Зарегистрирован: 19 май 2012, 08:33 Сообщений: 474 Откуда: г. Хмельницкий
Мото: Honda Steed 400
Возраст: 32
Тел.: 0965661304
Имя: Дарья
Ну от, саме так було з епіцентровським оргсклом, але на ньому писало, що то таки акріл. Просто екструдерний. Я хз що то означає) А совковий акріл був литий. Чи щось типу. Взагалі деякі умудряються ще з полікарбонату гнути, воно получається дуже міцно, но воно і плавиться при дуже високих температурах - щоб його зігнути роблять прямо духовки величезні
Ну от, саме так було з епіцентровським оргсклом, але на ньому писало, що то таки акріл. Просто екструдерний. Я хз що то означає) А совковий акріл був литий. Чи щось типу. Взагалі деякі умудряються ще з полікарбонату гнути, воно получається дуже міцно, но воно і плавиться при дуже високих температурах - щоб його зігнути роблять прямо духовки величезні
Я колись собі хотів купити на ІЖак скло, заліз у якісь сайт, там продавалися обрізки, й там же прочитав, яким буває "ОРГскло", але забув саме яке гнеться краще, а яке ні. Так от екструдерний метод - це створення скла- акріла з допомогою пресування. Мабуть литий крепший за екструдерний.
Зарегистрирован: 16 апр 2012, 01:11 Сообщений: 852 Откуда: Василівка
Мото: Kawasaki Versys650, Geon Tourer350 і вельчік)
Возраст: 37
Имя: Євген
Та здається мені, що раніше все прозоре то було оргскло, тільки кольорові були зроблені з чогось іншого і дуже ламучі. Ось почитав трохи в польському тИрнеті...Воно тут все називається PLEXI і в цю категорію попадають як прозорі так і непрозорі пласмаски з маркування PMMA, PC, PS i ABS. Так зрозумів, що нам потрібнен РММА, але тут є ще один момент - пищуть безбарвний акріл має ліпші механічні властивості)) А як же тоді кольорові вітровики від всяких там гіві і каппа та мпа?
Зарегистрирован: 23 фев 2011, 20:00 Сообщений: 5752 Откуда: г. Украинка
Мото: NAC 25, KLE-650
Возраст: 53
Тел.: 7846979
Имя: Юрий
для вітровика потрібно купляти полікарбонат, він дуже міцний його практично не можливо зламати, тіки гнеться. він прозорий, гарно формується під температурою, бажано 4 мм. тіки не купляйте сотовий, це зовсім інша річ.
_________________ То что судьба сломала, только любовь починит...
Зарегистрирован: 23 фев 2011, 20:00 Сообщений: 5752 Откуда: г. Украинка
Мото: NAC 25, KLE-650
Возраст: 53
Тел.: 7846979
Имя: Юрий
по перше, товщина мого матеріалу 4,5 мм. (це значно додає міцності) по друге скло формувалося за допомогою печі та шаблону під форму тобто рівномірний нагрів та остигання, а це дуже важливо
п.с. ще форма скла вирізалося на фрезерному станку, і отвори теж. думаю це теж важливо, бо після свердла можуть залишатися мікропошкодження які потім розростаються
_________________ То что судьба сломала, только любовь починит...
Зарегистрирован: 16 апр 2012, 01:11 Сообщений: 852 Откуда: Василівка
Мото: Kawasaki Versys650, Geon Tourer350 і вельчік)
Возраст: 37
Имя: Євген
Із цього тільки на товщину та якість отворів можна брати до уваги. Але отвори в другому випадку були розшліфовані, так що це теж не воно. Зараз з великими накладками пропала деяка вібрація накромці скла при швидкостях 100+, в перших випадках вона була присутся, хоч і ледь помітна. Слідкую. Ось з карбонатним склом якось не виходить: якщо акріл можна знайти любий шматок або замовити, то порізати тобі вже можуть починаючи з 10×10см, а карбонатного скла менше як 100×200см не знайшов)))
Зарегистрирован: 16 апр 2012, 01:11 Сообщений: 852 Откуда: Василівка
Мото: Kawasaki Versys650, Geon Tourer350 і вельчік)
Возраст: 37
Имя: Євген
Щоб не проводити літо одним тільки поглядом, в неділю зробили мото уікенд та катнути по німецькій стороні. Погода на початку трошки лякала дощем та сильним вітром але ми твердо вірішили "відпочивати". На нашому шляху першим було прикордонне місто Гьорліц, мені вже довелось там катати вельчіком, тому ця міні-екскурсія в старій частині міста була для жінки))
Зарегистрирован: 16 апр 2012, 01:11 Сообщений: 852 Откуда: Василівка
Мото: Kawasaki Versys650, Geon Tourer350 і вельчік)
Возраст: 37
Имя: Євген
Писати можна багато, але все не напишеш, десяток фото все не покажуть... Одного дня для знайомства з містом не вистачить, тому всі наші інші плани на сьогодні вже не мали сенсу, бо ми вирішили залишитись тут до самого вечору.
А ще ми потрапили на фестиваль дня міста, правда це вже був останній день і саме цікаве не побачили, але то вже не має ніякого значення. Все одно, магнітік ми не купили і багато чого не встигли. Може пощастить ще погуляти Дрезденом.
Зарегистрирован: 16 апр 2012, 01:11 Сообщений: 852 Откуда: Василівка
Мото: Kawasaki Versys650, Geon Tourer350 і вельчік)
Возраст: 37
Имя: Євген
Всім привіт! Нас тут трошечки радують сонцячні дні і ми з жінкою несподіванно для себе катнули в Валбжих до замку Ксьонж. Дорога найкоротша - магістраль, тому розповідати немає про що, але на під'їзді до Валбжиха починаються панорами з холмів, полів та лісів - це справжній релакс)) Замок чіпляє, але ззовні більше ніж з середини. Про те, варто взяти до уваги, що "совкова" армія розграбувала замок та завдала дуже великої шкоди будівлі і роботи з реставраціїї кімнат відбуваються до сьогоднішніх днів.
Під замком є підземелля, яке за часів Гітлера було значно розбудоване в'язнями концтаборів в монолітному щиті скелі. Ми трошечки пройшлися цими шляхами
Зарегистрирован: 16 апр 2012, 01:11 Сообщений: 852 Откуда: Василівка
Мото: Kawasaki Versys650, Geon Tourer350 і вельчік)
Возраст: 37
Имя: Євген
Всім привіт! Нарешті в мене добралися руки реалізувати кілька задумок, а саме подовжити крило та зробити підставку під маятник. Крило подовжене скломатом з поліефіркою, так вирішено бо інтернетний варіант мене не влаштовував. Зараз маємо + 215мм
далі думаю допрацювати для вивішування переднього колеса. Яким способом поки не знаю: за пера, за траверсу, чи за захист двигуна( по мотивам Євгена) Ну і загальне фото
Всім привіт! За ідею розбірної підставки велика подяка Євгену Voyajer. Зробив зі з'ємними тримачами під ролики,
Оу! Клас! Взагалі компактна штука вийшла, можна в тубус покласти
Goldbandit писал(а):
далі думаю допрацювати для вивішування переднього колеса. Яким способом поки не знаю: за пера, за траверсу, чи за захист двигуна( по мотивам Євгена)
Коли думав над цім питанням - то зразу відкинув варіант "за пера". Тому що він не дає можливості обслужити самі пера. За траверсу - класно, але конструкція немаленька, і треба гарно продумувати. Бо є навіть заводські, які ніфіга мот не тримають (вектор зусилля проходить по самому краю опорної площини, по коліщатах практично). Найменший рух - і підкат складається. Мені з захистом двигуна пощастило - він має поперечну перемичку, тому відбувся "малою кров'ю". Якщо її немає - треба городити якісь "роги". Бонус такої конструкції ще й в тому, що вона дає можливість обслуговувати саму колонку (ті ж підшипники замінити).
Зарегистрирован: 16 апр 2012, 01:11 Сообщений: 852 Откуда: Василівка
Мото: Kawasaki Versys650, Geon Tourer350 і вельчік)
Возраст: 37
Имя: Євген
Теж до цього дійшов, тому думаю, що чіпляти за захист найкращий варіант. З кріпленням ніяких проблем не бачу, бо підставку можна легко робити довільної ширини, а змінні тримачі можна робити любої конфігурації та довжини. Найактуальніше питання, це сам захист - його треба купити Самостійно виготовити не маю інструменту, а те що в продажі - якісь компроміси, або з неадекватними цінами Цікаво чи підходить захист "болт он" з третої генерації?!
Зарегистрирован: 16 апр 2012, 01:11 Сообщений: 852 Откуда: Василівка
Мото: Kawasaki Versys650, Geon Tourer350 і вельчік)
Возраст: 37
Имя: Євген
Всім привіт! Рішенння о придбанні дуг завантажилося стовідсотково) Була в мене невелика надія, що дуги до третьої генерації підійдуть на першу, але ні. Дуже вони мені подобались. Взагалі, такі речі люблю робити сам, тільки в цей раз трохи все по-іншому. Отже, придбав дуги HEED і в ту суботу, після роботи, побіг їх встановлювати. Як то буває в найкращих традиціях гаражного вестерну, релакційне закручування гайок з милуванням на нові залізяки перейшло на сторону зла та потребувало застосування інтенсивних магічних слів і інструментів. А все тому, бо на Версі вже встановленні крашпеди TOPBLOCK Racing. Ці крашпеди мають інтегрованні посиленні кріплення двигуна і при демонтажу крашпедів кріплення втрачаються, а заводских в мене не має. Щоб не різати крашпеди, були виготовлені два нових кріплення, вони там нескладні - пластинка з трьома отворами... І поки на них підсихала фарба поліз розбирати ліву сторону. І тут посипалися "сюпризи": болт двигуна не затягнутий, гайка на болту міцно прикипіла, злизані грані в пазу на картері в якому тримається гайка ,та ще й ліве кріплення двигуна виявилося зовсім не таке як праве. Добре, що все зробилось, тільки часу пішло дуже багато. Гайку вдалось обережно зішліфувати і зірвати, паз під гайку теж довелось наполовину зточити щоб мати можливість дістати до гайки ключем,
Все зібрав - можна відпочити. Але по інерції заспокоїтися якось ще не виходить, то взявся за захист рук, бо він вже лежить місяць або другий і мабудь настав його час. Захист йде як для БеМеВе, тому кріплення мені потрібні також інші. Зробив.
Привіт! Слідкую за журналом, Верс і насправді солідний. Ціную те, що робиш сам такі речі.
Про захист рук - Був у мене такий, добре виглядає, і на практиці він працює на невеликих швидкостях, на "алі" є вставка в такий захист, з нею має бути комфортніше.
Вложения:
za_1.jpg [ 32.47 KiB | Просмотров: 30613 ]
_________________ Нет нерешаемых ситуаций, есть не правильный подход.
Зарегистрирован: 16 апр 2012, 01:11 Сообщений: 852 Откуда: Василівка
Мото: Kawasaki Versys650, Geon Tourer350 і вельчік)
Возраст: 37
Имя: Євген
NVM писал(а):
...на "алі" є вставка в такий захист, з нею має бути комфортніше.
Привіт! Така вставка теж є, саме сірого кольору, просто її не ставив бо хотів перевірити ефективність цього захисту. В цілому, здоволений! При +10градусах, 60км проїхав навіть не вмикаючи підігрів гріпс. Після 135км/год верхню частину долоні вже реально підморожує.
Використовую отакі. Правда, довелося трохи підрізати, але то дрібниці. Ціна питання - 10 баксів, працюють на всі 100 Силовий захист зняв, під мої задачі він не дуже потрібен.
Зарегистрирован: 16 апр 2012, 01:11 Сообщений: 852 Откуда: Василівка
Мото: Kawasaki Versys650, Geon Tourer350 і вельчік)
Возраст: 37
Имя: Євген
Пройшли тех.огляд - справа 20хвилин. Приїхав, подав технічний паспорт в бюро, заїхав в бокс другим в черзі, після огляду сплатив за послугу та отримав технічний паспорт з відміткою. Що перевіряли?! -VIN код -кріпленя хагера -кріпленя багажника -знос шин -знос гальмівних дисків (дякую ,що задній диск уваги не привертав))) -світлові прилади( габаритні, стопаки, повороти та фару і навіть днівні ходові. Також сказали знімати ледові лампочки габаритів в фарі та підсвітки номера, бо це заборонно і можуть вліпити штраф. Доречі лед в фарі теж заборонений навіть якщо лампи сертифіковані і мають дозвіл використання на дорогах Німетчини, Австрії, Чехії. Отакий маразм... Закінчився огляд записом лічнику одометра.
Зарегистрирован: 16 апр 2012, 01:11 Сообщений: 852 Откуда: Василівка
Мото: Kawasaki Versys650, Geon Tourer350 і вельчік)
Возраст: 37
Имя: Євген
Поштрикаю тему палкою та поворушу, може вона ще жива?!)) Всім привіт! Жарти-жартами, а вже з перших днів жовтня нас підморозило, потім зарядили дощі, а ті рідкі сонячні дні, як на зло, випають на робочі. Катнути годину-другу поміж дощами - це вже щастя.
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 4
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения