Спрятать Показать
Текущее время: 28 мар 2024, 20:10

Часовой пояс: UTC + 2 часа [ Летнее время ]




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 2 ] 
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 21 сен 2021, 11:42 
Не в сети
GEON клабмэн
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 11 фев 2011, 14:00
Сообщений: 20782
Откуда: Полтавська обл.
Мото: Honda NC750X, Benelli TRK 251
Возраст: 56
Тел.: Viber,Telegram пишіть
Имя: Володимир
Geon Unit S200-рішення яке потенційно об'єднує в собі 3 класи: скрамблер, утилітарний мотоцикл і каферейсер (з мінімальним переробками). Простий, надійний і зручний.

Изображение

Изображение

Изображение

Це новий бюджетний утилітарний мотоцикл з дуже широкими можливостями використання. Нова модель оснащується таким же двигуном як Geon Pantera s200 і при цьому концептуально він здатний з легкістю трансформуватися в Scrambler, кафе-рейсер або утилітарний мотоцикл на кожен день.
На Geon Unit немає ніяких зайвих навісів - мінімум пластика, як і належить для класичного мотоцикла. Встановлений двигун від самого популярного і надійного стріта Geon-Pantera s200: надійний, технологічний і витривалий з верхнім розташуванням розподіл-вала. Обсяг 200 кубічних сантиметрів. Чотиритактний двигун - він дуже економічний, з хорошою тягою, легко розкручується. Що важливо для такого мотоцикла – він обладнаний балансувальним валом і рівень вібрацій мінімальний.

Изображение

Изображение

Реалізується тяга Unit s200 через 5-ступінчасту механічну коробку перемикання передач класичного типу, тобто, як годиться – перша швидкість вниз, а решта наверх. Мотоцикл оснащений, як електричним стартером так і кік-стартером. Сучасні діодні світлотехніка і приладова панель. Приладова панель Світлодіодна, класично інформативна і легко зчитується. Передні амортизатори захищені гумовими гофрами від бруду і пилу. І не менш важливий компонент-покришки змішаного характеру, які можна вважати на 70-80% позашляховими і на 20-30 дорожніми. Діаметр дисків - 17 дюймів. Завдяки цьому Вам буде легко підібрати покришки будь-якого типу конкретно під ваші потрібні. Легкі спицовані колісні диски доповнюють цю картину практичного помічника на кожен день.
Місткий бак Geon Unit і низька витрата палива забезпечить високу автономність, що є величезним плюсом в умовах, коли власник живе далеко від заправних станцій. До того ж буде, куди поставити каністри з паливом про запас - мотоцикл обладнаний багажний рамками-платформами ззаду з боків, а додатковий багаж можна закріпити на задньому платформі посиленого типу. А так само опціонально можна придбати і багажну платформу попереду - над фарою.

Изображение

Изображение

Завантаженим мотоциклом буде не складно управляти - його геометрія, розподіл ваги і ергономіка адаптовані для такої експлуатації. По-перше, повнорозмірна колісна база. По-друге, посилені амортизатори. Задня підвіска спеціально налаштована під часті перевезення пасажира та/або багажу. До того ж встановдений міцний задній маятник прямокутного перерізу (не круглий). По-третє, низьке сидіння, до того ж велике, рівне і м'яке. По-четверте, класично високий і широкий кермо, з яким управління стає набагато простіше. До того ж, це забезпечує правильне положення для зручної вертикальної посадки і розслабленої спини. У базовій комплектації мотоцикл Geon Unit оснащений дугами безпеки. Плюс опціонально можна встановити недорогі захисту рук із сталевих труб для захисту органів управління на випадок падіння або завалу на бік. Список опцій дозволяє ще краще пристосувати юніт саме під ваші щоденні потреби.Уповільнення і зупинку мотоцикла Unit ефективно забезпечують передня дискова гальмівна система з гідравлічним Привід на 2х поршневий супорт і задня система барабанного типу з механічним приводом.

Изображение

Изображение

У базовій комплектації Geon Unit передбачена і бічна опора і центральна, яка значно спрощує процес самостійного обслуговування, якщо сервісний центр не доступний територіально.Мотоцикл Geon Unit s200-це результат вдалого поєднання практичності, зручності та універсальності. Плюс - він легко трансформується в різні класи і легко піддається кастомізації!

Обов'язково познайомтеся з ним і ви вигадаєте свій кастом-байк, в який відразу закохаєтеся!

Джерело http://www.svitmoto.com/products/129317.html

ЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
GEON Unit S200

Двигун 1-цил., 4-х такт., SOHC, 2-клап., з баланс-валом
Охолодження повітряне
Робочий об'єм (см3) 199
Макс. потужність (к.с /при об/хв) 17 / 8000
Макс. обертаючий момент
(Нм /при об/хв) 16 / 7500
Ступінь стиснення 9.2 : 1
Система постачання палива карбюратор
Система запалювання CDI
Система пуска Електро / кік-стартер
КПП 5 ступінчаста механічна
Рама сталева трубчаста
Передня підвіска телескопічна вилка звичайного типу
Задня підвіска сталевий маятник, два гідравлічних амортизатори
Гальма, передній / задній дисковий, 2-х поршневий суппорт / барабаний
Шини, передня/задня 3,00-17 / 110/80-17
ДхШхВ (мм) 2000 × 740 × 1080
Колісна база (мм) 1280
Висота по сидінню (мм) 800
Дорожній просвіт (мм) 180
Суха вага (кг) 115
Об'єм паливного бака (л) 12
Максимальна швидкість (км/г) >105

_________________
Изображение


Вернуться наверх
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 27 окт 2021, 20:55 
Не в сети
GEON клабмэн
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 11 фев 2011, 14:00
Сообщений: 20782
Откуда: Полтавська обл.
Мото: Honda NC750X, Benelli TRK 251
Возраст: 56
Тел.: Viber,Telegram пишіть
Имя: Володимир

_________________
Изображение


Вернуться наверх
 Профиль  
 
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 2 ] 

Часовой пояс: UTC + 2 часа [ Летнее время ]


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 19


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Русская поддержка phpBB