нашёл DID в этом размере, сальниковая стоит около 2500 гривен.
сальниковую цепь нужно ставить на дорожный мотоцикл, если она закрыта кожухом.
Назовіть будь ласка хоч 3 сучасних дорожніх мотоцикли із кожухом на ланцюг. Таке було тільки на совкоциклах. Сучасні ланцюги з сальниками і змазками під них не потребують кожуха.
Зарегистрирован: 23 окт 2017, 12:19 Сообщений: 289 Откуда: г. Северодонецк
Мото: Shineray XY250-6С ENDURO
Возраст: 59
Тел.: 0502180413
Имя: Сергей
DerDemian писал(а):
Назовіть будь ласка хоч 3 сучасних дорожніх мотоцикли із кожухом на ланцюг. Таке було тільки на совкоциклах. Сучасні ланцюги з сальниками і змазками під них не потребують кожуха.
"Альфи", "Дельти" та різноманітні "Мустанги" - хоча їх важко назвати мотоциклами, але все ж . . . Я вважаю , що Ви не будете заперечувати , що пісок та бруд, який потрапляє на ланцюг не є "гуд" для гумового сальника. Я не проводив досліджень ,щодо термінів експлуатації різноманітних мотоланцюгів, але тут і так зрозуміло, що сальниковий ланцюг працює в повній мірі кілометрів 500, а потім він стає звичайним безсальниковим. Сучасні мотоцикли, про які Ви запитуєте, мають експлуатуватися у нормальних дорожних умовах: на нормальному дорожному покритті, яке виконано на умовах юсіх інженерних вимог (профіль покриття, наявність кюветів та все інше) - відповідно і бруду з піском на такій дорозі буде менше. А запитання про ланцюг взагалі стосувалося ендуро мотоцикла, який має використовуватися поза шляхами загального користування. І саме виходячи з цієї теми, і була побудована моя попередня відповідь, на яку Ви даєте посилання.
Назовіть будь ласка хоч 3 сучасних дорожніх мотоцикли із кожухом на ланцюг. Таке було тільки на совкоциклах. Сучасні ланцюги з сальниками і змазками під них не потребують кожуха.
"Альфи", "Дельти" та різноманітні "Мустанги" - хоча їх важко назвати мотоциклами, але все ж . . . Я вважаю , що Ви не будете заперечувати , що пісок та бруд, який потрапляє на ланцюг не є "гуд" для гумового сальника. Я не проводив досліджень ,щодо термінів експлуатації різноманітних мотоланцюгів, але тут і так зрозуміло, що сальниковий ланцюг працює в повній мірі кілометрів 500, а потім він стає звичайним безсальниковим. Сучасні мотоцикли, про які Ви запитуєте, мають експлуатуватися у нормальних дорожних умовах: на нормальному дорожному покритті, яке виконано на умовах юсіх інженерних вимог (профіль покриття, наявність кюветів та все інше) - відповідно і бруду з піском на такій дорозі буде менше. А запитання про ланцюг взагалі стосувалося ендуро мотоцикла, який має використовуватися поза шляхами загального користування. І саме виходячи з цієї теми, і була побудована моя попередня відповідь, на яку Ви даєте посилання.
.. Як Вам так коректніше поясните, що альфи і дельти це не сучасні дорожні мотоцикли... І на них використовується така сстема ланцюга ізза бюджетності, а не ізза сучасності. Сальниковий ланцюг коштує як під двигуна дельти.
Зарегистрирован: 23 окт 2017, 12:19 Сообщений: 289 Откуда: г. Северодонецк
Мото: Shineray XY250-6С ENDURO
Возраст: 59
Тел.: 0502180413
Имя: Сергей
Наша суперечка безпідставна. Треба брати два ланцюга , заряджати їх на два мотоцикла і експлуатувати їх в однакових умовах. Ось тоді буде вимальована ясна картина. Або на одному мотоциклі відкатати один ланцюг, а потім зарядити другий і подивитися на якому пробіг до заміни буде вищий. Звичайно вищий буде на сальниковому ланцюгу, але не більше ніж 1000 км. І я вважаю, що ця 1000 км не коштує тієї вартості сальникового ланцюга , що за нього беруть. Все, про що я тут кажу, стосується єндуро-крос умов використання ланцюгів. За умов шосейного пробігу, звичайно сальниковий ланцюг буде служити довше бо там бруду менше. А кожухи на ланцюг не ставлять з умов безпеки. Якщо ланцюг рветься то без кожуха він просто вилітає, а з кожухом - клинить заднє колесо.
Зарегистрирован: 23 окт 2017, 12:19 Сообщений: 289 Откуда: г. Северодонецк
Мото: Shineray XY250-6С ENDURO
Возраст: 59
Тел.: 0502180413
Имя: Сергей
DerDemian, у тебе мотоцикл який? - вулично-шосейний (те, що в абревібріатурі моделі називається стріт). А в мене - ендуро. Тому - умови використання наших мотоциклів різні, відповідно і практика і досвід у кожного свій. Я вважаю, що суперечка тут недоречна.
Помер аккум (я сразу оценил наличие кика). Посоветуйте, какой купить, чтобы не прогадать с размером и поприличнее стокового З.Ы. вроде бы Dynavolt хвалили, как они в деле, кто ставил?
На днях полезу в вилку сальники менять, потёк один. Порылся в интернетах, но толкового видео по разборке и замене сальников не нашёл. Может, кто поможет ссылкой? Также вопрос к знающим людям - все перевёртыши одинаковы или у наших вилок есть свои нюансы?
Зарегистрирован: 20 мар 2011, 16:08 Сообщений: 557 Откуда: м.Білопілля,Сумська обл.
Мото: Alpha,ИЖ-Ю2, Shineray X-Trail 250
Возраст: 59
Имя: Микола
Сильно тече, чи не дуже? Спробуй спочатку їх почистити як у відосі, сальникам вилки мого мота це допомогло. [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Q0MomWndlMU[/youtube]
Когда мот купил, на правом пере были пятна, как от краски, немного выступающие. Я их аккуратно почистил, но перо после этого немного потело. А сейчас (3,5к пробег) потекло сильно, на утро на колесе хорошее пятно масла. Так что разбирать всё равно надо, масла там уже немного осталось)))
Охх, намучался я с вилкой))) Сальник пытался поставить часа 4. Немножко не заходит за канавку для уплотнительного кольца, и всё. Как оказалось, есть на стакане внешняя втулка, в которой сидит сальник, на неё ещё прикручивается крепление защиты пера. Так вот когда я сальник забивал, эта вся радость просела по стакану на 2 мм, вот сальник и не помещался. При забивании надо не стакан упирать, а вот эту втулку... Но всё собралось, вроде бы не течёт, вилка после замены масла стала не такая ватная, хотя заливал те же 10W. В одном пере масло более-менее прозрачное было (в том, которое подтекало), а в другом чёрное. Грязи под пыльниками не было
Всем привет! Кто нибудь ставил сигнализацию на shineray 6b?? Поделитесь опытом. И вообще кто хранит мот на улице по домом,какие меры безопасности используете?
При включении стартера на горячем моторе из-под бака пошёл белый дым стартер пару раз вжикнул и затих. Завёлся с кика, доехал. Когда остыл, запускается стартером нормально. Что там может гореть?
Зарегистрирован: 20 сен 2016, 19:49 Сообщений: 2055 Откуда: Запоріжжя
Мото: Honda NC700XA
Возраст: 58
Тел.: +38-067-61-91-611
Имя: Ігор
Самое первое, это проверить все силовые контакты (толстые провода). + на стартер и - на двигатель. Там, в момент включения и работы стартера, токи протекают не хилые. Возможно отпущен болт или гайка. Или провод плохо обжат в наконечнике.
Добрался, минусовой провод подкорачивал в клемнике, из-за этого подгорал плюс на зажигание. Клемник заменил, беда пропала. Так же провёл небольшое ТО (6000 пробега) - клапана в норме, свеча светлая, поднял иглу
Привіт всім. Купив собі Shineray Instryder XY 200-4 і відразу два косяки найшов. Хто допоможе? 1-е шестерні стартера велика і мала, де можна дістати? Можливо в когось на розборці є такий мото чи знаєте де можна дістати. 2-е стук в двигуні, на холодну немає а на прогрітому постійно при їзді на тягу звук не чути.... (не клапана), глянув у голову а там є люфт рокеров горизонтальний і є стук по люфту, може бути?
Шановне панство, трапилася така халепа - йде повільна сборка двигуна і в мене залишається пружинка, хоч вбий не пам'ятаю, звідки воно. Знімалися з двигуна бокові кришки і голова https://kept.com.ua/8QdT/1681925119628.jpg
Панове, ще до вас питання! Ніяк не можу розібратися з двигуном... На маховику риска Т, на зірці розподільника бовти горизонтально, мітка FL згори, правильно? Чи я щось налажав, ніяк не зрозумію...
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения