Geon-club.com.ua
http://geon-club.com.ua/forum/

Стал счастливым владельцем viper v250bd.
http://geon-club.com.ua/forum/viewtopic.php?f=16&t=4627
Страница 3 из 5

Автор:  litus [ 17 май 2015, 15:50 ]
Заголовок сообщения:  Re: Стал счастливым владельцем viper v250bd.

Bleckie писал(а):
litus писал(а):
Что не нравится?? 2 цилиндра по 125СС = 250 кубов.

А то,що 250 сс такий двигун ніколи не мав і не має.
стосовно 244 двигуна розшифровуэться так:
Двигатель 244FMI/244FMI-C/244FMJ

Двухцилинровый, рядный, четырехтактный, с воздушным охлаждением, электрический / кик стартер 125cc/150cc
Рабочий объем: 124.7ml
Диаметр цилиндра × ход поршня: 44 мм × 41 мм
Максимальная мощность : 9.0kw/10500r/min
Максимальный крутящий момент : 8.2Nm/9000r/min
Холостой ход: 1400r/min
Зажигание: CDI
Трансмиссия: 5-ступенчатая

244FMI-B
Рабочий объем: 124.7ml
Диаметр цилиндра × ход поршня: 44 мм × 41 мм
Максимальная мощность и скорость вращения: 7.8kw/10500r/min
Максимальный крутящий момент : 7.8Nm/9000r/min
Холостой ход: 1400r/min
Зажигание: CDI
Трансмиссия: 5-ступенчатая
І це не є обєм одного циліндра 125.а обєм двої циліндрів сумарний.
Так що виходить топікстартер таки має 125 сс двигун,і вайтер тупо наї.,ой надурив.Або китайці впарили що було,а вайперовці і не провірили.Короче вийшла лажа полюбе.
А от стосовно 253 двигуна.Там також аж ніяк не 250 сс ,а 233 сс чистого обєму(хід коліна 53 мм,і поршень 53 мм).

Автор:  odinochka [ 17 май 2015, 18:56 ]
Заголовок сообщения:  Re: Стал счастливым владельцем viper v250bd.

mukola007 писал(а):
Знаю что надо действовать в такой ситуации, но к сожалению я его взял без гарантии( многие же берут со склада в коробке) и предъявить что то складу уже поздно... А при осмотре когда брал его даже и не знал что надо обратить внимание на какой же там мотор..(я до этого момента даже и не знал что такие двигатели бывают 125сс, 150сс , знал что есть только 250сс и 350сс)

У тебя по сути нарушение оформления документов, есть номер двигателя, который светился на таможне, есть техпаспорт в котором забит этот номер, и если на таможне он проходил как 125сс то уже в тех талоне он прописан как 250сс, со всеми вытекающими, включая расчет страховки!!

Автор:  WearsPrada [ 20 май 2015, 02:09 ]
Заголовок сообщения:  Re: Стал счастливым владельцем viper v250bd.

Вот, нашел в сети. Разборка двигателя, именно с Вайпера 250БД.
На цилиндрах выбито 233 см.

Изображение

Вообще странно, визуально у вас двигатель 253фмм
у 244й модели горшки меньше визуально.
Это 253й
Изображение
Это 244й
Изображение

Скорее всего путаница в бумагах.

Автор:  havoc [ 24 сен 2015, 19:10 ]
Заголовок сообщения:  Re: Стал счастливым владельцем viper v250bd.

Внесу свої п'ять копійок)
Місяць тому став власником такого ж Вайпера.
Так, на рамі вибито, що об'єм 249 кубів, в доках скрізь вказано що об'єм 250, але номер двигуна 244.
На стільки я зрозумів, то така чепуха в усих таких Viper v250bd.
В товаришів з якими я катаюсь Зонгшени 250 круізери. По динаміці мій Вайпер ім не поступається. Ото тільки погано, що передачі короткі. 5-ту як увімкнув при 50 км\год і так до максималки. Треба міняти зірки.
Їхав по місту з нажопником. Мої 65 кг плюс його 75 при 70 км\год мот тягнув відмінно. Швидше в принципі не розганяюсь, бо ще на обкатці.

Але який там справді об'єм я вам так і не скажу)) Бо сам не знаю) Просто поділився спостереженнями)

Автор:  Слава3010 [ 24 сен 2015, 20:30 ]
Заголовок сообщения:  Re: Стал счастливым владельцем viper v250bd.

А по диаметру карбюраторных жиклёров, нельзя вычислить кубатуру? Можно, если жиклёры имеют маркировку...

Автор:  SARAM [ 29 сен 2015, 21:55 ]
Заголовок сообщения:  Re: Стал счастливым владельцем viper v250bd.

У меня Игл 250 на вид точно такой же но мотор 253FMM

Автор:  SARAM [ 22 ноя 2015, 13:21 ]
Заголовок сообщения:  Re: Стал счастливым владельцем viper v250bd.

havoc писал(а):
Внесу свої п'ять копійок)
Місяць тому став власником такого ж Вайпера.
Так, на рамі вибито, що об'єм 249 кубів, в доках скрізь вказано що об'єм 250, але номер двигуна 244.
На стільки я зрозумів, то така чепуха в усих таких Viper v250bd.
В товаришів з якими я катаюсь Зонгшени 250 круізери. По динаміці мій Вайпер ім не поступається. Ото тільки погано, що передачі короткі. 5-ту як увімкнув при 50 км\год і так до максималки. Треба міняти зірки.
Їхав по місту з нажопником. Мої 65 кг плюс його 75 при 70 км\год мот тягнув відмінно. Швидше в принципі не розганяюсь, бо ще на обкатці.

Але який там справді об'єм я вам так і не скажу)) Бо сам не знаю) Просто поділився спостереженнями)


В мене на Іглі 250 також дуже короткі передачі були.Так як ланцюг китайці поставили 428 то і нагрузку на нього потрібно було зменшити.Поставили зірки з великим передаточним числом 42/15=2,8.
При такому передаточному числі на 5 передачі : 4000оборотів швидкість 60км/год
6000оборотів швидкість 90км/год
Для обкатки якраз що треба,нагрузка на мотор невелика по грунті можна і на 5 передачі при 3000оборотах
без напрягу для двигла,а вище крутити 4000тисяч і нерекомендується на перших 300кілометрах.
Обкатав я мот (3000км) на стокових зірках.Так як при стокових зірках двиг після 6000оборотів не відчував нагрузки (їзджу завжди один вага 95кг).То після обкатки поставив зірки: 36/15=2,4 передаточним числом
При такому передаточному на 5 передачі при: 4000оборотів швидкість 90км/год
6000оборотів швидкість 120км/год
Но мот більше 7000оборотів ( швидкість 130км/год) не крутиться на 5 передачі.Та мені і не потрібно.

Автор:  havoc [ 26 ноя 2015, 03:04 ]
Заголовок сообщения:  Re: Стал счастливым владельцем viper v250bd.

SARAM писал(а):
Обкатав я мот (3000км) на стокових зірках.Так як при стокових зірках двиг після 6000оборотів не відчував нагрузки (їзджу завжди один вага 95кг).То після обкатки поставив зірки: 36/15=2,4 передаточним числом
При такому передаточному на 5 передачі при: 4000оборотів швидкість 90км/год
6000оборотів швидкість 120км/год
Но мот більше 7000оборотів ( швидкість 130км/год) не крутиться на 5 передачі.Та мені і не потрібно.


Результат мені подобається. А як з такими зірками щодо динаміки розгону, на скільки помітно кволішим став розгін?

Автор:  SARAM [ 26 ноя 2015, 23:28 ]
Заголовок сообщения:  Re: Стал счастливым владельцем viper v250bd.

Відчувається в основному втрата тільки на 5 передачі при обгонах під гору чи сильному вітрі.В таких випадках
використовував 4 передачу на якій мот також розганяється до 130км/год тільки вже при 8500об/хвилину.

Автор:  Lennon [ 04 дек 2015, 00:50 ]
Заголовок сообщения:  Re: Стал счастливым владельцем viper v250bd.

Недавно и я стал обладателем этого мотоцикла. У меня возникли вопросы по маслу, сколько в него влазит и какое льете вы, счастливые обладатели вайпера 250 bd?)) По таблице на форуме в geon invader 250 нужно лить 5100 10w40 к примеру такое в вайпер тоже нормально подойдет? А то мануала не нашел нигде в сети))

Автор:  SARAM [ 06 дек 2015, 20:29 ]
Заголовок сообщения:  Re: Стал счастливым владельцем viper v250bd.

Lennon писал(а):
Недавно и я стал обладателем этого мотоцикла. У меня возникли вопросы по маслу, сколько в него влазит и какое льете вы, счастливые обладатели вайпера 250 bd?)) По таблице на форуме в geon invader 250 нужно лить 5100 10w40 к примеру такое в вайпер тоже нормально подойдет? А то мануала не нашел нигде в сети))


в 253fmm заливаю приблизно 1,8л щоб був рівень по щупу.Якого виробника масло заливати залежить від
бюджету.Якщо кури грошей не клюють лий ліквімолі,іроне трішки дешевше хадо,мотюль.
Головне щоб дотримуватись параметрів по мануалу мотора:4т,вязкізть10-40.(якщо обороти не будеш крутити
до стелі)

Автор:  havoc [ 23 янв 2016, 10:23 ]
Заголовок сообщения:  Re: Стал счастливым владельцем viper v250bd.

Все забувався написати.
Якщо кому цікаво, з кого змальований наш Вайпер та Інвайдер, то це - Honda Rebel 1985 року

https://en.wikipedia.org/wiki/Honda_CMX250C

Изображение
Изображение

Що цікаво, читав відгуки тих, хто володіє Ребелом, то вони з Вайпером навіть їдуть однаково, навіть специфічні вібрації відчуваються на одних і тих же швидкостях))

Автор:  SARAM [ 24 янв 2016, 11:37 ]
Заголовок сообщения:  Re: Стал счастливым владельцем viper v250bd.

havoc писал(а):
Все забувався написати.
Якщо кому цікаво, з кого змальований наш Вайпер та Інвайдер, то це - Honda Rebel 1985 року
Що цікаво, читав відгуки тих, хто володіє Ребелом, то вони з Вайпером навіть їдуть однаково, навіть специфічні вібрації відчуваються на одних і тих же швидкостях))


Ребел це класно,але як себе почуває Вайпер 250?Хочеться почути відгуки саме про нього.

Автор:  havoc [ 03 фев 2016, 17:42 ]
Заголовок сообщения:  Re: Стал счастливым владельцем viper v250bd.

Тиждень тому замінив передню зірку з 15 зубів на 17.
Нею стала JT Sprockets JTF1264.17
Встановилася без питань. На ній накатав лище півтора км по гаражу, не розганявся, тому поки що про результат заміни шила на мило нічого сказати не можу))

А вже сьогодні поставив проставки на передню вилку. Не знаю на скільки вистачить штока амморта, бо все таки 33мм це не густо, але зі сторони - результат радує очі. Я думаю, якщо не гоцати по ямаха, та не катати дівчат важчих за себе, то в принципі не погнеться нічого.
Изображение

Автор:  DerDemian [ 04 фев 2016, 10:29 ]
Заголовок сообщения:  Re: Стал счастливым владельцем viper v250bd.

Хороші фото)

Автор:  mukola007 [ 04 фев 2016, 17:14 ]
Заголовок сообщения:  Re: Стал счастливым владельцем viper v250bd.

Привет Всем! Давно не писал ничего)) Вот уже достал мот после зимовки!
Хочу сделать выхлоп по басистей.. Кто как это делает? Видел на инвайдэрах сверлят дырки, но не знаю как оно будет на вайпере) , боюсь испортить...

Автор:  SARAM [ 06 фев 2016, 03:21 ]
Заголовок сообщения:  Re: Стал счастливым владельцем viper v250bd.

mukola007 писал(а):
Привет Всем! Давно не писал ничего)) Вот уже достал мот после зимовки!
Хочу сделать выхлоп по басистей.. Кто как это делает? Видел на инвайдэрах сверлят дырки, но не знаю как оно будет на вайпере) , боюсь испортить...


Так там нема що портити,сам сверлив.Звук став былш низьким і наситченим

Вложения:
24-05-15_1824.jpg
24-05-15_1824.jpg [ 290.07 KiB | Просмотров: 14020 ]

Автор:  mukola007 [ 06 фев 2016, 20:31 ]
Заголовок сообщения:  Re: Стал счастливым владельцем viper v250bd.

Спасибо за ответ и фото! Сегодня тоже сверлил)) Только по 3 дырки в каждом из глушителе, и каждая по 2 перегородки. Звук действительно стал басистей! то что и хотел! в общем после долгой стоянки, сегодня мот меня порадовал )))

Автор:  havoc [ 06 фев 2016, 21:26 ]
Заголовок сообщения:  Re: Стал счастливым владельцем viper v250bd.

SARAM, mukola007, а може хтось з вас зняти відеоролик демонстрацією роботи?
Зрозуміло, що камера не передасть всього того звуку, але все одно різницю зі стоковим вихлопом має бути чутно.

Автор:  SARAM [ 07 фев 2016, 12:21 ]
Заголовок сообщения:  Re: Стал счастливым владельцем viper v250bd.

havoc писал(а):
SARAM, mukola007, а може хтось з вас зняти відеоролик демонстрацією роботи?
Зрозуміло, що камера не передасть всього того звуку, але все одно різницю зі стоковим вихлопом має бути чутно.


Мот далеко на зимовці.
Пізніше зроблю

Автор:  havoc [ 07 фев 2016, 18:08 ]
Заголовок сообщения:  Re: Стал счастливым владельцем viper v250bd.

Після встановлення проставок, вилка стала довша на 17 см, відповідно, треба було замінити трос спідометру, та гальмівний шланг, котрий іде від бачка до трійника.
Параметри нових деталей:
- трос спідометру - 110 см (старий 90 см)
- гальмівний шланг - 85 см (але по нормальному, там вистачило б 75 см, тому що довжина старого була 58 см, але коротшого шлангу просто не знайшлося)
Сьогодні встановив трос, шланг, прокачав гальма, і... виїхав з гаража :crazy:

Изображение

Варто зазначити, що після заміни передньої зірки з 15 на 17 зубів, їздити стало приємніше. Раніше специфічні для Вайпера вібрації при швидкості в 70 км\год тепер плавно змістилися вже за 90 км\год. Тож крейсер тепер буде менш прожерливим, тому що кількість обертів за хвилину на порядок зменшилась.

Автор:  SARAM [ 08 фев 2016, 23:58 ]
Заголовок сообщения:  Re: Стал счастливым владельцем viper v250bd.

Цитата:
Варто зазначити, що після заміни передньої зірки з 15 на 17 зубів, їздити стало приємніше. Раніше специфічні для Вайпера вібрації при швидкості в 70 км\год тепер плавно змістилися вже за 90 км\год. Тож крейсер тепер буде менш прожерливим, тому що кількість обертів за хвилину на порядок зменшилась.

Я теж міняв зірки декілька разів.Останній варіант 36/15=2,4 передаточне число.Мотор розкручується на пятій передачі тільки до 7000оборотів (швидкість 130км/год).В мене 253 мотор.Цікаво що покаже 244 при 42/17=2,47 передаточномучислі?Як буде крутитись на пятій?

Автор:  Zoonder [ 18 фев 2016, 14:42 ]
Заголовок сообщения:  Re: Стал счастливым владельцем viper v250bd.

Всем привет. Кто то может ответить, разница между Геоном Инвайдером 250 и Вайпером? Цена Вайпера ниже, думаю что там что-то хуже. Есть кто подскажет. Нужен относительно быстрый ответ, так как сезон в переди, и нужно знать что брать.
p.s. Инвайдер 250 дорого. Имеется ввиду что если большая разница в качестве инвайдера 250 и вайпер 250, то тогда вариант 150 инвайдер.

И что кстати с мотором, там всё таки 250 в Вайпере?

Автор:  Den1 [ 18 фев 2016, 15:13 ]
Заголовок сообщения:  Re: Стал счастливым владельцем viper v250bd.

Zoonder писал(а):
Всем привет. Кто то может ответить, разница между Геоном Инвайдером 250 и Вайпером? Цена Вайпера ниже, думаю что там что-то хуже. Есть кто подскажет. Нужен относительно быстрый ответ, так как сезон в переди, и нужно знать что брать.
p.s. Инвайдер 250 дорого. Имеется ввиду что если большая разница в качестве инвайдера 250 и вайпер 250, то тогда вариант 150 инвайдер.

И что кстати с мотором, там всё таки 250 в Вайпере?

Привет! Когда я свой Инвайдер брал, тоже смотрел на эту модель. Вайпер меньше по габаритам и меньше вылет вилки, мне с моим ростом в 182 было не удобно (как на "зайчике") плюс качество материалов (на Геоне качественней будет) Это мои впечатления от этого байка. По мотору ничего не скажу. т.к. не помню уже характеристик и что мне о нем рассказывали в магазине.

Автор:  SARAM [ 19 фев 2016, 00:52 ]
Заголовок сообщения:  Re: Стал счастливым владельцем viper v250bd.

Zoonder писал(а):
Всем привет. Кто то может ответить, разница между Геоном Инвайдером 250 и Вайпером? Цена Вайпера ниже, думаю что там что-то хуже. Есть кто подскажет. Нужен относительно быстрый ответ, так как сезон в переди, и нужно знать что брать.
p.s. Инвайдер 250 дорого. Имеется ввиду что если большая разница в качестве инвайдера 250 и вайпер 250, то тогда вариант 150 инвайдер.

И что кстати с мотором, там всё таки 250 в Вайпере?


По мотору: 244 -на мотах2014року про це спочатку в темі

Страница 3 из 5 Часовой пояс: UTC + 2 часа [ Летнее время ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/