Те що при кратних кількості зубів і довжини цепу (типу 12 зірка зпереду і цеп на 108) один і той самий зуб буде попадати в один і той самий ланець цепу кожен раз - це навіть перевіряти не треба. Ось зуб попадає в замок, далі в 12 ланець після нього, далі в 24, 36, 48, 60, 72, 84, 96 і, нарешті, знову в замок (108 ланець). Тобто цей набір ланців буде потрапляти на один і той же зуб при їзді, при цьому якщо, припустимо, в 24 ланці більша виработка, ніж в інших ланцях цепу, то він з'їсть цей зуб зірки, а з'їжений один зуб спричинить підвищене навантаження на інші і їх також буде під'їдати швидше. А щодо того наскільки така ситуація критична і як вплине на довжину життя - це велике питання, я таких досліджень не бачив, та й зробити їх доволі проблематично. Але, по-моєму, краще перебдіти, ніж недобдіти)
_________________ Мотоцикл може навчити багатьом речам тих, хто готовий вчитись.
По факту різниця в посадочних між амортами - більше, ніж 2 см. Але без заниження передку ефект майже не відчувається. Чекаю на проставки руля аби синхронно занизити на 2+ см. перед і зад.
Крім того, чекаючи на інсталяцію, в багажнику досі їздять: 1. Різина 2. Курок зчеплення 3. Лапка передач 4. Гріпси
Чекаю на руль, ще в дорозі.
Користуючись нагодою оновив штанці та боти. Щодо курка гальма переднього - перебрав кілька цікавих варіантів. Але по посадочних місцях не сіли. Думаю далі. Як варіант - б\в повний комплект (з бачком) від чогось брендового і потім доопрацьовувати.
_________________ So many roads, so little time...
Нарешті дійшли руки оновити статус по доведенню до катабельного стану Дияволятка. Майже все, що треба було дофайнтюнити - встановлено та протестовано.
1. Різина. Як і раніше, Metzeler MCE 6 Days Extreme поводить себе чудово на покритті, хоча б трохи сухішому за 99% вологості Після рясних дощів на польових гливких доріжках та мокрій траві Метз постійно зривало в юз. Але як тільки виходило пірнути в хащу під захист дерев - зчеплення відразу було як в Škoda 15T на рейках. Like!
2. Багажну систему було вирішено робити суцільною та побудувати навколо рідного багажника. Навіть на одноденних покатушках без використання валіз система часто стає в нагоді. То з болота витягнути, то на гірку підштовхнути. Та й при піднятті на підставку стає в нагоді. Кріплення центральної частини відразу було зміцнено (дякую ShaTALKER за звернення уваги на цей нюанс). Також відразу було обрізано хвіст (кріплення під номер).
3. Під систему вже є літня валіза, яка вміщує спальник літній, каремат-самонадувайку та гамак.
На мотоциклі виглядає ось так
Осінньо-зимовий варінта валізи буде дещо більший, оскільки має вміщувати палатку, спальник та каремат-самонадувайку.
4. Лапку перемикання передач замінено на допрацьовану складану Vicma VIC-11599.
5. Для встановлення нового керма RENTHAL 773-01-BK-01-185
довелося трохи допрацювати лівий та правий блоки управління. А саме - прибрати (спиляти) центруючи штирі.
6. Також встановлено нові гріпси, захист рук, складані зеркала
та курок переднього гальма.
До курка зчеплення та світлодіодної лампи руки ще не дійшли. Також треба щось придумати з лапкою заднього гальма (можливо переварити від якогось японця), та алюмінієвим захистом двигуна, заднього гальмівного супорта та диску. Кріплення навігатора також, поки що, не встановлювалось. Використовую подушку керма.
Щодо додаткового USB-живлення в районі валіз - поки що не встановлювалось. Запчастини є, а часу - нема. Для навігації достатньо штатного роз'єму, решта заряджається під час стоянки або від павербанки.
*** не перемикайтесь, далі буде...
_________________ So many roads, so little time...
Поскольку в прошедшие выходные не катал, решено было довести до ума простаивающий без дела сарай. Тем более, что на чердаке без дела валялись куча заготовок и аксессуаров от мебели. Все это превратилось в стойки, полки, верстаки и т.д. Чтобы и снарягу развесить, и хлам разложить. Заодно и "рыбалка" влезла - и удилища все, и снасти, и подсаки. Даже старый линолеум нашел свое место (а думал уже на свалку вывезти).
Так же разведен нормально свет, чтобы можно было работать комфортно на верстаке.
Осталось только убрать все, разложить инструмент и установить тиски, точило, сверлильный станок и т.д.
*** не перемикайтесь, далі буде...
_________________ So many roads, so little time...
Кстати, заметил, что никто ничего не комментирует, в обсуждение не включается. Тема не интересна, или сам мот, или стиль подачи? Тогда приостановлю ведение блога, поскольку, я так понимаю, общественности не интересно.
_________________ So many roads, so little time...
Кстати, заметил, что никто ничего не комментирует, в обсуждение не включается. Тема не интересна, или сам мот, или стиль подачи? Тогда приостановлю ведение блога, поскольку, я так понимаю, общественности не интересно.
Лично я читаю тему с удовольствием. Александр если в этой теме не пишут глупых вопросов и ненужных рекомендаций это не значит что вашу тему не читают, думаю совсем наоборот подача информации и логика в порядке, отлично читается и воспринимается, больше хотелось бы описания и фото не про улучшайзинг, а про обычное техническое обслуживание, смазки, регулировки, замены масла, а ещё репортажей с места покатушек это добавит живой интерес к вам и вашему мотоциклу. Продолжайте пожалуйста кому-то ваша тема стала ключевой в выборе мотоцикла.
Не думав, що цікаво буде про поїздки в цій темі. Як на мене, гілка зроблена саме для технічних питань. Але, враховую побажання щодо висвітлення не тільки технічної частини, а й експлуатаційної, буду ділитись й поїздками
На вихідні 15-16 вересня планується чергова поїздка до зони безумовного (обов'язкового) відселення. То ж в суботу трохи розвідував трек до місця зустрічі з основною групою. Про минулу поїздку можна почитати в блозі (ТИЦНУТЬ ТУТ).
Катати під дощем те ще задоволення. Але гарячий обід піднімає настрій вище неба
Отак бува їдеш, їдеш. А потім БАЦ - і в чистому полі місто.
*десь під Чайками
Далі буде...
_________________ So many roads, so little time...
Занадто довга ручка газу для грунту. Вирішено встановити короткоходку. Не відклаюдаючи в довгий ящик - done.
Лампу світло було замінено на світлодіодну. Якість світла змінилася кардинально. Але до дюбеля все-рівно не дотягує. Тому вирішено будо встановити додаткове світло - 2 джерела по 15W. І теж done.
... далі буде.
_________________ So many roads, so little time...
Зарегистрирован: 22 апр 2018, 23:06 Сообщений: 668 Откуда: Запорожье
Мото: HONDA CRF 250 L.
Возраст: 46
Тел.: 0676123316
Имя: Владимир
Как только появился в продаже этот мопед,тоже на него заглядывался.В своей ценовой категории один из лучших.Побоялся, что тяжеловат я для него,не вытянет.Очень интересно читать и технические аспекты и эксплуатационные моменты.Тема гуд.Ставлю плюсик.+.
"У нас було 2 пакети трави, 75 таблеток мескалина, 5 упаковок кислоти. Ой ні, це не та історія У нас було два мотоцикли loncin 250, одна yamaha ttr250 raid, один ktm500, одна машина. А тако ж, м'ясо, пиво, намети, гамаки і компанія друзів та дике бажання вибратися з міста. А головне ніякої організації" (с)
В текстовому варіанті від Юлі FOX є ще кілька світлин
Після прогулянки вирішив замінити мастило у вилці.
Для того, щоб легше було відкрутити верхню кришку
, її можна відпустити безпосередньо на мотоциклі. Для цього треба відпустити верхнє кріплення пер вилки (зеленим), залишивши нижні затягнутими (червоним).
Далі відпускаємо і нижнє кріплення і пера легко витягуються з траверс.
Після того як кришка буде відкручена повністю, потрібно отримати доступ до внутрішньої камери. Для цього потрібно притримати шток ключем, и відкрутити верхню кришку тим же ключем на 22.
Старе мастило виглядало жахливо. Якась невизначена зелена субстанція об'ємом близько 840 мл.
Заливаємо нове свіженьке мастило
, і прокачуємо за шток, поки з картриджу не вийде повітря (в мене зайняло близько 3 хвилин). Далі збираємо все в зворотньому порядку. Profit
... далі буде.
P.S. На youtube надибав корисне (на мій погляд) відео як повністю розібрати вилку і заминити сальники на Loncin SX-2. Можливо комусь стане в нагоді.
_________________ So many roads, so little time...
Коли на носі відпустка, а в сраці - шило, то на місці, звісно, тяжко всидіти )))
Полісся і в літню спеку мокре, а після травневих злив взагалі перетворюється на Венецію. Гондольерити не наважився, то ж супроводжував "по-під ручку", як даму )))
В результаті один з китайських підшипників не витримав навантажень від залицянь щуки та карася й самолоіквідувався, прохопивши при цьому й сальник з собою "за компанію" )))
То ж - "Хворий! Пройдіть на укольчик". Але, щоб не лазити двічі, вирішено було кардинально вирішити питання і замінити все, до чого дотяглись руки. Для цього потрібно всього відро пішипників та відро побільше - сальників.
Походу справи також замінив одну з "тавотниць",
повітряний фільтр
та задні гальмівні колодки.
Ready to race!
Трохи згодом напишу повний список маркування підшипників та сальників для підвіски і колес. Можливо, комусь стане в нагоді.
... далі буде.
_________________ So many roads, so little time...
Зарегистрирован: 15 май 2019, 14:47 Сообщений: 3 Откуда: Energodar
Мото: BMW R1150GS Adventure
Возраст: 38
Имя: Дмитрий
Добрый день. Как можно с Вами связаться? Есть ряд вопросов по такому мотику. Писать вопросы долго, а ждать ответов еще дольше. Буду признателен Вам, если дадите свой номер телефона или вот мой - 0663718129 (есть Viber) Дима.
Вмикаю їх рідко, тільки в складних умовах, де треба огляд 360 градусів. Налаштовані так, що світять здебільшого накруги (головного світла вистачає для центрального освітлення).
_________________ So many roads, so little time...
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 27
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения