Спрятать Показать
Текущее время: 12 дек 2024, 19:27

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Правила форума


Приветствуется создание тем для описания, обсуждения, мотоциклов KAWASAKI их обслуживания, ремонта, тюнинга и стайлинга



Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 110 ]  На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5  След.
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: Re: Срібний Верс. KLE650A 2006
СообщениеДобавлено: 30 окт 2023, 17:34 
Не в сети
GEON клабмэн
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 30 июн 2022, 14:18
Сообщений: 106
Откуда: Вознесенськ
Мото: Geon Tuorer 350
Возраст: 57
Тел.: 0680630108
Имя: Геннадій
Goldbandit писал(а):
Золота осінь прекрасна, особливо на мотоциклі! :roll:

Саме так! :good:


Вернуться наверх
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: Срібний Верс. KLE650A 2006
СообщениеДобавлено: 05 ноя 2023, 16:06 
Не в сети
Участник GEON клуба
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 28 окт 2017, 20:37
Сообщений: 627
Откуда: Харьков
Мото: Lifan kpt200
Возраст: 40
Имя: Владимир
Goldbandit писал(а):
Золота осінь прекрасна, особливо на мотоциклі! :roll:

Згоден на сто відсотків!

_________________
Нет нерешаемых ситуаций, есть не правильный подход.


Вернуться наверх
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: Срібний Верс. KLE650A 2006
СообщениеДобавлено: 12 ноя 2023, 21:25 
Не в сети
GEON клабмэн
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 16 апр 2012, 00:11
Сообщений: 857
Откуда: Василівка
Мото: Kawasaki Versys650, Geon Tourer350 і вельчік)
Возраст: 37
Имя: Євген
Всім привіт!
Повинен вам сказати, що місцева погода мотоциклістів тут якось недолюблює
Вложение:
IMG_20231112_201626_(600_x_800_піксель).jpg
IMG_20231112_201626_(600_x_800_піксель).jpg [ 56.26 KiB | Просмотров: 15301 ]

Сьогодні вдалося трохи погоцати , але з думкою, що треба починати готуватись до зими... Чи до нового сезону. Хм... Ну як вийде!
Вже придбав масло, фільтр та мастила для ланцюга і фільтра повітря
Вложение:
IMG_20231112_195800_(800_x_600_піксель).jpg
IMG_20231112_195800_(800_x_600_піксель).jpg [ 148.63 KiB | Просмотров: 15301 ]

Тільки в мотак поки ще не лазив. Є до виправлення кілька дрібних зауважень, но хочу зробити все неспішно та заглянути поглибше, так сказати "для впевненості" ,а також підтягнути деякі косметичні нюанси по двигуну.
Ну а поки в нас ще осінь і місцева природа мені здається неймовірною, то підкину ще трощечки фото, бо якесь незвичайно-затишне відчуття дарує ліс :)
Вложение:
IMG_20231112_195539_(800_x_600_піксель).jpg
IMG_20231112_195539_(800_x_600_піксель).jpg [ 279.48 KiB | Просмотров: 15301 ]

Вложение:
IMG_20231112_195559_(800_x_600_піксель).jpg
IMG_20231112_195559_(800_x_600_піксель).jpg [ 287.9 KiB | Просмотров: 15301 ]

Вложение:
IMG_20231112_195449_(800_x_600_піксель).jpg
IMG_20231112_195449_(800_x_600_піксель).jpg [ 174.46 KiB | Просмотров: 15301 ]

Вложение:
IMG_20231112_195638_(600_x_800_піксель).jpg
IMG_20231112_195638_(600_x_800_піксель).jpg [ 232.36 KiB | Просмотров: 15301 ]

Вложение:
IMG_20231112_195732_(800_x_600_піксель).jpg
IMG_20231112_195732_(800_x_600_піксель).jpg [ 262.25 KiB | Просмотров: 15301 ]


Вернуться наверх
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: Срібний Верс. KLE650A 2006
СообщениеДобавлено: 12 ноя 2023, 23:22 
Не в сети
Главный Модератор
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 23 фев 2011, 19:00
Сообщений: 5752
Откуда: г. Украинка
Мото: NAC 25, KLE-650
Возраст: 53
Тел.: 7846979
Имя: Юрий
гарні світлини :good:

_________________
То что судьба сломала, только любовь починит...


Вернуться наверх
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: Срібний Верс. KLE650A 2006
СообщениеДобавлено: 13 ноя 2023, 16:14 
Не в сети
GEON клабмэн
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 30 июн 2022, 14:18
Сообщений: 106
Откуда: Вознесенськ
Мото: Geon Tuorer 350
Возраст: 57
Тел.: 0680630108
Имя: Геннадій
Люблю такий ліс - сосни, песок и осінь. :good:


Вернуться наверх
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: Срібний Верс. KLE650A 2006
СообщениеДобавлено: 11 дек 2023, 23:39 
Не в сети
GEON клабмэн
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 16 апр 2012, 00:11
Сообщений: 857
Откуда: Василівка
Мото: Kawasaki Versys650, Geon Tourer350 і вельчік)
Возраст: 37
Имя: Євген
Ну що, хлопці і дівчата?! Наш мото-рік вже крякнув та залишився в спогадах і на фото.
Пробіг в цього року в мене хоч і не космічний - 4122км, але дякую життю за те, що цей сезон ВЗАГАЛІ БУВ! Ну а якість кілометрів можна сміливо множити на три)))

ODO 62564km

-Витрата палива: середню не рахував, найчастіше бачу 3.9л/100км і макс що було то 4,4л

Ремонти:
- задні гальма
-підшипники заднього колеса
-болт кріплення двигуна

Запчастини:
- підшипники колеса
-гальмівний диск та супорт

І, само-собою, літня фоточка з цього року:)
Вложение:
IMG_20231211_223752_(800_x_600_піксель).jpg
IMG_20231211_223752_(800_x_600_піксель).jpg [ 214.2 KiB | Просмотров: 14836 ]


Вернуться наверх
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: Срібний Верс. KLE650A 2006
СообщениеДобавлено: 12 дек 2023, 00:10 
Не в сети
GEON клабмэн
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 30 июн 2022, 14:18
Сообщений: 106
Откуда: Вознесенськ
Мото: Geon Tuorer 350
Возраст: 57
Тел.: 0680630108
Имя: Геннадій
Вітаю з закриттям сезону! Я теж вже закрив, ще у листопаді. До наступного сезону нашим залізним коням. :beer:


Вернуться наверх
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: Срібний Верс. KLE650A 2006
СообщениеДобавлено: 12 дек 2023, 15:23 
Не в сети
GEON клабмэн
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 16 апр 2012, 00:11
Сообщений: 857
Откуда: Василівка
Мото: Kawasaki Versys650, Geon Tourer350 і вельчік)
Возраст: 37
Имя: Євген
Привіт, Гена! Та в мене це закриття просто формальність, тобто кінець року=кінець сезону :) З середини листопада нас засипало снігом, а зараз потепліло та йдуть дощі. Виїджати в цьому році вже не буду. Переглану мотак та в слідуючому році відкрию новий мото-рік як тільки з'явиться можливість)


Вернуться наверх
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: Срібний Верс. KLE650A 2006
СообщениеДобавлено: 17 дек 2023, 17:53 
Не в сети
GEON клабмэн
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 16 апр 2012, 00:11
Сообщений: 857
Откуда: Василівка
Мото: Kawasaki Versys650, Geon Tourer350 і вельчік)
Возраст: 37
Имя: Євген
Хочеше знати як воно, коли руки приростають до дупи? Ось вам від мене сумненька історія, але все по порядку.
Час від часу заглядаю к мотаку після роботи, бо одного вихідного дня мені на все не вистачає.
Почав ТОшити мот. Злив оливу та антифріз - рідини в супер стані і можна б було ще їздити. По об'єму все майже як в Турері, тільки олива в "каві" міняється раз на 12тис, а не кожні 3.
Фільтр повітря і бокс чисті, але фільтруючий елемент все одно помив. Під час змащування мотюлем паралончик почав сипатись та розлазитись як мокра серветка... Довелось замовити новий
Вложение:
IMG_20231216_235806_(800_x_600_піксель).jpg
IMG_20231216_235806_(800_x_600_піксель).jpg [ 124.32 KiB | Просмотров: 14789 ]

Свічки запалювання. За мануалом міняють кожні 12к км. Стан своїх оціняю як ідеальний, значить ставили нові перед початком сезону, та ще іридієві. Нехай працюють!
Вложение:
IMG_20231216_235732_(800_x_600_піксель).jpg
IMG_20231216_235732_(800_x_600_піксель).jpg [ 84.59 KiB | Просмотров: 14789 ]

Клапана. Регулюються шайбами раз в 42к км. Судячи з загального пробігу, заглядати туди нема сенсу але мені хотілося піфарбувати клапанну кришку, тож заодне перевірив зазори, щоб впевнитися що там все ОК.
Вложение:
Комментарий к файлу: Перед всіма числами повинен бути 0, тобто там де 0,3 насправді 0,03 ітд
IMG_20231217_000151_(800_x_600_піксель).jpg
IMG_20231217_000151_(800_x_600_піксель).jpg [ 63.85 KiB | Просмотров: 14789 ]

А там НЕ ОК! Зазори вже давно не в допусках, а один впускний практично в нулях.
Довелось розбирати грм, заміряти, рахувати та замовляти шайби. Як на зло, посилка затрималась на тиждень і коли дочекався, то після роботи полетів до мотака. Швиденько все зібрав, перевірив і крутнув стартером щоб натягувач грм став робоче положення. Щось клацнуло і стартер зупинився, поки намагався зрозуміти що сталося, побачив, що всі стаканчики клапанів залишилися натиснутими. Нема слів...
Ось так тупанув і, навіть перевіряючи, не збагнув, що виставив положення коленвалу не тою міткою. :fool: Результат помилки - загнуті впускні клапана.


Вернуться наверх
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: Срібний Верс. KLE650A 2006
СообщениеДобавлено: 18 дек 2023, 00:19 
Не в сети
GEON клабмэн
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 30 июн 2022, 14:18
Сообщений: 106
Откуда: Вознесенськ
Мото: Geon Tuorer 350
Возраст: 57
Тел.: 0680630108
Имя: Геннадій
Goldbandit писал(а):
Ось так тупанув і, навіть перевіряючи, не збагнув, що виставив положення коленвалу не тою міткою. :fool: Результат помилки - загнуті впускні клапана.

Шкода! Таке буває, коли поспішаєш. :(


Вернуться наверх
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: Срібний Верс. KLE650A 2006
СообщениеДобавлено: 18 дек 2023, 13:27 
Не в сети
Друг GEON клуба

Зарегистрирован: 20 сен 2020, 15:34
Сообщений: 115
Откуда: Южноукраїнськ
Мото: Geon Dakar Twincam, Kawasaki Versys 650
Возраст: 50
Тел.: 0675142711
Имя: Євген
Goldbandit писал(а):
Ось так тупанув і, навіть перевіряючи, не збагнув, що виставив положення коленвалу не тою міткою. :fool: Результат помилки - загнуті впускні клапана.

А для чого розпредвали повністю зкидати? Після того, як поміряв зазори - знайти положення, в якому кулачки обох валів не тиснуть на стакани, і в цьому положенні двома стяжками притягнути ланцюг ГРМ до шестерен. Після цього зкидається кришка, бугелі, вали припіднімаються і магнітом дістаються стакани з шайбами. А вали кладуться назад на постіль, без зміщення міток. Ну і назад все збирається так само.
Співчуваю...


Вернуться наверх
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: Срібний Верс. KLE650A 2006
СообщениеДобавлено: 19 дек 2023, 07:36 
Не в сети
GEON клабмэн
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 16 апр 2012, 00:11
Сообщений: 857
Откуда: Василівка
Мото: Kawasaki Versys650, Geon Tourer350 і вельчік)
Возраст: 37
Имя: Євген
Можна і так, але в цьому практично нема сенсу. Вали легко скидуються і монтуються, фази виставляються без геморою. Без валів працювати зручніше ну і натяжник ланцюга грм зручно розпускати без демотажу.
Не знаю, як так можна було тупонути, але тепер буде наука.
ПтСи: в нас зараз 8-10 тепла і сухо ,тож намічається різдвяний мото-уікенд. Тепер пропускаю, можливо воно до кращого :pardon:


Вернуться наверх
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: Срібний Верс. KLE650A 2006
СообщениеДобавлено: 24 янв 2024, 20:54 
Не в сети
GEON клабмэн
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 16 апр 2012, 00:11
Сообщений: 857
Откуда: Василівка
Мото: Kawasaki Versys650, Geon Tourer350 і вельчік)
Возраст: 37
Имя: Євген
Всім привіт! Настав час для вечірніх історій гаражного ремонту. Так що там двигун?!
Скинув його голову, дістав погнуті клапана
Вложение:
IMG_20240120_190231_(800_x_600_піксель).jpg
IMG_20240120_190231_(800_x_600_піксель).jpg [ 121.08 KiB | Просмотров: 7114 ]

та побачив такий прикол - третій клапан, який був практично без зазору, має ненормальний знос тарілки
Вложение:
IMG_20240120_190322_(800_x_600_піксель).jpg
IMG_20240120_190322_(800_x_600_піксель).jpg [ 70.68 KiB | Просмотров: 7114 ]

Ось так! Здається невидимий помічник підштовхнув мене зрукожопити, за що йому дев'ятикратна подяка)
Голова блоку візуально непошкоджена, також можна побачити, що з малими тепловими зазорами, клапана вже не тримали і в впуску почав з'являтися нагар. В випуску білий нагар в правому циліндру і частково білий в лівому.
Вложение:
IMG_20240120_190412_(800_x_600_піксель).jpg
IMG_20240120_190412_(800_x_600_піксель).jpg [ 175.03 KiB | Просмотров: 7114 ]

З впускними клапанами виявилась невелика проблема, бо вони одночасно пропали з продажу одразу у всіх інтернет магазинах і вже думав замовляти з закордону, але знайшлися уживані від Er6n в досить гарному стані, їх і забрав. Чи правильне то було рішення чи ні - час покаже. Вичистив всю голову, зібрав та перевірив герметичність. Випуск ок, а впуск зовсім трошечки довелось притерти
Вложение:
IMG_20240120_190546_(800_x_600_піксель).jpg
IMG_20240120_190546_(800_x_600_піксель).jpg [ 133.61 KiB | Просмотров: 7114 ]

ЦПГ з вигляду теж ОК. Після 60к км пробігу взагалі ніяких люфтів/шатів не виявлено. Блок без чавунних гільз. Почистив поршня від нагару і на тому все.
Вложение:
IMG_20240120_190504_(800_x_600_піксель).jpg
IMG_20240120_190504_(800_x_600_піксель).jpg [ 145.37 KiB | Просмотров: 7114 ]

Можна збирати. Доречі, збирається/розбирається двигун набагато легше та більш зрозуміло, навідміну від того ж "хондо-ребелевського/геоно-турерівського" мотора. Впускні клапана довелося регулювати знову і тут є кілька нюансів:
-За регулювання клапанів краще братись при наявності мікрометра, та обов'язково ним перевіряти актуальну товщину як щупів, так і шайб(навіть якщо це бла-бла-бла оригінал), щоб потім не було квесту.
-Болти кришкок розподільних валів краще одразу придбати нові, бо після цього монтажу, відчув як останній болт почав "тягнутись" вже на 10.5 ньютонах
Вложение:
IMG_20240120_190733_(800_x_600_піксель).jpg
IMG_20240120_190733_(800_x_600_піксель).jpg [ 83.65 KiB | Просмотров: 7114 ]

довелось купувати нові, та одразу заміняти всі. Брав під шеститигранник класу 12.9 і розміром 6×45.
Фух, тепер порядок)


Вернуться наверх
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: Срібний Верс. KLE650A 2006
СообщениеДобавлено: 24 янв 2024, 21:14 
Не в сети
GEON клабмэн
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 16 апр 2012, 00:11
Сообщений: 857
Откуда: Василівка
Мото: Kawasaki Versys650, Geon Tourer350 і вельчік)
Возраст: 37
Имя: Євген
Окрім двигуна, назбирав собі достатньо іншої роботи:
- Відмив корпус дроселів інжектора, бо щось брудненький був, ніби змащенний мастилом)
Вложение:
IMG_20240120_190106_(800_x_600_піксель).jpg
IMG_20240120_190106_(800_x_600_піксель).jpg [ 114.58 KiB | Просмотров: 7129 ]

- Тягнучий трос газу почав помирати. Замінив на уживанний від ER6N, тільки цей варіант виявився коротшим десь на 12-14см. В загалі-то, проклавши трос перед траверсою, можна спокійно собі їздити, але всеж замовив комплект тросів саме для версіса, бо один трос окремо в нас не купити.
- Виявлена якась незрозуміла хімія з упором троса зчеплення на двигуні. Трошечки переробив як бачилось, бо як воно повинно бути - хз. Зараз відчуваю значне покращення))
- Вичистив ззовні радіатор. Хоч він здавався не брудним, але відмивати довелося довго. Також відремонтував два кріплення для вентилятора, замінив шланги в та промив всю систему охолодження.
Вложение:
IMG_20240120_191520_(800_x_600_піксель).jpg
IMG_20240120_191520_(800_x_600_піксель).jpg [ 188.27 KiB | Просмотров: 7129 ]

- Злив бенз з бензобаку для виявлення сміття. Бак практично чистий, а фільтр паливного насосу вирішено міняти бо вже брудненький.
Вложение:
IMG_20240120_191943_(600_x_800_піксель).jpg
IMG_20240120_191943_(600_x_800_піксель).jpg [ 107.28 KiB | Просмотров: 7129 ]

-Почистив та пофарбував невелику купку різного залізяччя. Хоча воно майже все під пластиком, але тепер працювати з мотаком стало приємніше)
Вложение:
IMG_20240120_191621_(800_x_600_піксель).jpg
IMG_20240120_191621_(800_x_600_піксель).jpg [ 136.21 KiB | Просмотров: 7129 ]

- Фото термостата на всяк випадок
Вложение:
IMG_20240120_191647_(800_x_600_піксель).jpg
IMG_20240120_191647_(800_x_600_піксель).jpg [ 100.98 KiB | Просмотров: 7129 ]

Підставку для вивіщування передка ще не робив, але неочікуванно прийшло просте рішення)))
Вложение:
IMG_20240120_191750_(800_x_600_піксель).jpg
IMG_20240120_191750_(800_x_600_піксель).jpg [ 157.82 KiB | Просмотров: 7129 ]

- Замінив підшипники переднього колеса. Старі ззовні хоч страшні, але технічно в більш-менш нормальному стані: на одному є мікролюфт, другий - ОК.
Вложение:
IMG_20240120_191708_(800_x_600_піксель).jpg
IMG_20240120_191708_(800_x_600_піксель).jpg [ 156.36 KiB | Просмотров: 7129 ]

- Замінив оливу в перах. В правому того болота було всього 25% і ,на диво, гідравліка працювала норм. В лівому рівень в нормі. За відчуттям, то колись був мотюль w15.
Вложение:
IMG_20240120_191927_(600_x_800_піксель).jpg
IMG_20240120_191927_(600_x_800_піксель).jpg [ 117.5 KiB | Просмотров: 7129 ]

Далі колупатись сил вже не вистачало)
Залив в двигун свіженьку оливу, новий антифріз і нарешті двигун Верса відгукнувся на кнопку стартера та порадував мене приємною м'якою роботою. :Yahoo!:
Отже, можна сказати, що 90% мотака вже передився, а про останні 10% ми ще поговоримо))

ПиСи: чогось, писати пости стало якоюсь драммою, бо постійно вилітаєш з профілю


Вернуться наверх
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: Срібний Верс. KLE650A 2006
СообщениеДобавлено: 25 янв 2024, 11:55 
Не в сети
Друг GEON клуба

Зарегистрирован: 20 сен 2020, 15:34
Сообщений: 115
Откуда: Южноукраїнськ
Мото: Geon Dakar Twincam, Kawasaki Versys 650
Возраст: 50
Тел.: 0675142711
Имя: Євген
Серйозний підхід, мот буде краще нового :good:
Не один я збиваю мототоксикоз з гайковими ключами в руках :D
Теж по завершенню зимового ТО буде цілий роман.


Вернуться наверх
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: Срібний Верс. KLE650A 2006
СообщениеДобавлено: 25 янв 2024, 23:38 
Не в сети
Участник GEON клуба
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 28 окт 2017, 20:37
Сообщений: 627
Откуда: Харьков
Мото: Lifan kpt200
Возраст: 40
Имя: Владимир
Все що робиться на краще. Як завжди гарна робота.
Техніка як добра людина: як ти до неї так і вона до тебе.

_________________
Нет нерешаемых ситуаций, есть не правильный подход.


Вернуться наверх
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: Срібний Верс. KLE650A 2006
СообщениеДобавлено: 26 янв 2024, 00:01 
Не в сети
GEON клабмэн
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 30 июн 2022, 14:18
Сообщений: 106
Откуда: Вознесенськ
Мото: Geon Tuorer 350
Возраст: 57
Тел.: 0680630108
Имя: Геннадій
Чудово, що все чудово закінчується, саме тому може чудово початися і продовжитеся у новому сезоні. :good:


Вернуться наверх
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: Срібний Верс. KLE650A 2006
СообщениеДобавлено: 28 янв 2024, 21:35 
Не в сети
GEON клабмэн
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 16 апр 2012, 00:11
Сообщений: 857
Откуда: Василівка
Мото: Kawasaki Versys650, Geon Tourer350 і вельчік)
Возраст: 37
Имя: Євген
Не маю мотоксикозу! Тут хоч би до початку сезона розгребтись з основним, бо вільного часу небагато, а роботи гора))
Так, що там далі?! В кермові підшипники та підшипники маятника поки вирішив не заглядати, загляну вже під час слідуючого Т.О.
Перевірив як там ведуча зірочка, так як вона вже була трошки "потерта", а нова вже чекає. За мій коротенький сезон стан зірки практично не змінився
Вложение:
IMG_20240128_202929_(800_x_600_піксель).jpg
IMG_20240128_202929_(800_x_600_піксель).jpg [ 147.99 KiB | Просмотров: 7032 ]

Але подумав, якщо відкручу гайку, то поміняю... Гайку самостійно відкрутити так і не зміг, тож нехай та зірка працює далі. :D
Обслужив ланцюг. Здивувався що за 3.5к км підтягувати його практично не довелось - всього 1/6 оберта. Доречі, весь ланцюговий комплект AFAM. Раніше ніколи не бачив такої фірми
Вложение:
IMG_20240128_202908_(800_x_600_піксель).jpg
IMG_20240128_202908_(800_x_600_піксель).jpg [ 111.44 KiB | Просмотров: 7032 ]

Ведуча зірка: afam 27500-15
Ведома зірка: afam 16606-46
Ланцюг : afam 520xsr

Тепер про неприємне і незрозуміле. Приїхав мені вакуумметр і наміряв ним, що на лівому циліндрі, в впуску, трохи невистачає розрідження. За мануалом, при обертах 1300+/-50 об/хв повинно бути 285+/-10mmHg, а маю 260mmHg, при чому байпасний гвинт повністю вкручений. По роботі двигуна, питань немає, підозра на знос дроселя чи підсос повітря не підтвердилась. Також роздивлявся систему і як зрозумів, це просто регулювання якості паливної суміші на холостому та перехідному режимах. Коротше кажучи, якби нічого страшного нема, але все одно якась фігня))


Вернуться наверх
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: Срібний Верс. KLE650A 2006
СообщениеДобавлено: 29 янв 2024, 08:41 
Не в сети
Друг GEON клуба

Зарегистрирован: 20 сен 2020, 15:34
Сообщений: 115
Откуда: Южноукраїнськ
Мото: Geon Dakar Twincam, Kawasaki Versys 650
Возраст: 50
Тел.: 0675142711
Имя: Євген
Goldbandit писал(а):
Так, що там далі?! В кермові підшипники та підшипники маятника поки вирішив не заглядати, загляну вже під час слідуючого Т.О.

Я заліз... Гаманець "зхуд", бо виявилося, що все під заміну. Найважче - зпресувати внутрішню нижню обойму на кермі. Ну і поки голчасті в маятник запхав - награвся.
Goldbandit писал(а):
Але подумав, якщо відкручу гайку, то поміняю... Гайку самостійно відкрутити так і не зміг, тож нехай та зірка працює далі. :D

Гайка зірки - ще той загальновизнаний квест. Я брав довгу головку на 10, одним кінцем впирав в зуб зірки, іншим - в вісь маятника. А потім вдвох з сусідом по гаражах, воротком з двома метровими трубами і міцнючою головкою... І то не з першого разу. Спочатку зкрутили в'язи радянському воротку. Лише з другої спроби воно пішло. Бахнуло так, що думали - головка репнула :lol:
Goldbandit писал(а):
Тепер про неприємне і незрозуміле. Приїхав мені вакуумметр і наміряв ним, що на лівому циліндрі, в впуску, трохи невистачає розрідження. За мануалом, при обертах 1300+/-50 об/хв повинно бути 285+/-10mmHg, а маю 260mmHg, при чому байпасний гвинт повністю вкручений. По роботі двигуна, питань немає, підозра на знос дроселя чи підсос повітря не підтвердилась. Також роздивлявся систему і як зрозумів, це просто регулювання якості паливної суміші на холостому та перехідному режимах. Коротше кажучи, якби нічого страшного нема, але все одно якась фігня))

У мене навпаки - зависокий вакуум. Але там єє питання до вакуумметра (брав дешевий, і не повіряв).
Замість 37.9 +/- 1.3 маю близько 40. І стрілка скаче, як навіжена (прилад не розрахований на пульсації). Тому налаштування закінчив за допомогою сапоробного рідинного дифманометра (U-подібний прозорий шланг з мастилом всередині). Знайду нормальний прилад - перевірю.


Вернуться наверх
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: Срібний Верс. KLE650A 2006
СообщениеДобавлено: 29 янв 2024, 23:25 
Не в сети
GEON клабмэн
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 16 апр 2012, 00:11
Сообщений: 857
Откуда: Василівка
Мото: Kawasaki Versys650, Geon Tourer350 і вельчік)
Возраст: 37
Имя: Євген
Жень, з вакуумметром в тебе все ок, просто там на шлангочку треба ставити регулятор або якось затисткати(так з карбами теж роблять). Робив затиск з двох пластинок вело ланцюга. При роботі двигуна потихенькую стягую їх гвинтами і стрілка заспокоюється, залишаю тільки легку пульсацію десь 0.5мм
Вложение:
IMG_20240129_220534_(600_x_800_піксель).jpg
IMG_20240129_220534_(600_x_800_піксель).jpg [ 218.8 KiB | Просмотров: 6973 ]

В мене на правому циліндрі з розрідженням все гаразд, байпасний гвинт викручений на 3/4, якщо його закрутити то в перерахунку на паскалі, теж буде десь так як ти пишеш. Лівий байпасний був закручений повністю і там, все одно ,трохи не вистачає. Виходить, що так вже було і воно, на диво, ще якось норм працює... Краще б не міряв, бо тепер ломаю голову -Шо за фігня?! :D


Вернуться наверх
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: Срібний Верс. KLE650A 2006
СообщениеДобавлено: 10 фев 2024, 22:22 
Не в сети
GEON клабмэн
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 16 апр 2012, 00:11
Сообщений: 857
Откуда: Василівка
Мото: Kawasaki Versys650, Geon Tourer350 і вельчік)
Возраст: 37
Имя: Євген
Всім привіт! Після написання останнього посту, зловив себе на думці, що в мануалі не звертаю уваги на допуски в налаштуваннях, та спробував інший підхід. Отже, зменшив оберти холостого до мінімальних -1250об/хв і вакуум лівого циліндра попав в допуск- 275mmHg, правий горшок теж підігнав під ці параметри і вауля! Доречі на вакуумметрі є цікава шкала розділена на зони, якщо повністю закрити впуск, то можна заміряти максимальне розрідження на холостому і, приблизно, оцінити стан двигуна. Вийшло так, що обидва циліндра в зеленій зоні, але лівий видає гірший показник. Одразу виникло бажання спробувати розібратися з цим питаннячком, але не став створювати геморой на рівному місці, бо все норм працює та відповідає вимогам мануалу. Значить можна збирати мотак в купу.
Також вирішилась ще одна проблема: з-під кришки термостату, десь за добу, видавлювало одну-дві краплі антифрізу- це було помічено ще з моменту придбання мотака. Під час ремонту рази чотири розбирав-збирав, бо не міг знайти причину, і ось виявилося, що в самій кришці, біля ребра жорсткості, є практично непомітна тріщина. Змінив кришечку і "нежить" як рукою зняло:)
Як на щастя, вихідний видався на диво теплим, аж +14 та практично не було дощу, тож ще й отримав задоволення від легкого тест-драйву і, так сказати "відкрив сезон"
Вложение:
IMG_20240210_212331_(800_x_600_піксель).jpg
IMG_20240210_212331_(800_x_600_піксель).jpg [ 256.93 KiB | Просмотров: 6778 ]

Зараз хотілося б написати, що мотак став перти що дурний вигрібаючи з-під себе асфальт, але насправді ніякого такого супер результату не помічено. Динаміка здається такою ж самою, але вібрацій стало менше, чи то так здається. Ось плавність роботи передньої вилки мене приємно здивувала...
Все, чекаємо з Версом тепла!


Вернуться наверх
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: Срібний Верс. KLE650A 2006
СообщениеДобавлено: 13 фев 2024, 10:48 
Не в сети
Участник GEON клуба
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 28 окт 2017, 20:37
Сообщений: 627
Откуда: Харьков
Мото: Lifan kpt200
Возраст: 40
Имя: Владимир
З відкриттям сезону!

_________________
Нет нерешаемых ситуаций, есть не правильный подход.


Вернуться наверх
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: Срібний Верс. KLE650A 2006
СообщениеДобавлено: 13 фев 2024, 23:27 
Не в сети
GEON клабмэн
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 16 апр 2012, 00:11
Сообщений: 857
Откуда: Василівка
Мото: Kawasaki Versys650, Geon Tourer350 і вельчік)
Возраст: 37
Имя: Євген
NVM писал(а):
З відкриттям сезону!

Дякую, навзаєм :beer: ! Тепер тільки віхідний ловити в гарну погоду. Судячи з прогнозу на місяць, можна вважати що в нас почався березень і закінчиться аж в квітні :D


Вернуться наверх
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: Срібний Верс. KLE650A 2006
СообщениеДобавлено: 14 фев 2024, 22:13 
Не в сети
GEON клабмэн
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 30 июн 2022, 14:18
Сообщений: 106
Откуда: Вознесенськ
Мото: Geon Tuorer 350
Возраст: 57
Тел.: 0680630108
Имя: Геннадій
З відкриттям нового сезону! :beer:


Вернуться наверх
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: Срібний Верс. KLE650A 2006
СообщениеДобавлено: 16 мар 2024, 23:36 
Не в сети
GEON клабмэн
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 16 апр 2012, 00:11
Сообщений: 857
Откуда: Василівка
Мото: Kawasaki Versys650, Geon Tourer350 і вельчік)
Возраст: 37
Имя: Євген
Продовження теми вітровика:
Знайшов шмат прозорого полікарбоната 5мм та спробував зробити нове скло
Вложение:
IMG_20240316_221546_(800_x_600_піксель).jpg
IMG_20240316_221546_(800_x_600_піксель).jpg [ 102.3 KiB | Просмотров: 6585 ]

Гнути довелось на картонній трубі і з одним феном вигинати той полікарбонат такого розміру дуже непросто.
Вложение:
IMG_20240316_221626_(800_x_600_піксель).jpg
IMG_20240316_221626_(800_x_600_піксель).jpg [ 157.85 KiB | Просмотров: 6585 ]


Мабудь, що для таких випадків треба працювати в чотири руки чи думати над додатковим підігрівом та робити жорстку форму і кріпити на неї заготовку. В цілому, скло вийшло більш-менш нормально, якщо не придиратися, але результат все одно гірший за попередній вітровик з полістирену, бо це рівномірно вигнути не вийшло. До того, ще й перегрів верхню частину і більше половини "доплюсованого" довелось зрізати. Якось так
Вложение:
IMG_20240316_221730_(600_x_800_піксель).jpg
IMG_20240316_221730_(600_x_800_піксель).jpg [ 156.1 KiB | Просмотров: 6585 ]

Вложение:
IMG_20240316_221804_(600_x_800_піксель).jpg
IMG_20240316_221804_(600_x_800_піксель).jpg [ 124.6 KiB | Просмотров: 6585 ]

Ще полікарбонат має недолік - він дуже легко затирається, тому прийшла думка поклеїти тоновану бронеплівку для фар). Виглядає норм, але плівка виявилася з дефектом у вигляді якихось подвійних ліній((
Вложение:
IMG_20240316_221847_(600_x_800_піксель).jpg
IMG_20240316_221847_(600_x_800_піксель).jpg [ 136.85 KiB | Просмотров: 6585 ]

Поки залишу як є бо сил на це все більше немає, а далі побачимо.


Вернуться наверх
 Профиль  
 
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 110 ]  На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5  След.

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 2


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Русская поддержка phpBB