Geon-club.com.ua
http://geon-club.com.ua/forum/

Бортжурнал Geon Dakar Twincam up to 300cc
http://geon-club.com.ua/forum/viewtopic.php?f=139&t=7705
Страница 1 из 1

Автор:  Voyajer [ 03 мар 2021, 16:09 ]
Заголовок сообщения:  Re: Бортжурнал Geon Dakar Twincam up to 300cc

Viktozen писал(а):
Нарешті народилась гарна тема, з цікавими та потрібними доробками, з задоволенням читав та дивився світлини

Дякую! :beer:
Навздогін (згадав, але редагування першого поста вже недоступне):
- була замінена свічка на Denso Iridium IUH27;
- штатні круглі дзеркала замінив на прямокутні сферичні. Огляд став значно інформативнішим;
- із-за пошкодженого скла одного з вказівників поворотів задні вказівники були замінені на не рідні, з дублюванням стоп-сигнала. В майбутньому ці дублюючі "стопи" хочу зробити "блималками", щоб краще привертали увагу.
Ну і попутно виконувалися дрібні роботи(паливопровід силіконовий, паливний фільтр, гальмівна рідина, супорти відревізовані, корпус акумулятора відреставрований, і т.п.) - всього вже й не згадаю :)

Автор:  TIgor [ 03 мар 2021, 16:47 ]
Заголовок сообщения:  Re: Бортжурнал Geon Dakar Twincam up to 300cc

Отличное начало бортовичка! :good:
Прочитал с удовольствием и интересом. :)
Интересное решение по восстановлению ловушки цепи. :good:

Автор:  Voyajer [ 08 мар 2021, 13:17 ]
Заголовок сообщения:  Re: Бортжурнал Geon Dakar Twincam up to 300cc

Пробіг 12650 - заміна масла в вилці. Процедура абсолютно не складна. Поки пера в траверсах - ключем на 22 відпустити пробки, далі вони йдуть "від руки". Половину часу забрав сам процес зливання масла з вилки (в гаражі прохолодно).
Масло в перах було чорненьке, але без розводів:
ИзображениеИзображение
Заливав Fuchs 5w, по 480 мл. в перо.
ИзображениеИзображение ИзображениеИзображение
Після заливки "прокачав" пера в вертикальному положенні, закрутив пробки і звбрав все. Часу катнутися, на жаль, вже не було.

Автор:  7thRace [ 16 мар 2021, 10:08 ]
Заголовок сообщения:  Re: Бортжурнал Geon Dakar Twincam up to 300cc

Подскажите, пожалуйста, модель лампы.
И ещё интересует установка. Всё стало в штатные разъёмы или пришлось резать проводку на лампе?

Автор:  Voyajer [ 16 мар 2021, 10:36 ]
Заголовок сообщения:  Re: Бортжурнал Geon Dakar Twincam up to 300cc

7thRace писал(а):
Подскажите, пожалуйста, модель лампы.
И ещё интересует установка. Всё стало в штатные разъёмы или пришлось резать проводку на лампе?

Лампа отакого плану (їх в такому корпусі безліч, що в Україні, що на Алі)
https://avago.com.ua/p1333723427-svetod ... hFEALw_wcB
Різати нічого не довелося, стає в штатне місце, підключається штатним роз'ємом. Світло "не фонтан", але, принаймні, є СТГ на ближньому.

Автор:  Voyajer [ 22 мар 2021, 11:06 ]
Заголовок сообщения:  Re: Бортжурнал Geon Dakar Twincam up to 300cc

Свого часу сферичний шарнір в верхній головці аморта був замінений на сайлентблок. Ніяких нарікань щодо роботи після такого "тунінху" не було, але руки свербіли...
Оригинальний шарнір я знайти не зміг. Але в процесі пошуку наткнувся на радіальні сферичні підшипники. Найближчим зп параметрами виявився GE 15 LS (закритий, з канавками для змазки). Він має такий же самий зовнішній діаметр, як і оригінальна опора (26 мм), але трохи вужчий, і внутрішній діаметр не 14, а 15 мм. З цієї причини були замовлені інші втулки:
ИзображениеИзображение
Набив в канавки змазки і запресував підшипник на місце. З-за того, що він трохи вужчий - довелося перед ним вкинути у "вухо" амотритзатора шайбу діаметром 26 і товщиною 1 мм в якості дистансера (на фото не потрапила).
ИзображениеИзображение ИзображениеИзображение
Зібрав, поставив. Буду спостерігати, як воно себе покаже.
До речі, сайлент зовсім непогано себе там почував:
ИзображениеИзображение
Напрягала думка, що він може "гризти" болт. Але болт виявився без щонайменших слідів зносу.

Автор:  Voyajer [ 29 мар 2021, 07:54 ]
Заголовок сообщения:  Re: Бортжурнал Geon Dakar Twincam up to 300cc

Поки нормальні люди "ловлять" перші теплі деньки і катають в задоволення, я колупаюся в гаражі.
Але теж в задоволення :)
Оскільки (на мою дилетатську думку) з технічної сторони я Твіна "причесав", то захотілося йому трошки "підфарбувати губи". Помаду замовив на ABGraphics, тіні - в Піднебесній...
Було так:

ИзображениеИзображение

Стало якось так (фото клікабельні):
ИзображениеИзображение

ИзображениеИзображение

Автор:  Voyajer [ 02 апр 2021, 07:52 ]
Заголовок сообщения:  Re: Бортжурнал Geon Dakar Twincam up to 300cc

Вчора перегнав коника в "літнє стійло", чим офіційно відкрив сезон :)
ИзображениеИзображение

Автор:  Viktozen [ 02 апр 2021, 08:58 ]
Заголовок сообщения:  Re: Бортжурнал Geon Dakar Twincam up to 300cc

Вітаю з відкриттям мотосезону, цікавих вам врежень :good:

Автор:  TIgor [ 02 апр 2021, 11:14 ]
Заголовок сообщения:  Re: Бортжурнал Geon Dakar Twincam up to 300cc

Поздравляю с открытием! :good:
Ярких покатух и море впечатлений! :beer:

Автор:  Voyajer [ 07 апр 2021, 16:51 ]
Заголовок сообщения:  Re: Бортжурнал Geon Dakar Twincam up to 300cc

"Приколхозив" двопортову зарядку з Алі. Звичайну, не квікчардж:
ИзображениеИзображение ИзображениеИзображение
Заявлена як "waterproof". Працює лише при запущеному двигуні (вплинула паранойя "висадженого" акумулятора).
Ну і парочка просто гламурних фото після мийки :D
ИзображениеИзображение ИзображениеИзображение

Автор:  Voyajer [ 15 июл 2021, 09:34 ]
Заголовок сообщения:  Re: Бортжурнал Geon Dakar Twincam up to 300cc

Якось трошки підзабув, що треба щось писати. Оскільки прийшов час чергового ТО - виправлюся.
Пробіг 14700 (з них двигуна - 3 "з хвостиком")
Масло - Fuchs 10w50, фільтр - Mahle (з пружинкою). Інтервал заміни - 2к.
З моменту останнього запису в БЖ встиг поставити вітрове скло від Грандтура, зварити (і випробувати) простеньку багажну систему під текстильні кофри. Фото викладу пізніше.
З неприємного - таки відбило цепкою саморобний захист. Треба радикально підійти до питання його проектування.
Мот проблем не доставляє. Їдемо далі.

Автор:  Voyajer [ 12 окт 2021, 15:09 ]
Заголовок сообщения:  Re: Бортжурнал Geon Dakar Twincam up to 300cc

От непомітно і пройшов рік мого з Твіном співіснування. І 5 тисяч кілометрів доріг півдня і центру України.
На "дальняк" я так і не відважився (та й обставини заважали), але й "по місцю" мот приносить поки що тільки позитивні емоції.
По техніці розповідати особливо нічого. Всі модифікації (окрім захисту цепки) виявилися дієздатними. Нічого не відпало, жодного разу не заглох. Єдина проблема - чомусь потік лівий радіатор в районі верхнього кріплення. Був заклеєний з армуванням, відгідравлений і після ремонту вже пробіг десь 500 км - без питань.
Взимку я не їздок, так що в найближчих планах - постановка на стапель, ревізія всіх підшипників, протяжка гайок, регламент і консервація до наступного сезону.

Автор:  RuslanBadCat [ 15 ноя 2021, 12:25 ]
Заголовок сообщения:  Re: Бортжурнал Geon Dakar Twincam up to 300cc

Привіт!

Поділись, будь ласка, параметрами сайлетнблока, який ти встановлював. Круто, якщо зможеш подивитись каталожний номер, щоб замовити.
У мене теж з'явився люфт. Після недовгих пошуків - зрозумів, що сферичний підшипник на заміну можна знайти хібащо разом з новим амортизатором )

Автор:  Voyajer [ 15 ноя 2021, 12:46 ]
Заголовок сообщения:  Re: Бортжурнал Geon Dakar Twincam up to 300cc

RuslanBadCat писал(а):
Поділись, будь ласка, параметрами сайлетнблока, який ти встановлював. Круто, якщо зможеш подивитись каталожний номер, щоб замовити.

Брав ось цей, поліуретановий:
https://polycraft.prom.ua/p1073176939-p ... tojki.html
На наждаку вкорочував внурішню втулку (вона на 2 мм довша, ніж потрібно). Як на мене - то вкорочувати треба так, щоб по обидва боки сайленту влізло ще й по тоненькій шайбі (щоб не гризло раму).
Також для полегшення запресовки з однієї сторони практично під "нуль" знімав бортик. Пресував на рідке мило. В саму втулку закладав консистентну змазку (все-таки сайлент там працює не в зовсім штатному режимі і трохи на осі провертається).
RuslanBadCat писал(а):

У мене теж з'явився люфт. Після недовгих пошуків - зрозумів, що сферичний підшипник на заміну можна знайти хібащо разом з новим амортизатором )

Варіант з сферичним підшипником ковзання і новими втулками під нього - трохи затратніший по коштах і по часу, але виявився повністю працездатним. За сезон - люфт відсутній.

Автор:  Voyajer [ 21 фев 2022, 16:05 ]
Заголовок сообщения:  Re: Бортжурнал Geon Dakar Twincam up to 300cc

Сонце потихеньку піднімається все вище, а значить - скоро час пересідати на 2 колеса.
Тому в неділю втік з дому і трохи погайкував. Нарешті приїхали шайби потрібної товщини, і зміг відрегулювати клапани. Правда, ледь серце не стало, коли побачив, що при провороті колінвала - розпредвали не обертаються. Виявилося - цепка злетіла з шестерні колінвала. Довелося погратися (все-таки досвіду таких робіт не мав), але все закінчилося хепі-ендом. Болти бугелів затягнуті моментом 12 Нм, зазори вдалося вивести отак (в дужках номер шайби. Для історії і для себе):

EX
L-0.23(1.575) R-0.21(1.55)
IN
L-0.16(1.65) R-0.13(1.675)

Стан шийок розпредвалів і постелі/бугелів мене порадував. Ніяких задирів, рисок і т.п. - не помічено.
Також мені не подобався звук вихлопу, хотів його зробити тихішим. Довелося познущатися над штатною начинкою глушника. Доварив до штатного вихлопного патрубка шмат труби 3/4, нарізав щілин, заглушив з сторони банки і вварив на своє місце.
На жаль, фото додати не вдалося, будь-які спроби додати посилання з piccy чи з postimage розбивалися об помилку форума "Не удалось определить размер изображения" :sorry:
Набив глушак керамічною ватою, зібрав на герметик і гвинти під 6-гранник. Завів (так-так, мотоцикл завівся навіть після моїх знущань). Звук вихлопу відверто порадував.
Замінив паливний фільтр, паливопровід, повітряний фільтр. Ще 1-2 вихідних - і можна буде виїжджати )
Загальний пробіг мота 17540 км, з них двигуна - 6600. Їдемо далі.

Автор:  Viktozen [ 21 фев 2022, 16:10 ]
Заголовок сообщения:  Re: Бортжурнал Geon Dakar Twincam up to 300cc

Фото 800 Х 600 отдично загружается на форум.

Автор:  Voyajer [ 21 фев 2022, 16:22 ]
Заголовок сообщения:  Re: Бортжурнал Geon Dakar Twincam up to 300cc

Viktozen писал(а):
Фото 800 Х 600 отдично загружается на форум.

Я мав на увазі фото, розміщені на сторонніх ресурсах. Сьогодні їх додати мені не вдалося ((

Автор:  Voyajer [ 16 июл 2022, 22:22 ]
Заголовок сообщения:  Re: Бортжурнал Geon Dakar Twincam up to 300cc

Слава Україні!
Якось знову зовсім забув за БЖ. Буремні часи примушують думати про інше...
Але тим не менше - треба жити далі, тому декілька строчок черкну.
Твін зараз використовується в якості транспорту по асфальту, взутий в Сіраки. Проблем не створює від слова "зовсім". Зараз вже пробіг 19 т.к. (з них 8 т.к. - з новим, апгрейженим мотором, історія - в першому пості теми).
Від останнього запису в БЖ по мотоциклу виконувалися регламентні роботи (масло/фільтри/цепка) і всякорізний дрібний тунінх: був замінений тримач телефона (тепер з безпровідною зарядкою - зручно). Також були замінені задні вказівники поворотів (ті, що поставив раніше - виявилися неякісними, правий поплавився від вихлопу), тепер стоять вузенькі. Під них замінив і реле поворотів на регульоване.
Трошки переробив багажну систему, тепер вона жорсткіша, з підтримкою кофрів знизу.
Практично поборов провал при різкому відкручуванні газу і "плавання" обертів ХХ (нагадаю - карбюратор PWK)
Ну я сьогодні нарешті приїхала нова ведуча зірка, PBR 2116 14 18NC. На шліци стала ідеально, а от фіксатор довелося трохи розпиляти - відстань між гвинтами більша.
Попередній експеримент зі спробою поставити JTF 1908-14 виявився невдалим. Кількість шліців, діаметри ЦО зпівпали, а от профіль шліців - ні.
Ну власне, і все.
Хоча, ні. Свого часу забув написати, що в минулому сезоні умудрився "прилягти" на лівий бік і зламати кронштейн, на якому тримається дзеркало. Цей крошнтейн - єдине ціле з корпусом курка зчеплення. Курок в зборі поставив якийсь копійчаний - і зчеплення стало комфортнішим просто на порядок. На жаль, не запам'ятав модель мотоцикла, від якого був взятий курок.
Ну тепер точно все. Їдемо далі.

Автор:  Viktozen [ 17 июл 2022, 10:36 ]
Заголовок сообщения:  Re: Бортжурнал Geon Dakar Twincam up to 300cc

Вітаю Voyajer ваше поавдомлення ще один чіткий доказ, людей з прямими руками та розумінням що таке мотоцикл, техніка у відповідь катае без проблем :good:

Автор:  Voyajer [ 08 авг 2022, 09:22 ]
Заголовок сообщения:  Re: Бортжурнал Geon Dakar Twincam up to 300cc

Приїхала з АЛІ оця гальмівна машинка:
https://www.aliexpress.com/item/3294671 ... 1802q7NVl6
Поставив. Стала на 4+ (трохи негарно проходить гальмівна магістраль), але значно комфортніша за стокову. У мене пальці не як у піаніста, тримати вказівний і середній на курку було трохи дискомфортно. Зараз все так, ях хотілося.
Ну і зробив чергове мале ТО. Масло Fuchs Silkolene PRO 4 10W-50 та фільтр HiFlo HF112.
Пробіг 19460 (з них двигуна - 8400). Їдемо далі.

Автор:  Voyajer [ 26 дек 2022, 17:35 ]
Заголовок сообщения:  Re: Бортжурнал Geon Dakar Twincam up to 300cc

Всім привіт, всіх з різдвяними та новорічними святами!
Три місяці, як мот стоїть в гаражі на консервації. І перед вихідними здалося, що йому там сумно. Захотілося трішки біля нього пововтузитися, приділити йому уваги.
В результаті - перемиті і перемазані всі підшипники (маятника, аморта, коліс, колонки). Вимита і змащена цепка. Відревізовані та обслужені супорти. Замінене масло в амортизаторі і вилці. Виготовлений новий слайдер, перепакована ловушка цепки, обслужений повітряний фільтр. Замінена гальмівна рідина. Масло і антифриз не міняв - свіжі.
Завівся мот без проблем, навіть радісно )))
Всі роботи рутинні і багато разів описані, тому фото не робив.
Пробіг 20140 т.к. (з них двигуна 9100). Твін готовий до сезону 2023.
Ідемо далі.

Автор:  Voyajer [ 23 июн 2023, 08:25 ]
Заголовок сообщения:  Re: Бортжурнал Geon Dakar Twincam up to 300cc

Незважаючи на те, що я пересів на Версіса - Твін залишився в гаражі. Син виявив бажання відкрити категорію "А" і попросив не продавати мота, допоки не здасть. Тобто залишити поки що в якості "парти" для навчання. Ага, знаю я це "поки що" :lol:
Поставив ведучу зірку на 13 зубів, щоб був не такий "смиканий". І Геончик продовжив бігати польовими дорогами (на ДЗК малий до отримання категорії виїжджати відмовляється. Правильний ))
Сьогодні поїхав здавати "на права". Ну, тримаю кулаки.
P.S. Потік другий радіатор. Правий. В тому ж місці - тріщина по соті навпроти кріплення.
Двокомпонентний клей + армування Х/б тканиною витання вирішують надійно.
Пробіг 20340 (з них двигуна 9300). Їдемо далі.

Страница 1 из 1 Часовой пояс: UTC + 2 часа [ Летнее время ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/