Переднє колесо вивішував, все ок нічого не затирає. Ціпка я мив вже після цієї поїздки. Гальмування переднім диском нічого не змінює, крім інтервалу звуку. Є думка, що після суботньої покатухи десь налипла багнюка і терла об колесо, тому-що після декількох км звук зник і зʼявлявся тільки на нерівностях, а потім взагалі зник
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Зарегистрирован: 23 фев 2011, 20:00 Сообщений: 5745 Откуда: г. Украинка
Мото: NAC 25, KLE-650
Возраст: 53
Тел.: 7846979
Имя: Юрий
Это только моё предположение. Звук на видео очень похож на завихрения воздуха. И к тому же, до установки стекла, подобного эффекта не наблюдалось. Но это только догадки
_________________ То что судьба сломала, только любовь починит...
Є думка, що після суботньої покатухи десь налипла багнюка і терла об колесо, тому-що після декількох км звук зник і зʼявлявся тільки на нерівностях, а потім взагалі зник
Ну сталося, як я і думав... Сьогодні вранці перші 2-3км звук повторювався, а потім зник Візуально нічого не виявив, просто тертя, така штука, що його видно завжди... особливо як покатати трохи... Буду шукати
Я вже й забув, як це кайфово їхати на роботу на мотоциклі... Не дивлячись на те що на термометрі було 4 градуси, термобілизна і зимні "мотоперчі" не дали замерзнути. Доречі, рукавиці приїхали тільки вчора з "aliexpress" (дуже вчасно).
Замовив ось такі:
Доволі теплі, руки взагалі не змерзли, але за рахунок того, що вони доволі товсті, треба звикнути до керування, але впринципі за такі гроші - цілком "нічого"
Про вітровик: Я вже трохи засмутився, що вітрове скло виявилося трохи коротким для мого зросту... Але сьогодні на трассі мене чекав приємний сюрприз... На швидкості 100-110 їхати стало значно комфортніше. Після останнього регулювання, потік бʼє приблизно в чоло, але це дозволяє на швидкості до 80 км/год їхати з відкинутим візором Впринципі, я задоволений, але можна краще Буду думати про щось, на кшталт такої штуки
Ну і невеличке відео. В кінці відео дорога столиці європейської, сучасної держави [youtube]https://youtu.be/-5tg7UeZMXg[/youtube]
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Хочу підʼєднати ручки з підігрівом, а також usb зарядку. Вирішив робити все "по уму", і зробити це все через окремий запобіжник і 4-х контактне реле.
В мене виникло наступне питання. Буду вдячний за допомогу Мені треба взяти "+" на реле із замка запалювання, для того, щоб коли я вимикав ключ вимикалися всі доп. прилади.
Червоний - "+" з акб (не підходить, бо він під постійною напругою) Зелений - "-" "земля" Чорний і Рожевий - якийсь з цих двух підходить для моїх цілей, але який ?
Я в електриці, майже "0" тому прошу допомоги
І ще одне запитання виникло, знімав хтось ручки з турера? Є якісь "підводні" камені?
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Коли купував байк, дуже переймався, що буде незручно їздити в заторах через його розміри. Вчора зняв відео, як це відбувається [youtube]https://youtu.be/B3nXeh0vo3E[/youtube]
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Сьогодні встановив ручки з підігрівом. Підключив реле від замка запалювання. Все працює, але ручка газу погано повертається в ''0" рідна ручка сидить вільніше ніж нова, але й нова, в свою чергу, крутиться легко. Але коли під'єднав все, почало все підклинювати. Грузик керма знімав, не допомогло.
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Знову мотоцикл впав з бокової підніжки. Як так вийшло не маю уяви
Також вчора відлетіло декоративне кільце з колодця тахометра, на швидкість ніяк не впливає, але вигляд - так собі. В мене є "донорська" приборна панель від ybr125, яка має таку ж форму як і в турера, тому на вихідних буду "пакувати" начинку рідної приборки в корпус з ybr. Що з цього вийде, побачимо...
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Влад при установке на боковую ножку всегда выворачиывайте руль в сторону боковой подножки (влево) даже при большом ветре мотоцикл как бы наезжает на боковой упор и не падает, если вывернуть в право от боковой подножки, мотоцикл уезжвет от бокового упора и падает от лёгкого уклона и даже от потока воздуха проезжающей фуры.
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 105
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения