Спрятать Показать
Текущее время: 18 окт 2021, 03:54

Часовой пояс: UTC + 2 часа [ Летнее время ]


Правила форума


Приветствуется создание тем для описания и обсуждения, мотоциклов QINGQI / ZONGSHEN/ SKYMOTO их обслуживания, ремонта, тюнинга и стайлинга



Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 15 ] 
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: BSE J10 (борт журнал "чужого" Bazart)
СообщениеДобавлено: 09 апр 2021, 20:36 
Не в сети
GEON клабмэн
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 29 апр 2014, 14:17
Сообщений: 525
Откуда: Украина, Бровары
Мото: Pulsar NS 200 \ BSE J10 \ Geon X-Road CB250
Возраст: 39
Имя: Богдан
Друзі, привіт!
Знайомтесь - мій новий мот - BSE J10

112 кг суха вага, двигун - перевірений часом Zongshen 172й з повітряним охолодженням, але з 4 клапанною головкою, що видає 25кс та 20Нм моменту.

Карбюратор плоскодросельний Nibbi 34mm PWK, алюмінієвий маятник, 120мм задня гума відразу з коробки, передня вилка з перами 48мм - товстелезна! - регульована підвіска - ФастЕйс нібито. Для запоребриків пишуть WP :))

ну і ще купа зручних дрібниць (підрамник практично до кінця хвоста, з отворами з різьбою - можна навіть якийсь багажничок приторочити, якщо їхати далеко)

Изображение

Изображение

Попереду приємні вечори його складання та обкатки. Брав спеціально в коробці - хочу сам все дотошно-задротно змастити, змінити рідини і т.д.

P.S.: тиждень тому пробував його тестдрайвити - ох яке воно підривне! Реакція на ручку газу миттєва, дуже динамічно вистрілює....після нього стрітовий Pulsar NS200 такий спокійний здається :).

Далі буде...


Вернуться наверх
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: BSE J10 (борт журнал "чужого" Bazart)
СообщениеДобавлено: 20 апр 2021, 15:03 
Не в сети
GEON клабмэн
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 29 апр 2014, 14:17
Сообщений: 525
Откуда: Украина, Бровары
Мото: Pulsar NS 200 \ BSE J10 \ Geon X-Road CB250
Возраст: 39
Имя: Богдан
Після повної розборки з протяжкою, заміною мастила в двигуні (поки залив "обкаточну" напівсинтетику Repsol 10W40 motosport), у вилці (Repsol 5W), гальмівної рідини DOT5.1 та змащенням хорошою змазкою всіх вузлів - дуже приємно вражений збіркою. Байк на рівень вищий мого попереднього Kayo K2.

Все таке... потужне, з запасом :). А враховуючи вагу в 112 кг (все що можна - алюмінієве), то запас там, сподіваюсь, огого.

І доступ! Нарешті можна вільно маніпулювати з усіма вузлами. Майбутнє регулювання клапанів буде взагалі зручною і легкою справою (поки не ліз туди, вже після обкатки).

Изображение

Повітряний фільтр розміщено зразу під сідухою і сам фільтрбокс непогано ізольовано від бруду і пилу. Змастив фільтр залишками пропитки (трохи "біднувато", найближчим часом не лізтиму в пилюку і змащу краще).

Изображение

Після кількох кілометрів обкатки - вражений відчутним підривом - карб налаштований чудово (nbibbi PWK 34mm), задня зірка на 49 зубів наче + 20Нм моменту + короткоходна ручка газу = поки звикаю до динаміки розгону :)

і підвіски..... о, це кайф! - після Kayo K2 підвіски це щось нове ахахахахахахахаха. Треба відрегулювати СЕГ і підібрати налаштування вилки та заднього аморту під себе. Але "крутилки" дійсно змінюють поведінку підвісок і це відчутно (розбиратимусь, що і як троши пізніше - наразі поки байк не оформлений, чекаю доків, ще висовуюсь на ендуро пасовиська звичні мої - обкатую на полі за гаражами).

Здається, цей байк може залишитися у мене дійсно на довго - його характеристик точно вистачить для мого рівня (вірніше, вони значно перевищують поки що мої ;) ).

Изображение

Изображение


Вернуться наверх
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: BSE J10 (борт журнал "чужого" Bazart)
СообщениеДобавлено: 20 апр 2021, 15:35 
Не в сети
GEON клабмэн
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 09 окт 2015, 19:40
Сообщений: 659
Откуда: Борисполь
Мото: Honda NT 700V
Возраст: 51
Тел.: (067) 75два-три4-97
Имя: Сергей
З придбанням, вітаю :beer: Гарний :good:

_________________
Не бойся, что не получится. Бойся, что не попробуешь.


Вернуться наверх
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: BSE J10 (борт журнал "чужого" Bazart)
СообщениеДобавлено: 20 апр 2021, 19:14 
Не в сети
GEON клабмэн
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 20 сен 2016, 19:49
Сообщений: 1935
Откуда: Запорожье
Мото: Honda NC700XA
Возраст: 56
Тел.: +38-067-61-91-611
Имя: Игорь
Поздравляю с приобретением! :beer:
Мот, реально классно смотрится. :good:
Пусть радует и дарит много много афигительных эмоций! :Yahoo!:


Вернуться наверх
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: BSE J10 (борт журнал "чужого" Bazart)
СообщениеДобавлено: 21 апр 2021, 21:41 
Не в сети
Участник GEON клуба
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 10 май 2018, 16:47
Сообщений: 411
Откуда: г.Киев
Мото: GEON X-ROAD 202CBF Yamaha YBR125
Возраст: 50
Имя: Юрий
Классный мот! Поздравляю!
Видел видео распаковки на ютубе. В конце видео на него садится человек, достает землю только носками. Какой у него рост?


Вернуться наверх
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: BSE J10 (борт журнал "чужого" Bazart)
СообщениеДобавлено: 26 апр 2021, 11:51 
Не в сети
GEON клабмэн
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 29 апр 2014, 14:17
Сообщений: 525
Откуда: Украина, Бровары
Мото: Pulsar NS 200 \ BSE J10 \ Geon X-Road CB250
Возраст: 39
Имя: Богдан
Інколи мене вганяє в ступор копієчна економія виробників. От і цього разу - приборка моделі BSE J10 Enduro вміє показувати лише нейтралку N. Згадав, що на тестовому байку, який я мацав в мотосалоні (МотоБро), були переплутані контакти і замість нейтралки показувало 1 передачу. З усією повагою до гарантнійних обмежень :) - тут же розібрав приборку:
Изображение

Вах. не підключені кабелі до приборки. Відповідна фішка від двигуна має 6 контактів ;), але в неї сиротливо вставлений лише 1 - саме нейтралка. Знайшов на Промі потрібні пари конекторів, і син підпаявся до контактів та зібрав мені додатковий кабель bolt-on:

Изображение

Вийшо дещо краще, за заводське рішення :). По великому рахунку - індикація передач для ендурика нафіг не потрібна, але я просто не люблю, коли мене з дивної економії лишають без якихось "плюшок". Теперь все чудово працює :)

Встановив також лічильник мотогодин, пробіг не особливо важливий, а от я здебільшого орієнтуюсь по мотогодинам щодо термінів технічного обслуговування.

Изображение

Вчора був перший виїзд обкаточний на звичні ендуро-пасовиська. Ух, байк дуже заряджений. Він короткуватий (1410мм проти "повнорозмірних" стандартних 1460мм колесної бази). Але їде після першого Kayo K2 по чітерські :). Все ж першим байком я б знову брав щось на кшталт Kayo K2. Тут поки з незвички досить важко точно дозувати газ короткоходною ручкою. але то справа звички кількох тренувань.


Райдер зростом 171 см і вагою 68 кг виглядає на байку так:
Изображение

Спочатку я думав, що це незручно, але жодних проблем не відчув. В лісі рідко коли потрібно ставати на обидві ноги. зазвичай на бревнах підстраховуєшся за потреби однією ногою. Байком задоволений на 99.9% - все неймовірно радує, крім одного - дикий, бісячий звук вихлопу. Дуже і дуже голосно, і якось "фальцетом" - страшенно не подобається. Буду ставити флейту :). Вже розмірковую над цим. Паралельно замовив захист ручок та гріпси. Рідні взагалі не доставляють.


Вернуться наверх
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: BSE J10 (борт журнал "чужого" Bazart)
СообщениеДобавлено: 08 июн 2021, 11:51 
Не в сети
GEON клабмэн
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 29 апр 2014, 14:17
Сообщений: 525
Откуда: Украина, Бровары
Мото: Pulsar NS 200 \ BSE J10 \ Geon X-Road CB250
Возраст: 39
Имя: Богдан
пост короткий - однією рукою не зручно :) - права в бандажі ще 4 тижні. протупив і маю халепу.

якось саме собою виплило ім'я байку - BSE J10 >> J X >> Джексон

обкатка триває, поки лише 5мг. недоліків не виявлено, байк різкий як понос, шумний як дитячий день народження і дарує купу емоцій.

не в останню чергу - позитивних емоцій для доморощеного мотомеханіка. доступ до усіх вузлів силового агрегата - пєстня (окрім ричажка підсосу карба - там, швидше, траурний марш з елементами дез-метал-гроулу :) )

Изображение

регулювання клапанів по зручності взагалі претендує на Нобелівку!

Изображение

поки не вигуглив точно потрібні зазори для цього мутанта (нагадаю, модифікація двигуна - Zongshen 172FMM-6 - старий добрий 172й але з 4 клапанами - що нібито виводить на 25 кс. і ці клапани відчутно змінили поведінку байку - багаторазово порівнювали з Kovi Lite 250 на 172FMM). поки виставив "класичні" для 172FMM 0.06\\0.08. Що здивувало - на кінцях регулюючих "штирів" - ніби "слонячі ніжки - гирьки", які досить вільно похитуються. можливо зроблено для компенсації нахилу коромисел рокерів щодо тарілочок клапанів (видно на впускних)

Изображение

Після регулювання все одно присутній ледь чутний цокот, але швидше за все, це конструктивна особливість. находив у мануалах запоребрикових рекомендовані зазори у 0.15\\0.2! але не ризикнув перевіряти такі величезні.

Як сказав мій товариш після кілької виїздів на підйоми на Джексоні після його Кайо Т2 (такого, як був у мене попередній ендурик) - це якась чітерська фігня :). Відкривай газ і більше нічого не треба..

Байк - 110% того, що я хотів отримати для покатух.

Изображение


Далі я накосячив, вивихнув руку і друзі возилися зі мною до пізнього вечора по травматології. Далі 4 тижні без мотоциклів взагалі, навіть дорожного, і без авто. і без купи радощів, які дарує життя двуруким створінням :).

Далі буде, але не скоро.


Вернуться наверх
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: BSE J10 (борт журнал "чужого" Bazart)
СообщениеДобавлено: 24 июн 2021, 00:26 
Не в сети
Друг GEON клуба

Зарегистрирован: 22 май 2018, 12:28
Сообщений: 144
Откуда: Киев, Воскресенка
Мото: GrandTour 400 EFI
Возраст: 40
Имя: Efim
Поправляйтесь быстрее!!

Сопуствующие вопросы. Надо ли ставить маслорадиатор? Сильно ли греется в жару?


Вернуться наверх
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: BSE J10 (борт журнал "чужого" Bazart)
СообщениеДобавлено: 01 июл 2021, 16:13 
Не в сети
GEON клабмэн
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 29 апр 2014, 14:17
Сообщений: 525
Откуда: Украина, Бровары
Мото: Pulsar NS 200 \ BSE J10 \ Geon X-Road CB250
Возраст: 39
Имя: Богдан
Привіт! Дуже дякую!
Вже скоро, принаймні на стріті почну їздити :).
Особливого нагріву не помітив навіть на обкатці (плювався на двигун водою з гідратора) - все в межах норми, але обкатка - не прожарював щоб десь в багнюці в повну дирку в +35. Думаю, не варто ставити радіатор.


Вернуться наверх
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: BSE J10 (борт журнал "чужого" Bazart)
СообщениеДобавлено: 28 июл 2021, 16:33 
Не в сети
GEON клабмэн
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 29 апр 2014, 14:17
Сообщений: 525
Откуда: Украина, Бровары
Мото: Pulsar NS 200 \ BSE J10 \ Geon X-Road CB250
Возраст: 39
Имя: Богдан
Потроху починаю повертатись до ендуро. поки в дуже щадящому режимі, скіли геть зникли - починаємо заново :)

Набридло таскати номер на рюкзаку, вирішив замовити маленький "скутерний" номер на BSE - знаю, що по ГОСТу не проходить, але... краще так, ніж з номером у рюкзаку.

Здається вийшло досить гармонійно. Перевірив - наче при будь-яких варіантах колесо не чіплятиме номер. Відрізав зайвий шмат хвоста і закріпив "номерочок":

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Є дві речі, які мене виморожують - 1. дика вібронавантаженість - ліву руку дуже "сушить" вібрація, якщо їхати по асфальту хоча б 75-80 км\год (на грунті не відчувається) і 2. звук вихлопу. голосно, противно, вже вирішую питання з підгонкою до цієї банки "флейти". Має бути відчутно тихіше :)


Вернуться наверх
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: BSE J10 (борт журнал "чужого" Bazart)
СообщениеДобавлено: 18 авг 2021, 15:54 
Не в сети
GEON клабмэн
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 29 апр 2014, 14:17
Сообщений: 525
Откуда: Украина, Бровары
Мото: Pulsar NS 200 \ BSE J10 \ Geon X-Road CB250
Возраст: 39
Имя: Богдан
Привіт! Просто кілька привабливих фото на заході сонця :).

Мотоцикл просто бімба, хоча ще рано говорити про надійність - лише 11 мотогодин та 260 км пробігу - вважаю, що обкатка вже підходить до завершення і годин з 15 можна буде їхати на повну (аби не страшно було :) ).

Заміряв розход +/- - виходить близько 6 літрів на сотню. жесть, на Кайо було відчутно менше. Але можливо не налаштований толком карб (є простріли при зкиданні газу з високих обертів). Заводиться з пів-оберту, з цим проблем немає взагалі. Ні з чим проблем немає, в принципі. Рідний ланц потроху тягнеться, але ще юзатиму його довго. Можливо вже комплектом поміняю ланц+зірка, яку хочу спробувати поставити на 45 зубів (стокова 49) - бо перша передача дуже вже коротка. Потужності вистачає з головою, а от на прямих відрізках хочеться мати менші оберти на кожній з передач.

Изображение

Изображение


Вернуться наверх
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: BSE J10 (борт журнал "чужого" Bazart)
СообщениеДобавлено: 30 авг 2021, 15:28 
Не в сети
GEON клабмэн
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 29 апр 2014, 14:17
Сообщений: 525
Откуда: Украина, Бровары
Мото: Pulsar NS 200 \ BSE J10 \ Geon X-Road CB250
Возраст: 39
Имя: Богдан
Що мене суттєво дратувало в Джексоні - вихлоп. Але, дякую друзям, підігнали флейту і переварили під мій рідний глушник.

Изображение

Изображение

Тепер бубонить досить тихо і готовий заспокоїтися на рахунок вихлопу :). Ніякої втрати потужності не відчув. і наврядчи відчую, якщо чесно.

Ще й виглядає досить привабливо - здається, що це заводське рішення, але аж ніяк не самопал:

Изображение

Вчора влупили за 8 годин 200 км по бездоріжжю. Розход вийшов рівно 5 літрів на сотню. в бак влазить 6 літрів.

Але що цікаво (згадую тепло мій попередній Kayo K2) - заправилися з моїм товаришем на Kayo T2 одночасно під кришку. Я обсох раз, заправив ще біля 3 літрів, обсох знову, злили трошки у друга з його Kayo T2 з 169FMM двигуном, ледь дотягнув до заправки і заправляючись знову разом, мені вліз повний бак, а в його Т2 - менше 6 літрів. Це ппц різниця по розходу :)). Хочу передивитись свій карб. буду вкурювати ютюб та гугль на цей рахунок.

Наразі пробіг майже 500 км по бездоріжжю, на мотолічільнику майже 20 мотогодин. Офіційно вважаю, що обкатку завершено. Попереду заміна мастила, мийка\сушка\пропитка повітряного фільтру и далі вже полізу на 40 мотогодинах.

Изображение


Вернуться наверх
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: BSE J10 (борт журнал "чужого" Bazart)
СообщениеДобавлено: 20 сен 2021, 14:41 
Не в сети
GEON клабмэн
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 29 апр 2014, 14:17
Сообщений: 525
Откуда: Украина, Бровары
Мото: Pulsar NS 200 \ BSE J10 \ Geon X-Road CB250
Возраст: 39
Имя: Богдан
На мотолічильнику 20мотогодин, на одометрі 500км - обкатка "офіційно" завершена.

Мийка\чистка, заміна мастила, змазка ланца + обслуговування повітряного фільтра.

Мій особистий лайфхак: якщо мити байк при кожному сервісному обслуговуваванні - відчуття нового байку ще довго радуватиме душу диванного ендуриста :))

Изображение

Все ж повітряний фільтр, як на мою думку, зручніше змащувати спреєм (+ добряче пожмакати в пакеті), ніж рідиною - розход менше, промащення здається більш рівномірним і, головне, не надмірним). Але то, напевно, справа звички.

+ добре відома всім "шапочка" з аптеки. Не факт, що допомагає, але все ж, зірвавши її при наступному обслуговуванні з фільтра, може виявитись, що ще один інтервал можна його не обслуговувати ;)

Изображение

Изображение

Завжди з заздрістю катав за товаришем, коли виїздили на нові локації з друзями. Я ніфіга не орієнтуюсь у незнайомих місцях :).

Так що мені подарували "велосипедну" сумку на кермо, яка дуже чудово стала замість подушки керма. В неї влазить мінімальний набір інструменту, кредитки\техпаспорт і, головне - НАВІГАЦІЯ :)

Изображение

Изображение


Вернуться наверх
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: BSE J10 (борт журнал "чужого" Bazart)
СообщениеДобавлено: 22 сен 2021, 13:15 
Не в сети
GEON клабмэн
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 29 апр 2014, 14:17
Сообщений: 525
Откуда: Украина, Бровары
Мото: Pulsar NS 200 \ BSE J10 \ Geon X-Road CB250
Возраст: 39
Имя: Богдан
Чим буває трохи "стрьомно" брати щось нове (це я в плані двигуна) - поки дуже мало інфи про цей двигун Зонгшена - 172FMM-6 . Я толком ніде не знайшов достовірної інформації щодо теплового зазору клапанів. Головка 4 клапанна, діаметр тарілочок клапанів та отвори\ніжка - теж дещо менші за класичний 172й мотор. Поставив поки 0.05 впуск \ 0.07 випуск і все одно, цокіт клапанів досить чутний, особливо на гарячу. Писав россіянам (там бренд BSE значно більш популярний, ніж у нас поки що) - відповіли, що за інформацією виробника - 0.03мм обидва на впуск і на випуск. Але шось мені такі зазори лячно ставити. Особливо зважаючи на те, що для 4клапанного 177го мотору нормальними вважають взагалі 0.1\0.15. Розумію, що зовсім інша голова, тим паче у 177го рідинне охолодження і температурні перепади менші. Поки вагаюсь.


Вернуться наверх
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: BSE J10 (борт журнал "чужого" Bazart)
СообщениеДобавлено: 04 окт 2021, 12:39 
Не в сети
GEON клабмэн
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 29 апр 2014, 14:17
Сообщений: 525
Откуда: Украина, Бровары
Мото: Pulsar NS 200 \ BSE J10 \ Geon X-Road CB250
Возраст: 39
Имя: Богдан
Замість кількох абзаців тексту :)
phpBB [video]


Вернуться наверх
 Профиль  
 
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 15 ] 

Часовой пояс: UTC + 2 часа [ Летнее время ]


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Русская поддержка phpBB