Geon-club.com.ua
http://geon-club.com.ua/forum/

CR6 - білий перламутр
http://geon-club.com.ua/forum/viewtopic.php?f=137&t=5661
Страница 2 из 2

Автор:  Savich [ 04 авг 2016, 08:01 ]
Заголовок сообщения:  Re: CR6 - білий перламутр

redmoto писал(а):
Это крайне неприятная ситуация... Вообще это полноценное ДТП, и со всеми вытекающими последствиями!
Необходимо было на месте позвонить в Полицию (тем более что ее теперь хвалят и вроде бы она лучше стала работать после реформы) и оформить все бумаги. Мудак на авто скрылся с места ДТП - это для него не шутки! Даже если не запомнил номер, то это не беда. Должны были быть свидетели, как из числа прохожих так и других автомобилистов... Далее - есть камеры на домах, их теперь как гною везде! И по сути вычислить авто не проблема. Более того остались следы в местах соприкосновения - том же диске!
По сути для автодятла грозила бы криминалка (ну и урок по жизни), для пострадавшего компенсация по страховке. Но к сожалению уже поздно - все было бы возможно если бы оставаться на месте...

Это я к чему такой эпос - понятно, что уже поздно метаться, но в будущем, если не дай Бог..., оставайтесь на месте и грамотно оформляйте ДТП, даже если повреждение незначительное а дятел уехал. Это будет ваш козырь! И никогда не покидайте место дтп!


П.С. сдержанности автора я могу только позавидовать - я бы в такой ситуации кипел несколько дней, поднял бы все связи, пока не нашел бы автодятла и не засунул бы ему эту поломанную подножку поглубже, так сказать...! Хотя у вас в Киеве черт ногу сломит, пока найдет кого...
Может сдержанность это лучшее в данной ситуации.

Ну а так - желаю быстро отойти от стресса! Главное жив здоров, а все остальное дело наживное!


Спочатку я так і збирався зробити, але потім зрозумів, що по факту є лише пошкоджений мот, водії, які бачили пригоду були вже дуже далеко, камер по периметру теж нажаль не було (кільцева всетаки). І тоді я пошкодував про те, що залишив свою камеру вдома. Після цього буду завжди брати її, ставити на невеликий розмір відео і використовувати як реєстратор.
Тому відійшовши трохи від шоку і оцінивши всю ситуацію більш тверезо, вирішив не заморочуватись із поліцією, а витратити час, щоб якось закріпити підніжку і добратись до парковки.

Дякую за побажання :). Сьогодні мені вже значно краще. Буду шукати кріплення, а то на вихідні купа планів, а я без коня....

Автор:  Savich [ 14 авг 2016, 20:14 ]
Заголовок сообщения:  Re: CR6 - білий перламутр

Вітаю! Хто знає місце в Києві, де займаються ремонтом(зварювання) алюмінієвих деталей? А то після тижня пошуків, мені так і не вдалось знайти підніжку. І мені дали чітко зрозуміти, що наврядчи я знайду цю підніжку.
Тому прохання підписатися тих хто стикався з необхідністю зварювання алюмінієвих деталей, і де ви це робили в Києві?

Автор:  Владимир79 [ 15 авг 2016, 15:45 ]
Заголовок сообщения:  Вопрос

А сколько на нём комфортно ехать? При какой максимальной скорости нет ощущения нестабильной езды, сдувания и т.д.? На какой скорости можно войти в поворот без ощущения соскальзывания?

Автор:  Savich [ 22 авг 2016, 12:18 ]
Заголовок сообщения:  Re: Вопрос

Владимир79 писал(а):
А сколько на нём комфортно ехать? При какой максимальной скорости нет ощущения нестабильной езды, сдувания и т.д.? На какой скорости можно войти в поворот без ощущения соскальзывания?


Поняття комфорту в кожного різне))) до 80 км/год доволі комфортно, а далі з'являються вібрації на підніжках. Загалом до 100 км/год можна спокійно на ньому пересуватись, але все ж на відкритій місцевості не вистачає маси, і бокові пориви вітру досить добре відчуваються. По сухому асфальту я входив у поворот на швидкості 60 км/год.

Автор:  Владимир79 [ 22 авг 2016, 20:42 ]
Заголовок сообщения:  Re: Вопрос

Savich писал(а):
Владимир79 писал(а):
А сколько на нём комфортно ехать? При какой максимальной скорости нет ощущения нестабильной езды, сдувания и т.д.? На какой скорости можно войти в поворот без ощущения соскальзывания?


Поняття комфорту в кожного різне))) до 80 км/год доволі комфортно, а далі з'являються вібрації на підніжках. Загалом до 100 км/год можна спокійно на ньому пересуватись, але все ж на відкритій місцевості не вистачає маси, і бокові пориви вітру досить добре відчуваються. По сухому асфальту я входив у поворот на швидкості 60 км/год.


Тогда ждём обкатки....у меня потом на флае это прошло, сейчас вибраций нет, после 80 тоже плохо, но здесь на 100 кубов больше и резина и подвеска лучше - надеюсь 100 будет комфортно после привыкания.

Автор:  Savich [ 22 авг 2016, 22:09 ]
Заголовок сообщения:  Re: CR6 - білий перламутр

Вітаю! Минулої п'ятниці вдалось відвезти до зварювальника підніжку. Дві години часу і 350 грн за все. За словами зварювальника, процес йшов не дуже добре, мабуть китайці використовують сплав алюмінію - а не чистий алюміній.

Вложения:
IMG_20160819_162936.jpg
IMG_20160819_162936.jpg [ 224.35 KiB | Просмотров: 17796 ]
IMG_20160819_162921.jpg
IMG_20160819_162921.jpg [ 204.19 KiB | Просмотров: 17796 ]
IMG_20160819_162916.jpg
IMG_20160819_162916.jpg [ 234.17 KiB | Просмотров: 17796 ]

Автор:  Savich [ 12 сен 2016, 08:00 ]
Заголовок сообщения:  Re: CR6 - білий перламутр

Вітаю, шановне товариство. Трохи обновлю тему. Після 1500 км почав досить активно розтягуватись ланцюг. Підтягую кожні 300 км. Якщо так і далі піде, то доведеться міняти, доки не почало зношувати зірочки...
Потестувавши трохи мот в різних режимах, можу сказати про витрату:
По місту:
4,5 л - спокійна їзда
5,0 л - агресивна їзда
По трасі - 4,0-4,5 л в залежності від наявності вітру зустрічний-попутний.
На заявлені в інструкції 3,5 л покищо не вийшов...

Автор:  Cromium [ 12 сен 2016, 14:37 ]
Заголовок сообщения:  Re: CR6 - білий перламутр

Привет, удивил расход бензина на твоем мотоцикле. Наверное что-то неправильно с карбюратором.
Для сравнения у меня на 16 летней GPZ с мотором 500 кубов и 60 лошадей расход в режиме крейсера 110-130 по трассе составляет 3,8-4 л/100км. По городу если хулиганить на светофорах - до 5 л/100км.

Отрегулируй карбюратор, не должен мотор 250 так кушать.

Автор:  Владимир79 [ 12 сен 2016, 14:46 ]
Заголовок сообщения:  Re: CR6 - білий перламутр

Выкрути свечи, посмотри, может выложишь фото. Есть неплохое видео по этому вопросу на канале Вгараже.

Автор:  Savich [ 13 сен 2016, 11:46 ]
Заголовок сообщения:  Re: CR6 - білий перламутр

Дякую за інформацію. При нагоді перевірю свічку, і якщо вона покаже проблеми з карбюратором , займусь його регулюванням.

Автор:  Savich [ 06 янв 2017, 22:00 ]
Заголовок сообщения:  Re: CR6 - білий перламутр

Вітаю всіх форумчан з Новим 2017 роком! Відкатав я пів сезону на мотоциклі і зрозумів, що це моє :D. 3 тижні тому в моєму гаражі прописався на постійній основі ТА650 :Yahoo!: В зв'язку з цим віддам свого коня в добрі руки. Хоч він зараз стоїть в селі в Київській обл., але цікавитись розпитувати можна. Відповім на всі запитання.

Автор:  Viktozen [ 06 янв 2017, 22:22 ]
Заголовок сообщения:  Re: CR6 - білий перламутр

Savich для продажи есть рубрика в которой нужно сделать тему viewforum.php?f=29

Автор:  АлександрCR6 [ 20 апр 2017, 13:11 ]
Заголовок сообщения:  Re: CR6 - білий перламутр

Savich писал(а):
Вітаю, шановне товариство. Трохи обновлю тему. Після 1500 км почав досить активно розтягуватись ланцюг. Підтягую кожні 300 км. Якщо так і далі піде, то доведеться міняти, доки не почало зношувати зірочки...
Потестувавши трохи мот в різних режимах, можу сказати про витрату:
По місту:
4,5 л - спокійна їзда
5,0 л - агресивна їзда
По трасі - 4,0-4,5 л в залежності від наявності вітру зустрічний-попутний.
На заявлені в інструкції 3,5 л покищо не вийшов...

При покупке мотоцикла сразу залил полный бак 95го, проехал ровно 100 км. и долил еще до полного, расход на сотню составил 2.7 л. :roll:

Страница 2 из 2 Часовой пояс: UTC + 2 часа [ Летнее время ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/