Benelli TRK 251 Италіець чі Китаець ? Привіт вам добрі люди, в цьому відео намагаюся розповісти та показати якість складання та якість деталей мотоцикла. Модель Benelli TRK 251 має Італійський родовід, але з 1991 року входить до Китайської корпорації, збирається на заводах у Китаї на досить високому рівні якості виготовлення техніки.
Друзі не жалійте впопдобайок на каналі, ваші відгуки мотивують на подальші відео. Дякую
Всим добрим людям привіт, мотор Benelli TRK 251 обкатку пройшов 1600 км так рекомендуе мануал тепер можливо його крутити до 10000 об, але я себе питаю чі буду я кататись швидше та активніше крутити мотор !? Можу впевнено сказати, як катався так і кататимусь спокійно та врівноважено, але приемно коли мотор обкатаний та можна попросити у нього трохи більше чим у режимі обкатки.
Доброго здоров'я вам, на спідометрі 1629 обкатку мотоцикла пройшов, катаюся на біоетанолі А-95Е, іншого поки немає, режим експлуатації 90-100 км/год при 5500-6000 об. витрата палива 3,3-3,5 л на сотню, Benelli TRK251 поки тішить, мотоцикл готовий їхати далеко, але поки що немає можливості.
Всим привіт у кожного з нас є свої міста сили, з якими пов'язані приємні спогади і скільки б не приїздив, навіть на 20 хвилин завжди відчуваеш задоволення від приємної атмосфери навколо
Друзі був сьогодні на Хуторку, з новим власником це чудове місце відпочинку змінилося та чекае відвідувачів, хлопці та дівчата хто тут був на пікніках вам великий привіт з Хуторка
Доброго вечора всім, сьогодні до коменданської години вдалося зафіксувати як пряцюе фара мотоцикла, працюе вона доволі непогано, ліва діодна лінзована фара це ближній, а потім включаеться права діодна лінзована фара дальнього дві частини фари видають гарне біле світло, до того ж обидві фари можливо регулювати просто пальцями крутнувши коліщатка вказано на фото. Чесно кажучи я приемно здивований роботою фари, звісно для мандрів на цьому мото світла мало, (світла завжди мало ) а для вікористання Benelli TRK 251 у звичаному режіми буде достатньо.
Всим привіт, дивлячись на 6000 об при 100 км/г захотілось трохи зменшити оберти двигуна шляхом зменьшення зубів на веденій зірці, звичайно краще замінити ведучу з 13Т на 16Т міста достатньо але такої немае, тому хочаб ведену з 43Т на 41Т.
Вложение:
1407_1.jpg [ 405.92 KiB | Просмотров: 57473 ]
Вложение:
1407_2.jpg [ 405.63 KiB | Просмотров: 57473 ]
Вложение:
1407_3.jpg [ 420.91 KiB | Просмотров: 57473 ]
демферні резинки замінив теж на нові бо заводські трохи просіли, на зірці з'явився невеликий люфт
Вложение:
1407_4.jpg [ 361.36 KiB | Просмотров: 57473 ]
перевірив тормозні колодки
Вложение:
1407_5.jpg [ 355.52 KiB | Просмотров: 57473 ]
про гумовий захист теж подумали
Вложение:
1407_6.jpg [ 373.47 KiB | Просмотров: 57473 ]
Новенька зірочка як там і була, взагалі мені сподобалось все розбираеться, знімаеться, та ставиться легко і просто. Після заміни вже проїхався на тахометрі тепер показуе 5500 об при 100 км/г зміна невелика але теж результат яким я задоволений.
Привіт вам добрі люди, все життя спілкуюсь з мотоциклами і вважаю залізних коней щось на зразок машин часу, наприклад сидиш працюеш за компьютером, нарешті схопився, 2 хвилини надіти екіпіровку, потім 10 хвилин спокійного керованного польоту над дорогою і ти вже за 20 кілометрів від дому у полях, там де гуляе вітер та краевиди що радують душу, минуло всього 12 хвилин а яка зміна обстановки аж дух перехоплюе.
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 58
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения