Спрятать Показать
Текущее время: 28 мар 2024, 16:44

Часовой пояс: UTC + 2 часа [ Летнее время ]




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 7 ] 
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 23 май 2022, 11:33 
Не в сети
GEON клабмэн
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 11 фев 2011, 14:00
Сообщений: 20782
Откуда: Полтавська обл.
Мото: Honda NC750X, Benelli TRK 251
Возраст: 56
Тел.: Viber,Telegram пишіть
Имя: Володимир
Вложение:
95Е.jpg
95Е.jpg [ 216.67 KiB | Просмотров: 6763 ]

Привіт вам
З паливом зараз тяжко, звичайного А-95 вже давно немае, стає питання не їздити на мотоциклі зовсім або заливати те що інколи з'являеться так званиий "Спиртовий" Бензин А-95Е декілька разів заливав змішуючи 50/50 у Honda NC750X великої різниці окрім більшого розходу палива не виявив, а от у Benelli TRK 251 відчутно впала дінаміка розгону, та виросла витрата палива, а от мотор працюе рівно.

Брати цікавить ваш досвід у використанні такого палива, що скажете, ви користуетесь таким бензином чі не користуетесь і які ваші доводи ?

_________________
Изображение


Вернуться наверх
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 23 май 2022, 11:34 
Не в сети
GEON клабмэн
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 11 фев 2011, 14:00
Сообщений: 20782
Откуда: Полтавська обл.
Мото: Honda NC750X, Benelli TRK 251
Возраст: 56
Тел.: Viber,Telegram пишіть
Имя: Володимир
Що пишуть в інтернеті.

На альтернативні види палива або, як називають їх у народі "спиртові" бензини, ще кілька років тому покладалися великі перспективи. Навіть преміальні мережі вводили ці позиції, зокрема, WOG. А «першопрохідцями» у цьому сегменті стала мережа автозаправних комплексів БРСМ-НАФТА. Причина була проста – автолюбителі завжди хочуть економити. Різниця досягала чотирьох і більше гривень на літрі – серйозний аргумент! Але з роками цей вид альтернативного палива «не злетів» — здебільшого через дефіцит сировини та невеликий попит багато мереж відмовилися від просування даного продукту.

Тим не менш, зараз інтерес до цього виду бензину знову зріс — у всьому провиною стрімке зростання цін на «традиційний» бензин і загальне збіднення населення. Зараз різниця в ціні між «спиртовим» та звичайним бензином може сягати і 8 гривень на літрі. Тому знову виникло питання, а як справи з якістю подібного палива? Трейдери виробляють його самостійно, тому певні побоювання є. Це стало приводом «взятися за каністри» у столичному Інституті споживчих експертиз.

На даний момент подібне паливо експертам вдалося виявити лише у чотирьох мережах – БРСМ-Нафта, Авіас, Моttо та регіональній мережі BVS. Результати виявилися не райдужними – половина зразків виявилася не «спиртовим» паливом, а якоюсь сумішшю.

Скільки спирту?
Багато автомобілістів з недовірою ставляться до біопалива, мовляв, спирт – це вода. Цей широкий стереотип не зовсім відповідає дійсності. У бензин додають не харчовий спирт, який із задоволенням «витрачають» наші організми, а неочищений, з великою кількістю сивушних олій, зневоднений та денатурований бензином. «Це спеціальний технічний спирт. Якщо паливо зроблено за всіма нормами та відповідає нормативам ДСТУ, цим паливом можна заправляти будь-який автомобіль та не турбуватися, що він може зламатися», — каже директор Інституту споживчих експертиз Юрій Чорнобривець.

Лабораторні випробування почалися з головного - з визначення об'ємної частки спиртів, величина якої обумовлює основні властивості спиртового палива. Слід зазначити, що спиртове паливо ділиться на дві категорії - автобензин із вмістом біоетанолу не менше 30% відноситься до альтернативних палив, якщо біоетанолу менше 30% - не є альтернативним, а відносяться до спиртових за марками Е5, Е7, Е10 (згідно з Технічним регламентом) і ці марки бензинів не можна плутати з альтернативними паливами – вони випускаються за різними нормативними документами!

За підсумками лабораторних випробувань лише зразок, придбаний на АЗК БРСМ-Нафта виявився альтернативним, із вмістом етанолу 30,7 відсотка. Менш 30 відсотків виявлено у зразку Моttо, а у зразках із заправок Авіас та BVS етанолу взагалі майже не виявилося! З чого зроблені ці суміші, показали подальше вивчення складу.

Перевірка октану
Зазвичай у альтернативних палив присутні неабиякий запас за цим параметром. На цей раз цей показник виявився високим не у всіх, хоча й порушень не було виявлено.

Цей показник характеризує стійкість палива до детонації передчасного згоряння бензину в камері згоряння. Детонація шкідлива для двигуна не тільки підвищеною витратою палива та зниженням потужності, але й передчасним зносом двигуна через зайві навантаження. Октанове число вимірювали за методом дослідження. Найвищий запас міцності виявився у палива А-95Е Premium+ від мережі БРСМ-нафта - 98 одиниць! А ось Авіас, Мотто та BVS обмежилися потраплянням до нормативу – 95,7, 96 та 95 одиниць відповідно.

джерело https://www.avtomir.ua/autolife/theme/b ... li-ne-lit/

_________________
Изображение


Вернуться наверх
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 23 май 2022, 12:29 
Не в сети
Главный Модератор
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 23 фев 2011, 20:00
Сообщений: 5744
Откуда: г. Украинка
Мото: NAC 25, KLE-650
Возраст: 53
Тел.: 7846979
Имя: Юрий
Пользовался спиртовым ещё в мирные времена.
Особой разницы не заметил.
С легка увеличенный расход, не большая потеря мощности.
Ценовой диапозон очень привлекал, он и являлся основным аргументом.
Технику эксплуатировал в таком режиме не постоянно.
Или в перемешку с обычным бензином, или бак спирта,- потом бак А-95.
Сейчас спирт тоже стоит дорого, и не всегда есть. Потому не заправляюсь.
Если будет доступен, буду пользоваться в прежнем режиме.

_________________
То что судьба сломала, только любовь починит...


Вернуться наверх
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 23 май 2022, 12:38 
Не в сети
Главный Модератор
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 23 фев 2011, 20:00
Сообщений: 5744
Откуда: г. Украинка
Мото: NAC 25, KLE-650
Возраст: 53
Тел.: 7846979
Имя: Юрий
Цитата:
«Це спеціальний технічний спирт. Якщо паливо зроблено за всіма нормами та відповідає нормативам ДСТУ, цим паливом можна заправляти будь-який автомобіль та не турбуватися, що він може зламатися», — каже директор Інституту споживчих експертиз Юрій Чорнобривець.

вот эта цитата как то успокаивает
остаётся надеяться что на заправках не злоупотребляют требованиями :P

_________________
То что судьба сломала, только любовь починит...


Вернуться наверх
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 24 май 2022, 08:46 
Не в сети
GEON клабмэн
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 20 сен 2016, 19:49
Сообщений: 2056
Откуда: Запоріжжя
Мото: Honda NC700XA
Возраст: 58
Тел.: +38-067-61-91-611
Имя: Ігор
Пару раз заправлял А-95Е. Другого просто не было. Разницы в поведении мотыка, не заметил. По расходу, трудно сказать. Вроде бы такой же как и на обычном 95-м. Может немножко больше. А может и не больше. :)
Говорят, этот 95Е, если относительно долго не пользоваться транспортом, сильно теряет свои свойства. Вплоть до невозможности запуска двигателя. Но это говорят, я так не пробовал. У меня длительных простоев не было. По этому утверждать не буду.


Вернуться наверх
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 25 май 2022, 13:43 
Не в сети
Интересующиеся
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 30 апр 2020, 23:14
Сообщений: 27
Откуда: Украина
Мото: Geon Dakar TwinCam
Возраст: 26
Имя: Сергей
Я не заливаю спиртовий бензин в мотоцикл. Працюю в магазині господарчих товарів,продаємо бензоінструмент і вже є гарантійні випадки через використання спиртового бензину на 2-х такній техніці. Наш місцевий майстер,який ремонтує мотоцикли,мопеди,бензоінструмент, теж говорить що краще його не використовувати. Є клієнти які говорять що л'ють більше мастила в бензин і кожні пів години дають техніці відпочити,і все нормально паше на будь якому бензинові.
Або в нас на азс бензин такої якості,або його не можна лить в 2т техніку..як би там не було мені сцикотно лить його в мотоцикл.


Вернуться наверх
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 25 май 2022, 23:02 
Не в сети
GEON клабмэн
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 16 апр 2012, 01:11
Сообщений: 842
Откуда: Василівка
Мото: Kawasaki Versys650, Geon Tourer350 і вельчік)
Возраст: 36
Имя: Євген
Як на мене спиртовий бенз та біопаливо - дві великі різниці. Мій турер до бензу зовсім невибагливий, тому добре їде на любому, перевірено. А ось після простою в 4 місяці ,на біо-паливі погано пускається на холодну і не тримає холостий ,поки не погріється хочаб 5 хвилин, але їде норм. Двотактна господарська техніка(косарки, бензопила) шпарять на біо дуже добре вже не перший рік. В авто біо бенз не лив, а отой 95 Е5 (спиртовий) перепробував на всіх заправках і нічого поганого сказати не можу. За те, можу сказати ,що на европейському паливі Е5 витрата палива на 0.8л менша ніж на на нашому топовому, такому як в-павер, мустанг. Ось так!


Вернуться наверх
 Профиль  
 
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 7 ] 

Часовой пояс: UTC + 2 часа [ Летнее время ]


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 22


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Русская поддержка phpBB