Geon-club.com.ua
http://geon-club.com.ua/forum/

Дияволятко Loncin LX250GY-3(SX2), бортовий журнал
http://geon-club.com.ua/forum/viewtopic.php?f=16&t=6662
Страница 1 из 2

Автор:  ShaTALKER [ 26 июн 2018, 14:02 ]
Заголовок сообщения:  Re: Дияволятко Loncin LX250GY-3(SX2), бортовий журнал

Те що при кратних кількості зубів і довжини цепу (типу 12 зірка зпереду і цеп на 108) один і той самий зуб буде попадати в один і той самий ланець цепу кожен раз - це навіть перевіряти не треба. Ось зуб попадає в замок, далі в 12 ланець після нього, далі в 24, 36, 48, 60, 72, 84, 96 і, нарешті, знову в замок (108 ланець). Тобто цей набір ланців буде потрапляти на один і той же зуб при їзді, при цьому якщо, припустимо, в 24 ланці більша виработка, ніж в інших ланцях цепу, то він з'їсть цей зуб зірки, а з'їжений один зуб спричинить підвищене навантаження на інші і їх також буде під'їдати швидше.
А щодо того наскільки така ситуація критична і як вплине на довжину життя - це велике питання, я таких досліджень не бачив, та й зробити їх доволі проблематично. Але, по-моєму, краще перебдіти, ніж недобдіти)

Автор:  student [ 27 июн 2018, 22:44 ]
Заголовок сообщения:  Re: Дияволятко Loncin LX250GY-3(SX2), бортовий журнал

Поки їдуть "ніштяки" різні, спробуємо таки трохи занизити.

Аморт від Honda XR250 :) Зняв у товариша, поки він не бачить :)

Изображение

Жартую. Він сам дав. Зняв з жінчиної Хрюши, поки вона не бачить :crazy: Якщо буде час і натхнення, на вихідних спробую погратися.

Автор:  student [ 14 июл 2018, 00:19 ]
Заголовок сообщения:  Re: Дияволятко Loncin LX250GY-3(SX2), бортовий журнал

Оновлюю статус.

По факту різниця в посадочних між амортами - більше, ніж 2 см. Але без заниження передку ефект майже не відчувається. Чекаю на проставки руля аби синхронно занизити на 2+ см. перед і зад.

Крім того, чекаючи на інсталяцію, в багажнику досі їздять:
1. Різина
2. Курок зчеплення
3. Лапка передач
4. Гріпси

Чекаю на руль, ще в дорозі.

Користуючись нагодою оновив штанці та боти. Щодо курка гальма переднього - перебрав кілька цікавих варіантів. Але по посадочних місцях не сіли. Думаю далі. Як варіант - б\в повний комплект (з бачком) від чогось брендового і потім доопрацьовувати.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Автор:  student [ 01 авг 2018, 00:41 ]
Заголовок сообщения:  Re: Дияволятко Loncin LX250GY-3(SX2), бортовий журнал

Нарешті дійшли руки оновити статус по доведенню до катабельного стану Дияволятка. Майже все, що треба було дофайнтюнити - встановлено та протестовано.

1. Різина. Як і раніше, Metzeler MCE 6 Days Extreme поводить себе чудово на покритті, хоча б трохи сухішому за 99% вологості :) Після рясних дощів на польових гливких доріжках та мокрій траві Метз постійно зривало в юз. Але як тільки виходило пірнути в хащу під захист дерев - зчеплення відразу було як в Škoda 15T на рейках. Like!

2. Багажну систему було вирішено робити суцільною та побудувати навколо рідного багажника. Навіть на одноденних покатушках без використання валіз система часто стає в нагоді. То з болота витягнути, то на гірку підштовхнути. Та й при піднятті на підставку стає в нагоді. Кріплення центральної частини відразу було зміцнено (дякую ShaTALKER за звернення уваги на цей нюанс). Також відразу було обрізано хвіст (кріплення під номер).

Изображение


Изображение

Изображение

Изображение

3. Під систему вже є літня валіза, яка вміщує спальник літній, каремат-самонадувайку та гамак.

Изображение

На мотоциклі виглядає ось так

Изображение

Осінньо-зимовий варінта валізи буде дещо більший, оскільки має вміщувати палатку, спальник та каремат-самонадувайку.

4. Лапку перемикання передач замінено на допрацьовану складану Vicma VIC-11599.

Изображение

5. Для встановлення нового керма RENTHAL 773-01-BK-01-185

Изображение

довелося трохи допрацювати лівий та правий блоки управління. А саме - прибрати (спиляти) центруючи штирі.

Изображение

Изображение

6. Також встановлено нові гріпси, захист рук, складані зеркала

Изображение

та курок переднього гальма.

Изображение

До курка зчеплення та світлодіодної лампи руки ще не дійшли. Також треба щось придумати з лапкою заднього гальма (можливо переварити від якогось японця), та алюмінієвим захистом двигуна, заднього гальмівного супорта та диску. Кріплення навігатора також, поки що, не встановлювалось. Використовую подушку керма.

Щодо додаткового USB-живлення в районі валіз - поки що не встановлювалось. Запчастини є, а часу - нема. Для навігації достатньо штатного роз'єму, решта заряджається під час стоянки або від павербанки.

*** не перемикайтесь, далі буде...

Автор:  student [ 07 авг 2018, 00:32 ]
Заголовок сообщения:  Re: Дияволятко Loncin LX250GY-3(SX2), бортовий журнал

Поскольку в прошедшие выходные не катал, решено было довести до ума простаивающий без дела сарай. Тем более, что на чердаке без дела валялись куча заготовок и аксессуаров от мебели. Все это превратилось в стойки, полки, верстаки и т.д. Чтобы и снарягу развесить, и хлам разложить. Заодно и "рыбалка" влезла - и удилища все, и снасти, и подсаки. Даже старый линолеум нашел свое место (а думал уже на свалку вывезти).

Так же разведен нормально свет, чтобы можно было работать комфортно на верстаке.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Осталось только убрать все, разложить инструмент и установить тиски, точило, сверлильный станок и т.д.

*** не перемикайтесь, далі буде...

Автор:  student [ 07 авг 2018, 00:39 ]
Заголовок сообщения:  Re: Дияволятко Loncin LX250GY-3(SX2), бортовий журнал

P.S.

Кстати, заметил, что никто ничего не комментирует, в обсуждение не включается. Тема не интересна, или сам мот, или стиль подачи? Тогда приостановлю ведение блога, поскольку, я так понимаю, общественности не интересно.

Автор:  Viktozen [ 07 авг 2018, 07:23 ]
Заголовок сообщения:  Re: Дияволятко Loncin LX250GY-3(SX2), бортовий журнал

student писал(а):
P.S.

Кстати, заметил, что никто ничего не комментирует, в обсуждение не включается. Тема не интересна, или сам мот, или стиль подачи? Тогда приостановлю ведение блога, поскольку, я так понимаю, общественности не интересно.

Лично я читаю тему с удовольствием.
Александр если в этой теме не пишут глупых вопросов и ненужных рекомендаций это не значит что вашу тему не читают, думаю совсем наоборот подача информации и логика в порядке, отлично читается и воспринимается, больше хотелось бы описания и фото не про улучшайзинг, а про обычное техническое обслуживание, смазки, регулировки, замены масла, а ещё репортажей с места покатушек это добавит живой интерес к вам и вашему мотоциклу.
Продолжайте пожалуйста кому-то ваша тема стала ключевой в выборе мотоцикла. :good:

Автор:  Bazart [ 07 авг 2018, 12:39 ]
Заголовок сообщения:  Re: Дияволятко Loncin LX250GY-3(SX2), бортовий журнал

Читаю з цікавістю! Будь ласка, продовжуйте!

Автор:  dotsent [ 07 авг 2018, 14:35 ]
Заголовок сообщения:  Re: Дияволятко Loncin LX250GY-3(SX2), бортовий журнал

Bazart писал(а):
Читаю з цікавістю! Будь ласка, продовжуйте!


+1
читаю, интересно.
Ремонт в сарае - на уровне евроремонта по моим понятиям :)

student писал(а):
P.S.
Кстати, заметил, что никто ничего не комментирует, в обсуждение не включается. Т


Думаю, потому что стал на русском писать. Не все понимают :)

Автор:  BIBO [ 08 авг 2018, 22:03 ]
Заголовок сообщения:  Re: Дияволятко Loncin LX250GY-3(SX2), бортовий журнал

+,все досить цікаво.Читаю

Автор:  student [ 14 сен 2018, 11:32 ]
Заголовок сообщения:  Re: Дияволятко Loncin LX250GY-3(SX2), бортовий журнал

Не думав, що цікаво буде про поїздки в цій темі. Як на мене, гілка зроблена саме для технічних питань. Але, враховую побажання щодо висвітлення не тільки технічної частини, а й експлуатаційної, буду ділитись й поїздками :crazy:

На вихідні 15-16 вересня планується чергова поїздка до зони безумовного (обов'язкового) відселення. То ж в суботу трохи розвідував трек до місця зустрічі з основною групою. Про минулу поїздку можна почитати в блозі (ТИЦНУТЬ ТУТ).

Катати під дощем те ще задоволення. Але гарячий обід піднімає настрій вище неба :D

Изображение

Отак бува їдеш, їдеш. А потім БАЦ - і в чистому полі місто.

Изображение
*десь під Чайками

Далі буде...

Автор:  student [ 17 окт 2018, 13:27 ]
Заголовок сообщения:  Re: Дияволятко Loncin LX250GY-3(SX2), бортовий журнал

Помітив, що зчеплення занадто туге. Які є варіанти пом'якшення? Встановлення гідро- поки що не планується.

Автор:  student [ 30 окт 2018, 15:26 ]
Заголовок сообщения:  Re: Дияволятко Loncin LX250GY-3(SX2), бортовий журнал

Продовжємо файнтюнити Дияволятко.

Занадто довга ручка газу для грунту. Вирішено встановити короткоходку. Не відклаюдаючи в довгий ящик - done.

Изображение

Изображение

Изображение

Лампу світло було замінено на світлодіодну. Якість світла змінилася кардинально. Але до дюбеля все-рівно не дотягує. Тому вирішено будо встановити додаткове світло - 2 джерела по 15W. І теж done.

Изображение

Изображение

Изображение

... далі буде.

Автор:  vovan4ik [ 31 окт 2018, 19:10 ]
Заголовок сообщения:  Re: Дияволятко Loncin LX250GY-3(SX2), бортовий журнал

Как только появился в продаже этот мопед,тоже на него заглядывался.В своей ценовой категории один из лучших.Побоялся, что тяжеловат я для него,не вытянет.Очень интересно читать и технические аспекты и эксплуатационные моменты.Тема гуд.Ставлю плюсик.+.

Автор:  student [ 10 мар 2019, 22:12 ]
Заголовок сообщения:  Re: Дияволятко Loncin LX250GY-3(SX2), бортовий журнал

Наближається сезон, в сараї потеплішало, час готувати Дияволятка )))

Изображение

Встановлено проставки керма +30мм. При цьому штатних тросиків виявилось достатньо, не довелось подовжувати.

Изображение

Изображение

Було виявлено, що сопливить з-попід вихідного отвору на радіатор охолодження.

Изображение

Виявилось, що ущільнююче кільце за зиму втратило еластичніть і почало пропускати мастило.

Изображение

Изображение

Під рукою такого не виявилось, і найближчий автомагазин вже був зачинений. То ж залишається до настуних вихідних.

... далі буде.

Автор:  student [ 10 апр 2019, 19:11 ]
Заголовок сообщения:  Re: Дияволятко Loncin LX250GY-3(SX2), бортовий журнал

Трохи забарився зі статусом. Бісенятко знову в строю. Кільце придбав в першому ж ліпшому автомагазині, 15 грн.

Изображение

... далі буде.

Автор:  student [ 24 апр 2019, 12:04 ]
Заголовок сообщения:  Re: Дияволятко Loncin LX250GY-3(SX2), бортовий журнал

"У нас було 2 пакети трави, 75 таблеток мескалина, 5 упаковок кислоти. Ой ні, це не та історія :) У нас було два мотоцикли loncin 250, одна yamaha ttr250 raid, один ktm500, одна машина. А тако ж, м'ясо, пиво, намети, гамаки і компанія друзів та дике бажання вибратися з міста. А головне ніякої організації" (с)



В текстовому варіанті від Юлі FOX є ще кілька світлин :)

LINK TO FACEBOOK - CLICK HERE

Після прогулянки вирішив замінити мастило у вилці.

Изображение

Для того, щоб легше було відкрутити верхню кришку

Изображение

, її можна відпустити безпосередньо на мотоциклі. Для цього треба відпустити верхнє кріплення пер вилки (зеленим), залишивши нижні затягнутими (червоним).

Изображение

Далі відпускаємо і нижнє кріплення і пера легко витягуються з траверс.

Изображение

Після того як кришка буде відкручена повністю, потрібно отримати доступ до внутрішньої камери. Для цього потрібно притримати шток ключем, и відкрутити верхню кришку тим же ключем на 22.

Изображение

Старе мастило виглядало жахливо. Якась невизначена зелена субстанція об'ємом близько 840 мл.

Изображение

Заливаємо нове свіженьке мастило

Изображение

, і прокачуємо за шток, поки з картриджу не вийде повітря (в мене зайняло близько 3 хвилин). Далі збираємо все в зворотньому порядку. Profit :)

... далі буде.

P.S. На youtube надибав корисне (на мій погляд) відео як повністю розібрати вилку і заминити сальники на Loncin SX-2. Можливо комусь стане в нагоді.


Автор:  student [ 11 июн 2019, 11:54 ]
Заголовок сообщения:  Re: Дияволятко Loncin LX250GY-3(SX2), бортовий журнал

Коли на носі відпустка, а в сраці - шило, то на місці, звісно, тяжко всидіти )))

Полісся і в літню спеку мокре, а після травневих злив взагалі перетворюється на Венецію. Гондольерити не наважився, то ж супроводжував "по-під ручку", як даму )))

Изображение

В результаті один з китайських підшипників не витримав навантажень від залицянь щуки та карася й самолоіквідувався, прохопивши при цьому й сальник з собою "за компанію" )))

Изображение

Изображение

То ж - "Хворий! Пройдіть на укольчик". Але, щоб не лазити двічі, вирішено було кардинально вирішити питання і замінити все, до чого дотяглись руки. Для цього потрібно всього відро пішипників та відро побільше - сальників.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Походу справи також замінив одну з "тавотниць",

Изображение

повітряний фільтр

Изображение

та задні гальмівні колодки.

Изображение

Ready to race!

Изображение

Трохи згодом напишу повний список маркування підшипників та сальників для підвіски і колес. Можливо, комусь стане в нагоді.

... далі буде.

Автор:  DDV [ 11 июн 2019, 15:22 ]
Заголовок сообщения:  Re: Дияволятко Loncin LX250GY-3(SX2), бортовий журнал

Добрый день. Как можно с Вами связаться? Есть ряд вопросов по такому мотику. Писать вопросы долго, а ждать ответов еще дольше. Буду признателен Вам, если дадите свой номер телефона или вот мой - 0663718129 (есть Viber) Дима.

Автор:  dotsent [ 11 июн 2019, 21:01 ]
Заголовок сообщения:  Re: Дияволятко Loncin LX250GY-3(SX2), бортовий журнал

student писал(а):
Лампу світло було замінено на світлодіодну. Якість світла змінилася кардинально.


Яку саме? Де придбали?

Автор:  kapitanchukV [ 12 июн 2019, 14:21 ]
Заголовок сообщения:  Re: Дияволятко Loncin LX250GY-3(SX2), бортовий журнал

Встановлено проставки керма +30мм. При цьому штатних тросиків виявилось достатньо, не довелось подовжувати.

Изображение

Подскажите где приобрели проставки под руль. Спасибо

Автор:  student [ 24 июн 2019, 00:02 ]
Заголовок сообщения:  Re: Дияволятко Loncin LX250GY-3(SX2), бортовий журнал

dotsent писал(а):
student писал(а):
Лампу світло було замінено на світлодіодну. Якість світла змінилася кардинально.


Яку саме? Де придбали?


Ось така, з охолодженням:

https://ru.aliexpress.com/item/2015-New ... 33edxIWYPh

Світить супер, можна їхати комфортно абсолютно.

Додатково стоять ще 2 такі:

https://ru.aliexpress.com/item/Led-Car- ... 33ed4SyZMO

Вмикаю їх рідко, тільки в складних умовах, де треба огляд 360 градусів. Налаштовані так, що світять здебільшого накруги (головного світла вистачає для центрального освітлення).

Автор:  student [ 24 июн 2019, 00:03 ]
Заголовок сообщения:  Re: Дияволятко Loncin LX250GY-3(SX2), бортовий журнал

kapitanchukV писал(а):
Встановлено проставки керма +30мм. При цьому штатних тросиків виявилось достатньо, не довелось подовжувати.

Изображение

Подскажите где приобрели проставки под руль. Спасибо


https://ru.aliexpress.com/item/1-pair-H ... 33ed7f8xPq

Автор:  student [ 11 июл 2019, 14:45 ]
Заголовок сообщения:  Re: Дияволятко Loncin LX250GY-3(SX2), бортовий журнал

Друзі, Бісенятко у продажі ТУТ (клікабельно). Хочеться віддати в гарні руки. Можливо кому із знайомих треба - пропонуйте.

Автор:  student [ 15 окт 2019, 10:38 ]
Заголовок сообщения:  Re: Дияволятко Loncin LX250GY-3(SX2), бортовий журнал

Друзі, Дияволятко поїхало катати і приносити задоволення іншому власнику. Всім дякую за увагу и поради. До нових зустрічей в ефірі.

Страница 1 из 2 Часовой пояс: UTC + 2 часа [ Летнее время ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/