Geon-club.com.ua http://geon-club.com.ua/forum/ |
|
Versys 650 і "50"... http://geon-club.com.ua/forum/viewtopic.php?f=126&t=8008 |
Страница 3 из 4 |
Автор: | Voyajer [ 26 окт 2023, 08:00 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Versys 650 і "50"... |
Мандроген писал(а): А що за крила? Зібрався політати? ![]() Та ні, просто позичив для фотосесії. Зазвичай пересуваюся на мітлі ![]() |
Автор: | Мандроген [ 26 окт 2023, 15:59 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Versys 650 і "50"... |
Voyajer писал(а): Мандроген писал(а): А що за крила? Зібрався політати? ![]() Та ні, просто позичив для фотосесії. Зазвичай пересуваюся на мітлі ![]() ![]() |
Автор: | Voyajer [ 30 окт 2023, 11:41 ] | ||||
Заголовок сообщения: | Re: Versys 650 і "50"... | ||||
Наші руки - не для скуки ))
|
Автор: | Goldbandit [ 31 окт 2023, 00:04 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Versys 650 і "50"... |
Ще за часів " ІЖака" робив таку фігню для статистичного балансування маховиків, коленвалів та коліс, але колеса так і не балансував. ![]() ![]() |
Автор: | Voyajer [ 31 окт 2023, 08:35 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Versys 650 і "50"... |
Goldbandit писал(а): Знайомий з шиномонтажки казав, що баланс колес треба вивіряти в двох площинах та контролювати динамічно(чи щось на те). Це питання більш актуальне для автомобільних шин, у котрих пляма контакту з дорогою широка, і може мати місце дизбаланс на різних її краях. До того ж автомобільне колесо закріплене консольно, на відміну від мотоколеса (в більшості випадків). А у колеса мота пляма контакту вузенька, і вплив цього фактора нікчемний (звичайно ж, якщо колесо не має "вісімки"). Єдине - для повного фен-шуя можна грузики клеїти з двох сторін в одній і тій же точці )) |
Автор: | Goldbandit [ 31 окт 2023, 11:24 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Versys 650 і "50"... |
Та ні! Тип кріплення колеса та пляма контакту взагалі ніяким боком до балансування не відносяться, бо колесо, в цьому випадку, розглядається як маховик. Якби колесо було вузеньке та велике - но ніяких проблем, але з заднім бубликом здається такий фінт не пройде. Ось буду в гаражі, зверну увагу як поклеєні на колесі важки бо цікаво стало)) |
Автор: | Voyajer [ 31 окт 2023, 15:50 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Versys 650 і "50"... |
Goldbandit писал(а): Та ні! Тип кріплення колеса та пляма контакту взагалі ніяким боком до балансування не відносяться, бо колесо, в цьому випадку, розглядається як маховик. Так. Але при роботі підвіски консольно закріплене колесо рухається не завжди строго плоскопаралельно. На балансування це з першого погляду не впливає, але... А пляма контакту була дійсно трохи "притягнута за вуха" для розуміння, що ширина автоколеса і його діаметр - це величини одного порядка, а от ширина і діаметр мотоколеса - різного. Goldbandit писал(а): Якби колесо було вузеньке та велике - но ніяких проблем, але з заднім бубликом здається такий фінт не пройде. Формально наше заднє колесо відносно колеса автомобіля аналогічного радіуса і є "вузеньким". Ключове слово - "відносно". |
Автор: | Voyajer [ 06 ноя 2023, 10:15 ] | |||||||
Заголовок сообщения: | Re: Versys 650 і "50"... | |||||||
Захотілося спробувати "турингові" широкі підніжки. Почав гуглити - виявляється, є два варіанти: або повна заміна підніжки на тюнінговану (але ті тюнінговані коштують, як крило від F16), або установка "розширювача". Другий варіант значно бюджетніший, є купа рішень на Алі, але знову "засада" - готове рішення є тільки для Версіса 2 покоління. У рестайлових трохи змінений конструктив, зйомна (?) гумова вставка і вже готові отвори для кріплення. Та й сама підніжка вже монолітніша, без циліндричної ніші знизу. Полистав Алі, приглянулися два варіанти: для Хонди NC і для "Гусей". Хондівський, наче, універсальніший по кріпленню, але гусячий, наче, правильніший ідеологічно. Та й дешевший (9.5 баксів з доставкою). На ньому і зупинився. На днях приїхало. Якість на "4", деталі відлиті з якогось алюмінієвого сплаву , а не фрезеровані (хоча, що я хотів за 10 баксів?). Зате з розмірами і типом кріплення вгадав. Діаметр "закладної" точно зпівпав з діаметром "виборки" знизу підніжки. Тільки довелося трошки зняти фаски по краях. "Закладні" використав в якості кондукторів для свердління отворів в підніжках. В гумових накладках підніжок зробив потаї до металу свердлом на 10. Зібрав - виявилося, що гвинти треба трохи довші (тримається на 3 витках), сьогодні заміню. Проїхався - зручно. Особливо в стійці. Тільки треба перерегулювали "лапки" перемикання передач і гальма.
|
Автор: | Goldbandit [ 12 ноя 2023, 22:42 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Versys 650 і "50"... |
Прикольна ідея ![]() ![]() |
Автор: | Voyajer [ 13 ноя 2023, 15:22 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Versys 650 і "50"... |
Goldbandit писал(а): Тож, якщо лізеш в "говнолін", готуй собі пару зубатих платформ ![]() Та якось не тягне в грязюку Версісом лізти ![]() А щодо "зубів" - була думка зробити існуючі виступи більш ребристими. Побачу, може і реалізую. |
Автор: | Voyajer [ 14 ноя 2023, 12:00 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Versys 650 і "50"... |
Ну, мабуть, сезон можна вважати закритим. Погода каже - "закругляйся" ![]() І Версіс і Твін звільнили місце на парковці під автівку і перебазувалися в гараж. Настала пора зукупів запчастин для ТО та всякорізних ніштяків. За сезон проїхав 9 тисяч км і спалив 461 літр бензину. Мот виявився дійсно фановим. На 80% задовольняв зразу ж. А 20% - то на "допилювання" ) |
Автор: | Voyajer [ 15 дек 2023, 12:22 ] | ||
Заголовок сообщения: | Re: Versys 650 і "50"... | ||
Па-бам! ![]()
|
Автор: | Goldbandit [ 16 дек 2023, 11:00 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Versys 650 і "50"... |
Бачу, що кавасакістів мотоксикоз не бере - їм ніколи, бо вони завджи знаходять собі роботу ![]() |
Автор: | Voyajer [ 16 дек 2023, 20:18 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Versys 650 і "50"... |
Goldbandit писал(а): Бачу, що кавасакістів мотоксикоз не бере - їм ніколи, бо вони завджи знаходять собі роботу ![]() Ну, з Твіном було аналогічно)) Крутив його, поки не "вилизав". Тепер син просто катає, без якихось ексцесів. Хочу, щоб так було і з Версісом. Щоб з "нежданчиків" - тільки пробита шина. А для цього треба його передивитися/перемацати. Все-таки і роки, і пробіг мають місце. |
Автор: | Voyajer [ 12 фев 2024, 14:18 ] | |||||||||||
Заголовок сообщения: | Re: Versys 650 і "50"... | |||||||||||
Фух... Здається, закінчив міжсезонне ТО та модернізацію. Оскільки мот був придбаний недавно, то вирішив по максимуму продіагностувати і обслужити, щоб на необхідності - можна було доїхати хоч в Австралію, хоч на Місяць ) Виконано: - регулювання зазорів клапанів (добре, що поліз - два клапани були вже на "сотку" менше допуску. Зараз все - по верхній межі допуску); - відсинхронізовано вакуум, обслужено повітряний фільтр; - заміна підшипників маятника, переднього колеса, керма; - установка нового заднього кофра (син подарував на Новий рік); - реставрація пластика (в деяких місцях кріплення були "пролюблені" металічні дистанціонуючі втулки, з-за цього і гумові прокладки вийшли з ладу, і пластик просто роздавило) - заміна оливи в вилці; - установка ЛЕД в головне світло (DawnKnight K5C mini, 40W, 4300K. Награвся "по самі вуха", поки втулив); - установка додаткового світла (ДХО/ПТФ/строб в одному флаконі. Для чого строб - не знаю, але і як відключити - теж не знаю); - установка додаткових блоків заднього світла на кофр (великий кофр, закриває огляд штатного "стопа" і вказівників поворотів на малих дистанціях, небезпечно); - виготовлення і установка кожуха, що закриває задню зірку. Ідею вкрав у snoto.de, цей хагер має захищати елементи мотоцикла від бризок мастила під час роботи атоматичного змазчика. Фото - гамузом. Не вмію їх вставляти посеред тексту. P.S. Ну і не витримав - катнувся біля міста, типу відкрив сезон ) https://youtu.be/2pgy7qf2GTk
|
Автор: | Goldbandit [ 12 фев 2024, 22:26 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Versys 650 і "50"... |
Ну нарешті... З відкриттям! ![]() Але тему світла не розкрив! Як той лед себе показав?В мене лампи philips ultinon pro6000, взяв їх тому, бо вони мають сертифікацію німецьку(яка мені тут нічого не дає).По факту ці лампи практично ні чим від галогену 55w не відрізняються. СТГ така сама, кількість світла така сама і в ближньому так само її не вистачає. З плюсів тільки біле світло і те що лампа 15ватт(дозволяє додатково щось начіпляти) ![]() |
Автор: | Voyajer [ 13 фев 2024, 08:54 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Versys 650 і "50"... |
Goldbandit писал(а): Ну нарешті... З відкриттям! ![]() Але тему світла не розкрив! Як той лед себе показав? Я ще в темряві не катав, тільки налаштовував. Але у мене подібні лампи (тільки модель не міні, 55 ват) вже два роки стоять в лінзах на авто (Саме так. Штатна оптика - лінзований галоген на Н7). Сказати, що різниця помітна - то не сказати нічого. Ці, що поставив в мот - спочатку запхав в дальнє в автівку (дальнє у мене - рефлектроне). Різниця теж ого-го. Коли вже виїду повноцінно - то опишу враження, зроблю фото-відео. Але щось мені підказує, що установка таких ламп в Німеччині по ступіні тяжкості правопорушення буде прирівняна до держзради ![]() |
Автор: | Goldbandit [ 14 фев 2024, 00:20 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Versys 650 і "50"... |
Якщо нормальна стг, то в Німцях проблем не буде, а в Польші... Тут лед в галогеновій оптиці заборонений взагалі. Дивлюсь, що нові філіпси та осрами вже трошки підтягнули потужності ламп, це вже трошки радує. Мені б ближнього поліпшити, а дальній навіть на гаДогенках нормальний) |
Автор: | Voyajer [ 14 фев 2024, 09:34 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Versys 650 і "50"... |
Goldbandit писал(а): Якщо нормальна стг, то в Німцях проблем не буде, а в Польші... Тут лед в галогеновій оптиці заборонений взагалі. Тому ЛЕДи ставити тільки в ближній (там ковпачок є і лампу не дуже видно), або в лінзи ))) І тільки 4300К. |
Автор: | Voyajer [ 04 мар 2024, 09:13 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Versys 650 і "50"... |
Goldbandit писал(а): Але тему світла не розкрив! Як той лед себе показав? Розкриваю тему. ЛЕДи себе показали - ![]() ![]() Ближнє стало _значно_ кращим, СТГ присутня. А дальнє - це МОРЕ світла. І світло - дійсно "тепле", а не синюшна "сварка". |
Страница 3 из 4 | Часовой пояс: UTC + 2 часа [ Летнее время ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |