Точно знаю інженери Геон в курсах рекламацій по катушкам, спицям, слабим ланцюгам, працювали с заводом у напрямку виправлення можливого браку комплектуючих та заміни постачальників 2020 модельний ряд, це вже третя генерація, багато чого виправлено заводом завдяки хлопці і вашим відгукам, скаргам та критиці.
Во-во, саме так у мене... Друзяка подарував ремінець, від рації, одним кінцем до ключа, а другий кінчик-петелька якраз дістає до скоби, тієї що тримає жгут проводки перед баком... Що цікаво, що довжини хватає саме щоб витягти ключ з замка й відімкнути кришку бака не знімаючи ремінець зі скоби...
Хлопці вибачте не зрозумів, ключ жеж фіксуеться в замку у вімкненому стані, чі ви про те що його можливо загубити коли їдеш з горки та закортіло вимкнути запалювання ? У такому разі мабудь що так, ключик вислизне з замка аж бігом, вже уявив спускаюсь с гори з високою травою, спустився простяг руку вімкнути запалювання а ключа немае, десь у траві, знайти 100 % нереально....та це ж пездець
Дякую що підсказуете такі важливі речі, я тільки учора тестуючи місце для набору інструменту під баком катався по селах, спускався по дорозі з затяжної гори, виключив живлення але витяг ключ з замка мені було цікаво що постійно на ходу брянчить, виявилось що це таки ключ в замку брянчить, от якби не витяг ключ з замка загубив би нахрен за 25 км від дому
Згадав, у кого були Жигулі обов'язково повинен притримуваетись важливого закону, Ніколи на ходу не повертати ключ вимикаючи живлення, при легкому повороті кермо стае на протиугоний замок і вже не повертаеться авто на ходу стае некерованим.
Хлопці для Скрамблероводів повинна бути важлива рекомендація на ходу не вимикати запалювання, Можлива втрата ключів ! Що скажете правильно сформулював проблему ?
Вставив ключ, посмикав за брелок, спробував без зусилля витягти з замка легко не виходить, треба прикладати зусилля, тож можливо надув муху у розмір слона, це я можу А от що замок з ключем звенить на ходу так це факт, звенить тихо але його постійно чутно, трохи дратує.
Не знаю спочатку не виймався, може розбовтався з часом, пробіг вже 12300
Зрозумыло
Доробив трохи сумку на бак, магнити це добре але коли термос лежить с одніеї сторони туди сумка потихеньку сповза, прищив клипси для рімня під баком тапар держиться добрє.
Не знаю спочатку не виймався, може розбовтався з часом, пробіг вже 12300
Зрозумыло
Доробив трохи сумку на бак, магнити це добре але коли термос лежить с одніеї сторони туди сумка потихеньку сповза, прищив клипси для рімня під баком тапар держиться добрє.
Вложение:
20,10_1.jpg
Вложение:
20,10_2.jpg
Вложение:
20,10_3.jpg
Что больше всего мне нравится в этой модели, это полное отсутствие пластика и доступность к большинству узлов. Это же сколько разных нищаков можно к нему доделать
GEON SCRAMBLER точно веселий мотоцикл, відколи я його купив, мені весело кожень день
Сьогодня замінив ланцюг поставив TAYA DHT 428HH бессальнікова с тефлоновим наапиленням черна Taiwan. кажуть непогана, але в мене сумнів що 428 розмір взагалі витримуе навантаження, якщо і ця не ходитеме то буду переходить на 520 розмір.
Володя, я позволю себе , скажем так - помечтать или что бы я изменил в этом моте если бы купил. Мот не для дальняка, хотя думаю можно.... Мот для повседневной езды по городу и особенно за город, но не жеское эндуро. Сразу скажу не для скорости.... РАБОЧАЯ лошадка. Теперь что бы изменил сразу: - Цепь и звезды, перешел бы на 520, это реально.... - Зеркала, хоть мот и не эндуро но комплектация и задумка это бездорожье а где грязь там и падения. Замена так что бы при падении были целые - Поворотник, да стильные, но как водитель профессионал , скажу - ДОЛОЙ!!! - задний ХАГЕР, обязательно!!!! - а дальше багажничек для рыбалки и небольшого груза..... - ДУГИ, обязательно - с основным светом нужно смотреть, в ранних моделях большие нарекания - на любителя но небольшой ветровичек, по мне так немного "голый" мот спереди.... - и еще, продумать и поставить в систему охлаждения масленого фильтра, ну тысчя и замена, это как то не камельфо. Мот просто провоцирует по бездорожью особенно резина, ШИКАРНАЯ
_________________ Четыре колеса возят тело, а два - ДУШУ!!!
Сьогодні було тепло та затишно, проїхались з напарником Сергіем в село Плешивець до Покровського собору який зараз на реконструкції, там дуже красиві місця, особливо золотавою осінню. Дякую Сергію за гарну компанію, було приемно кататись
До речі їдучи позаду Сергій сказав що світло габарита майже не видно, стоп-сігнал трохи видніше, а от показчики поворотів не видно взагалі. Буду міняти на якісь яскравіші, бо так їздити не можна.
Гарні фото! Про повороти, можу сказати: теж такі стоять на KPT з заводу, і світять нормально. Але у них є одна особливість: скло звужене і вони світять вузьким променем по горизонту, і якщо промінь не потрапляе в поле зору то його майже не видно, може треба змінити кут нахилу поворотів. А може це повороти такої якості
_________________ Нет нерешаемых ситуаций, есть не правильный подход.
Сейчас этот форум просматривают: Viktozen и гости: 3
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения