Так, міняв ще на початку прошлого сезону, жорстка була... Вщент не розбирав, достав з траверс та поодкручував пробки ... По об'єму не підкажу, бо не пам'ятаю, заливав стільки скільки злилося (пера ніч простояли догори дриґом...) Зараз саме то... А залив отаке:
Це мінералка, одна досвідчена людина радила лити синтетику, навіть моторне... Наступної весни спробую...
Дякую за потрібну інформацію, гадаю ви Станіслав і є та досвідчена людина по Скрамблеру тому не слухайте нікого, про моторне масло в вилці мені розповідали що вилка робить вкрай неадекватно тому що працюе в залежності від температури на вулиці, з гаража вивів вилка дубова, прогрілася на спеці пробивае і це на одному і тому ж моторному маслі. Але цікаво що ви розповісте після експерименту.
Может кто подсказать точные размеры (имеется ввиду длина) болта маятника? Диаметр 14, нашёл на одном сайте, но дилемма заказывать 250 или 290 длину, болт у самого обломан толком не поменяешь, да и зафиксировать маятник тоже нечем хнык.
Может кто подсказать точные размеры (имеется ввиду длина) болта маятника? Диаметр 14, нашёл на одном сайте, но дилемма заказывать 250 или 290 длину, болт у самого обломан толком не поменяешь, да и зафиксировать маятник тоже нечем хнык.
Передивлявся відео на Ютубі, є цікаві власники Скрамблерів, міняючи мастило заливають 900мл, вони мабудь щось знають Хлопці а хто скільки заливае у картер мастила ?
Все так Станіславе, але погодьтеся цей двигун становиться на багато моделей різного призначення з радіатором масляного охолодження та без радіатора, а на щупі написано одинаково 1200 мл І головне маю факт який бачу своїми очима чому у двигуні мого мото залито 1300мл а на щупі рівно стоячого мотоцикла половина рівня (тобто половина ребристої вафлі) Цікаве питання правда
Не уявляю що видно на щупі коли залито всього 1000 мл мастила.
Ні, це вакуумний паливний кран прецюе тоді коли мембрану відкривае тиск з впускного колектора після запуску мотора.
Дякую вам як завжди за швидкі інформативні відповіді, мабуть через це в мене такий жор бензину 4-4.5 літра, буде можливість добратися до магазину куплю і поміняю стоїть копійки ця собака))
Доброго дня.) Кілька днів тому став щасливим власником скрамблера сірого кольору. Як я зрозумів, то порівняно зі старішими моделями в нього змінився вакумний клапан, став глушак короткий, добавили в комплектацію задній підкрилок на який переїхав номерний знак з підсвіткою і поворотники. На даний момент в мене змішані відчуття стосовно нього. Брав на МОТОТЕК в коробці з пересилкою в Хмельницький, доки мінімум через тиждень. За 90км пробігу чуть не загубив лапку КПП, підтягував 2 рази ланцюг, пропадав холостий хід, а вчора взагалі на тросі їхав з роботи, бо не заводився і посадив акум, хоча іскра була, долив кислоти (хз куди вона поділась) і зарядив, то поки ніби норм, підняв голку на одне положення, бо на 6й передачі по моєму ну дуже туго їде (завтра перевірю, чи щось змінилося), чуть копи не приняли поки на узбіччі курив, благо друг на спорту відволік їх і я спригнув на стежинку в поле. Перестало світити 2 верхніх діода в фарі. В клапана я ще не лазив так, як не багато досвіду в цій справі, підскажіть, будь ласка, оптимальні зазори і маркування свічки (хочу спробувати ірідієву) Перемикач світла на правому пульту я взагалі не розумію (ближній->гарит+ближній->ближній) так має бути? Заправив 95 від ВОГ, перша заміна масла була через 3 км після зборки. Мені одному так везе з перших днів.?
Зарегистрирован: 13 июл 2021, 16:42 Сообщений: 9 Откуда: Київ, Україна
Мото: Scrambler
Возраст: 0
Имя: Denis
Доброго дня всім. Дуже важко казати про перші відчуття, поки не їздів на моті ), чекаю документи. Проте, стикнувся з такою проблемою - мот глохне при відкритті газу
[youtube]https://youtu.be/WtT3Ifa6-0s[/youtube].
Хлопці що збирали кажуть що це проблема усіх скремблерів, треба прогріти і все буде ок, але щось мені підказує, що новий мот так не повинен працювати. На відео мот працював на холостих хвилин 10, ручка підсосу викручена від себе, в іншому положенні підсоса (на себе) мот не заводиться і не працює на холостих - глохне. Допоможіть розібратися нубасу )
Перевірте зазори клапанів як показуе практика у нових моторів клапани піджаті, а повинно бути впуск 0,05 випуск 0,07. Прогрівати мотор треба у кожного мотоцикла, але не у всих адекватно працюе збагачувач, тому якщо відкрили збагачувач ручку газу займати не потрібно, а після запуску навпаки треба трохи потримати газ, а як прогріеться закрити збагачувач та відпустити газ, якщо глохне добавте холостих до 1500 об це три поділки на тахометрі.
І ще щоб ви знали у нових мотоциклів завжди нестабільна робота ХХ, покатаетесь все буде гаразд, обов'язково заливайте А-92 не знущайтесь з мотору, детонація від 95 його гробить, якщо вміете слухати вашого коня ви почуете як на 95му стукотить мотор.
Зарегистрирован: 13 июл 2021, 16:42 Сообщений: 9 Откуда: Київ, Україна
Мото: Scrambler
Возраст: 0
Имя: Denis
Viktozen писал(а):
Перевірте зазори клапанів як показуе практика у нових моторів клапани піджаті, а повинно бути впуск 0,05 випуск 0,07. Прогрівати мотор треба у кожного мотоцикла, але не у всих адекватно працюе збагачувач, тому якщо відкрили збагачувач ручку газу займати не потрібно, а після запуску навпаки треба трохи потримати газ, а як прогріеться закрити збагачувач та відпустити газ, якщо глохне добавте холостих до 1500 об це три поділки на тахометрі.
І ще щоб ви знали у нових мотоциклів завжди нестабільна робота ХХ, покатаетесь все буде гаразд, обов'язково заливайте А-92 не знущайтесь з мотору, детонація від 95 його гробить, якщо вміете слухати вашого коня ви почуете як на 95му стукотить мотор.
Дякую за відповідь. За клапані казав на сервісі, відповіли що треба регулювати ліше через 500 км, хз чому так. Нажаль, поки слухати не вмію, проте, будемо вчитися )
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 20
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения