Вітаю, друзі. Не планував я міняти байк у цьому році, але надійшла пропозиція, відмовитись від якої було б повним безумством. Тому, продавши улюблений надійний та економічний Bajaj Pulsar NS200, мав забрати свій наступний байк, але розпочалася Війна. Але на минулих вихідних я таки перевіз на мотоевакуаторі в свій гараж мій перший японський байк. Знайомтеся - Kawasaki ER6N 2015 року випуску. Відразу хочу виразити вдячність за консультацію Юрі Bodtek та морально-матеріальну підтримку VazarS
Як пожартував один мій товариш: складається враження, ніби мені байдуже якого кольору - червоного \ синього\ жовтого \ зеленого - буде байк, якщо він білий. Щож, ER6N - трохи схожий на Pulsar на стероїдах
Коротко про байк - перша реєстрація в серпні 2015, 650сс - 72 кс \ 64Нм, рядна інжекторна двійка з ABS і 206кг спорядженої маси. Пробіг - 9800 км - можна вважати, що лише пройдена обкатка . В пробіг вірю, знаю власника, він досить давно переїхав в іншу країну. Тож мотоцикл пройшов ТО 10К на офіційному сервісі на початку 2019 року, був поставлений в сухий гараж, з якого я викотив його минулих вихідних. Після того, як я його відмив від пилу - не повірив своїм очам .
Гартуючи силу волі, я жодного разу за тиждень не завів мотор, а розпочав ретельную перевірку \ змащування, підтягування та заміну всіх рідин, бензу та АКБ.
Стан нутрощів - ідеально!
Щож, наразі з того, що ще можна було б поміняти з розходників - мастило у вилці - або ж відкласти це задоволення на пізніше. Мотоцикл працює досить тихо з характерним для двоциліндрових двигунів тракторним звуком.
Дуже дякую, друзі! Так, неочікувано і цим ще більше приємно. Коли мене жартома питали товариші, мол, що наступне - 400cc Bajaj Dominar? - я відмахувався і казав, що далі хочу вже двоциліндровий рядник кубиків на 500. Маючи на увазі, що "ну точно" не цього року . Ан ніт. Цього. Вже видихну зовсім спокійно, коли ми переможемо і я поставлю його на облік, бо зараз важко передати мені доручення для МВЦ, тож наразі просто по техпаспорту їздитиму. Ще дуже порадували оці підкати для мота - реально класні штуки, подобається на них вивішувати байк, коли возишся з ним.
Богдан 9800 за 7 років це 1400 км на рік, то виходить мотоцикл більше стояв чим їздив, дуже гарний варіант покупки, такий мотоцикл пропустити не можна.
Так, байк практично пропустив сезон 2015, тобто перший власник їздив 2016\2017\2018 - три сезони. ТО 10К пройдене в лютому 2019року, а в березні його власник полетів за кордон на тиждень та так і залишився там - і з того часу байк стояв обслужений у сухому гаражі. Я дуже прискіпливо перевіряв усі гумові елементи, але так і не знайшов, до чого доколупатись. Ну і ще - ціна. Я навіть відмовляв його продавати байк мені за такою ціною, бо "у мене є совість". Але нарешті погодився . а ще в комплекті купа плюшок, якими похвастаюсь наступного разу
Так, байк практично пропустив сезон 2015, тобто перший власник їздив 2016\2017\2018 - три сезони. ТО 10К пройдене в лютому 2019року, а в березні його власник полетів за кордон на тиждень та так і залишився там - і з того часу байк стояв обслужений у сухому гаражі. Я дуже прискіпливо перевіряв усі гумові елементи, але так і не знайшов, до чого доколупатись. Ну і ще - ціна. Я навіть відмовляв його продавати байк мені за такою ціною, бо "у мене є совість". Але нарешті погодився . а ще в комплекті купа плюшок, якими похвастаюсь наступного разу
Всим нам інколи щастить, але головне опинитися у потрібний час у потрібному місті та не ловити облизнів а використи можливість.
Gefest. TIgor - дуже дякую за привітання! Сьогодні вперше виїхав на байку, вирішив проскочити ненадовго на роботу в Київ. Перші враження не завжди бувають слушні, але: - крутний момент і прискорення уухх!!!, після Bajaj Pulsar NS200 - вражає, дуже приємний та тихий, але басовитий, звук двигуна\вихлопу. Байк відчувається, що трохи важчий, але керованість чудова, дуже слухняно завалюється в повороти і повністю прогнозовано реагує на ручку газу на малих швидкостях. Для мого зросту в 172 см - цілком зручна посадка, проте не можу сказати, що підвіска м'якша - такий же досить жорсткий, як і попередній Пульсар. Вітровик - він якось не порадував - або я реально відвик за осінь\зиму\затяжну весну, чи просто весь потік повітря приходить мені в підборіддя шолому - не айс. Завтра спробую покататись без вітровика. Двигун має дуже класну тягу на низьких і середніх обертах - 100км\ч - це 4.5тис на таху на 6й передачі. Візуально - красавчик
Рідного "хвоста" ми з людиною, яка мені "видавала" мотоцикл (власник в іншій країні) в гаражі не знайшли, Цей хлопчина при нагоді обіцяв ще раз пошукати його, але щось мені підказує, що при без хвоста - лише номер - ніфіга не захистить мою спину від бруду і води у випадку дощу. Є думка поставити універсальний задній хагер (крило - бризковик). Можливо навіть на нього перевісити номер + замутити підсвічування. Або ж доведеться таки придбати на розборці "хвіст", щоб повернути в сток.
Хвіст був знятий власником, бо в комплекті з мотоциклом ще йде рамка і кофри, завтра спробую з ними поїздити. Саме тому, до речі, наразі стоїть "альтернативна" задня фара, замість рідної червоної з винесеними покажчиками поворотів на гнучних ніжках (рідна фара і поворотники є). Ця що встановлена - якісна, зроблена на "американський" манер, коли поворотники інтегровані в стопи. Яскраво світять, хоча інформативність, як на мене, менша. Але виглядає круто
Зарегистрирован: 23 фев 2011, 19:00 Сообщений: 5752 Откуда: г. Украинка
Мото: NAC 25, KLE-650
Возраст: 53
Тел.: 7846979
Имя: Юрий
Гарні світлини, дійсно красавчік Хагер бажано щоб був, дуже допомогає відсіяти значну частину бруду. А скло потрібно трошки вище по формі, буде на богато комфортніше. У своїй гілці про мото я викладав фото саморобних.
_________________ То что судьба сломала, только любовь починит...
Так, дякую, читав про скло. Ще думаю. Поки перевірю, як зміниться поток, якщо взагалі прибрати його. Хагер вже замовив, повинен приїхати за кілька днів. Є думка спробувати перевісити на хагер номер + зробити підсвічування. Тоді спробувати повернути рідну червону фару-стоп + рідні або замовлені покажчикі поворотів під хвіст.
Бонусом до байку продавець віддав мені багажну систему з двома абсолютно не юзаними жодного разу місткими 35 літровими кофрами Givi V35. Сама металева багажна система кріпиться до мотоцикла на 4 болтах з чудовим доступом (тобто.... - кофри на ніч, якщо десь подорожувати, однозначно краще знімати, бо ставиться і знімається багажна система за якусь хвилину-півтори). Кофри суттєво збільшують габарити... та про що це я - вони блін перетворюють стрункий обрис Ервіна на маленького Матіза ).
Але - бонус приємний, і однозначно стимулюватиме після перемоги відправлятися в подорожі. Ще чекаю до кінця тижня замовлений на амазоні сумку на заднє сидіння \ рюкзак. і матиму до 90 літрів корисного об'єму. Дивно, раніше я якщо і подорожував - то з гаманцем, мобільним телефоном та парою спідньої білизни. Тепер вже до когось в гості без подарунків не припхаєшся .
Звичайно, з встановленими кофрами однозначно треба буде вести себе як тролейбус і забути про міжряд
Спробував покататись без вітровика - на швидкостях в 100-110 км\год в шоломі шумить вітер значно менше хоча тепер повітря незвично давить в груди. Блін, тепер я хочу високе вітрове скло випробувати, але "рідного" для er6n не можу знайти, можливо ризикну щось на кшталт такого замовити і закріпити:
10К пробігу небагато для мастила у вилці, але 7 років - це вже зовсім інше .
І, напевно, поліз я туди не даремно. Вивісив байк на дугах, розібрав вилку, заодно перевірив змазку в направляючих суппортів та посадив всі болти на фіксатор різьби.
В кожне перо залив по 400мл мастила 10W - після тестового заїзду якихось кардинальних змін ну поведінці передньої підвіски не відчув, але мені так спокійніше (ну і плюс, не пропадати ж добру - а мастило у мене ще було куплено для Pulsar NS200, але так і не дійшли руки). Подібні вечори під музику в гаражі заспокоюють та відволікають від новин з фронту.
А от поведінка задньої підвіски мене дещо непокоїть - не можу визначити причину, але присутня "сходинка" - такий собі "тиг-дим", ніби аммо вибирає 1 - 1.5см ходу, у щось ніби впирається, і тоді вже йде далі. Сам не розберуся, може поїду до когось по допомогу (можливо проблема в підшипнику осі маятника, або хз, не хочу гадати) - але "при Пульсарі такої фігні не було" ). Я взагалі поки що постійно порівнюю з "своїм колишнім" новий байк. Бо без зміни сценарію використання байка (дім-робота, прошвирнутись по трассі і по місту) з тією ж швидкістю - витрата пального у Кавасакі 4.4 літри проти 2.8 у Пульсара. Штош ...
Піддивившись на туристичному мото VazarS'a, також замовив і собі універсальний задній бризковик - 20$ по курсу ( https://www.probenzo.com.ua/mototehnika/bryzgovik-отзывы-купить ). Імхо, виглядає досить аккуратно і у разі дощу, захищатиме від бруду і спину і задню частину байка. Установка проста і тримається наче цілком надійно.
Ще кілька місяців тому замовляв собі сумку на хвіст мото (я не люблю як багажні системи псують вигляд мотоцикла). Дуже аккуратна і компактна сумка, яка легко перетворюється в доволі стильний рюкзак. Плюс непромокаємий чохол у комплекті). Їх вибір на Алі-експресс чималий, такого плану брав: https://www.amazon.de/-/en/gp/product/B07RXJNQHT
При всій компактності - у розгорнутому стані ця сумка-рюкзак має досить велику місткість! - шолом, перчатки і ще трохи дрібниць - чудово влазять!
Знімається все дуже просто - сумка тримається на чотирьох застібках. Задоволений. Теперь я вже майже турист . Залишилось дочекатись перемоги над орками і настрою кудись мандрувати...
Зарегистрирован: 23 фев 2011, 19:00 Сообщений: 5752 Откуда: г. Украинка
Мото: NAC 25, KLE-650
Возраст: 53
Тел.: 7846979
Имя: Юрий
Вітаю! Богдане, чи є ноові враження від "Ёршика" сподіваюсь є вже що розповісти, задоволення чи розочарування. Можливо з'явилися недоліки? цікаво буде почітати...
p.s. це все звісно при нагоді і можливості писати
_________________ То что судьба сломала, только любовь починит...
Трохи пововтузився з виготовленням хенд-мейд кріплення (нівсьо_так_адназначна - там різні площини кріплення, але вийшло досить надійно і не кидається в очі).
Задоволений! - потік повітря приходить в верхню частину шолома, трохи вище візора. При цьому скло добряче нижче лінії погляду і жодним чином не заважає слідкувати за дорогою.
Але "дощ покаже"
Поки набігав менше 3к км, розход тримається чітко 4.2 літри - це дом\робота в міжрядді, практично нікуди не виїзджаю окрім цього маршруту, бо з головою в навчанні на курсах кожен день і по вечорам часу немаю взагалі. Ну а на вихідних більше на ендурику тренуюся.
Привіт! Залюбки, але я ще не відкрив сезон на Кавасакі (і не закривав сезон на ендурику) - поки дуже щільний графік і на вихідних теж. Але як тільки буду трохи вільніший - писатиму в ЛС . Щось з фотками сталося, бідося. Поки замовив і вже отримав нову гуму - Pirelli Angel ST 120\70 перед і 160\60 зад. Чекаю, коли трохи спаде ажіотаж на шиномонтажках, щоб перевзути диски. Рідна гума дуже ок по протектору (Данлоп роадсматр шосьтам купа слів, пробіг 13К, але ж їй вже мінімум 8 років - ну його).
До речі, задумався - вперше в мотожитті купляв гуму на мотоцикл ))) Зазвичай я змінюю їх (мотоцикли) раніше, ніж виникає потреба в заміні гуми
Дуже дякую! Хоча я взяв його більше року назад . але ж проїхав буквально 4К, бо дім\робота і все таке. Може колись доведу до ладу кріплення скла, бо то я гнув сам з алюмінієвої пластини (нє, ну шо знайшов, то й погнув - і "ну таке"...
Скло з Аліекспресу - високе лобове скло від максі-скутера yamaha nmax150, я вгадав "по фотографії" і його форма чудово підходить до обрисів . Але це для мого зросту в 172см.. хотілося б ще 3-5 см вище скло. Це можна нагнати кріпленнями, але то вже якось коли буде час переробляти ті кріплення.
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 2
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения