Что не нравится?? 2 цилиндра по 125СС = 250 кубов.
А то,що 250 сс такий двигун ніколи не мав і не має. стосовно 244 двигуна розшифровуэться так: Двигатель 244FMI/244FMI-C/244FMJ
Двухцилинровый, рядный, четырехтактный, с воздушным охлаждением, электрический / кик стартер 125cc/150cc Рабочий объем: 124.7ml Диаметр цилиндра × ход поршня: 44 мм × 41 мм Максимальная мощность : 9.0kw/10500r/min Максимальный крутящий момент : 8.2Nm/9000r/min Холостой ход: 1400r/min Зажигание: CDI Трансмиссия: 5-ступенчатая
244FMI-B Рабочий объем: 124.7ml Диаметр цилиндра × ход поршня: 44 мм × 41 мм Максимальная мощность и скорость вращения: 7.8kw/10500r/min Максимальный крутящий момент : 7.8Nm/9000r/min Холостой ход: 1400r/min Зажигание: CDI Трансмиссия: 5-ступенчатая І це не є обєм одного циліндра 125.а обєм двої циліндрів сумарний. Так що виходить топікстартер таки має 125 сс двигун,і вайтер тупо наї.,ой надурив.Або китайці впарили що було,а вайперовці і не провірили.Короче вийшла лажа полюбе. А от стосовно 253 двигуна.Там також аж ніяк не 250 сс ,а 233 сс чистого обєму(хід коліна 53 мм,і поршень 53 мм).
Зарегистрирован: 29 дек 2011, 15:34 Сообщений: 227 Откуда: Запорожье
Мото: JL250-2 CRUISE II
Возраст: 50
Тел.: 050-565-57-16
Имя: Андрей
mukola007 писал(а):
Знаю что надо действовать в такой ситуации, но к сожалению я его взял без гарантии( многие же берут со склада в коробке) и предъявить что то складу уже поздно... А при осмотре когда брал его даже и не знал что надо обратить внимание на какой же там мотор..(я до этого момента даже и не знал что такие двигатели бывают 125сс, 150сс , знал что есть только 250сс и 350сс)
У тебя по сути нарушение оформления документов, есть номер двигателя, который светился на таможне, есть техпаспорт в котором забит этот номер, и если на таможне он проходил как 125сс то уже в тех талоне он прописан как 250сс, со всеми вытекающими, включая расчет страховки!!
Зарегистрирован: 24 сен 2015, 18:59 Сообщений: 14 Откуда: Україна, Суми
Мото: Viper v250bd
Возраст: 29
Имя: Олег
Внесу свої п'ять копійок) Місяць тому став власником такого ж Вайпера. Так, на рамі вибито, що об'єм 249 кубів, в доках скрізь вказано що об'єм 250, але номер двигуна 244. На стільки я зрозумів, то така чепуха в усих таких Viper v250bd. В товаришів з якими я катаюсь Зонгшени 250 круізери. По динаміці мій Вайпер ім не поступається. Ото тільки погано, що передачі короткі. 5-ту як увімкнув при 50 км\год і так до максималки. Треба міняти зірки. Їхав по місту з нажопником. Мої 65 кг плюс його 75 при 70 км\год мот тягнув відмінно. Швидше в принципі не розганяюсь, бо ще на обкатці.
Але який там справді об'єм я вам так і не скажу)) Бо сам не знаю) Просто поділився спостереженнями)
Внесу свої п'ять копійок) Місяць тому став власником такого ж Вайпера. Так, на рамі вибито, що об'єм 249 кубів, в доках скрізь вказано що об'єм 250, але номер двигуна 244. На стільки я зрозумів, то така чепуха в усих таких Viper v250bd. В товаришів з якими я катаюсь Зонгшени 250 круізери. По динаміці мій Вайпер ім не поступається. Ото тільки погано, що передачі короткі. 5-ту як увімкнув при 50 км\год і так до максималки. Треба міняти зірки. Їхав по місту з нажопником. Мої 65 кг плюс його 75 при 70 км\год мот тягнув відмінно. Швидше в принципі не розганяюсь, бо ще на обкатці.
Але який там справді об'єм я вам так і не скажу)) Бо сам не знаю) Просто поділився спостереженнями)
В мене на Іглі 250 також дуже короткі передачі були.Так як ланцюг китайці поставили 428 то і нагрузку на нього потрібно було зменшити.Поставили зірки з великим передаточним числом 42/15=2,8. При такому передаточному числі на 5 передачі : 4000оборотів швидкість 60км/год 6000оборотів швидкість 90км/год Для обкатки якраз що треба,нагрузка на мотор невелика по грунті можна і на 5 передачі при 3000оборотах без напрягу для двигла,а вище крутити 4000тисяч і нерекомендується на перших 300кілометрах. Обкатав я мот (3000км) на стокових зірках.Так як при стокових зірках двиг після 6000оборотів не відчував нагрузки (їзджу завжди один вага 95кг).То після обкатки поставив зірки: 36/15=2,4 передаточним числом При такому передаточному на 5 передачі при: 4000оборотів швидкість 90км/год 6000оборотів швидкість 120км/год Но мот більше 7000оборотів ( швидкість 130км/год) не крутиться на 5 передачі.Та мені і не потрібно.
Зарегистрирован: 24 сен 2015, 18:59 Сообщений: 14 Откуда: Україна, Суми
Мото: Viper v250bd
Возраст: 29
Имя: Олег
SARAM писал(а):
Обкатав я мот (3000км) на стокових зірках.Так як при стокових зірках двиг після 6000оборотів не відчував нагрузки (їзджу завжди один вага 95кг).То після обкатки поставив зірки: 36/15=2,4 передаточним числом При такому передаточному на 5 передачі при: 4000оборотів швидкість 90км/год 6000оборотів швидкість 120км/год Но мот більше 7000оборотів ( швидкість 130км/год) не крутиться на 5 передачі.Та мені і не потрібно.
Результат мені подобається. А як з такими зірками щодо динаміки розгону, на скільки помітно кволішим став розгін?
Відчувається в основному втрата тільки на 5 передачі при обгонах під гору чи сильному вітрі.В таких випадках використовував 4 передачу на якій мот також розганяється до 130км/год тільки вже при 8500об/хвилину.
Недавно и я стал обладателем этого мотоцикла. У меня возникли вопросы по маслу, сколько в него влазит и какое льете вы, счастливые обладатели вайпера 250 bd?)) По таблице на форуме в geon invader 250 нужно лить 5100 10w40 к примеру такое в вайпер тоже нормально подойдет? А то мануала не нашел нигде в сети))
Недавно и я стал обладателем этого мотоцикла. У меня возникли вопросы по маслу, сколько в него влазит и какое льете вы, счастливые обладатели вайпера 250 bd?)) По таблице на форуме в geon invader 250 нужно лить 5100 10w40 к примеру такое в вайпер тоже нормально подойдет? А то мануала не нашел нигде в сети))
в 253fmm заливаю приблизно 1,8л щоб був рівень по щупу.Якого виробника масло заливати залежить від бюджету.Якщо кури грошей не клюють лий ліквімолі,іроне трішки дешевше хадо,мотюль. Головне щоб дотримуватись параметрів по мануалу мотора:4т,вязкізть10-40.(якщо обороти не будеш крутити до стелі)
Що цікаво, читав відгуки тих, хто володіє Ребелом, то вони з Вайпером навіть їдуть однаково, навіть специфічні вібрації відчуваються на одних і тих же швидкостях))
Все забувався написати. Якщо кому цікаво, з кого змальований наш Вайпер та Інвайдер, то це - Honda Rebel 1985 року Що цікаво, читав відгуки тих, хто володіє Ребелом, то вони з Вайпером навіть їдуть однаково, навіть специфічні вібрації відчуваються на одних і тих же швидкостях))
Ребел це класно,але як себе почуває Вайпер 250?Хочеться почути відгуки саме про нього.
Зарегистрирован: 24 сен 2015, 18:59 Сообщений: 14 Откуда: Україна, Суми
Мото: Viper v250bd
Возраст: 29
Имя: Олег
Тиждень тому замінив передню зірку з 15 зубів на 17. Нею стала JT Sprockets JTF1264.17 Встановилася без питань. На ній накатав лище півтора км по гаражу, не розганявся, тому поки що про результат заміни шила на мило нічого сказати не можу))
А вже сьогодні поставив проставки на передню вилку. Не знаю на скільки вистачить штока амморта, бо все таки 33мм це не густо, але зі сторони - результат радує очі. Я думаю, якщо не гоцати по ямаха, та не катати дівчат важчих за себе, то в принципі не погнеться нічого.
Зарегистрирован: 31 мар 2015, 20:28 Сообщений: 27 Откуда: Украина, Одесская обл.
Мото: Viper v250bd
Возраст: 26
Имя: Николай
Привет Всем! Давно не писал ничего)) Вот уже достал мот после зимовки! Хочу сделать выхлоп по басистей.. Кто как это делает? Видел на инвайдэрах сверлят дырки, но не знаю как оно будет на вайпере) , боюсь испортить...
Привет Всем! Давно не писал ничего)) Вот уже достал мот после зимовки! Хочу сделать выхлоп по басистей.. Кто как это делает? Видел на инвайдэрах сверлят дырки, но не знаю как оно будет на вайпере) , боюсь испортить...
Так там нема що портити,сам сверлив.Звук став былш низьким і наситченим
Зарегистрирован: 31 мар 2015, 20:28 Сообщений: 27 Откуда: Украина, Одесская обл.
Мото: Viper v250bd
Возраст: 26
Имя: Николай
Спасибо за ответ и фото! Сегодня тоже сверлил)) Только по 3 дырки в каждом из глушителе, и каждая по 2 перегородки. Звук действительно стал басистей! то что и хотел! в общем после долгой стоянки, сегодня мот меня порадовал )))
Зарегистрирован: 24 сен 2015, 18:59 Сообщений: 14 Откуда: Україна, Суми
Мото: Viper v250bd
Возраст: 29
Имя: Олег
SARAM, mukola007, а може хтось з вас зняти відеоролик демонстрацією роботи? Зрозуміло, що камера не передасть всього того звуку, але все одно різницю зі стоковим вихлопом має бути чутно.
SARAM, mukola007, а може хтось з вас зняти відеоролик демонстрацією роботи? Зрозуміло, що камера не передасть всього того звуку, але все одно різницю зі стоковим вихлопом має бути чутно.
Зарегистрирован: 24 сен 2015, 18:59 Сообщений: 14 Откуда: Україна, Суми
Мото: Viper v250bd
Возраст: 29
Имя: Олег
Після встановлення проставок, вилка стала довша на 17 см, відповідно, треба було замінити трос спідометру, та гальмівний шланг, котрий іде від бачка до трійника. Параметри нових деталей: - трос спідометру - 110 см (старий 90 см) - гальмівний шланг - 85 см (але по нормальному, там вистачило б 75 см, тому що довжина старого була 58 см, але коротшого шлангу просто не знайшлося) Сьогодні встановив трос, шланг, прокачав гальма, і... виїхав з гаража
Варто зазначити, що після заміни передньої зірки з 15 на 17 зубів, їздити стало приємніше. Раніше специфічні для Вайпера вібрації при швидкості в 70 км\год тепер плавно змістилися вже за 90 км\год. Тож крейсер тепер буде менш прожерливим, тому що кількість обертів за хвилину на порядок зменшилась.
Варто зазначити, що після заміни передньої зірки з 15 на 17 зубів, їздити стало приємніше. Раніше специфічні для Вайпера вібрації при швидкості в 70 км\год тепер плавно змістилися вже за 90 км\год. Тож крейсер тепер буде менш прожерливим, тому що кількість обертів за хвилину на порядок зменшилась.
Я теж міняв зірки декілька разів.Останній варіант 36/15=2,4 передаточне число.Мотор розкручується на пятій передачі тільки до 7000оборотів (швидкість 130км/год).В мене 253 мотор.Цікаво що покаже 244 при 42/17=2,47 передаточномучислі?Як буде крутитись на пятій?
Всем привет. Кто то может ответить, разница между Геоном Инвайдером 250 и Вайпером? Цена Вайпера ниже, думаю что там что-то хуже. Есть кто подскажет. Нужен относительно быстрый ответ, так как сезон в переди, и нужно знать что брать. p.s. Инвайдер 250 дорого. Имеется ввиду что если большая разница в качестве инвайдера 250 и вайпер 250, то тогда вариант 150 инвайдер.
И что кстати с мотором, там всё таки 250 в Вайпере?
Всем привет. Кто то может ответить, разница между Геоном Инвайдером 250 и Вайпером? Цена Вайпера ниже, думаю что там что-то хуже. Есть кто подскажет. Нужен относительно быстрый ответ, так как сезон в переди, и нужно знать что брать. p.s. Инвайдер 250 дорого. Имеется ввиду что если большая разница в качестве инвайдера 250 и вайпер 250, то тогда вариант 150 инвайдер.
И что кстати с мотором, там всё таки 250 в Вайпере?
Привет! Когда я свой Инвайдер брал, тоже смотрел на эту модель. Вайпер меньше по габаритам и меньше вылет вилки, мне с моим ростом в 182 было не удобно (как на "зайчике") плюс качество материалов (на Геоне качественней будет) Это мои впечатления от этого байка. По мотору ничего не скажу. т.к. не помню уже характеристик и что мне о нем рассказывали в магазине.
_________________ Живи сейчас, а не однажды! Жизнь одна и не дается дважды!
Всем привет. Кто то может ответить, разница между Геоном Инвайдером 250 и Вайпером? Цена Вайпера ниже, думаю что там что-то хуже. Есть кто подскажет. Нужен относительно быстрый ответ, так как сезон в переди, и нужно знать что брать. p.s. Инвайдер 250 дорого. Имеется ввиду что если большая разница в качестве инвайдера 250 и вайпер 250, то тогда вариант 150 инвайдер.
И что кстати с мотором, там всё таки 250 в Вайпере?
По мотору: 244 -на мотах2014року про це спочатку в темі
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 13
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения