Зарегистрирован: 16 апр 2012, 01:11 Сообщений: 821 Откуда: Василівка
Мото: Kawasaki Versys650, Geon Tourer350 і вельчік)
Возраст: 36
Имя: Євген
Ще за часів " ІЖака" робив таку фігню для статистичного балансування маховиків, коленвалів та коліс, але колеса так і не балансував. Знайомий з шиномонтажки казав, що баланс колес треба вивіряти в двох площинах та контролювати динамічно(чи щось на те). А на Турері думав варіант: познімати підшипники і спробувати накинути на станок в сервісі, а який там діаметр осі під авто колесо - навіть не пам'ятаю
Знайомий з шиномонтажки казав, що баланс колес треба вивіряти в двох площинах та контролювати динамічно(чи щось на те).
Це питання більш актуальне для автомобільних шин, у котрих пляма контакту з дорогою широка, і може мати місце дизбаланс на різних її краях. До того ж автомобільне колесо закріплене консольно, на відміну від мотоколеса (в більшості випадків). А у колеса мота пляма контакту вузенька, і вплив цього фактора нікчемний (звичайно ж, якщо колесо не має "вісімки"). Єдине - для повного фен-шуя можна грузики клеїти з двох сторін в одній і тій же точці ))
Зарегистрирован: 16 апр 2012, 01:11 Сообщений: 821 Откуда: Василівка
Мото: Kawasaki Versys650, Geon Tourer350 і вельчік)
Возраст: 36
Имя: Євген
Та ні! Тип кріплення колеса та пляма контакту взагалі ніяким боком до балансування не відносяться, бо колесо, в цьому випадку, розглядається як маховик. Якби колесо було вузеньке та велике - но ніяких проблем, але з заднім бубликом здається такий фінт не пройде. Ось буду в гаражі, зверну увагу як поклеєні на колесі важки бо цікаво стало))
Та ні! Тип кріплення колеса та пляма контакту взагалі ніяким боком до балансування не відносяться, бо колесо, в цьому випадку, розглядається як маховик.
Так. Але при роботі підвіски консольно закріплене колесо рухається не завжди строго плоскопаралельно. На балансування це з першого погляду не впливає, але... А пляма контакту була дійсно трохи "притягнута за вуха" для розуміння, що ширина автоколеса і його діаметр - це величини одного порядка, а от ширина і діаметр мотоколеса - різного.
Goldbandit писал(а):
Якби колесо було вузеньке та велике - но ніяких проблем, але з заднім бубликом здається такий фінт не пройде.
Формально наше заднє колесо відносно колеса автомобіля аналогічного радіуса і є "вузеньким". Ключове слово - "відносно".
Захотілося спробувати "турингові" широкі підніжки. Почав гуглити - виявляється, є два варіанти: або повна заміна підніжки на тюнінговану (але ті тюнінговані коштують, як крило від F16), або установка "розширювача". Другий варіант значно бюджетніший, є купа рішень на Алі, але знову "засада" - готове рішення є тільки для Версіса 2 покоління. У рестайлових трохи змінений конструктив, зйомна (?) гумова вставка і вже готові отвори для кріплення. Та й сама підніжка вже монолітніша, без циліндричної ніші знизу. Полистав Алі, приглянулися два варіанти: для Хонди NC і для "Гусей". Хондівський, наче, універсальніший по кріпленню, але гусячий, наче, правильніший ідеологічно. Та й дешевший (9.5 баксів з доставкою). На ньому і зупинився. На днях приїхало. Якість на "4", деталі відлиті з якогось алюмінієвого сплаву , а не фрезеровані (хоча, що я хотів за 10 баксів?). Зате з розмірами і типом кріплення вгадав. Діаметр "закладної" точно зпівпав з діаметром "виборки" знизу підніжки. Тільки довелося трошки зняти фаски по краях. "Закладні" використав в якості кондукторів для свердління отворів в підніжках. В гумових накладках підніжок зробив потаї до металу свердлом на 10. Зібрав - виявилося, що гвинти треба трохи довші (тримається на 3 витках), сьогодні заміню. Проїхався - зручно. Особливо в стійці. Тільки треба перерегулювали "лапки" перемикання передач і гальма.
Зарегистрирован: 16 апр 2012, 01:11 Сообщений: 821 Откуда: Василівка
Мото: Kawasaki Versys650, Geon Tourer350 і вельчік)
Возраст: 36
Имя: Євген
Прикольна ідея Тільки, тут одразу питання: Чи буде злітати нога з метатевої підніжки без зубів? На "Турер" робив "зубаті" підніжки, тільки, майже стокового розміру і результат мені дуже сподобався. Тож, якщо лізеш в "говнолін", готуй собі пару зубатих платформ
Ну, мабуть, сезон можна вважати закритим. Погода каже - "закругляйся" І Версіс і Твін звільнили місце на парковці під автівку і перебазувалися в гараж. Настала пора зукупів запчастин для ТО та всякорізних ніштяків. За сезон проїхав 9 тисяч км і спалив 461 літр бензину. Мот виявився дійсно фановим. На 80% задовольняв зразу ж. А 20% - то на "допилювання" )
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 4
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения