
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: чотири роки різних вражень
СообщениеДобавлено: 22 май 2019, 10:58 
Не в сети
Гость форума

Зарегистрирован: 10 май 2019, 13:25
Сообщений: 3
Откуда: Украина
Возраст: 40
Имя: Юрий
Після експлуатаціі пантери залишились тільки позитивні враження. Було прийняте рішення рухатись далі і от issen 4v. Далі чотири роки налаштування мота під себе. Проблеми які виникали мабуть у всих це потік бак (пайка варка). Слабка бокова ножка (усилення варка). Глюче панель приладів через не герметичність і потрапляння вологи (розбирання,герметик,ВD) все запрацювало крім кнопок годинника. Важкість повертання руля (розбирання траверси чистка і змазка нижнього підшипника, встановлення пильника від потрапляння вологи). Слайдер ланцюга,рідний стерло швидко (виготовлено встановлено з силіконовоі стрічки товщиною 5мм). Заміна ланцюга на сальниковий DID, зник надокучливий шелест. Далі складніше двигун, можливо на кросовий мот норма, але тут міський дорожний де потрібна еластичність і доступність крутного моменту уже з низів, щоб маневрувати і впевнено рушати на перехрестях, не заганяючи стрілку тахометра більше 5 тис. Двигун високообертовий зовсім не іде нижче 4 тис. Даючи газу на низьких обертах отримуєм відчуття детонаціі. Для таких двигунів ставлять розумний вприск і розумне запалювання, тут звичайний карб і комутатор. Для рішення проблеми виготовлено і встановлено дві алюм. прокладки під Г.Б.Ц. для збільшення камери згорання, переміщено датчик хола на 3мм. прти напрямку обертання колінвала і от крутний момент доступний після 2 тис. гарний пуск при любій температурі. Думаю не тільки мені відомі проблеми пуску при зниженні температури, коли раннє запалення відбиває стартер що аж панель тухне. Демонтовано декомпресор в розпредвалі бо він незавжди коректно працює, відкриваєтся на малих обертах і мот просто глохне, або залипає при запуску, після цього поміняно акум на 9а/ч. Все добре але мучить звук корзини щеплення, виготовлено спец пластини які встановлено між корзиною і фрекційними дисками. Результат вразив, тепер чути лише приємний звук вихлопа.
Минулий сезон всі вдосконалення пройшли випробовування, брав дальнячки, відвідував сльоти покищо польот норм. Мот цікавий не скучний! Можна ще описати багато, але дощ закінчився, краще піду газну :Yahoo!:


Вернуться наверх
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: чотири роки різних вражень
СообщениеДобавлено: 22 май 2019, 13:44 
Не в сети
Гость форума

Зарегистрирован: 04 янв 2019, 22:34
Сообщений: 9
Откуда: Одесса
Мото: Geon Tossa
Возраст: 30
Имя: Костя
крутой ченджлог

а что по расходу и динамике в целом (то что тянет с низов это понятно, а дальше как?) после проставки и сдвига зажигания смеси?


Вернуться наверх
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: чотири роки різних вражень
СообщениеДобавлено: 23 май 2019, 06:08 
Не в сети
Гость форума

Зарегистрирован: 10 май 2019, 13:25
Сообщений: 3
Откуда: Украина
Возраст: 40
Имя: Юрий
Теоретично витрата могла збільшится, але мабуть знизилась бо є можливість не розкручувати двиг коли це не потрібно і менше ганяєш коробку на нижчу передачу, хоча мот просто провокує навалювати по місту бо максимальна тяга так і залишилась після 5 тис, при цьому витрата мабуть виходить за межі 7л. А траса режим 90-100 мабуть менше 3л. Динаміки, без нажопника, предостатньо, не знизилась це точно


Вернуться наверх
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: чотири роки різних вражень
СообщениеДобавлено: 23 май 2019, 16:19 
Не в сети
Друг GEON клуба

Зарегистрирован: 11 окт 2018, 14:12
Сообщений: 71
Откуда: Ukraine
Мото: Benelli302R->HondaNC700X
Возраст: 25
Имя: Игорь
7 литров??? ) понятно)


Вернуться наверх
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: чотири роки різних вражень
СообщениеДобавлено: 24 май 2019, 10:47 
Не в сети
GEON клабмэн
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 20 сен 2016, 19:49
Сообщений: 2056
Откуда: Запоріжжя
Мото: Honda NC700XA
Возраст: 58
Тел.: +38-067-61-91-611
Имя: Ігор
Vagabund писал(а):
7 литров??? ) понятно)

Да. У видел цифру 7 литров и сразу все понятно стало? :shock:
А ведь человек в начале написал
Юрий222 писал(а):
Теоретично витрата могла збільшится, але мабуть знизилась бо є можливість не розкручувати двиг коли це не потрібно і менше ганяєш коробку на нижчу передачу,

Т.е. исходя из описания, расход уменьшился, но тут же пишется про 7 литров.
Неужели, так уж и все понятно? :wink:


Вернуться наверх
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: чотири роки різних вражень
СообщениеДобавлено: 27 сен 2019, 17:00 
Не в сети
Гость форума

Зарегистрирован: 10 май 2019, 13:25
Сообщений: 3
Откуда: Украина
Возраст: 40
Имя: Юрий
Чому дивуэмось про росход? Коли хочеш отримати емоцію починаєш крутити двиг в режимі розгін гальмування 1-2максимум 3 передача, от і виходить росхід по місту в межах 7 л. Хоча звісно бутилки не привязував,для точного заміру. Якщо іздить накатом в режимі пенсіонера,сам не рідко так іжу,росхід значно менший. Думаю і ваші моти при агресивній ізді,по місту,витрачають більше 4 л.


Вернуться наверх
 Профиль  
 
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 6 ] 

Часовой пояс: UTC + 2 часа [ Летнее время ]


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 7


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Русская поддержка phpBB