Зарегистрирован: 18 май 2021, 18:51 Сообщений: 66 Откуда: Украина
Мото: ямаха, шайнрэй,сузуки и пр. хлам
Возраст: 15
Имя: Деддуля
Urik писал(а):
Хто як рішає проблему роліка ланцюга? Моя остання версія роліка (збивзя з рахунку яка)
Вырезал кусок боковинки от автопокрышки и прикрепил этот кусок резины к трубе над цепью стяжками. Ролик давно снял (родной отвалился, а купленный на Али - возжал, как порося)))). Резина справляется с задачей. Менять нужно раз в 2000-3000 км, возможно и реже (зависит от веса ездуна и от звезд. Я поменял переднюю на 14 зуб.)
Зарегистрирован: 21 апр 2021, 20:24 Сообщений: 8 Откуда: Russia
Мото: Shineray 250
Возраст: 25
Имя: Николай
Заказал похожий на алиэкспресс, просто он чуть больше в диаметре. На штатном месте прошел уже 2200. В том числе с пассажиром и доп весом
Деддуля писал(а):
Urik писал(а):
Хто як рішає проблему роліка ланцюга? Моя остання версія роліка (збивзя з рахунку яка)
Вырезал кусок боковинки от автопокрышки и прикрепил этот кусок резины к трубе над цепью стяжками. Ролик давно снял (родной отвалился, а купленный на Али - возжал, как порося)))). Резина справляется с задачей. Менять нужно раз в 2000-3000 км, возможно и реже (зависит от веса ездуна и от звезд. Я поменял переднюю на 14 зуб.)
Зарегистрирован: 18 май 2021, 18:51 Сообщений: 66 Откуда: Украина
Мото: ямаха, шайнрэй,сузуки и пр. хлам
Возраст: 15
Имя: Деддуля
Urik писал(а):
Деддуля писал(а):
А вот и видео!))
Дякую за відео, я підозрював про надійність герметичності. Попробую свою розібрати з меншими втратами, Якщо вийде напишу свої результати.
У меня с фарой все норм (я так считаю), но после обильных дождей в начале лета, она начала "потеть". Думаю, влага попадала через отверстие регулировки угла наклона лампы: там просто винт с шайбой и всё. Не вижу смысла заморачиваться, но не указываю))
В продовження епопеї про "Фару" вчора псіханув вирішив підійти до цього питання в серйоз результати видно по фото)) після переборки всієї проводки випадковим методом було знайдено дифект в клємніку релє зарядки
P.S. який висновок? Перш ніж приймати рішення про покупку нової деталі треба все добре перевіряти пару раз. Потрачено: два релє, запобіжник, нова фара, два тижня без мотоцикла
Кто-то пробовал ставить на это чудо сальниковую цепь? Есть смысл?
З досвіду по двух клапанним малокубатурним моторам плюси Збільшення пробігу між обслуговуванням ланцюга, збільшення загального строку праці ланцюга. мінуси Значно впаде динаміка розгону та швидкість Зросте розхід палива.
Вважвю що сальниковий ланцюг є сенс ставити на техніку з моторами від 250 кубів на 4 клапани, тоб-то на моторах від 26 кіньских сил. Ставити сальніковий ланцюг на мотори 18 к.с. це знущання з двигуна.
Кто-то пробовал ставить на это чудо сальниковую цепь? Есть смысл?
Збільшення пробігу між обслуговуванням ланцюга, збільшення загального строку праці ланцюга. мінуси Значно впаде динаміка розгону та швидкість Зросте розхід палива.
Їздив на безсальниковому, як змінював зірки поставив сальниковий ланцюг(в момент покупки ціна була цікавіша) різниці по динаміці не відчув, розхід теж залишився без змін. Єдиний мінус був у тому що сам ланцюг ширший біля ведучої зірки на блоці мотора задіває, трошки підтер метал, ведуча зірка на 14 зубів не стала.
Їздив на безсальниковому, як змінював зірки поставив сальниковий ланцюг(в момент покупки ціна була цікавіша) різниці по динаміці не відчув, розхід теж залишився без змін. Єдиний мінус був у тому що сам ланцюг ширший біля ведучої зірки на блоці мотора задіває, трошки підтер метал, ведуча зірка на 14 зубів не стала.
Я так розумію сальніковий ланцюг поставили фірми JT ?
Їздив на безсальниковому, як змінював зірки поставив сальниковий ланцюг(в момент покупки ціна була цікавіша) різниці по динаміці не відчув, розхід теж залишився без змін. Єдиний мінус був у тому що сам ланцюг ширший біля ведучої зірки на блоці мотора задіває, трошки підтер метал, ведуча зірка на 14 зубів не стала.
Я так розумію сальніковий ланцюг поставили фірми JT ?
Зарегистрирован: 20 мар 2011, 16:08 Сообщений: 554 Откуда: м.Білопілля,Сумська обл.
Мото: Alpha,ИЖ-Ю2, Shineray X-Trail 250
Возраст: 59
Имя: Микола
[quote="Деддуля] Привет! Есть новости новости по аморту? Удалось вкорячить в мот?[/quote]
Привіт, тиждень тому об'явився токар, сказав що є час зайнятися моїм заказом, але сказав, що пролюбив креслення. Я накреслив нові, передав йому, він пообіцяв зробити, а я через пару днів поїхав на мотозустріч, мінідальняк, позавчора повернувся, токар знов десь заліг , з понеділка буду тормошити... Як тільки отримаю детальки, монтаж весь пофоткаю й викладу на форумі...
Всем привет. Проклятущий ролик успокоителя цепи не дает мне покоя. Износил уже два. Есть идея немного переварить конструкцию рамы и укрепить крепления мотора, а точнее переместить кусочек рамы на пару сантиметров вверх Думаю так цепь не будет подъедать раму, можно будет забыть за это силиконовое чудо. Может кто делал так?
Зарегистрирован: 18 май 2021, 18:51 Сообщений: 66 Откуда: Украина
Мото: ямаха, шайнрэй,сузуки и пр. хлам
Возраст: 15
Имя: Деддуля
znv писал(а):
[quote="Деддуля] Привет! Есть новости новости по аморту? Удалось вкорячить в мот?[/quote]
Привіт, тиждень тому об'явився токар, сказав що є час зайнятися моїм заказом, але сказав, що пролюбив креслення. Я накреслив нові, передав йому, він пообіцяв зробити, а я через пару днів поїхав на мотозустріч, мінідальняк, позавчора повернувся, токар знов десь заліг , з понеділка буду тормошити... Як тільки отримаю детальки, монтаж весь пофоткаю й викладу на форумі...[/quote]
Ок. Очень жду результат, т.к. амморт уже давно - просто пружина. Покупать такой же, как и заводской, я не вижу смысла. Токаря гнать к станку пинками!))) Спасибо!
Зарегистрирован: 18 май 2021, 18:51 Сообщений: 66 Откуда: Украина
Мото: ямаха, шайнрэй,сузуки и пр. хлам
Возраст: 15
Имя: Деддуля
Danya писал(а):
Всем привет. Проклятущий ролик успокоителя цепи не дает мне покоя. Износил уже два. Есть идея немного переварить конструкцию рамы и укрепить крепления мотора, а точнее переместить кусочек рамы на пару сантиметров вверх Думаю так цепь не будет подъедать раму, можно будет забыть за это силиконовое чудо. Может кто делал так?
Были такие мысли, но нет сварочного автомата. Интересно будет посмотреть на результат.
Всем привет. Проклятущий ролик успокоителя цепи не дает мне покоя. Износил уже два. Есть идея немного переварить конструкцию рамы и укрепить крепления мотора, а точнее переместить кусочек рамы на пару сантиметров вверх Думаю так цепь не будет подъедать раму, можно будет забыть за это силиконовое чудо. Может кто делал так?
Были такие мысли, но нет сварочного автомата. Интересно будет посмотреть на результат.
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 19
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения