Geon-club.com.ua http://geon-club.com.ua/forum/ |
|
Kawasaki ER6N 2015 (борт журнал "чужого" Bazart) http://geon-club.com.ua/forum/viewtopic.php?f=126&t=7919 |
Страница 1 из 1 |
Автор: | Bazart [ 18 апр 2022, 17:34 ] |
Заголовок сообщения: | Kawasaki ER6N 2015 (борт журнал "чужого" Bazart) |
Вітаю, друзі. Не планував я міняти байк у цьому році, але надійшла пропозиція, відмовитись від якої було б повним безумством. Тому, продавши улюблений надійний та економічний Bajaj Pulsar NS200, мав забрати свій наступний байк, але розпочалася Війна. Але на минулих вихідних я таки перевіз на мотоевакуаторі в свій гараж мій перший японський байк. Знайомтеся - Kawasaki ER6N 2015 року випуску. Відразу хочу виразити вдячність за консультацію Юрі Bodtek та морально-матеріальну підтримку VazarS Як пожартував один мій товариш: складається враження, ніби мені байдуже якого кольору - червоного \ синього\ жовтого \ зеленого - буде байк, якщо він білий. Щож, ER6N - трохи схожий на Pulsar на стероїдах Коротко про байк - перша реєстрація в серпні 2015, 650сс - 72 кс \ 64Нм, рядна інжекторна двійка з ABS і 206кг спорядженої маси. Пробіг - 9800 км - можна вважати, що лише пройдена обкатка . В пробіг вірю, знаю власника, він досить давно переїхав в іншу країну. Тож мотоцикл пройшов ТО 10К на офіційному сервісі на початку 2019 року, був поставлений в сухий гараж, з якого я викотив його минулих вихідних. Після того, як я його відмив від пилу - не повірив своїм очам . Гартуючи силу волі, я жодного разу за тиждень не завів мотор, а розпочав ретельную перевірку \ змащування, підтягування та заміну всіх рідин, бензу та АКБ. Стан нутрощів - ідеально! Щож, наразі з того, що ще можна було б поміняти з розходників - мастило у вилці - або ж відкласти це задоволення на пізніше. Мотоцикл працює досить тихо з характерним для двоциліндрових двигунів тракторним звуком. Далі буде |
Автор: | Viktozen [ 18 апр 2022, 18:56 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Kawasaki ER6N 2015 (борт журнал "чужого" Bazart) |
Вітаю, гарний мотоцикл, бажаю вам багато тисяч кілометрів задоволення за рулём Ерша під мирним небом звісно. |
Автор: | Bodtek [ 18 апр 2022, 21:43 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Kawasaki ER6N 2015 (борт журнал "чужого" Bazart) |
Вітаю Богдан! Дуже гарне придбання, мотик майже новенький Із задоволенням буду слідкувати за бортовим журналом. Фото та відео охоче подивлюся. |
Автор: | Bazart [ 19 апр 2022, 09:44 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Kawasaki ER6N 2015 (борт журнал "чужого" Bazart) |
Дуже дякую, друзі! Так, неочікувано і цим ще більше приємно. Коли мене жартома питали товариші, мол, що наступне - 400cc Bajaj Dominar? - я відмахувався і казав, що далі хочу вже двоциліндровий рядник кубиків на 500. Маючи на увазі, що "ну точно" не цього року . Ан ніт. Цього. Вже видихну зовсім спокійно, коли ми переможемо і я поставлю його на облік, бо зараз важко передати мені доручення для МВЦ, тож наразі просто по техпаспорту їздитиму. Ще дуже порадували оці підкати для мота - реально класні штуки, подобається на них вивішувати байк, коли возишся з ним. |
Автор: | Viktozen [ 19 апр 2022, 12:19 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Kawasaki ER6N 2015 (борт журнал "чужого" Bazart) |
Богдан 9800 за 7 років це 1400 км на рік, то виходить мотоцикл більше стояв чим їздив, дуже гарний варіант покупки, такий мотоцикл пропустити не можна. |
Автор: | Bazart [ 19 апр 2022, 19:23 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Kawasaki ER6N 2015 (борт журнал "чужого" Bazart) |
Так, байк практично пропустив сезон 2015, тобто перший власник їздив 2016\2017\2018 - три сезони. ТО 10К пройдене в лютому 2019року, а в березні його власник полетів за кордон на тиждень та так і залишився там - і з того часу байк стояв обслужений у сухому гаражі. Я дуже прискіпливо перевіряв усі гумові елементи, але так і не знайшов, до чого доколупатись. Ну і ще - ціна. Я навіть відмовляв його продавати байк мені за такою ціною, бо "у мене є совість". Але нарешті погодився . а ще в комплекті купа плюшок, якими похвастаюсь наступного разу |
Автор: | Viktozen [ 19 апр 2022, 19:38 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Kawasaki ER6N 2015 (борт журнал "чужого" Bazart) |
Bazart писал(а): Так, байк практично пропустив сезон 2015, тобто перший власник їздив 2016\2017\2018 - три сезони. ТО 10К пройдене в лютому 2019року, а в березні його власник полетів за кордон на тиждень та так і залишився там - і з того часу байк стояв обслужений у сухому гаражі. Я дуже прискіпливо перевіряв усі гумові елементи, але так і не знайшов, до чого доколупатись. Ну і ще - ціна. Я навіть відмовляв його продавати байк мені за такою ціною, бо "у мене є совість". Але нарешті погодився . а ще в комплекті купа плюшок, якими похвастаюсь наступного разу Всим нам інколи щастить, але головне опинитися у потрібний час у потрібному місті та не ловити облизнів а використи можливість. |
Автор: | Viktozen [ 19 апр 2022, 19:44 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Kawasaki ER6N 2015 (борт журнал "чужого" Bazart) |
Богдане чекаемо більш гарних красивих світлин мото |
Автор: | Gefest [ 19 апр 2022, 21:47 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Kawasaki ER6N 2015 (борт журнал "чужого" Bazart) |
Богдане вітаю з придбанням Гарний коник, мені подобається Бажаю вам взаєморозуміння і незабутніх покатух під мирним небом!!! |
Автор: | TIgor [ 20 апр 2022, 08:59 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Kawasaki ER6N 2015 (борт журнал "чужого" Bazart) |
Я що по фоткам, він просто новий! Вітаю з придбанням! Чудовій мот! Дружби вам та взаеморозуміння. |
Автор: | Bazart [ 23 апр 2022, 21:26 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Kawasaki ER6N 2015 (борт журнал "чужого" Bazart) |
Gefest. TIgor - дуже дякую за привітання! Сьогодні вперше виїхав на байку, вирішив проскочити ненадовго на роботу в Київ. Перші враження не завжди бувають слушні, але: - крутний момент і прискорення уухх!!!, після Bajaj Pulsar NS200 - вражає, дуже приємний та тихий, але басовитий, звук двигуна\вихлопу. Байк відчувається, що трохи важчий, але керованість чудова, дуже слухняно завалюється в повороти і повністю прогнозовано реагує на ручку газу на малих швидкостях. Для мого зросту в 172 см - цілком зручна посадка, проте не можу сказати, що підвіска м'якша - такий же досить жорсткий, як і попередній Пульсар. Вітровик - він якось не порадував - або я реально відвик за осінь\зиму\затяжну весну, чи просто весь потік повітря приходить мені в підборіддя шолому - не айс. Завтра спробую покататись без вітровика. Двигун має дуже класну тягу на низьких і середніх обертах - 100км\ч - це 4.5тис на таху на 6й передачі. Візуально - красавчик Рідного "хвоста" ми з людиною, яка мені "видавала" мотоцикл (власник в іншій країні) в гаражі не знайшли, Цей хлопчина при нагоді обіцяв ще раз пошукати його, але щось мені підказує, що при без хвоста - лише номер - ніфіга не захистить мою спину від бруду і води у випадку дощу. Є думка поставити універсальний задній хагер (крило - бризковик). Можливо навіть на нього перевісити номер + замутити підсвічування. Або ж доведеться таки придбати на розборці "хвіст", щоб повернути в сток. Хвіст був знятий власником, бо в комплекті з мотоциклом ще йде рамка і кофри, завтра спробую з ними поїздити. Саме тому, до речі, наразі стоїть "альтернативна" задня фара, замість рідної червоної з винесеними покажчиками поворотів на гнучних ніжках (рідна фара і поворотники є). Ця що встановлена - якісна, зроблена на "американський" манер, коли поворотники інтегровані в стопи. Яскраво світять, хоча інформативність, як на мене, менша. Але виглядає круто |
Автор: | Bodtek [ 23 апр 2022, 22:28 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Kawasaki ER6N 2015 (борт журнал "чужого" Bazart) |
Гарні світлини, дійсно красавчік Хагер бажано щоб був, дуже допомогає відсіяти значну частину бруду. А скло потрібно трошки вище по формі, буде на богато комфортніше. У своїй гілці про мото я викладав фото саморобних. |
Автор: | Bazart [ 25 апр 2022, 16:42 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Kawasaki ER6N 2015 (борт журнал "чужого" Bazart) |
Так, дякую, читав про скло. Ще думаю. Поки перевірю, як зміниться поток, якщо взагалі прибрати його. Хагер вже замовив, повинен приїхати за кілька днів. Є думка спробувати перевісити на хагер номер + зробити підсвічування. Тоді спробувати повернути рідну червону фару-стоп + рідні або замовлені покажчикі поворотів під хвіст. Бонусом до байку продавець віддав мені багажну систему з двома абсолютно не юзаними жодного разу місткими 35 літровими кофрами Givi V35. Сама металева багажна система кріпиться до мотоцикла на 4 болтах з чудовим доступом (тобто.... - кофри на ніч, якщо десь подорожувати, однозначно краще знімати, бо ставиться і знімається багажна система за якусь хвилину-півтори). Кофри суттєво збільшують габарити... та про що це я - вони блін перетворюють стрункий обрис Ервіна на маленького Матіза ). Але - бонус приємний, і однозначно стимулюватиме після перемоги відправлятися в подорожі. Ще чекаю до кінця тижня замовлений на амазоні сумку на заднє сидіння \ рюкзак. і матиму до 90 літрів корисного об'єму. Дивно, раніше я якщо і подорожував - то з гаманцем, мобільним телефоном та парою спідньої білизни. Тепер вже до когось в гості без подарунків не припхаєшся . Звичайно, з встановленими кофрами однозначно треба буде вести себе як тролейбус і забути про міжряд |
Автор: | Viktozen [ 25 апр 2022, 19:28 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Kawasaki ER6N 2015 (борт журнал "чужого" Bazart) |
Красунчик |
Автор: | Bazart [ 01 май 2022, 22:42 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Kawasaki ER6N 2015 (борт журнал "чужого" Bazart) |
Спробував покататись без вітровика - на швидкостях в 100-110 км\год в шоломі шумить вітер значно менше хоча тепер повітря незвично давить в груди. Блін, тепер я хочу високе вітрове скло випробувати, але "рідного" для er6n не можу знайти, можливо ризикну щось на кшталт такого замовити і закріпити: 10К пробігу небагато для мастила у вилці, але 7 років - це вже зовсім інше . І, напевно, поліз я туди не даремно. Вивісив байк на дугах, розібрав вилку, заодно перевірив змазку в направляючих суппортів та посадив всі болти на фіксатор різьби. В кожне перо залив по 400мл мастила 10W - після тестового заїзду якихось кардинальних змін ну поведінці передньої підвіски не відчув, але мені так спокійніше (ну і плюс, не пропадати ж добру - а мастило у мене ще було куплено для Pulsar NS200, але так і не дійшли руки). Подібні вечори під музику в гаражі заспокоюють та відволікають від новин з фронту. А от поведінка задньої підвіски мене дещо непокоїть - не можу визначити причину, але присутня "сходинка" - такий собі "тиг-дим", ніби аммо вибирає 1 - 1.5см ходу, у щось ніби впирається, і тоді вже йде далі. Сам не розберуся, може поїду до когось по допомогу (можливо проблема в підшипнику осі маятника, або хз, не хочу гадати) - але "при Пульсарі такої фігні не було" ). Я взагалі поки що постійно порівнюю з "своїм колишнім" новий байк. Бо без зміни сценарію використання байка (дім-робота, прошвирнутись по трассі і по місту) з тією ж швидкістю - витрата пального у Кавасакі 4.4 літри проти 2.8 у Пульсара. Штош ... Піддивившись на туристичному мото VazarS'a, також замовив і собі універсальний задній бризковик - 20$ по курсу ( https://www.probenzo.com.ua/mototehnika/bryzgovik-отзывы-купить ). Імхо, виглядає досить аккуратно і у разі дощу, захищатиме від бруду і спину і задню частину байка. Установка проста і тримається наче цілком надійно. Ще кілька місяців тому замовляв собі сумку на хвіст мото (я не люблю як багажні системи псують вигляд мотоцикла). Дуже аккуратна і компактна сумка, яка легко перетворюється в доволі стильний рюкзак. Плюс непромокаємий чохол у комплекті). Їх вибір на Алі-експресс чималий, такого плану брав: https://www.amazon.de/-/en/gp/product/B07RXJNQHT При всій компактності - у розгорнутому стані ця сумка-рюкзак має досить велику місткість! - шолом, перчатки і ще трохи дрібниць - чудово влазять! Знімається все дуже просто - сумка тримається на чотирьох застібках. Задоволений. Теперь я вже майже турист . Залишилось дочекатись перемоги над орками і настрою кудись мандрувати... |
Автор: | Bodtek [ 11 авг 2022, 22:31 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Kawasaki ER6N 2015 (борт журнал "чужого" Bazart) |
Вітаю! Богдане, чи є ноові враження від "Ёршика" сподіваюсь є вже що розповісти, задоволення чи розочарування. Можливо з'явилися недоліки? цікаво буде почітати... p.s. це все звісно при нагоді і можливості писати |
Автор: | Bazart [ 24 авг 2022, 12:42 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Kawasaki ER6N 2015 (борт журнал "чужого" Bazart) |
Привіт! І вітаю з Днем незалежності! Мотоцикл веде себе бездоганно приїхало з Аліекспресу високе лобове скло від максі-скутера yamaha nmax150, я вгадав "по фотографії" і його форма чудово підходить до обрисів Kawasaki ER6N https://lanos.com.ua/uploads/monthly_2022_08/large.20220823_173401.jpg.668a9f67db8531057456d40f80b18433.jpg https://lanos.com.ua/uploads/monthly_2022_08/large.20220823_150034.jpg.7657166d339634ff6690e1744b10291c.jpg Трохи пововтузився з виготовленням хенд-мейд кріплення (нівсьо_так_адназначна - там різні площини кріплення, але вийшло досить надійно і не кидається в очі). https://lanos.com.ua/uploads/monthly_2022_08/large.20220823_171305.jpg.c446ae52c6c3a0f9841b2cfc9b43bbd5.jpg Задоволений! - потік повітря приходить в верхню частину шолома, трохи вище візора. При цьому скло добряче нижче лінії погляду і жодним чином не заважає слідкувати за дорогою. Але "дощ покаже" Поки набігав менше 3к км, розход тримається чітко 4.2 літри - це дом\робота в міжрядді, практично нікуди не виїзджаю окрім цього маршруту, бо з головою в навчанні на курсах кожен день і по вечорам часу немаю взагалі. Ну а на вихідних більше на ендурику тренуюся. |
Автор: | Anton1977 [ 05 апр 2023, 22:25 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Kawasaki ER6N 2015 (борт журнал "чужого" Bazart) |
Добрий вечір, вітаю з мото В мене такий самий тільки в пластику. Може катнемо десь по Київу, кави випьемо ? |
Автор: | Bazart [ 12 апр 2023, 19:52 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Kawasaki ER6N 2015 (борт журнал "чужого" Bazart) |
Привіт! Залюбки, але я ще не відкрив сезон на Кавасакі (і не закривав сезон на ендурику) - поки дуже щільний графік і на вихідних теж. Але як тільки буду трохи вільніший - писатиму в ЛС . Щось з фотками сталося, бідося. Поки замовив і вже отримав нову гуму - Pirelli Angel ST 120\70 перед і 160\60 зад. Чекаю, коли трохи спаде ажіотаж на шиномонтажках, щоб перевзути диски. Рідна гума дуже ок по протектору (Данлоп роадсматр шосьтам купа слів, пробіг 13К, але ж їй вже мінімум 8 років - ну його). До речі, задумався - вперше в мотожитті купляв гуму на мотоцикл ))) Зазвичай я змінюю їх (мотоцикли) раніше, ніж виникає потреба в заміні гуми |
Автор: | Bazart [ 14 июн 2023, 12:26 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Kawasaki ER6N 2015 (борт журнал "чужого" Bazart) |
На Кавасакі замінив гуму на свіжу (2022 рік) Pirelli Angel ST. Їзжу ним на роботу і назад, кудись далі вибиратись не було ні часу, ні емоцій... Вложение: large.ERVIN_angelstires_replacement.jpg [ 160.52 KiB | Просмотров: 6700 ] Вложение: large.ERVIN_angelstires_replacement2.jpg [ 163.84 KiB | Просмотров: 6701 ] |
Автор: | Мандроген [ 14 июн 2023, 13:54 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Kawasaki ER6N 2015 (борт журнал "чужого" Bazart) |
Вітаю з новим конем! А він справді так й виглядає, як новий. Багатьох вам з ним кілометрів, рівних доріг, повного баку, гарних вражень, мирного неба. |
Автор: | Bazart [ 14 июн 2023, 14:40 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Kawasaki ER6N 2015 (борт журнал "чужого" Bazart) |
Дуже дякую! Хоча я взяв його більше року назад . але ж проїхав буквально 4К, бо дім\робота і все таке. Може колись доведу до ладу кріплення скла, бо то я гнув сам з алюмінієвої пластини (нє, ну шо знайшов, то й погнув - і "ну таке"... |
Автор: | Goldbandit [ 16 июн 2023, 08:43 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Kawasaki ER6N 2015 (борт журнал "чужого" Bazart) |
Bazart писал(а): Може колись доведу до ладу кріплення скла, бо то я гнув сам з алюмінієвої пластини (нє, ну шо знайшов, то й погнув - і "ну таке"... А що то в тебе за скло таке? Форма скла,як на мене, дуже гарна:) |
Автор: | Bazart [ 16 июн 2023, 22:52 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Kawasaki ER6N 2015 (борт журнал "чужого" Bazart) |
Скло з Аліекспресу - високе лобове скло від максі-скутера yamaha nmax150, я вгадав "по фотографії" і його форма чудово підходить до обрисів . Але це для мого зросту в 172см.. хотілося б ще 3-5 см вище скло. Це можна нагнати кріпленнями, але то вже якось коли буде час переробляти ті кріплення. Вложение: windshield.jpg [ 85.73 KiB | Просмотров: 6612 ] |
Страница 1 из 1 | Часовой пояс: UTC + 2 часа [ Летнее время ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |