Не знаю спочатку не виймався, може розбовтався з часом, пробіг вже 12300
Зрозумыло
Доробив трохи сумку на бак, магнити це добре але коли термос лежить с одніеї сторони туди сумка потихеньку сповза, прищив клипси для рімня під баком тапар держиться добрє.
Не знаю спочатку не виймався, може розбовтався з часом, пробіг вже 12300
Зрозумыло
Доробив трохи сумку на бак, магнити це добре але коли термос лежить с одніеї сторони туди сумка потихеньку сповза, прищив клипси для рімня під баком тапар держиться добрє.
Вложение:
20,10_1.jpg
Вложение:
20,10_2.jpg
Вложение:
20,10_3.jpg
Что больше всего мне нравится в этой модели, это полное отсутствие пластика и доступность к большинству узлов. Это же сколько разных нищаков можно к нему доделать
GEON SCRAMBLER точно веселий мотоцикл, відколи я його купив, мені весело кожень день
Сьогодня замінив ланцюг поставив TAYA DHT 428HH бессальнікова с тефлоновим наапиленням черна Taiwan. кажуть непогана, але в мене сумнів що 428 розмір взагалі витримуе навантаження, якщо і ця не ходитеме то буду переходить на 520 розмір.
Володя, я позволю себе , скажем так - помечтать или что бы я изменил в этом моте если бы купил. Мот не для дальняка, хотя думаю можно.... Мот для повседневной езды по городу и особенно за город, но не жеское эндуро. Сразу скажу не для скорости.... РАБОЧАЯ лошадка. Теперь что бы изменил сразу: - Цепь и звезды, перешел бы на 520, это реально.... - Зеркала, хоть мот и не эндуро но комплектация и задумка это бездорожье а где грязь там и падения. Замена так что бы при падении были целые - Поворотник, да стильные, но как водитель профессионал , скажу - ДОЛОЙ!!! - задний ХАГЕР, обязательно!!!! - а дальше багажничек для рыбалки и небольшого груза..... - ДУГИ, обязательно - с основным светом нужно смотреть, в ранних моделях большие нарекания - на любителя но небольшой ветровичек, по мне так немного "голый" мот спереди.... - и еще, продумать и поставить в систему охлаждения масленого фильтра, ну тысчя и замена, это как то не камельфо. Мот просто провоцирует по бездорожью особенно резина, ШИКАРНАЯ
_________________ Четыре колеса возят тело, а два - ДУШУ!!!
Сьогодні було тепло та затишно, проїхались з напарником Сергіем в село Плешивець до Покровського собору який зараз на реконструкції, там дуже красиві місця, особливо золотавою осінню. Дякую Сергію за гарну компанію, було приемно кататись
До речі їдучи позаду Сергій сказав що світло габарита майже не видно, стоп-сігнал трохи видніше, а от показчики поворотів не видно взагалі. Буду міняти на якісь яскравіші, бо так їздити не можна.
Гарні фото! Про повороти, можу сказати: теж такі стоять на KPT з заводу, і світять нормально. Але у них є одна особливість: скло звужене і вони світять вузьким променем по горизонту, і якщо промінь не потрапляе в поле зору то його майже не видно, може треба змінити кут нахилу поворотів. А може це повороти такої якості
_________________ Нет нерешаемых ситуаций, есть не правильный подход.
Пробіг 347 км. Зробив сьогодні дуже важливу роботу, отримав задоволення від спілкування з мото та заспокоївся що колеса та маятник тепер змащені, особливо маятник там було сухо.
Вложение:
24,10_1.jpg [ 385.54 KiB | Просмотров: 5013 ]
Вложение:
24,10_2.jpg [ 381.43 KiB | Просмотров: 5013 ]
спочатку зняв передне колесо, підшипники змащені, але я добавив
Вложение:
24,10_3.jpg [ 374.68 KiB | Просмотров: 5013 ]
Вложение:
24,10_5.jpg [ 345.33 KiB | Просмотров: 5013 ]
Сальніки сухі на обох колесах
Вложение:
24,10_4.jpg [ 389.17 KiB | Просмотров: 5013 ]
Змащую такою змазкою, вона не висихае.
Вложение:
24,10_6.jpg [ 350.12 KiB | Просмотров: 5013 ]
Вложение:
24,10_7.jpg [ 393.78 KiB | Просмотров: 5013 ]
Вложение:
24,10_9.jpg [ 400.47 KiB | Просмотров: 5013 ]
Потім зняв маятник і правильно зробив бо вісь та втулки зовсім сухі, процедура нескладна тому буду робити кожен рік
Вложение:
24,10_10.jpg [ 427.66 KiB | Просмотров: 5013 ]
Вложение:
24,10_11.jpg [ 293.74 KiB | Просмотров: 5013 ]
Роботою задоволений, гадаю мотоциклу теж понравилось
Вузол кріплення маятника - слабке місце... На моєму, приблизно на 2 т пробігу з'явився люфт... Розборка показала, шо сайленти не працюють, того прошарку гуми просто недостатньо для нормальної роботи підвіски, внутрішня обойма просто крутилася на вісі й жрала її... Повиковирював до біса ті сайленти й замість них поточив капролонові втулки + пальці... Зараз15 т пробігу - люфта ноль... Процес не фотографував, пробачте...
Вузол кріплення маятника - слабке місце... На моєму, приблизно на 2 т пробігу з'явився люфт... Розборка показала, шо сайленти не працюють, того прошарку гуми просто недостатньо для нормальної роботи підвіски, внутрішня обойма просто крутилася на вісі й жрала її... Повиковирював до біса ті сайленти й замість них поточив капролонові втулки + пальці... Зараз15 т пробігу - люфта ноль... Процес не фотографував, пробачте...
Дякую за підказку, лежить в гаражі на полці второпластовий пруток мабудь стане в пригоді. Станіслав питання, які зазори клапанів ставите ?
Зазвичай впуск 0,05 випуск 0,08... Як вигрівається то випускний клапан чути - цокотить... Кортить піджати його до 0,06-0,07 але стрьомно...нехай краще ляпає...
Зазвичай впуск 0,05 випуск 0,08... Як вигрівається то випускний клапан чути - цокотить... Кортить піджати його до 0,06-0,07 але стрьомно...нехай краще ляпає...
Дякую, буде 1000 планую провірити проміжок клапанів.
Друзі чим більше катаюсь тим більше кайфую від керування цим мотоциклом, він підходить під мій зріст, він підходить до мого спокійного стилю мото прогулянок, вдалий мотор, його потужності мені вистачае, зад не затікае та не щимить від сідла, а руки від широкого керма, підвіска незамітно працюе так що не звертаеш уваги, гальма прогнозовані та чіткі, фару відругулював світить так, що такого світла у Геонів які у мене були я ще не бачив (обов'язково покажу фото), мотостажу в мене 34 роки, багато було мотоциклів, можу сказати SCRAMBLER вдала модель задля спокійного переміщення по дорогах та природі, можливо я знайшов свій молодший Пепелац
фару відругулював світить так, що такого світла у Геонів які в мене були я ще не бачив (обов'язково покажу фото),
Тільки що катнув на село, замерз капець, фотографував смарфоном він не передае реального світла, насправді фара світить трохи яскравіше. перші фото у темній вуличці.
Можливо не зовсім по стилю, але мені важливіша безпека, сьогодні замінів покажчики поворотів, комплект брав з Х-Роада, але об'ї...проколовся з передніми бо бачив їх тільки на картинці у передніх кабель 20 см, а треба 45см довелось нарощувати проводку, взяв з рідних.
Вложение:
28,10_1.jpg [ 481.94 KiB | Просмотров: 4908 ]
Вложение:
28,10_2.jpg [ 413.88 KiB | Просмотров: 4908 ]
Вложение:
28,10_3.jpg [ 454.2 KiB | Просмотров: 4908 ]
отака різниця
Вложение:
00.jpg [ 340.95 KiB | Просмотров: 4908 ]
Вложение:
28,10_4.jpg [ 380.13 KiB | Просмотров: 4908 ]
Поставив USB розетку, показники заряду при включених споживачах.
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 18
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения