Ну, мабуть, сезон можна вважати закритим. Погода каже - "закругляйся" І Версіс і Твін звільнили місце на парковці під автівку і перебазувалися в гараж. Настала пора зукупів запчастин для ТО та всякорізних ніштяків. За сезон проїхав 9 тисяч км і спалив 461 літр бензину. Мот виявився дійсно фановим. На 80% задовольняв зразу ж. А 20% - то на "допилювання" )
Бачу, що кавасакістів мотоксикоз не бере - їм ніколи, бо вони завджи знаходять собі роботу
Ну, з Твіном було аналогічно)) Крутив його, поки не "вилизав". Тепер син просто катає, без якихось ексцесів. Хочу, щоб так було і з Версісом. Щоб з "нежданчиків" - тільки пробита шина. А для цього треба його передивитися/перемацати. Все-таки і роки, і пробіг мають місце.
Фух... Здається, закінчив міжсезонне ТО та модернізацію. Оскільки мот був придбаний недавно, то вирішив по максимуму продіагностувати і обслужити, щоб на необхідності - можна було доїхати хоч в Австралію, хоч на Місяць ) Виконано: - регулювання зазорів клапанів (добре, що поліз - два клапани були вже на "сотку" менше допуску. Зараз все - по верхній межі допуску); - відсинхронізовано вакуум, обслужено повітряний фільтр; - заміна підшипників маятника, переднього колеса, керма; - установка нового заднього кофра (син подарував на Новий рік); - реставрація пластика (в деяких місцях кріплення були "пролюблені" металічні дистанціонуючі втулки, з-за цього і гумові прокладки вийшли з ладу, і пластик просто роздавило) - заміна оливи в вилці; - установка ЛЕД в головне світло (DawnKnight K5C mini, 40W, 4300K. Награвся "по самі вуха", поки втулив); - установка додаткового світла (ДХО/ПТФ/строб в одному флаконі. Для чого строб - не знаю, але і як відключити - теж не знаю); - установка додаткових блоків заднього світла на кофр (великий кофр, закриває огляд штатного "стопа" і вказівників поворотів на малих дистанціях, небезпечно); - виготовлення і установка кожуха, що закриває задню зірку. Ідею вкрав у snoto.de, цей хагер має захищати елементи мотоцикла від бризок мастила під час роботи атоматичного змазчика. Фото - гамузом. Не вмію їх вставляти посеред тексту. P.S. Ну і не витримав - катнувся біля міста, типу відкрив сезон )
Зарегистрирован: 16 апр 2012, 01:11 Сообщений: 852 Откуда: Василівка
Мото: Kawasaki Versys650, Geon Tourer350 і вельчік)
Возраст: 37
Имя: Євген
Ну нарешті... З відкриттям! Але тему світла не розкрив! Як той лед себе показав?В мене лампи philips ultinon pro6000, взяв їх тому, бо вони мають сертифікацію німецьку(яка мені тут нічого не дає).По факту ці лампи практично ні чим від галогену 55w не відрізняються. СТГ така сама, кількість світла така сама і в ближньому так само її не вистачає. З плюсів тільки біле світло і те що лампа 15ватт(дозволяє додатково щось начіпляти)
Ну нарешті... З відкриттям! Але тему світла не розкрив! Як той лед себе показав?
Я ще в темряві не катав, тільки налаштовував. Але у мене подібні лампи (тільки модель не міні, 55 ват) вже два роки стоять в лінзах на авто (Саме так. Штатна оптика - лінзований галоген на Н7). Сказати, що різниця помітна - то не сказати нічого. Ці, що поставив в мот - спочатку запхав в дальнє в автівку (дальнє у мене - рефлектроне). Різниця теж ого-го. Коли вже виїду повноцінно - то опишу враження, зроблю фото-відео. Але щось мені підказує, що установка таких ламп в Німеччині по ступіні тяжкості правопорушення буде прирівняна до держзради
Зарегистрирован: 16 апр 2012, 01:11 Сообщений: 852 Откуда: Василівка
Мото: Kawasaki Versys650, Geon Tourer350 і вельчік)
Возраст: 37
Имя: Євген
Якщо нормальна стг, то в Німцях проблем не буде, а в Польші... Тут лед в галогеновій оптиці заборонений взагалі. Дивлюсь, що нові філіпси та осрами вже трошки підтягнули потужності ламп, це вже трошки радує. Мені б ближнього поліпшити, а дальній навіть на гаДогенках нормальний)
Але тему світла не розкрив! Як той лед себе показав?
Розкриваю тему. ЛЕДи себе показали - Ближнє стало _значно_ кращим, СТГ присутня. А дальнє - це МОРЕ світла. І світло - дійсно "тепле", а не синюшна "сварка".
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 5
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения