Нарешті народилась гарна тема, з цікавими та потрібними доробками, з задоволенням читав та дивився світлини
Дякую! Навздогін (згадав, але редагування першого поста вже недоступне): - була замінена свічка на Denso Iridium IUH27; - штатні круглі дзеркала замінив на прямокутні сферичні. Огляд став значно інформативнішим; - із-за пошкодженого скла одного з вказівників поворотів задні вказівники були замінені на не рідні, з дублюванням стоп-сигнала. В майбутньому ці дублюючі "стопи" хочу зробити "блималками", щоб краще привертали увагу. Ну і попутно виконувалися дрібні роботи(паливопровід силіконовий, паливний фільтр, гальмівна рідина, супорти відревізовані, корпус акумулятора відреставрований, і т.п.) - всього вже й не згадаю
Пробіг 12650 - заміна масла в вилці. Процедура абсолютно не складна. Поки пера в траверсах - ключем на 22 відпустити пробки, далі вони йдуть "від руки". Половину часу забрав сам процес зливання масла з вилки (в гаражі прохолодно). Масло в перах було чорненьке, але без розводів: Заливав Fuchs 5w, по 480 мл. в перо. Після заливки "прокачав" пера в вертикальному положенні, закрутив пробки і звбрав все. Часу катнутися, на жаль, вже не було.
Подскажите, пожалуйста, модель лампы. И ещё интересует установка. Всё стало в штатные разъёмы или пришлось резать проводку на лампе?
Лампа отакого плану (їх в такому корпусі безліч, що в Україні, що на Алі) https://avago.com.ua/p1333723427-svetod ... hFEALw_wcB Різати нічого не довелося, стає в штатне місце, підключається штатним роз'ємом. Світло "не фонтан", але, принаймні, є СТГ на ближньому.
Свого часу сферичний шарнір в верхній головці аморта був замінений на сайлентблок. Ніяких нарікань щодо роботи після такого "тунінху" не було, але руки свербіли... Оригинальний шарнір я знайти не зміг. Але в процесі пошуку наткнувся на радіальні сферичні підшипники. Найближчим зп параметрами виявився GE 15 LS (закритий, з канавками для змазки). Він має такий же самий зовнішній діаметр, як і оригінальна опора (26 мм), але трохи вужчий, і внутрішній діаметр не 14, а 15 мм. З цієї причини були замовлені інші втулки: Набив в канавки змазки і запресував підшипник на місце. З-за того, що він трохи вужчий - довелося перед ним вкинути у "вухо" амотритзатора шайбу діаметром 26 і товщиною 1 мм в якості дистансера (на фото не потрапила). Зібрав, поставив. Буду спостерігати, як воно себе покаже. До речі, сайлент зовсім непогано себе там почував: Напрягала думка, що він може "гризти" болт. Але болт виявився без щонайменших слідів зносу.
Поки нормальні люди "ловлять" перші теплі деньки і катають в задоволення, я колупаюся в гаражі. Але теж в задоволення Оскільки (на мою дилетатську думку) з технічної сторони я Твіна "причесав", то захотілося йому трошки "підфарбувати губи". Помаду замовив на ABGraphics, тіні - в Піднебесній... Було так:
"Приколхозив" двопортову зарядку з Алі. Звичайну, не квікчардж: Заявлена як "waterproof". Працює лише при запущеному двигуні (вплинула паранойя "висадженого" акумулятора). Ну і парочка просто гламурних фото після мийки
Якось трошки підзабув, що треба щось писати. Оскільки прийшов час чергового ТО - виправлюся. Пробіг 14700 (з них двигуна - 3 "з хвостиком") Масло - Fuchs 10w50, фільтр - Mahle (з пружинкою). Інтервал заміни - 2к. З моменту останнього запису в БЖ встиг поставити вітрове скло від Грандтура, зварити (і випробувати) простеньку багажну систему під текстильні кофри. Фото викладу пізніше. З неприємного - таки відбило цепкою саморобний захист. Треба радикально підійти до питання його проектування. Мот проблем не доставляє. Їдемо далі.
От непомітно і пройшов рік мого з Твіном співіснування. І 5 тисяч кілометрів доріг півдня і центру України. На "дальняк" я так і не відважився (та й обставини заважали), але й "по місцю" мот приносить поки що тільки позитивні емоції. По техніці розповідати особливо нічого. Всі модифікації (окрім захисту цепки) виявилися дієздатними. Нічого не відпало, жодного разу не заглох. Єдина проблема - чомусь потік лівий радіатор в районі верхнього кріплення. Був заклеєний з армуванням, відгідравлений і після ремонту вже пробіг десь 500 км - без питань. Взимку я не їздок, так що в найближчих планах - постановка на стапель, ревізія всіх підшипників, протяжка гайок, регламент і консервація до наступного сезону.
Зарегистрирован: 23 май 2020, 01:00 Сообщений: 2 Откуда: Луцьк
Мото: Geon Dakar TwinCam
Возраст: 30
Имя: Ruslan
Привіт!
Поділись, будь ласка, параметрами сайлетнблока, який ти встановлював. Круто, якщо зможеш подивитись каталожний номер, щоб замовити. У мене теж з'явився люфт. Після недовгих пошуків - зрозумів, що сферичний підшипник на заміну можна знайти хібащо разом з новим амортизатором )
Поділись, будь ласка, параметрами сайлетнблока, який ти встановлював. Круто, якщо зможеш подивитись каталожний номер, щоб замовити.
Брав ось цей, поліуретановий: https://polycraft.prom.ua/p1073176939-p ... tojki.html На наждаку вкорочував внурішню втулку (вона на 2 мм довша, ніж потрібно). Як на мене - то вкорочувати треба так, щоб по обидва боки сайленту влізло ще й по тоненькій шайбі (щоб не гризло раму). Також для полегшення запресовки з однієї сторони практично під "нуль" знімав бортик. Пресував на рідке мило. В саму втулку закладав консистентну змазку (все-таки сайлент там працює не в зовсім штатному режимі і трохи на осі провертається).
RuslanBadCat писал(а):
У мене теж з'явився люфт. Після недовгих пошуків - зрозумів, що сферичний підшипник на заміну можна знайти хібащо разом з новим амортизатором )
Варіант з сферичним підшипником ковзання і новими втулками під нього - трохи затратніший по коштах і по часу, але виявився повністю працездатним. За сезон - люфт відсутній.
Сонце потихеньку піднімається все вище, а значить - скоро час пересідати на 2 колеса. Тому в неділю втік з дому і трохи погайкував. Нарешті приїхали шайби потрібної товщини, і зміг відрегулювати клапани. Правда, ледь серце не стало, коли побачив, що при провороті колінвала - розпредвали не обертаються. Виявилося - цепка злетіла з шестерні колінвала. Довелося погратися (все-таки досвіду таких робіт не мав), але все закінчилося хепі-ендом. Болти бугелів затягнуті моментом 12 Нм, зазори вдалося вивести отак (в дужках номер шайби. Для історії і для себе):
EX L-0.23(1.575) R-0.21(1.55) IN L-0.16(1.65) R-0.13(1.675)
Стан шийок розпредвалів і постелі/бугелів мене порадував. Ніяких задирів, рисок і т.п. - не помічено. Також мені не подобався звук вихлопу, хотів його зробити тихішим. Довелося познущатися над штатною начинкою глушника. Доварив до штатного вихлопного патрубка шмат труби 3/4, нарізав щілин, заглушив з сторони банки і вварив на своє місце. На жаль, фото додати не вдалося, будь-які спроби додати посилання з piccy чи з postimage розбивалися об помилку форума"Не удалось определить размер изображения" Набив глушак керамічною ватою, зібрав на герметик і гвинти під 6-гранник. Завів (так-так, мотоцикл завівся навіть після моїх знущань). Звук вихлопу відверто порадував. Замінив паливний фільтр, паливопровід, повітряний фільтр. Ще 1-2 вихідних - і можна буде виїжджати ) Загальний пробіг мота 17540 км, з них двигуна - 6600. Їдемо далі.
Слава Україні! Якось знову зовсім забув за БЖ. Буремні часи примушують думати про інше... Але тим не менше - треба жити далі, тому декілька строчок черкну. Твін зараз використовується в якості транспорту по асфальту, взутий в Сіраки. Проблем не створює від слова "зовсім". Зараз вже пробіг 19 т.к. (з них 8 т.к. - з новим, апгрейженим мотором, історія - в першому пості теми). Від останнього запису в БЖ по мотоциклу виконувалися регламентні роботи (масло/фільтри/цепка) і всякорізний дрібний тунінх: був замінений тримач телефона (тепер з безпровідною зарядкою - зручно). Також були замінені задні вказівники поворотів (ті, що поставив раніше - виявилися неякісними, правий поплавився від вихлопу), тепер стоять вузенькі. Під них замінив і реле поворотів на регульоване. Трошки переробив багажну систему, тепер вона жорсткіша, з підтримкою кофрів знизу. Практично поборов провал при різкому відкручуванні газу і "плавання" обертів ХХ (нагадаю - карбюратор PWK) Ну я сьогодні нарешті приїхала нова ведуча зірка, PBR 2116 14 18NC. На шліци стала ідеально, а от фіксатор довелося трохи розпиляти - відстань між гвинтами більша. Попередній експеримент зі спробою поставити JTF 1908-14 виявився невдалим. Кількість шліців, діаметри ЦО зпівпали, а от профіль шліців - ні. Ну власне, і все. Хоча, ні. Свого часу забув написати, що в минулому сезоні умудрився "прилягти" на лівий бік і зламати кронштейн, на якому тримається дзеркало. Цей крошнтейн - єдине ціле з корпусом курка зчеплення. Курок в зборі поставив якийсь копійчаний - і зчеплення стало комфортнішим просто на порядок. На жаль, не запам'ятав модель мотоцикла, від якого був взятий курок. Ну тепер точно все. Їдемо далі.
Приїхала з АЛІ оця гальмівна машинка: https://www.aliexpress.com/item/3294671 ... 1802q7NVl6 Поставив. Стала на 4+ (трохи негарно проходить гальмівна магістраль), але значно комфортніша за стокову. У мене пальці не як у піаніста, тримати вказівний і середній на курку було трохи дискомфортно. Зараз все так, ях хотілося. Ну і зробив чергове мале ТО. Масло Fuchs Silkolene PRO 4 10W-50 та фільтр HiFlo HF112. Пробіг 19460 (з них двигуна - 8400). Їдемо далі.
Всім привіт, всіх з різдвяними та новорічними святами! Три місяці, як мот стоїть в гаражі на консервації. І перед вихідними здалося, що йому там сумно. Захотілося трішки біля нього пововтузитися, приділити йому уваги. В результаті - перемиті і перемазані всі підшипники (маятника, аморта, коліс, колонки). Вимита і змащена цепка. Відревізовані та обслужені супорти. Замінене масло в амортизаторі і вилці. Виготовлений новий слайдер, перепакована ловушка цепки, обслужений повітряний фільтр. Замінена гальмівна рідина. Масло і антифриз не міняв - свіжі. Завівся мот без проблем, навіть радісно ))) Всі роботи рутинні і багато разів описані, тому фото не робив. Пробіг 20140 т.к. (з них двигуна 9100). Твін готовий до сезону 2023. Ідемо далі.
Незважаючи на те, що я пересів на Версіса - Твін залишився в гаражі. Син виявив бажання відкрити категорію "А" і попросив не продавати мота, допоки не здасть. Тобто залишити поки що в якості "парти" для навчання. Ага, знаю я це "поки що" Поставив ведучу зірку на 13 зубів, щоб був не такий "смиканий". І Геончик продовжив бігати польовими дорогами (на ДЗК малий до отримання категорії виїжджати відмовляється. Правильний )) Сьогодні поїхав здавати "на права". Ну, тримаю кулаки. P.S. Потік другий радіатор. Правий. В тому ж місці - тріщина по соті навпроти кріплення. Двокомпонентний клей + армування Х/б тканиною витання вирішують надійно. Пробіг 20340 (з них двигуна 9300). Їдемо далі.
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 11
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения