Зарегистрирован: 22 апр 2018, 23:06 Сообщений: 668 Откуда: Запорожье
Мото: HONDA CRF 250 L.
Возраст: 46
Тел.: 0676123316
Имя: Владимир
Сегодня снял звезду JTF1401 тринадцатизубую.На валу и шлицах звезды после 100км пробега следов износа необнаружил,так что должна ходить нормально.Вернул обратно родную.Щитаю для дорог лучший вариант 14×50 на мотарде и 14×52 на стоке.Динамика упала не намного зато не надо так часто щёлкать передачи. Максималка по GPS на мотардовских колёсах со звёздами 13×50=117км/ч на звёздах 14×50=114 км/ч что соответствует показаниям спидометра 143 и 138 соответственно.Прикрепляю свежие фоточки и продолжаю балдеть от мотарда.
Вложение:
Комментарий к файлу: На просторах Запорожской области.В лесопитомнике.
Доброго дня. непідскажете як підвисити холостий хід бо після розборки клапанів головки ітд) холостий пропав)
Для увеличения холостого хода закручиваете регулировочный винт.
так і зробив але шось обороти почав збрасувати з задержкою невеликою)
На карбе всегда два винта.1 ХолостойХод, 2 качество смеси холостого. Если обороты опускаются с задержкой значит бедная смесь на холостом, крути по немногу винт качества и пробуй перегазовывать. Нужно найти такое положение винта качества и винта ХХ что бы при перегазовке не тупил набор оборотов и не задерживался после прогазовки. Если будет глохнуть или завышенные холостые тогда подкрути болт ХХ и установи нужные обороты ХХ.
_________________ Нет нерешаемых ситуаций, есть не правильный подход.
Зарегистрирован: 10 май 2019, 22:53 Сообщений: 23 Откуда: Закарпаття
Мото: GEON Dakar 250 TwinCam
Возраст: 22
Имя: Олександр
Дякую гарно вам за поради! коли зберу мотоцикл так і зроблю) Теперка побачив шо башмак цепі грм підїдений треба заказувати) купив бу мот з пробігом 2500 тис і почались танці з бубном) то клапан розсухарвся,і був удар по поршню ітд) Вже недуже радий шо купив цей мот(
Зарегистрирован: 22 апр 2018, 23:06 Сообщений: 668 Откуда: Запорожье
Мото: HONDA CRF 250 L.
Возраст: 46
Тел.: 0676123316
Имя: Владимир
AGV писал(а):
Дякую гарно вам за поради! коли зберу мотоцикл так і зроблю) Теперка побачив шо башмак цепі грм підїдений треба заказувати) купив бу мот з пробігом 2500 тис і почались танці з бубном) то клапан розсухарвся,і був удар по поршню ітд) Вже недуже радий шо купив цей мот(
Олександр ви друга людина на форумі на моїй пам'яті в якої виникли проблеми з двигуном.Прийміть мої співчуття.Хочу вам сказати щоб ви сильно не переймались,все владнається.Купівля мотика б.у. це завжди лоторея.Навіть самий гарний мотор можна вбити при невдалому користуванні,наприклад достатньо його покласти на бік та вчасно не вимкнути двигун.Можливо щось подібне трапилось у попереднього власника .Тепер головне відповідально віднестись до ремонту і все у вас буде добре.І діліться будь ласка своїм досвідом з нами,нам дуже цікаво.Особисто я навіть не знаю як на ньому клапана відрегулювати.Всього вам найкращого.
Дякую гарно вам за поради! коли зберу мотоцикл так і зроблю) Теперка побачив шо башмак цепі грм підїдений треба заказувати) купив бу мот з пробігом 2500 тис і почались танці з бубном) то клапан розсухарвся,і був удар по поршню ітд) Вже недуже радий шо купив цей мот(
Олександр ви друга людина на форумі на моїй пам'яті в якої виникли проблеми з двигуном.Прийміть мої співчуття.Хочу вам сказати щоб ви сильно не переймались,все владнається.Купівля мотика б.у. це завжди лоторея.Навіть самий гарний мотор можна вбити при невдалому користуванні,наприклад достатньо його покласти на бік та вчасно не вимкнути двигун.Можливо щось подібне трапилось у попереднього власника .Тепер головне відповідально віднестись до ремонту і все у вас буде добре.І діліться будь ласка своїм досвідом з нами,нам дуже цікаво.Особисто я навіть не знаю як на ньому клапана відрегулювати.Всього вам найкращого.
клапана рагулюются проставками(шайбами) між гідрокомпенсатором і клапаном
Як думаєте, краще буде на цьому карбі? Росход 100% підніметься, а от інші характеристики зміняться?
Это с HONDA AX-1 ? И нах он тебе,чем наш плох?
ні ні, це не з хонди, на хонді теж вакууиний карб, просто цікаво, цей карб один із самих продуктивних з ним можна зняти макс потужності з цього робочого обєму, без втрати моторесурсу, але палива буде папати більше)
Зарегистрирован: 10 май 2019, 22:53 Сообщений: 23 Откуда: Закарпаття
Мото: GEON Dakar 250 TwinCam
Возраст: 22
Имя: Олександр
vovan4ik писал(а):
AGV писал(а):
Дякую гарно вам за поради! коли зберу мотоцикл так і зроблю) Теперка побачив шо башмак цепі грм підїдений треба заказувати) купив бу мот з пробігом 2500 тис і почались танці з бубном) то клапан розсухарвся,і був удар по поршню ітд) Вже недуже радий шо купив цей мот(
Олександр ви друга людина на форумі на моїй пам'яті в якої виникли проблеми з двигуном.Прийміть мої співчуття.Хочу вам сказати щоб ви сильно не переймались,все владнається.Купівля мотика б.у. це завжди лоторея.Навіть самий гарний мотор можна вбити при невдалому користуванні,наприклад достатньо його покласти на бік та вчасно не вимкнути двигун.Можливо щось подібне трапилось у попереднього власника .Тепер головне відповідально віднестись до ремонту і все у вас буде добре.І діліться будь ласка своїм досвідом з нами,нам дуже цікаво.Особисто я навіть не знаю як на ньому клапана відрегулювати.Всього вам найкращого.
- Може створю тему і все там опишу! Тут гідрокомпенсаторів нема! Стакан а під ним шайба регуліровочна! Да кстаті на геон партс шайби реругіловочні підходять по діаметрі але вони занадто товсті! яїх був поклав і зазора взагалі небуло і пропала була компресія бо клапана були відкриті! зточив шайби на камені! і вийшло впуск 0.20 а випуск 0.25! заводив мот нечув шоб клапана цокотали! прийдуть запчастини там і отпишусь! А в ідеалі треба шайби заказувати я десь бачив комплект 100 шайб різних розмірів, але незнати чи підійдуть нам!
Зарегистрирован: 22 апр 2018, 23:06 Сообщений: 668 Откуда: Запорожье
Мото: HONDA CRF 250 L.
Возраст: 46
Тел.: 0676123316
Имя: Владимир
Xarok7 писал(а):
vovan4ik писал(а):
AGV писал(а):
Дякую гарно вам за поради! коли зберу мотоцикл так і зроблю) Теперка побачив шо башмак цепі грм підїдений треба заказувати) купив бу мот з пробігом 2500 тис і почались танці з бубном) то клапан розсухарвся,і був удар по поршню ітд) Вже недуже радий шо купив цей мот(
Олександр ви друга людина на форумі на моїй пам'яті в якої виникли проблеми з двигуном.Прийміть мої співчуття.Хочу вам сказати щоб ви сильно не переймались,все владнається.Купівля мотика б.у. це завжди лоторея.Навіть самий гарний мотор можна вбити при невдалому користуванні,наприклад достатньо його покласти на бік та вчасно не вимкнути двигун.Можливо щось подібне трапилось у попереднього власника .Тепер головне відповідально віднестись до ремонту і все у вас буде добре.І діліться будь ласка своїм досвідом з нами,нам дуже цікаво.Особисто я навіть не знаю як на ньому клапана відрегулювати.Всього вам найкращого.
клапана рагулюются проставками(шайбами) між гідрокомпенсатором і клапаном
Теорию я знаю,вот если бы хто фото или видео выложил.
Дякую гарно вам за поради! коли зберу мотоцикл так і зроблю) Теперка побачив шо башмак цепі грм підїдений треба заказувати) купив бу мот з пробігом 2500 тис і почались танці з бубном) то клапан розсухарвся,і був удар по поршню ітд) Вже недуже радий шо купив цей мот(
Олександр ви друга людина на форумі на моїй пам'яті в якої виникли проблеми з двигуном.Прийміть мої співчуття.Хочу вам сказати щоб ви сильно не переймались,все владнається.Купівля мотика б.у. це завжди лоторея.Навіть самий гарний мотор можна вбити при невдалому користуванні,наприклад достатньо його покласти на бік та вчасно не вимкнути двигун.Можливо щось подібне трапилось у попереднього власника .Тепер головне відповідально віднестись до ремонту і все у вас буде добре.І діліться будь ласка своїм досвідом з нами,нам дуже цікаво.Особисто я навіть не знаю як на ньому клапана відрегулювати.Всього вам найкращого.
- Може створю тему і все там опишу! Тут гідрокомпенсаторів нема! Стакан а під ним шайба регуліровочна! Да кстаті на геон партс шайби реругіловочні підходять по діаметрі але вони занадто товсті! яїх був поклав і зазора взагалі небуло і пропала була компресія бо клапана були відкриті! зточив шайби на камені! і вийшло впуск 0.20 а випуск 0.25! заводив мот нечув шоб клапана цокотали! прийдуть запчастини там і отпишусь! А в ідеалі треба шайби заказувати я десь бачив комплект 100 шайб різних розмірів, але незнати чи підійдуть нам!
Подскажи, за сколько мот брал если не секрет? Таки интересна стоимость вторички...
Зарегистрирован: 22 май 2018, 23:03 Сообщений: 66 Откуда: м. Київ
Мото: YBR125
Возраст: 39
Имя: Василь
С приводу карба. У мене склалось враження, що "при прочих равних условиях" карбюратор постійного розрідження (він же вакуумний, стоковий Твінкама) краще працює на низьких і на середніх обертах, мотор дає більшу тягу на низах, крутний момент розподілений більш рівномірно. Карб з циліндричним золотніком з приводом від ручки газа, краще на верхах (трохи більша максималка, тяга на низах трохи менше).
Як думаєте, краще буде на цьому карбі? Росход 100% підніметься, а от інші характеристики зміняться?
Если хочешь чтоб поехал, ставь плоскодроссель, например как на ямаха вр 250...Этот можно заипат.....ся настраивать...Родной лучше
на форумах про наш карб пишуть всі що він не такий і їороший, хіба шо економний!
Много карбов перевидал я за свою жизнь, твинчик по счету 18 мот в семье Для нормальной езды по пересеченке и катания по своим делам карб пушка, для жесткого валилова-так у нас мот не для него... Карб экономный, на нем стабильный холостой, легкая система настройки, на том же ПЗ попробуй качество смеси настроить на ХХ Карб работает без провалов...хороший пуск... Единственный минус-уязвимая мембрана-ну то такэ...Ну как по мне, ИМХО
Зарегистрирован: 22 май 2018, 23:03 Сообщений: 66 Откуда: м. Київ
Мото: YBR125
Возраст: 39
Имя: Василь
Seva1102 писал(а):
Единственный минус-уязвимая мембрана-ну то такэ...Ну как по мне, ИМХО
У мене на ЮБР125 такий карб. Нічого з мембраною поки що не трапилось. Головне під кришку її правильно заправити, якщо надумаєте кришку знімати. Апарат 2008-го року, пробіг за 40 тис. км.
Зарегистрирован: 22 апр 2018, 23:06 Сообщений: 668 Откуда: Запорожье
Мото: HONDA CRF 250 L.
Возраст: 46
Тел.: 0676123316
Имя: Владимир
Решил таки поставить дуги.Радиаторы стоят дорого да и тормозная ножка и ножка переключения передач теперь защищены.При падении ложиться на дугу и руль.Долго я шел к этому решению,мот эндуро и дуги редкое явление,но всё-таки желание защитить мотык и себя перевесило всё мои сомнения.Вот что вышло.
Зарегистрирован: 10 май 2018, 16:47 Сообщений: 423 Откуда: г.Киев
Мото: GEON X-ROAD 202CBF Yamaha YBR125
Возраст: 50
Имя: Юрий
vovan4ik писал(а):
Решил таки поставить дуги.Радиаторы стоят дорого да и тормозная ножка и ножка переключения передач теперь защищены.При падении ложиться на дугу и руль.Долго я шел к этому решению,мот эндуро и дуги редкое явление,но всё-таки желание защитить мотык и себя перевесило всё мои сомнения.Вот что вышло.
А где купил? У меня на Юбрике стоят, увереннее себя чувствую...
Решил таки поставить дуги.Радиаторы стоят дорого да и тормозная ножка и ножка переключения передач теперь защищены.При падении ложиться на дугу и руль.Долго я шел к этому решению,мот эндуро и дуги редкое явление,но всё-таки желание защитить мотык и себя перевесило всё мои сомнения.Вот что вышло.
Супер, але на мою думку занадто великі, при падінні може повести раму, вона у нас розборна а не сварна, тому краще щоб були меньші, а так все супер)
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 7
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения