Сьогодні вдалося трохи погоцати , але з думкою, що треба починати готуватись до зими... Чи до нового сезону. Хм... Ну як вийде! Вже придбав масло, фільтр та мастила для ланцюга і фільтра повітря
Тільки в мотак поки ще не лазив. Є до виправлення кілька дрібних зауважень, но хочу зробити все неспішно та заглянути поглибше, так сказати "для впевненості" ,а також підтягнути деякі косметичні нюанси по двигуну. Ну а поки в нас ще осінь і місцева природа мені здається неймовірною, то підкину ще трощечки фото, бо якесь незвичайно-затишне відчуття дарує ліс
Зарегистрирован: 16 апр 2012, 00:11 Сообщений: 857 Откуда: Василівка
Мото: Kawasaki Versys650, Geon Tourer350 і вельчік)
Возраст: 37
Имя: Євген
Ну що, хлопці і дівчата?! Наш мото-рік вже крякнув та залишився в спогадах і на фото. Пробіг в цього року в мене хоч і не космічний - 4122км, але дякую життю за те, що цей сезон ВЗАГАЛІ БУВ! Ну а якість кілометрів можна сміливо множити на три)))
ODO 62564km
-Витрата палива: середню не рахував, найчастіше бачу 3.9л/100км і макс що було то 4,4л
Ремонти: - задні гальма -підшипники заднього колеса -болт кріплення двигуна
Запчастини: - підшипники колеса -гальмівний диск та супорт
Зарегистрирован: 16 апр 2012, 00:11 Сообщений: 857 Откуда: Василівка
Мото: Kawasaki Versys650, Geon Tourer350 і вельчік)
Возраст: 37
Имя: Євген
Привіт, Гена! Та в мене це закриття просто формальність, тобто кінець року=кінець сезону З середини листопада нас засипало снігом, а зараз потепліло та йдуть дощі. Виїджати в цьому році вже не буду. Переглану мотак та в слідуючому році відкрию новий мото-рік як тільки з'явиться можливість)
Зарегистрирован: 16 апр 2012, 00:11 Сообщений: 857 Откуда: Василівка
Мото: Kawasaki Versys650, Geon Tourer350 і вельчік)
Возраст: 37
Имя: Євген
Хочеше знати як воно, коли руки приростають до дупи? Ось вам від мене сумненька історія, але все по порядку. Час від часу заглядаю к мотаку після роботи, бо одного вихідного дня мені на все не вистачає. Почав ТОшити мот. Злив оливу та антифріз - рідини в супер стані і можна б було ще їздити. По об'єму все майже як в Турері, тільки олива в "каві" міняється раз на 12тис, а не кожні 3. Фільтр повітря і бокс чисті, але фільтруючий елемент все одно помив. Під час змащування мотюлем паралончик почав сипатись та розлазитись як мокра серветка... Довелось замовити новий
Свічки запалювання. За мануалом міняють кожні 12к км. Стан своїх оціняю як ідеальний, значить ставили нові перед початком сезону, та ще іридієві. Нехай працюють!
Клапана. Регулюються шайбами раз в 42к км. Судячи з загального пробігу, заглядати туди нема сенсу але мені хотілося піфарбувати клапанну кришку, тож заодне перевірив зазори, щоб впевнитися що там все ОК.
Вложение:
Комментарий к файлу: Перед всіма числами повинен бути 0, тобто там де 0,3 насправді 0,03 ітд
А там НЕ ОК! Зазори вже давно не в допусках, а один впускний практично в нулях. Довелось розбирати грм, заміряти, рахувати та замовляти шайби. Як на зло, посилка затрималась на тиждень і коли дочекався, то після роботи полетів до мотака. Швиденько все зібрав, перевірив і крутнув стартером щоб натягувач грм став робоче положення. Щось клацнуло і стартер зупинився, поки намагався зрозуміти що сталося, побачив, що всі стаканчики клапанів залишилися натиснутими. Нема слів... Ось так тупанув і, навіть перевіряючи, не збагнув, що виставив положення коленвалу не тою міткою. Результат помилки - загнуті впускні клапана.
Ось так тупанув і, навіть перевіряючи, не збагнув, що виставив положення коленвалу не тою міткою. Результат помилки - загнуті впускні клапана.
А для чого розпредвали повністю зкидати? Після того, як поміряв зазори - знайти положення, в якому кулачки обох валів не тиснуть на стакани, і в цьому положенні двома стяжками притягнути ланцюг ГРМ до шестерен. Після цього зкидається кришка, бугелі, вали припіднімаються і магнітом дістаються стакани з шайбами. А вали кладуться назад на постіль, без зміщення міток. Ну і назад все збирається так само. Співчуваю...
Зарегистрирован: 16 апр 2012, 00:11 Сообщений: 857 Откуда: Василівка
Мото: Kawasaki Versys650, Geon Tourer350 і вельчік)
Возраст: 37
Имя: Євген
Можна і так, але в цьому практично нема сенсу. Вали легко скидуються і монтуються, фази виставляються без геморою. Без валів працювати зручніше ну і натяжник ланцюга грм зручно розпускати без демотажу. Не знаю, як так можна було тупонути, але тепер буде наука. ПтСи: в нас зараз 8-10 тепла і сухо ,тож намічається різдвяний мото-уікенд. Тепер пропускаю, можливо воно до кращого
Ось так! Здається невидимий помічник підштовхнув мене зрукожопити, за що йому дев'ятикратна подяка) Голова блоку візуально непошкоджена, також можна побачити, що з малими тепловими зазорами, клапана вже не тримали і в впуску почав з'являтися нагар. В випуску білий нагар в правому циліндру і частково білий в лівому.
З впускними клапанами виявилась невелика проблема, бо вони одночасно пропали з продажу одразу у всіх інтернет магазинах і вже думав замовляти з закордону, але знайшлися уживані від Er6n в досить гарному стані, їх і забрав. Чи правильне то було рішення чи ні - час покаже. Вичистив всю голову, зібрав та перевірив герметичність. Випуск ок, а впуск зовсім трошечки довелось притерти
Можна збирати. Доречі, збирається/розбирається двигун набагато легше та більш зрозуміло, навідміну від того ж "хондо-ребелевського/геоно-турерівського" мотора. Впускні клапана довелося регулювати знову і тут є кілька нюансів: -За регулювання клапанів краще братись при наявності мікрометра, та обов'язково ним перевіряти актуальну товщину як щупів, так і шайб(навіть якщо це бла-бла-бла оригінал), щоб потім не було квесту. -Болти кришкок розподільних валів краще одразу придбати нові, бо після цього монтажу, відчув як останній болт почав "тягнутись" вже на 10.5 ньютонах
- Тягнучий трос газу почав помирати. Замінив на уживанний від ER6N, тільки цей варіант виявився коротшим десь на 12-14см. В загалі-то, проклавши трос перед траверсою, можна спокійно собі їздити, але всеж замовив комплект тросів саме для версіса, бо один трос окремо в нас не купити. - Виявлена якась незрозуміла хімія з упором троса зчеплення на двигуні. Трошечки переробив як бачилось, бо як воно повинно бути - хз. Зараз відчуваю значне покращення)) - Вичистив ззовні радіатор. Хоч він здавався не брудним, але відмивати довелося довго. Також відремонтував два кріплення для вентилятора, замінив шланги в та промив всю систему охолодження.
- Замінив оливу в перах. В правому того болота було всього 25% і ,на диво, гідравліка працювала норм. В лівому рівень в нормі. За відчуттям, то колись був мотюль w15.
Далі колупатись сил вже не вистачало) Залив в двигун свіженьку оливу, новий антифріз і нарешті двигун Верса відгукнувся на кнопку стартера та порадував мене приємною м'якою роботою. Отже, можна сказати, що 90% мотака вже передився, а про останні 10% ми ще поговоримо))
ПиСи: чогось, писати пости стало якоюсь драммою, бо постійно вилітаєш з профілю
Зарегистрирован: 16 апр 2012, 00:11 Сообщений: 857 Откуда: Василівка
Мото: Kawasaki Versys650, Geon Tourer350 і вельчік)
Возраст: 37
Имя: Євген
Не маю мотоксикозу! Тут хоч би до початку сезона розгребтись з основним, бо вільного часу небагато, а роботи гора)) Так, що там далі?! В кермові підшипники та підшипники маятника поки вирішив не заглядати, загляну вже під час слідуючого Т.О. Перевірив як там ведуча зірочка, так як вона вже була трошки "потерта", а нова вже чекає. За мій коротенький сезон стан зірки практично не змінився
Але подумав, якщо відкручу гайку, то поміняю... Гайку самостійно відкрутити так і не зміг, тож нехай та зірка працює далі. Обслужив ланцюг. Здивувався що за 3.5к км підтягувати його практично не довелось - всього 1/6 оберта. Доречі, весь ланцюговий комплект AFAM. Раніше ніколи не бачив такої фірми
Тепер про неприємне і незрозуміле. Приїхав мені вакуумметр і наміряв ним, що на лівому циліндрі, в впуску, трохи невистачає розрідження. За мануалом, при обертах 1300+/-50 об/хв повинно бути 285+/-10mmHg, а маю 260mmHg, при чому байпасний гвинт повністю вкручений. По роботі двигуна, питань немає, підозра на знос дроселя чи підсос повітря не підтвердилась. Також роздивлявся систему і як зрозумів, це просто регулювання якості паливної суміші на холостому та перехідному режимах. Коротше кажучи, якби нічого страшного нема, але все одно якась фігня))
Так, що там далі?! В кермові підшипники та підшипники маятника поки вирішив не заглядати, загляну вже під час слідуючого Т.О.
Я заліз... Гаманець "зхуд", бо виявилося, що все під заміну. Найважче - зпресувати внутрішню нижню обойму на кермі. Ну і поки голчасті в маятник запхав - награвся.
Goldbandit писал(а):
Але подумав, якщо відкручу гайку, то поміняю... Гайку самостійно відкрутити так і не зміг, тож нехай та зірка працює далі.
Гайка зірки - ще той загальновизнаний квест. Я брав довгу головку на 10, одним кінцем впирав в зуб зірки, іншим - в вісь маятника. А потім вдвох з сусідом по гаражах, воротком з двома метровими трубами і міцнючою головкою... І то не з першого разу. Спочатку зкрутили в'язи радянському воротку. Лише з другої спроби воно пішло. Бахнуло так, що думали - головка репнула
Goldbandit писал(а):
Тепер про неприємне і незрозуміле. Приїхав мені вакуумметр і наміряв ним, що на лівому циліндрі, в впуску, трохи невистачає розрідження. За мануалом, при обертах 1300+/-50 об/хв повинно бути 285+/-10mmHg, а маю 260mmHg, при чому байпасний гвинт повністю вкручений. По роботі двигуна, питань немає, підозра на знос дроселя чи підсос повітря не підтвердилась. Також роздивлявся систему і як зрозумів, це просто регулювання якості паливної суміші на холостому та перехідному режимах. Коротше кажучи, якби нічого страшного нема, але все одно якась фігня))
У мене навпаки - зависокий вакуум. Але там єє питання до вакуумметра (брав дешевий, і не повіряв). Замість 37.9 +/- 1.3 маю близько 40. І стрілка скаче, як навіжена (прилад не розрахований на пульсації). Тому налаштування закінчив за допомогою сапоробного рідинного дифманометра (U-подібний прозорий шланг з мастилом всередині). Знайду нормальний прилад - перевірю.
Зарегистрирован: 16 апр 2012, 00:11 Сообщений: 857 Откуда: Василівка
Мото: Kawasaki Versys650, Geon Tourer350 і вельчік)
Возраст: 37
Имя: Євген
Жень, з вакуумметром в тебе все ок, просто там на шлангочку треба ставити регулятор або якось затисткати(так з карбами теж роблять). Робив затиск з двох пластинок вело ланцюга. При роботі двигуна потихенькую стягую їх гвинтами і стрілка заспокоюється, залишаю тільки легку пульсацію десь 0.5мм
В мене на правому циліндрі з розрідженням все гаразд, байпасний гвинт викручений на 3/4, якщо його закрутити то в перерахунку на паскалі, теж буде десь так як ти пишеш. Лівий байпасний був закручений повністю і там, все одно ,трохи не вистачає. Виходить, що так вже було і воно, на диво, ще якось норм працює... Краще б не міряв, бо тепер ломаю голову -Шо за фігня?!
Зарегистрирован: 16 апр 2012, 00:11 Сообщений: 857 Откуда: Василівка
Мото: Kawasaki Versys650, Geon Tourer350 і вельчік)
Возраст: 37
Имя: Євген
Всім привіт! Після написання останнього посту, зловив себе на думці, що в мануалі не звертаю уваги на допуски в налаштуваннях, та спробував інший підхід. Отже, зменшив оберти холостого до мінімальних -1250об/хв і вакуум лівого циліндра попав в допуск- 275mmHg, правий горшок теж підігнав під ці параметри і вауля! Доречі на вакуумметрі є цікава шкала розділена на зони, якщо повністю закрити впуск, то можна заміряти максимальне розрідження на холостому і, приблизно, оцінити стан двигуна. Вийшло так, що обидва циліндра в зеленій зоні, але лівий видає гірший показник. Одразу виникло бажання спробувати розібратися з цим питаннячком, але не став створювати геморой на рівному місці, бо все норм працює та відповідає вимогам мануалу. Значить можна збирати мотак в купу. Також вирішилась ще одна проблема: з-під кришки термостату, десь за добу, видавлювало одну-дві краплі антифрізу- це було помічено ще з моменту придбання мотака. Під час ремонту рази чотири розбирав-збирав, бо не міг знайти причину, і ось виявилося, що в самій кришці, біля ребра жорсткості, є практично непомітна тріщина. Змінив кришечку і "нежить" як рукою зняло:) Як на щастя, вихідний видався на диво теплим, аж +14 та практично не було дощу, тож ще й отримав задоволення від легкого тест-драйву і, так сказати "відкрив сезон"
Зараз хотілося б написати, що мотак став перти що дурний вигрібаючи з-під себе асфальт, але насправді ніякого такого супер результату не помічено. Динаміка здається такою ж самою, але вібрацій стало менше, чи то так здається. Ось плавність роботи передньої вилки мене приємно здивувала... Все, чекаємо з Версом тепла!
Зарегистрирован: 16 апр 2012, 00:11 Сообщений: 857 Откуда: Василівка
Мото: Kawasaki Versys650, Geon Tourer350 і вельчік)
Возраст: 37
Имя: Євген
NVM писал(а):
З відкриттям сезону!
Дякую, навзаєм ! Тепер тільки віхідний ловити в гарну погоду. Судячи з прогнозу на місяць, можна вважати що в нас почався березень і закінчиться аж в квітні
Мабудь, що для таких випадків треба працювати в чотири руки чи думати над додатковим підігрівом та робити жорстку форму і кріпити на неї заготовку. В цілому, скло вийшло більш-менш нормально, якщо не придиратися, але результат все одно гірший за попередній вітровик з полістирену, бо це рівномірно вигнути не вийшло. До того, ще й перегрів верхню частину і більше половини "доплюсованого" довелось зрізати. Якось так
Ще полікарбонат має недолік - він дуже легко затирається, тому прийшла думка поклеїти тоновану бронеплівку для фар). Виглядає норм, але плівка виявилася з дефектом у вигляді якихось подвійних ліній((
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 2
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения