Geon-club.com.ua http://geon-club.com.ua/forum/ |
|
Benelli з Галича, TRK 502 http://geon-club.com.ua/forum/viewtopic.php?f=136&t=6890 |
Страница 3 из 3 |
Автор: | Dorognik [ 12 окт 2019, 17:43 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Benelli з Галича, TRK 502 |
Олесь, здравствуйте!Какой у него расход в трассовом режиме 110-130км/ч, и по городу? |
Автор: | Олесь [ 16 окт 2019, 11:17 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Benelli з Галича, TRK 502 |
Вітаю товариство! Якось негарно я замовк, вибачайте. Розхід - по місту не скажу, бо спеціально таких замірів не проводив, але в середньому від 4,2 до 4,5л на 100км. Але швидкість тримаю біля 110км за винятком короткотривалих прискорень. Ця швидкість моя і мені так комфортно. 145км їхав, якщо плавно набирати швидкість то буде певне і більше. Повернусь до помпи: наїхав біля 700км - не капає, тішусь. Рівень рідини в радіатор долив по шийку. На шроті підібрав кришку радіатора від якоїсь японської малолітражки із тиском відкриття клапана 0,9 бар...? Чи це добре і чи не шкодить? побачимо, якби щось то відпишу. Як перевіряв роботу кришки (можливо ви знаєте, але опишу). Трубку з горловини радіатора відєднав біля розширювального бачка, медичний шприц 20мл, трубку в нього. Двигун запустив і грів до появи другої поділки, рідина поступила в шприц (небагато, в бачку цього не помітно, тому використав шприц). Вимкнув двигун і при охолоджені рідина всмокталась зі шприца назад в радіатор. Так, чи було спрацювання на 0,9 чи більше не знаю, але спокійний, що працює. Ну а решта наразі тішить, як погода так і Беник так і подорожі горами в цю чудесну пору року. попробую скинути знимки з поїздок. Всім успіхів! |
Автор: | Vagabund [ 27 ноя 2019, 12:19 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Benelli з Галича, TRK 502 |
Будут "итоги" сезона и планы на следующий по мотоциклу? Рассказывайте) |
Автор: | Олесь [ 30 июн 2020, 10:45 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Benelli з Галича, TRK 502 |
Вітаю прихильників Беників! Мот бігає, тішить, ніби нічого не капає, але гризло мене - твердий до непристойності передок... Дійшов час і до нього. Всі нюанси розбірки описувати не буду, але - в передні аморти влазить 600мл оливи. Собі влив Мотюль 10. Зроблені аморти гідно, всі шрубки, болтики на синьому фіксаторі різьби. Про оливу, що злив - колір темно жовтий, без специфічного запаху амортизаторної оливи, більше до моторної, в міру бруду-осаду, були пухирці повітря хоч і не багато. Все. Після заміни не та їзда, насолода! Всім гараздів! |
Страница 3 из 3 | Часовой пояс: UTC + 2 часа [ Летнее время ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |