Зарегистрирован: 16 апр 2012, 00:11 Сообщений: 854 Откуда: Василівка
Мото: Kawasaki Versys650, Geon Tourer350 і вельчік)
Возраст: 37
Имя: Євген
Ще за часів " ІЖака" робив таку фігню для статистичного балансування маховиків, коленвалів та коліс, але колеса так і не балансував. Знайомий з шиномонтажки казав, що баланс колес треба вивіряти в двох площинах та контролювати динамічно(чи щось на те). А на Турері думав варіант: познімати підшипники і спробувати накинути на станок в сервісі, а який там діаметр осі під авто колесо - навіть не пам'ятаю
Знайомий з шиномонтажки казав, що баланс колес треба вивіряти в двох площинах та контролювати динамічно(чи щось на те).
Це питання більш актуальне для автомобільних шин, у котрих пляма контакту з дорогою широка, і може мати місце дизбаланс на різних її краях. До того ж автомобільне колесо закріплене консольно, на відміну від мотоколеса (в більшості випадків). А у колеса мота пляма контакту вузенька, і вплив цього фактора нікчемний (звичайно ж, якщо колесо не має "вісімки"). Єдине - для повного фен-шуя можна грузики клеїти з двох сторін в одній і тій же точці ))
Зарегистрирован: 16 апр 2012, 00:11 Сообщений: 854 Откуда: Василівка
Мото: Kawasaki Versys650, Geon Tourer350 і вельчік)
Возраст: 37
Имя: Євген
Та ні! Тип кріплення колеса та пляма контакту взагалі ніяким боком до балансування не відносяться, бо колесо, в цьому випадку, розглядається як маховик. Якби колесо було вузеньке та велике - но ніяких проблем, але з заднім бубликом здається такий фінт не пройде. Ось буду в гаражі, зверну увагу як поклеєні на колесі важки бо цікаво стало))
Та ні! Тип кріплення колеса та пляма контакту взагалі ніяким боком до балансування не відносяться, бо колесо, в цьому випадку, розглядається як маховик.
Так. Але при роботі підвіски консольно закріплене колесо рухається не завжди строго плоскопаралельно. На балансування це з першого погляду не впливає, але... А пляма контакту була дійсно трохи "притягнута за вуха" для розуміння, що ширина автоколеса і його діаметр - це величини одного порядка, а от ширина і діаметр мотоколеса - різного.
Goldbandit писал(а):
Якби колесо було вузеньке та велике - но ніяких проблем, але з заднім бубликом здається такий фінт не пройде.
Формально наше заднє колесо відносно колеса автомобіля аналогічного радіуса і є "вузеньким". Ключове слово - "відносно".
Захотілося спробувати "турингові" широкі підніжки. Почав гуглити - виявляється, є два варіанти: або повна заміна підніжки на тюнінговану (але ті тюнінговані коштують, як крило від F16), або установка "розширювача". Другий варіант значно бюджетніший, є купа рішень на Алі, але знову "засада" - готове рішення є тільки для Версіса 2 покоління. У рестайлових трохи змінений конструктив, зйомна (?) гумова вставка і вже готові отвори для кріплення. Та й сама підніжка вже монолітніша, без циліндричної ніші знизу. Полистав Алі, приглянулися два варіанти: для Хонди NC і для "Гусей". Хондівський, наче, універсальніший по кріпленню, але гусячий, наче, правильніший ідеологічно. Та й дешевший (9.5 баксів з доставкою). На ньому і зупинився. На днях приїхало. Якість на "4", деталі відлиті з якогось алюмінієвого сплаву , а не фрезеровані (хоча, що я хотів за 10 баксів?). Зате з розмірами і типом кріплення вгадав. Діаметр "закладної" точно зпівпав з діаметром "виборки" знизу підніжки. Тільки довелося трошки зняти фаски по краях. "Закладні" використав в якості кондукторів для свердління отворів в підніжках. В гумових накладках підніжок зробив потаї до металу свердлом на 10. Зібрав - виявилося, що гвинти треба трохи довші (тримається на 3 витках), сьогодні заміню. Проїхався - зручно. Особливо в стійці. Тільки треба перерегулювали "лапки" перемикання передач і гальма.
Зарегистрирован: 16 апр 2012, 00:11 Сообщений: 854 Откуда: Василівка
Мото: Kawasaki Versys650, Geon Tourer350 і вельчік)
Возраст: 37
Имя: Євген
Прикольна ідея Тільки, тут одразу питання: Чи буде злітати нога з метатевої підніжки без зубів? На "Турер" робив "зубаті" підніжки, тільки, майже стокового розміру і результат мені дуже сподобався. Тож, якщо лізеш в "говнолін", готуй собі пару зубатих платформ
Ну, мабуть, сезон можна вважати закритим. Погода каже - "закругляйся" І Версіс і Твін звільнили місце на парковці під автівку і перебазувалися в гараж. Настала пора зукупів запчастин для ТО та всякорізних ніштяків. За сезон проїхав 9 тисяч км і спалив 461 літр бензину. Мот виявився дійсно фановим. На 80% задовольняв зразу ж. А 20% - то на "допилювання" )
Бачу, що кавасакістів мотоксикоз не бере - їм ніколи, бо вони завджи знаходять собі роботу
Ну, з Твіном було аналогічно)) Крутив його, поки не "вилизав". Тепер син просто катає, без якихось ексцесів. Хочу, щоб так було і з Версісом. Щоб з "нежданчиків" - тільки пробита шина. А для цього треба його передивитися/перемацати. Все-таки і роки, і пробіг мають місце.
Фух... Здається, закінчив міжсезонне ТО та модернізацію. Оскільки мот був придбаний недавно, то вирішив по максимуму продіагностувати і обслужити, щоб на необхідності - можна було доїхати хоч в Австралію, хоч на Місяць ) Виконано: - регулювання зазорів клапанів (добре, що поліз - два клапани були вже на "сотку" менше допуску. Зараз все - по верхній межі допуску); - відсинхронізовано вакуум, обслужено повітряний фільтр; - заміна підшипників маятника, переднього колеса, керма; - установка нового заднього кофра (син подарував на Новий рік); - реставрація пластика (в деяких місцях кріплення були "пролюблені" металічні дистанціонуючі втулки, з-за цього і гумові прокладки вийшли з ладу, і пластик просто роздавило) - заміна оливи в вилці; - установка ЛЕД в головне світло (DawnKnight K5C mini, 40W, 4300K. Награвся "по самі вуха", поки втулив); - установка додаткового світла (ДХО/ПТФ/строб в одному флаконі. Для чого строб - не знаю, але і як відключити - теж не знаю); - установка додаткових блоків заднього світла на кофр (великий кофр, закриває огляд штатного "стопа" і вказівників поворотів на малих дистанціях, небезпечно); - виготовлення і установка кожуха, що закриває задню зірку. Ідею вкрав у snoto.de, цей хагер має захищати елементи мотоцикла від бризок мастила під час роботи атоматичного змазчика. Фото - гамузом. Не вмію їх вставляти посеред тексту. P.S. Ну і не витримав - катнувся біля міста, типу відкрив сезон )
Зарегистрирован: 16 апр 2012, 00:11 Сообщений: 854 Откуда: Василівка
Мото: Kawasaki Versys650, Geon Tourer350 і вельчік)
Возраст: 37
Имя: Євген
Ну нарешті... З відкриттям! Але тему світла не розкрив! Як той лед себе показав?В мене лампи philips ultinon pro6000, взяв їх тому, бо вони мають сертифікацію німецьку(яка мені тут нічого не дає).По факту ці лампи практично ні чим від галогену 55w не відрізняються. СТГ така сама, кількість світла така сама і в ближньому так само її не вистачає. З плюсів тільки біле світло і те що лампа 15ватт(дозволяє додатково щось начіпляти)
Ну нарешті... З відкриттям! Але тему світла не розкрив! Як той лед себе показав?
Я ще в темряві не катав, тільки налаштовував. Але у мене подібні лампи (тільки модель не міні, 55 ват) вже два роки стоять в лінзах на авто (Саме так. Штатна оптика - лінзований галоген на Н7). Сказати, що різниця помітна - то не сказати нічого. Ці, що поставив в мот - спочатку запхав в дальнє в автівку (дальнє у мене - рефлектроне). Різниця теж ого-го. Коли вже виїду повноцінно - то опишу враження, зроблю фото-відео. Але щось мені підказує, що установка таких ламп в Німеччині по ступіні тяжкості правопорушення буде прирівняна до держзради
Зарегистрирован: 16 апр 2012, 00:11 Сообщений: 854 Откуда: Василівка
Мото: Kawasaki Versys650, Geon Tourer350 і вельчік)
Возраст: 37
Имя: Євген
Якщо нормальна стг, то в Німцях проблем не буде, а в Польші... Тут лед в галогеновій оптиці заборонений взагалі. Дивлюсь, що нові філіпси та осрами вже трошки підтягнули потужності ламп, це вже трошки радує. Мені б ближнього поліпшити, а дальній навіть на гаДогенках нормальний)
Але тему світла не розкрив! Як той лед себе показав?
Розкриваю тему. ЛЕДи себе показали - Ближнє стало _значно_ кращим, СТГ присутня. А дальнє - це МОРЕ світла. І світло - дійсно "тепле", а не синюшна "сварка".
Всім привіт. Давненько нічого не писав в БЖ - бо, власне, нічого писати. Закінчується мій з ним другий сезон, за цей час проїхали майже 19 тисяч кілометрів. Була і пара "дальняків" по 1500-1700 км, був і аутдор. Але 70% пробігу - на роботу-з роботи. Мали місце дві несправності - згорів (замкнув на масу) статор генератора і тріснула котушка запалення. Ну, це вікове, ми ж з ним вже далеко не тінейджери. Днями заміннив підшипники в задньому колесі та зірці. Здалося, шо "ззаду щось шумить". Розібрав. Таки здалося. Але раз вже розібрав - то чому б не замінити. Зате тепер я знаю, що підшипники по ходовій частині замінені всі. Абсолютно. Мот доведений до тої кондиції, коли і по технічній частині, і по ергономіці ані потреби, ані бажання щось "допилювати" вже немає... Брешу, звичайно ж Потреби дійсно немає, але пара свіжих форсунок вже в заначці, шаблон нового вітрового скла вже відмальований. Та й міжсезонне ТО ніхто не скасовував. Так що гайкокрутсво буде. І тепер воно вже буде не таке нудне. Син "виріс" з твіна. І доріс до В-строма 650. Мрії мають здійснюватися.
Думав, що вже все, сезон закритий, і заміна оливи буде під весну. Але погода підкинула подарунок у вигляді декількох шикарних днів. Тому на вихідних заскочив в гараж, швиденько "махнув" оливу (Традиційно - Silkolene 10w50 Pro 4XP) і фільтр (HiFlo HF303). Двигун від заміни до заміни (6200 км) не з'їв ані ложки оливи. Відпрацьована олива, звичайно ж, потемнішала, але мала не чорний, а бордовий колір і нормальну консистенцію (не "вода"). Що не може не радувати. Цієї зими велике ТО не планується.
Привіт! Як відчувається ДЛ порівнянно з Версом?Колись ДЛ був одним з тих мотаків на які дивився ,тепер розпирає цікавість:)
Абсолютно різні мотоцикли. По посадці Стром мені комфортний "з коробки", Версіс я довго "допилював". Вітрозахист строма кращий, на трасі - теж комфортніше (нижчий центр мас, довша база, наявність прогресії). В довгих швидких поворотах веде себе комфортніше (особливо якщо покриття не рівне). Зовсім різні коробки. Перша передача коротша, 5-6 значно довші. Там, де Версісу вже мало 6, Стром їде на 5. Сидяння - "вогонь", особливо для 2 номера. Але підніжки пасажира трохи дужче зміщені назад, до того ж асиметричні (права виступає далі, бо глушак). Версіс агресивніший, передачі коротші, база коротша. При цьому динаміка розгону цих мотоциклів дуже схожа - хоч розгін до 100, хоч заїзд на чверть милі - плюс-мінус однаково. Але Версіс на "Віллі" піднімається з ручки газу, а Стром я підняти так не зміг. Світло Строма краще, але з галогеном - все одно недостатнє для комфортної нічної їди. І проблема не в тому, що його мало, а в тому, що зустричних з 6000 (і більше) Кельвінів - дуже дофіга. Тому теж поставили К5С міні 4300К. Приборка - інформативніша, але трохи перевантажена дрібними значками. Вказівника номера передачі немає (але на Алі є недорогі робочі варіанти). Під сидінням більше місця для барахла, та й під пластиком можна наробити "ничок". Переднє 19-те колесо дає про себе знати на паршивих дорогах (на Версісі в стійку доводиться ставати значно раніше, Стром ковтає вибоїни краще). Стокові гальма кращі за стокові гальма Версіса (особливо за 1 його покоління, бо там машинка з 12 мм поршнем). З мінусів Строма - передня вилка проста, регулюється лише переднатяг. Та й то не у всіх. Регулювання клапанів - квест в 2 рази цікавіший (бо вдвічі більше кришок ГБЦ, розпредвалів, бугелів). В 1 поколінні (якщо я нічого не переплутав) повітряна заслонка одинарна. Візуально мені 1 покоління подобається більше, технічно - друге. Стром абсолютно не спонукає до агресивної манери їзди. Це комфортний середньокубатурний лайнер, для "пенсіонерити на дальняки", але при цьому досить легенький і в місті теж не створить проблем. Їздили на лиман, було багато грунту і багато розбомбленого асфальту, так син сказав, що стром "прощає" такі помилки, з якими на Твіні він вже б 5 разів "розложився". Ну а Версіс - це "міський фулюган" для хлопчиків з кризою середнього віку. Вже не Йорш і, але ще не R1 ))) Але дозволяє і дальнячок "прохватити", і не відчувати себе в ньому неповноцінно. Ще одне. Ліквідність Строма на вторинному ринку висока. Мегапопулярний. Чи змінив би я Версіс на Стром? Не знаю. В Версіс ввалено немало фінансів, сил і часу, щоб підігнати його під себе, проліковані деякі болячки (статор генератора, котушки запалення). Коли (чи якщо) кордони відкриють - тоді серйозно задумаюся про заміну. І кандидатом №1 буде саме В-Стром 650. А поки що не бачу сенсу міняти перемацане-перевірене на потенційного "кота в мішку". Якось так
Зарегистрирован: 16 апр 2012, 00:11 Сообщений: 854 Откуда: Василівка
Мото: Kawasaki Versys650, Geon Tourer350 і вельчік)
Возраст: 37
Имя: Євген
Дякую за розгорнуту відповідь! Доречі, частенько читав про гальма версів перших двох генерацій. Гальма не хвалять... З заднім там все зрозуміло - великий хід лапи та малий диск, навіть після Геон Турер, дають враження що гальма відсутні. А ось з передніми що не так?
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 2
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения