Приїхали мені котушки. Стан близький до ідеального (як косметично, так і технічно - опори в середині допусків, і абсолютно однакові в обох котушках). Тому замінив парою: Стара ліва була отака: Думаю, що добре, що її вчасно помітив. Могда підвести в самий не підходящий момент. А ще - приїхав вакуумметр: Зробив перехідничок і тепер налаштував вакуум "по книжці" - 38 кПа. Виявилося, що ті гвинти були закручені майже до упора, і вакуум був десь в районі 43. Не знаю, на що це впливає - але думаю, що мануалу все-таки варто вірити. Для цієї процедури мот трасформується в отакий стан : Якихось суттєвих змін не помітив. Лише трохи збільшилися холості оберти, довелося прикрутити. Пробіг 55180. Їдемо далі )
Тріснула одна. Причину навіть не уявляю ( Саме цікаве - продовжувала працювати. Заллю в багато шарів цапон-лаком, нехай лежить. Може, комусь "кров з носа" така треба буде. ... Вчора займався маленькою косметичною модифікацією. "Напрягав" мене тримач телефона на кермі. Дощ, пісок летять в телефон, та й знаходится він поза основним полем зору. Взяв шматок алюмінію, шматок мебельної трубки, трохи гайок-гвинтів. Вийшло якось так: Побачу, як він себе покаже.
Нам на роботі їх видавали, на кінець карантину "намалювався" певний запас. Ну і мені здалося, що в якості повітряного фільтра в умовах гаража - буде "саме те". Так і вийшло
До речі, 5 т.к. тому була в гарному стані. Але цепка була "в хлам". "До кращих часів" поставив трохи б/в DID HV (котра жодного разу не DID) - і вона зробила отаке з зіркою. Ну, все що не робиться - все на краще. VX3 та передня зірка вже лежать, задня десь під'їжджає. На вихідних буде квест "Відкрути без матюків передню зірку"
Та я вже всі ці гілки форумів на пам'ять вивчив )) До речі, на американському форумі є хороший лайфхак по фіксації зірки. Але там треба, щоб були зуби цілі
Приїхали витратники, вирішив не затягувати з заміною. Ще й день був прохолодний, тому гайнув до гаража. Як і думав, відкручування ведучої зірки - ще той квест. Фіксація ланцюга чи заднього колеса досить неефективні - трансмісія амортизує, відкрутити важко. Спробував лайфхак з американського форума (довга головка між зубом зірки і рамою), гукнув сусіда, з "совєцким дуже крєпким воротком", взяв ударну головку, дві метрові труби, вдвох вперлися - і зкрутили йому вороток Потім взяв вороток і подовжувач з YATOвського синового набору. Вперлися вдвох рогом... Бабахнуло так, що я думав, що перервав ударну головку. Але ні. То просто так відкручується та клята гайка. Курва, помста японців за Хіросіму, а не гайка... А потім приїхав ще один версісовод - і справа пішла веселіше. Зпиляв ланцюг, зкинув колесо, вимив-вичистив все, зібрали, запресували замок... Проіхався - крррасота! Зник зайвий шум, все Ок. Я задоволений. Фоток не робив майже - руки весь час брудні. Та й для чого, якщо шановний Bodtek так все "розжував", що сервісмануали писати можна По витратниках: Ланцюг DID 520VX3-114 Зірка передня JT JTF565.15RB Зірка задня JT JTR478.46 Вороток - 1 шт. Нервові волокна - ~10 метрів. По фінансах ~ 4500 грн. Пробіг 55990. Їдемо далі.
Свого часу я встановив автозмазчик ланцюга. Проїхав з ним вже близько 4.5 тисяч, думаю - варто поділиися враженнями. Саму систему виготовляє і продає в вигляді готового для встановлення набору один "Кулібін" з Львівщини.
Я купував трошки іншу модифікацію, зараз автор вніс декілька покращень (в т.ч. і за рекомендаціями вашого покірного слуги ) Система складається з бака під мастило, контролера, плунжерного насоса, інжектора, масляних магістралей та усік необхідних для монтажа кріплень. У моєму варіанті контролер з кнопкою керування і світлодіодами індикації був вмонтований в кришку бака для мастила. Був варіант з контролером в вигляді окремої коробочки на кермо, але мені здається, що перетворення керма мотоцикла в панель керування винищувача - не найкраща ідея. Тим більше, що мастильник - не навігатор, потреби в постійному моніторингу чи внесенні якихось попровок - немає. Принцип роботи простий: інжектор монтується на маятник і подає оливу на обидві сторони задньої зірки, а відцентрова сила переносить оливу на ланцюг. Ну і на інші деталі і вузли мотоцикла В комплекті є маленький інжектор для установки на передню зірку. Але це для людей з двома правими руками, що ростуть з плечей. Мені його встановити не вдалося - заважав демпфер на ведучій зірці. Також я не зміг знайти місце для комплектного бака, тому в якості резервуара для оливи використав бачок гальмівної рідини від "Ніви". Автору мастильника моя ідея сподобалася, і зараз можна купити комплект зразу з таким бачком. Також тепер є варіант з виносною кнопкою керування, з індикацією. Теж моя ідея Насос - плунжерний. Тобто бак для оливи може знаходитися і нижче рівня насоса, головне - щоб магістраль була герметична і заповнена. Контролер - подає імпульси на насос з певними інтервалами (40 с, 1,2 та 3 хв.) і має режим прокачки. Також контролює нейтральну передачу, і коли мот на нейтралі - стає на паузу, щоб не робити калюжу під мотом. Туди теж довелося врізати реле, оскільки датчик нейтралі в мотоциклі має не нульовий опір, і контролер не завжди "бачив" нейтраль. Заливав туди звичайну автомобільну напівсинтетику. Вчора попробував залити мінералку для ланцюгів бензопил. Подивлюся, чи є різниця. Загалом враження від "приблуди" позитивні. Ланцюг завжди вологий і чистий. А судячи з відгуків з американського форума - саме чистота ланцюга та зірок є головним фактором, що впливає на його термін життя. Один аксакал взагалі використовує лише ВД-40 - і ланцюги у нього ходять по 50 т.к. З негативного - олива все-таки розлітається по сторонах і трохи забруднює задній диск та номерний знак. Але протерти диск та номер легше ніж вимити ланцюг. P.S. Також приклеїв подовжувач хагера цепки (з шматки кришки ноутбука). Забруднення номера значно зменшилося.
Зарегистрирован: 19 май 2012, 07:33 Сообщений: 474 Откуда: г. Хмельницкий
Мото: Honda Steed 400
Возраст: 32
Тел.: 0965661304
Имя: Дарья
Гарно получилось а приблуда, яка подає мастило на зірку, кріпиться до маятника просто на хомутах, і все? Не було моментів, щоб воно змістилося? Я чомусь уявила, що якщо воно підлізе, посунеться ближче до зірки, то зірка його сточить, якщо взагалі не намотає на себе всю систему і не вирве її к хєрам Я поки користуюся класичним методом чистки/змазки ланцюга, якщо планово то навіть задоволення приносить - посидіти біля мота, поколупатися. Вбачаю в цьому єдиний мінус - коли ти тільки-но обслужила ланцюг, і в перші ж десятки кілометрів, просто під час звичайних покатушок, попала під дощ і засрала мотоцикл (при чому не такай дощ що треба наново ланцюг перемивати, з ним все ок), то потім продовжуєш їздити грязна, бо після повноцінної мийки знов прийдеться обслуговувати ланцюг ))) жаба дусить
Гарно получилось а приблуда, яка подає мастило на зірку, кріпиться до маятника просто на хомутах, і все? Не було моментів, щоб воно змістилося? Я чомусь уявила, що якщо воно підлізе, посунеться ближче до зірки, то зірка його сточить, якщо взагалі не намотає на себе всю систему і не вирве її к хєрам
Сама платформа (кріплення) спочатку приклеюється до маятника на 3М скотч, а потім вже притягується зтяжками. Тримається міцно. Якщо зірка не люфтить - то нічого з нею не станеться.
Koshatina писал(а):
Я поки користуюся класичним методом чистки/змазки ланцюга, якщо планово то навіть задоволення приносить - посидіти біля мота, поколупатися. Вбачаю в цьому єдиний мінус - коли ти тільки-но обслужила ланцюг, і в перші ж десятки кілометрів, просто під час звичайних покатушок, попала під дощ і засрала мотоцикл (при чому не такай дощ що треба наново ланцюг перемивати, з ним все ок), то потім продовжуєш їздити грязна, бо після повноцінної мийки знов прийдеться обслуговувати ланцюг ))) жаба дусить
Вчора якраз був тест-драйв в екстримальних умовах. Катнув з товаришем (у нього теж Версіс) на Тілігульский лиман. Шматок дороги був лютий, купа пилюки. На самому лимані теж грунтові глиняні дороги - то ланцюги миттєво загадилися. То я просто збільшив подача мастила - і через 30 кілометрів траси ролики були вже чисті і вологі. А товариш був вимушений купити на заправці WD-40 і серветки і займатися під сонечком мийкою ланцюга, бо той аж скрипіти вже по зірках почав. Плюс таких систем, що вони подають мастило постійно, і воно весь час змиває бруд, що налип.
P.S. А шурупи для ремонту шин з Аліекспрес - вєщь! Ремонт зайняв 5 хвилин, не "травить".
Зарегистрирован: 19 май 2012, 07:33 Сообщений: 474 Откуда: г. Хмельницкий
Мото: Honda Steed 400
Возраст: 32
Тел.: 0965661304
Имя: Дарья
Voyajer писал(а):
P.S. А шурупи для ремонту шин з Аліекспрес - вєщь! Ремонт зайняв 5 хвилин, не "травить".
Дивилася я на ті шурупи, не ризикнула замовити Жгут понятно, він мякий, він амортизує, стискається, розтягується разом з резиною. А шуруп получається тверда бандура, навколо якого мяка резина, яка тягнеться і деформується, а шуруп ні. Викликає сумніви...
А шуруп получається тверда бандура, навколо якого мяка резина, яка тягнеться і деформується, а шуруп ні. Викликає сумніви...
У мене теж викликало. Але шуруп достойно витримав 300 км асфальту і далеко не кращих грунтових доріг. Тому в якості рішення для "доїхати до шиномонтажу" (враховуючи простоту використання, вагу і ціну) - мені здався дуже хорошим рішенням.
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 2
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения