Зарегистрирован: 16 апр 2012, 01:11 Сообщений: 852 Откуда: Василівка
Мото: Kawasaki Versys650, Geon Tourer350 і вельчік)
Возраст: 37
Имя: Євген
Всім привіт! Рішенння о придбанні дуг завантажилося стовідсотково) Була в мене невелика надія, що дуги до третьої генерації підійдуть на першу, але ні. Дуже вони мені подобались. Взагалі, такі речі люблю робити сам, тільки в цей раз трохи все по-іншому. Отже, придбав дуги HEED і в ту суботу, після роботи, побіг їх встановлювати. Як то буває в найкращих традиціях гаражного вестерну, релакційне закручування гайок з милуванням на нові залізяки перейшло на сторону зла та потребувало застосування інтенсивних магічних слів і інструментів. А все тому, бо на Версі вже встановленні крашпеди TOPBLOCK Racing. Ці крашпеди мають інтегрованні посиленні кріплення двигуна і при демонтажу крашпедів кріплення втрачаються, а заводских в мене не має. Щоб не різати крашпеди, були виготовлені два нових кріплення, вони там нескладні - пластинка з трьома отворами... І поки на них підсихала фарба поліз розбирати ліву сторону. І тут посипалися "сюпризи": болт двигуна не затягнутий, гайка на болту міцно прикипіла, злизані грані в пазу на картері в якому тримається гайка ,та ще й ліве кріплення двигуна виявилося зовсім не таке як праве. Добре, що все зробилось, тільки часу пішло дуже багато. Гайку вдалось обережно зішліфувати і зірвати, паз під гайку теж довелось наполовину зточити щоб мати можливість дістати до гайки ключем,
Все зібрав - можна відпочити. Але по інерції заспокоїтися якось ще не виходить, то взявся за захист рук, бо він вже лежить місяць або другий і мабудь настав його час. Захист йде як для БеМеВе, тому кріплення мені потрібні також інші. Зробив.
Привіт! Слідкую за журналом, Верс і насправді солідний. Ціную те, що робиш сам такі речі.
Про захист рук - Був у мене такий, добре виглядає, і на практиці він працює на невеликих швидкостях, на "алі" є вставка в такий захист, з нею має бути комфортніше.
Вложения:
za_1.jpg [ 32.47 KiB | Просмотров: 29811 ]
_________________ Нет нерешаемых ситуаций, есть не правильный подход.
Зарегистрирован: 16 апр 2012, 01:11 Сообщений: 852 Откуда: Василівка
Мото: Kawasaki Versys650, Geon Tourer350 і вельчік)
Возраст: 37
Имя: Євген
NVM писал(а):
...на "алі" є вставка в такий захист, з нею має бути комфортніше.
Привіт! Така вставка теж є, саме сірого кольору, просто її не ставив бо хотів перевірити ефективність цього захисту. В цілому, здоволений! При +10градусах, 60км проїхав навіть не вмикаючи підігрів гріпс. Після 135км/год верхню частину долоні вже реально підморожує.
Використовую отакі. Правда, довелося трохи підрізати, але то дрібниці. Ціна питання - 10 баксів, працюють на всі 100 Силовий захист зняв, під мої задачі він не дуже потрібен.
Зарегистрирован: 16 апр 2012, 01:11 Сообщений: 852 Откуда: Василівка
Мото: Kawasaki Versys650, Geon Tourer350 і вельчік)
Возраст: 37
Имя: Євген
Пройшли тех.огляд - справа 20хвилин. Приїхав, подав технічний паспорт в бюро, заїхав в бокс другим в черзі, після огляду сплатив за послугу та отримав технічний паспорт з відміткою. Що перевіряли?! -VIN код -кріпленя хагера -кріпленя багажника -знос шин -знос гальмівних дисків (дякую ,що задній диск уваги не привертав))) -світлові прилади( габаритні, стопаки, повороти та фару і навіть днівні ходові. Також сказали знімати ледові лампочки габаритів в фарі та підсвітки номера, бо це заборонно і можуть вліпити штраф. Доречі лед в фарі теж заборонений навіть якщо лампи сертифіковані і мають дозвіл використання на дорогах Німетчини, Австрії, Чехії. Отакий маразм... Закінчився огляд записом лічнику одометра.
Зарегистрирован: 16 апр 2012, 01:11 Сообщений: 852 Откуда: Василівка
Мото: Kawasaki Versys650, Geon Tourer350 і вельчік)
Возраст: 37
Имя: Євген
Поштрикаю тему палкою та поворушу, може вона ще жива?!)) Всім привіт! Жарти-жартами, а вже з перших днів жовтня нас підморозило, потім зарядили дощі, а ті рідкі сонячні дні, як на зло, випають на робочі. Катнути годину-другу поміж дощами - це вже щастя.
Сьогодні вдалося трохи погоцати , але з думкою, що треба починати готуватись до зими... Чи до нового сезону. Хм... Ну як вийде! Вже придбав масло, фільтр та мастила для ланцюга і фільтра повітря
Тільки в мотак поки ще не лазив. Є до виправлення кілька дрібних зауважень, но хочу зробити все неспішно та заглянути поглибше, так сказати "для впевненості" ,а також підтягнути деякі косметичні нюанси по двигуну. Ну а поки в нас ще осінь і місцева природа мені здається неймовірною, то підкину ще трощечки фото, бо якесь незвичайно-затишне відчуття дарує ліс
Зарегистрирован: 16 апр 2012, 01:11 Сообщений: 852 Откуда: Василівка
Мото: Kawasaki Versys650, Geon Tourer350 і вельчік)
Возраст: 37
Имя: Євген
Ну що, хлопці і дівчата?! Наш мото-рік вже крякнув та залишився в спогадах і на фото. Пробіг в цього року в мене хоч і не космічний - 4122км, але дякую життю за те, що цей сезон ВЗАГАЛІ БУВ! Ну а якість кілометрів можна сміливо множити на три)))
ODO 62564km
-Витрата палива: середню не рахував, найчастіше бачу 3.9л/100км і макс що було то 4,4л
Ремонти: - задні гальма -підшипники заднього колеса -болт кріплення двигуна
Запчастини: - підшипники колеса -гальмівний диск та супорт
Зарегистрирован: 16 апр 2012, 01:11 Сообщений: 852 Откуда: Василівка
Мото: Kawasaki Versys650, Geon Tourer350 і вельчік)
Возраст: 37
Имя: Євген
Привіт, Гена! Та в мене це закриття просто формальність, тобто кінець року=кінець сезону З середини листопада нас засипало снігом, а зараз потепліло та йдуть дощі. Виїджати в цьому році вже не буду. Переглану мотак та в слідуючому році відкрию новий мото-рік як тільки з'явиться можливість)
Зарегистрирован: 16 апр 2012, 01:11 Сообщений: 852 Откуда: Василівка
Мото: Kawasaki Versys650, Geon Tourer350 і вельчік)
Возраст: 37
Имя: Євген
Хочеше знати як воно, коли руки приростають до дупи? Ось вам від мене сумненька історія, але все по порядку. Час від часу заглядаю к мотаку після роботи, бо одного вихідного дня мені на все не вистачає. Почав ТОшити мот. Злив оливу та антифріз - рідини в супер стані і можна б було ще їздити. По об'єму все майже як в Турері, тільки олива в "каві" міняється раз на 12тис, а не кожні 3. Фільтр повітря і бокс чисті, але фільтруючий елемент все одно помив. Під час змащування мотюлем паралончик почав сипатись та розлазитись як мокра серветка... Довелось замовити новий
Свічки запалювання. За мануалом міняють кожні 12к км. Стан своїх оціняю як ідеальний, значить ставили нові перед початком сезону, та ще іридієві. Нехай працюють!
Клапана. Регулюються шайбами раз в 42к км. Судячи з загального пробігу, заглядати туди нема сенсу але мені хотілося піфарбувати клапанну кришку, тож заодне перевірив зазори, щоб впевнитися що там все ОК.
Вложение:
Комментарий к файлу: Перед всіма числами повинен бути 0, тобто там де 0,3 насправді 0,03 ітд
А там НЕ ОК! Зазори вже давно не в допусках, а один впускний практично в нулях. Довелось розбирати грм, заміряти, рахувати та замовляти шайби. Як на зло, посилка затрималась на тиждень і коли дочекався, то після роботи полетів до мотака. Швиденько все зібрав, перевірив і крутнув стартером щоб натягувач грм став робоче положення. Щось клацнуло і стартер зупинився, поки намагався зрозуміти що сталося, побачив, що всі стаканчики клапанів залишилися натиснутими. Нема слів... Ось так тупанув і, навіть перевіряючи, не збагнув, що виставив положення коленвалу не тою міткою. Результат помилки - загнуті впускні клапана.
Ось так тупанув і, навіть перевіряючи, не збагнув, що виставив положення коленвалу не тою міткою. Результат помилки - загнуті впускні клапана.
А для чого розпредвали повністю зкидати? Після того, як поміряв зазори - знайти положення, в якому кулачки обох валів не тиснуть на стакани, і в цьому положенні двома стяжками притягнути ланцюг ГРМ до шестерен. Після цього зкидається кришка, бугелі, вали припіднімаються і магнітом дістаються стакани з шайбами. А вали кладуться назад на постіль, без зміщення міток. Ну і назад все збирається так само. Співчуваю...
Зарегистрирован: 16 апр 2012, 01:11 Сообщений: 852 Откуда: Василівка
Мото: Kawasaki Versys650, Geon Tourer350 і вельчік)
Возраст: 37
Имя: Євген
Можна і так, але в цьому практично нема сенсу. Вали легко скидуються і монтуються, фази виставляються без геморою. Без валів працювати зручніше ну і натяжник ланцюга грм зручно розпускати без демотажу. Не знаю, як так можна було тупонути, але тепер буде наука. ПтСи: в нас зараз 8-10 тепла і сухо ,тож намічається різдвяний мото-уікенд. Тепер пропускаю, можливо воно до кращого
Ось так! Здається невидимий помічник підштовхнув мене зрукожопити, за що йому дев'ятикратна подяка) Голова блоку візуально непошкоджена, також можна побачити, що з малими тепловими зазорами, клапана вже не тримали і в впуску почав з'являтися нагар. В випуску білий нагар в правому циліндру і частково білий в лівому.
З впускними клапанами виявилась невелика проблема, бо вони одночасно пропали з продажу одразу у всіх інтернет магазинах і вже думав замовляти з закордону, але знайшлися уживані від Er6n в досить гарному стані, їх і забрав. Чи правильне то було рішення чи ні - час покаже. Вичистив всю голову, зібрав та перевірив герметичність. Випуск ок, а впуск зовсім трошечки довелось притерти
Можна збирати. Доречі, збирається/розбирається двигун набагато легше та більш зрозуміло, навідміну від того ж "хондо-ребелевського/геоно-турерівського" мотора. Впускні клапана довелося регулювати знову і тут є кілька нюансів: -За регулювання клапанів краще братись при наявності мікрометра, та обов'язково ним перевіряти актуальну товщину як щупів, так і шайб(навіть якщо це бла-бла-бла оригінал), щоб потім не було квесту. -Болти кришкок розподільних валів краще одразу придбати нові, бо після цього монтажу, відчув як останній болт почав "тягнутись" вже на 10.5 ньютонах
- Тягнучий трос газу почав помирати. Замінив на уживанний від ER6N, тільки цей варіант виявився коротшим десь на 12-14см. В загалі-то, проклавши трос перед траверсою, можна спокійно собі їздити, але всеж замовив комплект тросів саме для версіса, бо один трос окремо в нас не купити. - Виявлена якась незрозуміла хімія з упором троса зчеплення на двигуні. Трошечки переробив як бачилось, бо як воно повинно бути - хз. Зараз відчуваю значне покращення)) - Вичистив ззовні радіатор. Хоч він здавався не брудним, але відмивати довелося довго. Також відремонтував два кріплення для вентилятора, замінив шланги в та промив всю систему охолодження.
- Замінив оливу в перах. В правому того болота було всього 25% і ,на диво, гідравліка працювала норм. В лівому рівень в нормі. За відчуттям, то колись був мотюль w15.
Далі колупатись сил вже не вистачало) Залив в двигун свіженьку оливу, новий антифріз і нарешті двигун Верса відгукнувся на кнопку стартера та порадував мене приємною м'якою роботою. Отже, можна сказати, що 90% мотака вже передився, а про останні 10% ми ще поговоримо))
ПиСи: чогось, писати пости стало якоюсь драммою, бо постійно вилітаєш з профілю
Зарегистрирован: 16 апр 2012, 01:11 Сообщений: 852 Откуда: Василівка
Мото: Kawasaki Versys650, Geon Tourer350 і вельчік)
Возраст: 37
Имя: Євген
Не маю мотоксикозу! Тут хоч би до початку сезона розгребтись з основним, бо вільного часу небагато, а роботи гора)) Так, що там далі?! В кермові підшипники та підшипники маятника поки вирішив не заглядати, загляну вже під час слідуючого Т.О. Перевірив як там ведуча зірочка, так як вона вже була трошки "потерта", а нова вже чекає. За мій коротенький сезон стан зірки практично не змінився
Але подумав, якщо відкручу гайку, то поміняю... Гайку самостійно відкрутити так і не зміг, тож нехай та зірка працює далі. Обслужив ланцюг. Здивувався що за 3.5к км підтягувати його практично не довелось - всього 1/6 оберта. Доречі, весь ланцюговий комплект AFAM. Раніше ніколи не бачив такої фірми
Тепер про неприємне і незрозуміле. Приїхав мені вакуумметр і наміряв ним, що на лівому циліндрі, в впуску, трохи невистачає розрідження. За мануалом, при обертах 1300+/-50 об/хв повинно бути 285+/-10mmHg, а маю 260mmHg, при чому байпасний гвинт повністю вкручений. По роботі двигуна, питань немає, підозра на знос дроселя чи підсос повітря не підтвердилась. Також роздивлявся систему і як зрозумів, це просто регулювання якості паливної суміші на холостому та перехідному режимах. Коротше кажучи, якби нічого страшного нема, але все одно якась фігня))
Так, що там далі?! В кермові підшипники та підшипники маятника поки вирішив не заглядати, загляну вже під час слідуючого Т.О.
Я заліз... Гаманець "зхуд", бо виявилося, що все під заміну. Найважче - зпресувати внутрішню нижню обойму на кермі. Ну і поки голчасті в маятник запхав - награвся.
Goldbandit писал(а):
Але подумав, якщо відкручу гайку, то поміняю... Гайку самостійно відкрутити так і не зміг, тож нехай та зірка працює далі.
Гайка зірки - ще той загальновизнаний квест. Я брав довгу головку на 10, одним кінцем впирав в зуб зірки, іншим - в вісь маятника. А потім вдвох з сусідом по гаражах, воротком з двома метровими трубами і міцнючою головкою... І то не з першого разу. Спочатку зкрутили в'язи радянському воротку. Лише з другої спроби воно пішло. Бахнуло так, що думали - головка репнула
Goldbandit писал(а):
Тепер про неприємне і незрозуміле. Приїхав мені вакуумметр і наміряв ним, що на лівому циліндрі, в впуску, трохи невистачає розрідження. За мануалом, при обертах 1300+/-50 об/хв повинно бути 285+/-10mmHg, а маю 260mmHg, при чому байпасний гвинт повністю вкручений. По роботі двигуна, питань немає, підозра на знос дроселя чи підсос повітря не підтвердилась. Також роздивлявся систему і як зрозумів, це просто регулювання якості паливної суміші на холостому та перехідному режимах. Коротше кажучи, якби нічого страшного нема, але все одно якась фігня))
У мене навпаки - зависокий вакуум. Але там єє питання до вакуумметра (брав дешевий, і не повіряв). Замість 37.9 +/- 1.3 маю близько 40. І стрілка скаче, як навіжена (прилад не розрахований на пульсації). Тому налаштування закінчив за допомогою сапоробного рідинного дифманометра (U-подібний прозорий шланг з мастилом всередині). Знайду нормальний прилад - перевірю.
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 4
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения