Спрятать Показать
Текущее время: 19 сен 2020, 03:36

Часовой пояс: UTC + 2 часа [ Летнее время ]


Правила форума


Приветствуется создание тем для описания и обсуждения, мотоциклов QINGQI / ZONGSHEN/ SKYMOTO их обслуживания, ремонта, тюнинга и стайлинга



Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 53 ]  На страницу Пред.  1, 2, 3
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 15 янв 2020, 10:38 
Не в сети
GEON клабмэн
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 29 апр 2014, 14:17
Сообщений: 507
Откуда: Украина, Бровары
Мото: Pulsar NS 200 \ Kayo K2 250
Возраст: 38
Имя: Богдан
Ну що ж, все ж таки один раз вдалося застукати СНІГ цієї ЗИМИ :). Небагато, ледь притрусило ліс, але досить, щоб зробити "мото-метелика"

Изображение

Накат наразі трохи менше 1000 км і 60 мотогодин. Мотоциклом задоволений, дуже легенький, не жалко. Почав хрустіти один з задніх ступичних підшипників, замінив відразу пару не розбираючись - поставив FAG 6302 RS - по 80 грн за штуку. Користуючись нагодою розібрав задній маятник - все дуже норм, було змащено, ржі чи спрацювання втулок \ голкових підшипників немає. Чудовий апарат! - змастив все по своєму, звичайно ж :). Ланцюг вже добігає свого кінця - "потягнувся" відчутно далі його підтягувати практично вже нікуди. Дивився на DID, але потім замовив китайську CHOHO 520H 108 - 320 грн за безсальникову - все одно в ендуро ланцюги це розходний матеріал, а якщо Чохо відходить 60-70 мотогодин - то все одно потім треба буде вже міняти зірки+ланцюг (певне спрацювання на ведучій зірці вже видно). Возився з заднім колесом по шиномонтажкам в Броварах та в Києві, ніхто не хоче братися за рихтовку алюмінієвих шпицьованих дисків - продовжу їздити на "квадратному диску" - трохи замяв борти заднього диску, стрибаючи по колодах на тренуваннях на занадто низькому тиску. Рімлоки(буксатори) трохи присипляють пильність і балують можливістю їздити хоч на 0.3 атм.

Изображение

Ніби не так давно замість рідного пластилінового стального керма ставив алюмінієве 22мм та 4мм товщиною. Гнеться швидко все одно :). Мотоцикл падає, ну а чьО. При цьому, помітив що гнеться саме у місці кріплення захисту рук. Величезна вдячність VazarS - підігнав мені безкоштовно Fatbar (28мм) хоч і китайський, проте на вигляд досить міцний. Лишилось тільки дочекатись перехідників з 28 діаметру на 22 - заодно кермо стане трохи вищим і буде зручніше їздити в стійці.

Изображение

Вирішив значно вкоротити довжину планки захисту, щоб друга точка приходилася відразу за пультами. Або взагалі вкоротити їх сильно, залишивши лише торцьове кріплення - так, захист буде гірший, будуть провертатися при падіннях, проте вкорочені курки зчеплення та гальм не повинні втикатися у землю майже при будь-яких падіннях.


Вернуться наверх
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 15 янв 2020, 12:33 
Не в сети
GEON клабмэн
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 11 фев 2011, 14:00
Сообщений: 19886
Откуда: Полтавская обл.
Мото: HONDA NC750X / GEON DAKAR 250-4V TwinCam
Возраст: 53
Тел.: Пишите Viber, отвечу.
Имя: Владимир
Перва світлина :good:

_________________
Изображение


Вернуться наверх
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 11 фев 2020, 17:46 
Не в сети
GEON клабмэн
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 29 апр 2014, 14:17
Сообщений: 507
Откуда: Украина, Бровары
Мото: Pulsar NS 200 \ Kayo K2 250
Возраст: 38
Имя: Богдан
Дякуючи VazarS, у мене нове кермо, ще й 28\22 !
Старе вже зовсім зігнулося:

Изображение

Замовив у дистрибутора кронштейни керма під 28мм (від Kayo T4), які стали як рідненькі і юххху - нарешті можна гоцати, не боючись сколіозу!

Изображение

Жаба задавила купляти подушку керма під 28й руль, до того ж захист рук заважав би її встановити. Тому взяв алюмінієву трубку з Епіцентру, розплющив кінці, просверлив і вуаля, можна причепити рідну подушкву від старого 22мм керма. Тим паче з гордим написом KAYO а не якимсь там Protaper або ще щось гірше ;)

Изображение

Так, цю планку в ідеалі опустити нижче, до того ж наразі вона "перекошена", бо кріплення під 22й руль, і справа воно впиратиметься у віконце бачка гальмівної машинки. Не ідеально - швидше за все перероблю мабуть. Хоча за рік польотів з байку, жодного разу не вилітав через руль вперед.


Вернуться наверх
 Профиль  
 
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 53 ]  На страницу Пред.  1, 2, 3

Часовой пояс: UTC + 2 часа [ Летнее время ]


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 6


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Русская поддержка phpBB