Зарегистрирован: 16 апр 2012, 01:11 Сообщений: 821 Откуда: Василівка
Мото: Kawasaki Versys650, Geon Tourer350 і вельчік)
Возраст: 36
Имя: Євген
Всім привіт! Рішенння о придбанні дуг завантажилося стовідсотково) Була в мене невелика надія, що дуги до третьої генерації підійдуть на першу, але ні. Дуже вони мені подобались. Взагалі, такі речі люблю робити сам, тільки в цей раз трохи все по-іншому. Отже, придбав дуги HEED і в ту суботу, після роботи, побіг їх встановлювати. Як то буває в найкращих традиціях гаражного вестерну, релакційне закручування гайок з милуванням на нові залізяки перейшло на сторону зла та потребувало застосування інтенсивних магічних слів і інструментів. А все тому, бо на Версі вже встановленні крашпеди TOPBLOCK Racing. Ці крашпеди мають інтегрованні посиленні кріплення двигуна і при демонтажу крашпедів кріплення втрачаються, а заводских в мене не має. Щоб не різати крашпеди, були виготовлені два нових кріплення, вони там нескладні - пластинка з трьома отворами... І поки на них підсихала фарба поліз розбирати ліву сторону. І тут посипалися "сюпризи": болт двигуна не затягнутий, гайка на болту міцно прикипіла, злизані грані в пазу на картері в якому тримається гайка ,та ще й ліве кріплення двигуна виявилося зовсім не таке як праве. Добре, що все зробилось, тільки часу пішло дуже багато. Гайку вдалось обережно зішліфувати і зірвати, паз під гайку теж довелось наполовину зточити щоб мати можливість дістати до гайки ключем,
Все зібрав - можна відпочити. Але по інерції заспокоїтися якось ще не виходить, то взявся за захист рук, бо він вже лежить місяць або другий і мабудь настав його час. Захист йде як для БеМеВе, тому кріплення мені потрібні також інші. Зробив.
Привіт! Слідкую за журналом, Верс і насправді солідний. Ціную те, що робиш сам такі речі.
Про захист рук - Був у мене такий, добре виглядає, і на практиці він працює на невеликих швидкостях, на "алі" є вставка в такий захист, з нею має бути комфортніше.
Вложения:
za_1.jpg [ 32.47 KiB | Просмотров: 10095 ]
_________________ Нет нерешаемых ситуаций, есть не правильный подход.
Зарегистрирован: 16 апр 2012, 01:11 Сообщений: 821 Откуда: Василівка
Мото: Kawasaki Versys650, Geon Tourer350 і вельчік)
Возраст: 36
Имя: Євген
NVM писал(а):
...на "алі" є вставка в такий захист, з нею має бути комфортніше.
Привіт! Така вставка теж є, саме сірого кольору, просто її не ставив бо хотів перевірити ефективність цього захисту. В цілому, здоволений! При +10градусах, 60км проїхав навіть не вмикаючи підігрів гріпс. Після 135км/год верхню частину долоні вже реально підморожує.
Використовую отакі. Правда, довелося трохи підрізати, але то дрібниці. Ціна питання - 10 баксів, працюють на всі 100 Силовий захист зняв, під мої задачі він не дуже потрібен.
Зарегистрирован: 16 апр 2012, 01:11 Сообщений: 821 Откуда: Василівка
Мото: Kawasaki Versys650, Geon Tourer350 і вельчік)
Возраст: 36
Имя: Євген
Пройшли тех.огляд - справа 20хвилин. Приїхав, подав технічний паспорт в бюро, заїхав в бокс другим в черзі, після огляду сплатив за послугу та отримав технічний паспорт з відміткою. Що перевіряли?! -VIN код -кріпленя хагера -кріпленя багажника -знос шин -знос гальмівних дисків (дякую ,що задній диск уваги не привертав))) -світлові прилади( габаритні, стопаки, повороти та фару і навіть днівні ходові. Також сказали знімати ледові лампочки габаритів в фарі та підсвітки номера, бо це заборонно і можуть вліпити штраф. Доречі лед в фарі теж заборонений навіть якщо лампи сертифіковані і мають дозвіл використання на дорогах Німетчини, Австрії, Чехії. Отакий маразм... Закінчився огляд записом лічнику одометра.
Зарегистрирован: 16 апр 2012, 01:11 Сообщений: 821 Откуда: Василівка
Мото: Kawasaki Versys650, Geon Tourer350 і вельчік)
Возраст: 36
Имя: Євген
Поштрикаю тему палкою та поворушу, може вона ще жива?!)) Всім привіт! Жарти-жартами, а вже з перших днів жовтня нас підморозило, потім зарядили дощі, а ті рідкі сонячні дні, як на зло, випають на робочі. Катнути годину-другу поміж дощами - це вже щастя.
Сьогодні вдалося трохи погоцати , але з думкою, що треба починати готуватись до зими... Чи до нового сезону. Хм... Ну як вийде! Вже придбав масло, фільтр та мастила для ланцюга і фільтра повітря
Тільки в мотак поки ще не лазив. Є до виправлення кілька дрібних зауважень, но хочу зробити все неспішно та заглянути поглибше, так сказати "для впевненості" ,а також підтягнути деякі косметичні нюанси по двигуну. Ну а поки в нас ще осінь і місцева природа мені здається неймовірною, то підкину ще трощечки фото, бо якесь незвичайно-затишне відчуття дарує ліс
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 3
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения