Geon-club.com.ua
http://geon-club.com.ua/forum/

Щоденник GEON SCRAMBLER 250 модельного року 2020
http://geon-club.com.ua/forum/viewtopic.php?f=138&t=7618
Страница 1 из 3

Автор:  Vlsirko [ 16 окт 2020, 12:56 ]
Заголовок сообщения:  Re: Щоденник GEON SCRAMBLER 250 модельного року 2020

Мої вітання! Цікава заміна мотоцикла :good:
Буду з задоволенням слідкувати за темою

Автор:  Слава3010 [ 16 окт 2020, 13:42 ]
Заголовок сообщения:  Re: Щоденник GEON SCRAMBLER 250 модельного року 2020

Наші вітання! :beer: Як і завжди буде цікава темка.

Автор:  dotsent [ 16 окт 2020, 14:26 ]
Заголовок сообщения:  Re: Щоденник GEON SCRAMBLER 250 модельного року 2020

Поздравляю! :)
Ждем отчета-сравнения с твинкамом, пока свежие впечатления.

Автор:  Bodtek [ 16 окт 2020, 18:14 ]
Заголовок сообщения:  Re: Щоденник GEON SCRAMBLER 250 модельного року 2020

Володя, вітаю з новеньким мотиком.
Сподіваюсь що буде цікаво володіти данною моделлю.
Хай він дарує тільки гарні емоції, та відчюття.
Теж буду слідкувати за бортовичком, дуже цікаво :beer: :friends:

Автор:  Viktozen [ 16 окт 2020, 19:19 ]
Заголовок сообщения:  Re: Щоденник GEON SCRAMBLER 250 модельного року 2020

Всим дякую за добрі слова. :beer:

Вложение:
16,10_1.jpg
16,10_1.jpg [ 388.54 KiB | Просмотров: 685 ]


Поки не проїхав жодного кілометра замінив мастило, з мотора лилось щось мутне та вонюче, цікаво що вони бадяжать, гарантовано це консервант і мабудь на основі переробки

Вложение:
16,10_2.jpg
16,10_2.jpg [ 367.79 KiB | Просмотров: 685 ]
Вложение:
16,10_3.jpg
16,10_3.jpg [ 288.4 KiB | Просмотров: 685 ]


Зливав з центрального болта, але відкрутив і бокову пробку щоб перевірити сітку та магнит.

Вложение:
16,10_4.jpg
16,10_4.jpg [ 267.5 KiB | Просмотров: 685 ]
Вложение:
16,10_5.jpg
16,10_5.jpg [ 341.75 KiB | Просмотров: 685 ]


Залив 1300 мл Motul 5100 15W50, на цьому моторі регламент заміни мастила 1000 км.

Вложение:
16,10_19.jpg
16,10_19.jpg [ 405.53 KiB | Просмотров: 685 ]


Перевірив спиці, на задньому колесі все гаразд, а от на передньому спці закручені зовсім слабенько, перевірив та підтянув по схемі як на світлині, буду спостерігати.

Автор:  Viktozen [ 16 окт 2020, 19:44 ]
Заголовок сообщения:  Re: Щоденник GEON SCRAMBLER 250 модельного року 2020

Тепер трожи про сам мотоцикл, типу перші враження

Вложение:
16,10_6.jpg
16,10_6.jpg [ 439.48 KiB | Просмотров: 681 ]


фару перевіряв вночі, світить гарно і далеко аж не віриться бо бачив відгуки, обов'язково зроблю нічні фотографії.
А от поворотніки мені не сподобались світять не дуже яскраво.

Вложение:
16,10_7.jpg
16,10_7.jpg [ 379.46 KiB | Просмотров: 681 ]
Вложение:
16,10_8.jpg
16,10_8.jpg [ 348.02 KiB | Просмотров: 681 ]


Пульти якісні, працюють чітко і виглядають досить гарно.

Вложение:
16,10_9.jpg
16,10_9.jpg [ 340.7 KiB | Просмотров: 681 ]


Кислотний АКБ під лівою кришкою, легкий доступ

Вложение:
16,10_10.jpg
16,10_10.jpg [ 351.19 KiB | Просмотров: 681 ]


Вакуумний кран та карбюратор під правою кришкою, теж легкий доступ.

Вложение:
16,10_11.jpg
16,10_11.jpg [ 368.97 KiB | Просмотров: 681 ]


Ланцюг 428 як по мені то слабенький, можливо перейду на 520 комплект, тобто 14/42/110

Вложение:
16,10_12.jpg
16,10_12.jpg [ 421.14 KiB | Просмотров: 681 ]


Задні гальма поки нові, повинні притартись.

Автор:  Viktozen [ 16 окт 2020, 20:03 ]
Заголовок сообщения:  Re: Щоденник GEON SCRAMBLER 250 модельного року 2020

Кому як а мені така банка вихлопу дуже подобаеться, якщо вірно зрозумів ставиться тільки на зелений колір мотоцикла, можливо помиляюсь.

Вложение:
16,10_13.jpg
16,10_13.jpg [ 370.69 KiB | Просмотров: 680 ]


Вложение:
16,10_14.jpg
16,10_14.jpg [ 409.8 KiB | Просмотров: 680 ]


Звучить вихлоп достойно.

Вложение:
16,10_15.jpg
16,10_15.jpg [ 452.61 KiB | Просмотров: 680 ]


Передня покришка, як себе веде поки сказати не можу, але виглядае масивно

Вложение:
16,10_16.jpg
16,10_16.jpg [ 489.43 KiB | Просмотров: 680 ]


Вложение:
16,10_17.jpg
16,10_17.jpg [ 340.62 KiB | Просмотров: 680 ]


Ну Стоп сігнал яскравий та дуже красивий.

Вложение:
16,10_18.jpg
16,10_18.jpg [ 435.63 KiB | Просмотров: 680 ]


Знаете що цікаво, на картері двигуна стоїть металевий захост, але чогось вихлопна труба з нержавіючої сталі набагато нижче )))

Автор:  Viktozen [ 16 окт 2020, 20:13 ]
Заголовок сообщения:  Re: Щоденник GEON SCRAMBLER 250 модельного року 2020

Вложение:
16,10_20.jpg
16,10_20.jpg [ 422.79 KiB | Просмотров: 681 ]
Вложение:
16,10_21.jpg
16,10_21.jpg [ 484.01 KiB | Просмотров: 681 ]


Вже можу сказати мотоцикл ліг на душу, звісно у порівнянні мотор не такий підривний як у TwinCam але SCRAMBLER мае багато других переваг, тут вже кому що подобаеться.

Вложение:
16,10_22.jpg
16,10_22.jpg [ 415.37 KiB | Просмотров: 681 ]
Вложение:
16,10_23.jpg
16,10_23.jpg [ 375.49 KiB | Просмотров: 681 ]

Вложение:
16,10_24.jpg
16,10_24.jpg [ 540 KiB | Просмотров: 674 ]

Автор:  NVM [ 17 окт 2020, 10:07 ]
Заголовок сообщения:  Re: Щоденник GEON SCRAMBLER 250 модельного року 2020

Викторович! Интересный поворот :)
Прими мои поздравления, удачной эксплуатации. А цвет супер! Как раз для слияния с природой.

Автор:  stalker [ 17 окт 2020, 18:28 ]
Заголовок сообщения:  Re: Щоденник GEON SCRAMBLER 250 модельного року 2020

Явно не первые скрамблеры, даже резина более "зубастая"!!! С ОБНОВКОЙ и взаимопонимание меж вами...!!!! :friends: :beer: У нас в городе они в тренде, видал ребята и с эндуристами....

Автор:  Viktozen [ 17 окт 2020, 18:31 ]
Заголовок сообщения:  Re: Щоденник GEON SCRAMBLER 250 модельного року 2020

NVM писал(а):
Викторович! Интересный поворот :)
Прими мои поздравления, удачной эксплуатации. А цвет супер! Как раз для слияния с природой.


Дякую, ну дивіться катаючись на ТвінКамі завжди ствержува що катаю в лайт ендуро та використовую мот більше як звичайний дорожник, ніколи не дубасив, не ліз у грязюку не штурмував гори, тобто не використовував потенціал мотора Твінкаму, екіпіровка в мене чисто дорожня, тому логічно що наступній вибир це лайт кросовер, універсал для дороги та прогулянок на природі.

Вложение:
17,10_1.jpg
17,10_1.jpg [ 367.72 KiB | Просмотров: 608 ]


Паливний бак на 16,5 літра при витраті 2,8-3,0 на 100 км, від повного можливо довго кататись, залив під кришку тепер спостерігаю за показниками датчика на приборці, і здається не буду знімати та калібрувати датчик, але треба викатати усе паливо та дивитись що показуе приборна панель

Вложение:
17,10_2.jpg
17,10_2.jpg [ 331.05 KiB | Просмотров: 608 ]


Красива фірмова наліпка захисту бака, отакі дрібниці в базовій комплектації завжди радують.

Вложение:
17,10_3.jpg
17,10_3.jpg [ 431.28 KiB | Просмотров: 608 ]


Диванчик невеличкий але сидіти приємно та вдобно, хоча щоб це ствержувати треба проїхати хоч 150 км, можу сказати що сидіння коротеньке, умовно двумісне

Вложение:
17,10_4.jpg
17,10_4.jpg [ 429.81 KiB | Просмотров: 608 ]


Вилка перевернутого типу 37 мм робочий хід 150 мм, працюе дуже гарно, вже успів це оцінити катаючись сільскими доро....ебенями. Передні тормоза гарні питань немає

Вложение:
17,10_5.jpg
17,10_5.jpg [ 350.78 KiB | Просмотров: 608 ]


Амортізатор працюе адекватно як і повинен.

Вложение:
17,10_6.jpg
17,10_6.jpg [ 472.97 KiB | Просмотров: 608 ]


Дзеркала мають цікавий дизайн, але головне що вони не вібрують та не здвигаються, показують все що потрібно, вимога тільки обережно їздити між деревами руль широченний

Вложение:
17,10_7.jpg
17,10_7.jpg [ 386.7 KiB | Просмотров: 608 ]


Вложение:
17,10_8.jpg
17,10_8.jpg [ 292.37 KiB | Просмотров: 608 ]


я так розумію це болт регулювання та фіксації фари, але знову ж суко ключ не влазить бо там перо вилки, треба різати шестигранний ключ. чому цікавлюсь, на відстані 6 м. від воріт гаража границя ближньго більше 1 метра, а повинно бути здається 80 см.

Автор:  Viktozen [ 18 окт 2020, 18:31 ]
Заголовок сообщения:  Re: Щоденник GEON SCRAMBLER 250 модельного року 2020

Перша сотня кілометрів, враження дуже гарні, але ложка дёгтю куди без неї
Заводський ланцюг 428 ну дуже бюджетний, мабуть його роблять китайскі студенти на уроках праці зі сталі №3 ( хто знаеться )
Навіть при правильному регулюванні сильно тянеться

Вложение:
18,10_3.jpg
18,10_3.jpg [ 364.55 KiB | Просмотров: 547 ]


Ланцюг 428/134 роліка

Вложение:
18,10_4.jpg
18,10_4.jpg [ 358.64 KiB | Просмотров: 547 ]


ведуча зірка 428/16 зубів

Вложение:
18,10_5.jpg
18,10_5.jpg [ 320.34 KiB | Просмотров: 547 ]


Ведена зірка 428/50 зубів

Ругулюю робочий хід цепу так.

Вложение:
18,10_6.jpg
18,10_6.jpg [ 328.42 KiB | Просмотров: 547 ]


Вложение:
18,10_7.jpg
18,10_7.jpg [ 293.46 KiB | Просмотров: 547 ]


Робочий хід даю 4-4,5 см, чому не 2.5см як в інструкції ?
Все просто, коли загружаю мотоцикл сідаючи на нього робочий хід ланцюга перетворюеться в 2,5 см.
Нічого не натякаю але як ви думаете що робиться з ланцюгом коли виставити на пустому мотоциклі 2,5 см, а потім сісти на нього ?
вірно буде 0 робочого ходу, ви насильно розтягуєте цепку, їй діватись нікуди, а потім читаемо на форумі що цеп не ходить навіть 1000 км.
Але то таке, кожен сам собі механік :beer:

Автор:  Viktozen [ 18 окт 2020, 18:58 ]
Заголовок сообщения:  Re: Щоденник GEON SCRAMBLER 250 модельного року 2020

Перша сотня кілометрів за спиною, щодо вражень.
Друзі та це кохання з перших кілометрів, за рульом цього пєпєлаца відчуття оргазму душі :Yahoo!:
Аксакали форума мабудь скажуть що я так пишу про кожен свій мотоцикл, ну значить я такий гулячий, дівки ходять по руках, а я по мотоциклах :D нові враження нове кохання до техніки :D
Подивіться ну хіба не красень.

Вложение:
18,10_8.jpg
18,10_8.jpg [ 500.26 KiB | Просмотров: 543 ]
Вложение:
18,10_9.jpg
18,10_9.jpg [ 446.89 KiB | Просмотров: 543 ]
Вложение:
18,10_10.jpg
18,10_10.jpg [ 349.31 KiB | Просмотров: 543 ]
Вложение:
18,10_11.jpg
18,10_11.jpg [ 357.6 KiB | Просмотров: 543 ]
Вложение:
18,10_12.jpg
18,10_12.jpg [ 375.49 KiB | Просмотров: 543 ]
Вложение:
18,10_13.jpg
18,10_13.jpg [ 478.63 KiB | Просмотров: 543 ]
Вложение:
18,10_14.jpg
18,10_14.jpg [ 409.05 KiB | Просмотров: 543 ]

Автор:  Goldbandit [ 18 окт 2020, 22:25 ]
Заголовок сообщения:  Re: Щоденник GEON SCRAMBLER 250 модельного року 2020

Поздравляю с новым мотиком! Интересный пепелац, и смотрю вилка по характеристикам как у Турера, но уже с регулировками(или мне показалось). Как будет замена масла, фоточек начинки хотелось бы поболее :) А фара... А фара у скремблера похожа как для внедорожной эксплуатации, и судя по обзорам похожих фар, у нее нет четкой стг, но дождусь реальной оценки и полноценного теста в реальных условиях. Слежу за темой)

Автор:  Viktozen [ 19 окт 2020, 05:20 ]
Заголовок сообщения:  Re: Щоденник GEON SCRAMBLER 250 модельного року 2020

Goldbandit писал(а):
Поздравляю с новым мотиком! Интересный пепелац, и смотрю вилка по характеристикам как у Турера, но уже с регулировками(или мне показалось). Как будет замена масла, фоточек начинки хотелось бы поболее :) А фара... А фара у скремблера похожа как для внедорожной эксплуатации, и судя по обзорам похожих фар, у нее нет четкой стг, но дождусь реальной оценки и полноценного теста в реальных условиях. Слежу за темой)


Дякую Євген, вилка працює добре, навіть в порівнянні дуже добре, регулювання немає це красиві обманки, що до фари, те що я бачив вночі на воротах гаража чітка СТГ на ближньому присутня, я навіть був здивований роботою фари бо так само бачив відгуки на Ютубі, обов'язково зроблю фото звіт вночі, на разі дуже захолодало.

Автор:  Viktozen [ 19 окт 2020, 15:16 ]
Заголовок сообщения:  Re: Щоденник GEON SCRAMBLER 250 модельного року 2020

У форумі GEON SCRAMBLER багато читав відгуки, питання та скарги що немае деяких запасних частин, тому поки вони є захомячив трохи запасу, колеги мене зрозуміють :beer:
Вложение:
19,10_1.jpg
19,10_1.jpg [ 413.25 KiB | Просмотров: 476 ]

Автор:  Viktozen [ 19 окт 2020, 15:55 ]
Заголовок сообщения:  Re: Щоденник GEON SCRAMBLER 250 модельного року 2020

Питання таке, куди сховати набір ключів, під сідлом місця немае, довго ходив кругами біля мотоцикла заглядаючи, і таки знайшов надійне місце, до набору добратись дуже просто, вже проїхав з набором 50 км по сільским дорогам, трясучка ще та, але наборчик лежить собі рівнесенько бо зверху фіксуеться баком, знизу рамою, з боків краями сідла.

Вложение:
19,10_2.jpg
19,10_2.jpg [ 402.34 KiB | Просмотров: 472 ]


До набору добавив прокогубці, та свічку в коробці, все це завернув у тряпку, потім в пакет.

Вложение:
19,10_3.jpg
19,10_3.jpg [ 361.9 KiB | Просмотров: 472 ]


Вложение:
19,10_4.jpg
19,10_4.jpg [ 256.58 KiB | Просмотров: 472 ]


Легко знявши бокову кришку засунув цю "шаурму" лягло як там і було, якщо турбуетесь за надійність можете хомутиком до баку пристебнуть, є гачок

Вложение:
19,10_5.jpg
19,10_5.jpg [ 284.72 KiB | Просмотров: 472 ]
Вложение:
19,10_6.jpg
19,10_6.jpg [ 297.2 KiB | Просмотров: 472 ]


Вложение:
19,10_7.jpg
19,10_7.jpg [ 322.9 KiB | Просмотров: 472 ]


І останне коли ставиш сідло набору не видно, але він є :good:

Автор:  Ст [ 19 окт 2020, 17:49 ]
Заголовок сообщения:  Re: Щоденник GEON SCRAMBLER 250 модельного року 2020

Доволі непогано!... :good: треба фіксірувать, бо вібрація вона така сучка....
У мене так не получиться, возю з собою окрім інструменту ше й катушку, комутатор, ремкомплект для колес, насос... 8)

Автор:  dotsent [ 19 окт 2020, 21:02 ]
Заголовок сообщения:  Re: Щоденник GEON SCRAMBLER 250 модельного року 2020

Ст писал(а):
Доволі непогано!... :good: треба фіксірувать, бо вібрація вона така сучка....
У мене так не получиться, возю з собою окрім інструменту ше й катушку, комутатор, ремкомплект для колес, насос... 8)


+1
Гарне місце! Краще ще зелену ганчірку.

А навіщо катушку, комутатор???

Автор:  Ст [ 19 окт 2020, 21:21 ]
Заголовок сообщения:  Re: Щоденник GEON SCRAMBLER 250 модельного року 2020

dotsent писал(а):
+1
Гарне місце! Краще ще зелену ганчірку.

А навіщо катушку, комутатор???

Та так, місце зачотне...
А з згорівшою котушкою я разок кукував на трасі, тепер перестраховуюсь... 8)

Автор:  Viktozen [ 19 окт 2020, 21:49 ]
Заголовок сообщения:  Re: Щоденник GEON SCRAMBLER 250 модельного року 2020

Точно знаю інженери Геон в курсах рекламацій по катушкам, спицям, слабим ланцюгам, працювали с заводом у напрямку виправлення можливого браку комплектуючих та заміни постачальників 2020 модельний ряд, це вже третя генерація, багато чого виправлено заводом завдяки хлопці і вашим відгукам, скаргам та критиці.

Автор:  kicya [ 19 окт 2020, 23:12 ]
Заголовок сообщения:  Re: Щоденник GEON SCRAMBLER 250 модельного року 2020

Бажано купили ціпка чи щось подібне для ключа бо я вже одного згубив, ціпляю ремінець на пояс і до ключа навіть не виймаючи його з замку запалювання

Вложения:
IMG_20201020_001200.jpg
IMG_20201020_001200.jpg [ 127.27 KiB | Просмотров: 333 ]

Автор:  dotsent [ 19 окт 2020, 23:31 ]
Заголовок сообщения:  Re: Щоденник GEON SCRAMBLER 250 модельного року 2020

kicya писал(а):
Бажано купили ціпка чи щось подібне для ключа бо я вже одного згубив, ціпляю ремінець на пояс і до ключа навіть не виймаючи його з замку запалювання


На пояс то зачем? Это же опасно, когда падаешь - соскакиваешь с мотоцикла, а ты к нему привязан. Цепляй за мот где то второй конец.

Автор:  Ст [ 19 окт 2020, 23:47 ]
Заголовок сообщения:  Re: Щоденник GEON SCRAMBLER 250 модельного року 2020

dotsent писал(а):
. Цепляй за мот где то второй конец.

Во-во, саме так у мене... Друзяка подарував ремінець, від рації, одним кінцем до ключа, а другий кінчик-петелька якраз дістає до скоби, тієї що тримає жгут проводки перед баком... Що цікаво, що довжини хватає саме щоб витягти ключ з замка й відімкнути кришку бака не знімаючи ремінець зі скоби... 8)

Автор:  Viktozen [ 20 окт 2020, 05:59 ]
Заголовок сообщения:  Re: Щоденник GEON SCRAMBLER 250 модельного року 2020

Хлопці вибачте не зрозумів, ключ жеж фіксуеться в замку у вімкненому стані, чі ви про те що його можливо загубити коли їдеш з горки та закортіло вимкнути запалювання ?
У такому разі мабудь що так, ключик вислизне з замка аж бігом, вже уявив спускаюсь с гори з високою травою, спустився простяг руку вімкнути запалювання а ключа немае, десь у траві, знайти 100 % нереально....та це ж пездець :shock:

Дякую що підсказуете такі важливі речі, я тільки учора тестуючи місце для набору інструменту під баком катався по селах, спускався по дорозі з затяжної гори, виключив живлення але витяг ключ з замка мені було цікаво що постійно на ходу брянчить, виявилось що це таки ключ в замку брянчить, от якби не витяг ключ з замка загубив би нахрен за 25 км від дому

Згадав, у кого були Жигулі обов'язково повинен притримуваетись важливого закону, Ніколи на ходу не повертати ключ вимикаючи живлення, при легкому повороті кермо стае на протиугоний замок і вже не повертаеться авто на ходу стае некерованим.

Хлопці для Скрамблероводів повинна бути важлива рекомендація на ходу не вимикати запалювання, Можлива втрата ключів !
Що скажете правильно сформулював проблему ?

Страница 1 из 3 Часовой пояс: UTC + 2 часа
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/