Geon-club.com.ua
http://geon-club.com.ua/forum/

Синій TOUR 350-й
http://geon-club.com.ua/forum/viewtopic.php?f=80&t=5887
Страница 13 из 16

Автор:  Vlsirko [ 10 апр 2019, 21:36 ]
Заголовок сообщения:  Re: Синій TOUR 350-й

Отже, проблема вирішена :Yahoo!: Як і казав Tigor, розсинхронізація карбюраторів. Різниця була в 0.3bar :shock: от такого понакручував своїми рученятами :) дуже вдячний за допомогу

Автор:  Liner [ 11 апр 2019, 00:45 ]
Заголовок сообщения:  Re: Синій TOUR 350-й

Вітаю з вирішенням проблеми! :good:

Автор:  TIgor [ 11 апр 2019, 09:30 ]
Заголовок сообщения:  Re: Синій TOUR 350-й

Vlsirko писал(а):
Отже, проблема вирішена :Yahoo!: Як і казав Tigor, розсинхронізація карбюраторів. Різниця була в 0.3bar :shock: от такого понакручував своїми рученятами :) дуже вдячний за допомогу

Та нема за що! :wink:
Оно ж и мне приятно, что мой диагноз подтвердился. :)
С выздоровлением! :beer:

Автор:  Vlsirko [ 15 апр 2019, 08:57 ]
Заголовок сообщения:  Re: Синій TOUR 350-й

Рано радів.... сьогодні проїхав 40км і знову та ж сама історія :cry: Тільки тепер і свічки нові (як по мануалу NJK CR7HSA )
Вчора дозбирав синхронізатор і знову провірив, все було норм обидва карби показували приблизно 2.4...
Один із симптомів, це те що проблема зʼявляється після того як проїхати кілометрів 10... Якщо холодний мотоцикл прогріти і вимкнути збагачувач, то він працює більш-менш рівно... Коротше, сьогодні спробую перекинути місцями дроти на свічки може щось зміниться, якщо ні, то полізу перевірю зазори в клапанах (в чергове, останній раз виставляв 0.06-0.08)... Пропускає, здається правий циліндр (вияснив підставлянням руки під вихлопну :fool: )

Автор:  SergeyStay [ 15 апр 2019, 12:48 ]
Заголовок сообщения:  Re: Синій TOUR 350-й

Подібні симптоми були в мене на накові поки Юра Bodtek невикинув екологію. До цього свічки жили 200...300 км, а на синхронізацію потратив кучу грошей

Автор:  Liner [ 15 апр 2019, 13:22 ]
Заголовок сообщения:  Re: Синій TOUR 350-й

В цьому є логика, бо экологія підэднуеться шлангом лише перед лівим целіндром.

Автор:  Vlsirko [ 15 апр 2019, 13:25 ]
Заголовок сообщения:  Re: Синій TOUR 350-й

SergeyStay, дякую! Почитав про цей клапан.... та в мене мотик з ним при закритті газу чи гальмуванні двигуном стріляє так, що автомобілісти в заторах шарахаються :) Я думав, що це норма для цього двигуна... при тому що колір свічок більш-менш нормальний... В любому випадку, можна спробувати його вирубити і зробити для себе висновки :)

А тепер питання до знаючих, чи достатньо буде його просто заглушити на впускному колекторі карбюратора?

Автор:  Liner [ 15 апр 2019, 13:37 ]
Заголовок сообщения:  Re: Синій TOUR 350-й

Як що він ще десь підьєднуеться,крім лівого целіндру, це потрібно продивитись, я думаю це не важко.

Автор:  Bodtek [ 15 апр 2019, 13:41 ]
Заголовок сообщения:  Re: Синій TOUR 350-й

Ещё надо поставить заглушки на выходе из цилиндров.
Вложение:
IMG_20170319_132527.jpg
IMG_20170319_132527.jpg [ 113.76 KiB | Просмотров: 13980 ]

Автор:  SergeyStay [ 15 апр 2019, 14:04 ]
Заголовок сообщения:  Re: Синій TOUR 350-й

В мене все починалось із стрільби в глушак, потім вмирали свічки

Автор:  TIgor [ 15 апр 2019, 14:35 ]
Заголовок сообщения:  Re: Синій TOUR 350-й

Vlsirko писал(а):
SergeyStay, дякую! Почитав про цей клапан.... та в мене мотик з ним при закритті газу чи гальмуванні двигуном стріляє так, що автомобілісти в заторах шарахаються :) Я думав, що це норма для цього двигуна... при тому що колір свічок більш-менш нормальний... В любому випадку, можна спробувати його вирубити і зробити для себе висновки :)

А тепер питання до знаючих, чи достатньо буде його просто заглушити на впускному колекторі карбюратора?


Для чистоты эксперимента, надо еще заглушить патрубки что на выхлопе. Для начала, что бы сильно не заморачиваться, достаточно заглушить их шланги (это наиболее просто). А вот если подтвердится что виновата экология, тогда уже поставить заглушки, как Юра Bodtek посоветовал.
Хотя, на мой взгляд, на работу двигателя может повлиять только подключение к впускному коллектору. :pardon:
Но, для чистоты эксперимента.....

А вообще, когда у меня был НАК, то равномерности работы двигателя я добился только посетив толкового карбюраторщика. Я конечно не безрукий, но так классно как у него, у меня почему то не получилось. :unknown: Движок начал шептать просто. :good:

П.С. Судя по тому, что проявление неисправности проявляется с прогревом двигателя (т.к. после пробега около 10км, двигатель уже основательно прогрет), то скорее всего, виноваты все таки карбюраторы. Или один из них. Но перекинуть ВВ провода, думаю, все таки стоит. Хотя бы для того, что бы не грешить на цепи искрообразования. К тому же, это большого труда не составит.

Автор:  старый [ 15 апр 2019, 17:33 ]
Заголовок сообщения:  Re: Синій TOUR 350-й

Цитата:
та в мене мотик з ним при закритті газу чи гальмуванні двигуном стріляє
А мне нравиться, у меня даже спрашивали: как сделать так-же на другом мотоцикле :D Людям тоже нравиться однако 8)

Автор:  Vlsirko [ 15 апр 2019, 21:09 ]
Заголовок сообщения:  Re: Синій TOUR 350-й

Перекинув ВВ дроти, результат такий же... Екологію теж заглушив - без змін, отже справа в карбюраторі :Search:
Дивно, минулий раз зробив все згідно мануалу... Ну буду шукати далі

Автор:  Vlsirko [ 16 апр 2019, 08:13 ]
Заголовок сообщения:  Re: Синій TOUR 350-й

Значить, план на вечір:
1. перевірити зазори клапанів на правому циліндрі, щоб вже тожно виключити цей пункт із списку
2. Зняти карб і подивитися, що в правому карбі може впливати на таку роботу...
Може хто кинути в мене посилання, про те як налаштовувати подвійний карб, бо відео є де один карб налаштувати, а от де подвійний карб відео не знайшов
Вчора, вчергове перевірив синхронізацію все більш-менш в нормі, значить справа не в цьому :Search:

Автор:  Bleckie [ 16 апр 2019, 13:11 ]
Заголовок сообщения:  Re: Синій TOUR 350-й

viewtopic.php?f=17&t=6830

Автор:  Gefest [ 16 апр 2019, 15:00 ]
Заголовок сообщения:  Re: Синій TOUR 350-й

Влад, посмотри не подсасывает ли воздух между воздуханом и карбами!!!

Автор:  Vlsirko [ 16 апр 2019, 15:45 ]
Заголовок сообщения:  Re: Синій TOUR 350-й

Bleckie, Gefest дякую за поради! Ввечері доберуся до мотоцикла і буду його "длубати"
Щось я почитав про прогорівші клапани і стало зовсім стрьомно :shock:

Автор:  TIgor [ 16 апр 2019, 15:56 ]
Заголовок сообщения:  Re: Синій TOUR 350-й

Vlsirko писал(а):
Bleckie, Gefest дякую за поради! Ввечері доберуся до мотоцикла і буду його "длубати"
Щось я почитав про прогорівші клапани і стало зовсім стрьомно :shock:

На прогоревшие клапаны совсем не похоже. Если бы был прогоревший клапан на выпуске, то цилиндр бы, продолжал работать на ХХ, но только периодически (довольно часто) постреливал бы в глушитель. У тебя, в глушак, стрельбы нет. У тебя он просто практически не работает, только редкие вспышки.
Так что, не волнуйся. :wink:

Автор:  Vlsirko [ 16 апр 2019, 22:01 ]
Заголовок сообщения:  Re: Синій TOUR 350-й

От така фігня, друзі
ИзображениеИзображение

Заліз в клапани, з лівим циліндром було все ок, а на правому піджаті клапани, на впуск було 0.05 а на випуск 0.06. Відрегулював все, прогрів і таж сама історія.... Тоді я поліз до карба і почав крутити гвинт якості... Вивернув правий приблизно на 3 оберти, а лівий на 2.5 і мотор почав працювати більш-менш рівномірно

Автор:  TIgor [ 17 апр 2019, 09:42 ]
Заголовок сообщения:  Re: Синій TOUR 350-й

По фото, т.к. на юбке практически нет нагара, свечка поработала мало. Т.е., практически новая. Центральный и боковой электроды, белые. Похоже, бедная смесь. Но, т.к. свеча новая, могу и ошибиться.

По поводу настройки карбюраторов. Количество оборотов, на сколько закручен винт качества смеси, не особо важно. Он должен быть закручен на столько, на сколько это необходимо для формирования правильной горючей смеси на холостом ходу. И для каждого карбюратора оно будет разным (кличество оборотов) Два оборота, как в инструкции, это начальная установка, при которой двигатель более и менее должен работать. А вот что бы он работал хорошо, с этим винтом надо поиграться на работающем двигателе. Я, на своем НАКе, игрался, и добивался равномерности работы на ХХ. Но так, как мне настроил карбюраторщик, у меня не получилось. Да, работали оба цилиндра и вроде бы равномерно, но как-то жестко и немножко неустойчиво. И двигатель был очень чувствителен к температуре, при повышении температуры обороты заметно росли, а на недогретом двигателе, без подсоса ХХ вообще небыло. А вот после нормальной настройки у спеца, движок даже особо и прогревать не надо было. Так, чуть-чуть, и подсос уже был не нужен т.к. появлялся устойчивый ХХ, а с дальнейшим прогревом обороты росли незначительно.

К чему я это все пишу. Я бы, все таки, рекомендовал поехать к спецу по настройке карбов и посмотреть как он настраивает. У меня, к сожалению, посмотреть не получилось. Я оставил мот на ТО и уехал, а в конце дня его забрал.

Автор:  Vlsirko [ 17 апр 2019, 10:28 ]
Заголовок сообщения:  Re: Синій TOUR 350-й

Tigor, дуже дякую за активну допомогу :beer:
Так, Ви праві свічки проїхали лише 80км. Я сьогодні подивився відео як налаштувати карб на ХХ, як кажуть "по науці". Єдиний момент, як я зрозумів, що у випадку 2х циліндрів треба налаштовувати кожен циліндр окремо, тобто скидувати ковпачок зі свічки і налаштовувати робочий циліндр, а так впринципі все зрозуміло

А щодо спеціаліста - це все дуже просто виходить... Мені дуже кортить зробити це все самому, це своєрідний кайф для мене :) Та я не впевнений, що зможу знайти гарного спеца

Ще такий момент, ну дуже незручно крутити гвинт якості на прогрітому мотоциклі, руку постійно обпікає гарячий двигун і щоб туди підлізти треба постаратися %)

Автор:  TIgor [ 17 апр 2019, 12:26 ]
Заголовок сообщения:  Re: Синій TOUR 350-й

Vlsirko писал(а):
А щодо спеціаліста - це все дуже просто виходить... Мені дуже кортить зробити це все самому, це своєрідний кайф для мене :) Та я не впевнений, що зможу знайти гарного спеца

Ще такий момент, ну дуже незручно крутити гвинт якості на прогрітому мотоциклі, руку постійно обпікає гарячий двигун і щоб туди підлізти треба постаратися %)


Мне, это желание, очень даже знакомо и понятно! Я сам такой. :)
Все хочется самому сделать. Не всегда, правда, выходит. :sorry: Но я стараюсь. :D

Да, винтики качества смеси, там, в "очень удобном" месте. Но, приспособиться можно. Отверточку надо, правильную, найти.

Успехов в настройке! :wink:

Автор:  старый [ 17 апр 2019, 14:02 ]
Заголовок сообщения:  Re: Синій TOUR 350-й

Когда в следующий раз полезиш в карб, обязательно запиши: какие глав.топл.жиклеры стоят и в каком положении игла.

Автор:  Vlsirko [ 18 апр 2019, 09:45 ]
Заголовок сообщения:  Re: Синій TOUR 350-й

Проїхав сьогодні 50км, двигун на ХХ працює майже як швейцарський годинник :Yahoo!: (трохи, бо є в мене думка, що залив фіговий бензин).

Що зробив:
1. Відрегулював клапани, виставив 0.06-0.09
2. Відрегулював якість суміші на ХХ
3. Повторив синхронізацію

Після данних маніпуляцій, мотоцикл "ожив"... Став помітно різвішим, а на ХХ майже повністтю пропала вібрація. А ще.... Повністтю пропали простріли в вихлопній при гальмуванні двигуном :Yahoo!: Сьогодні ввечері перевірю колір нагару на свічках і відпишуся

Так як, я не знайшов детального опису як регулювати якість суміші на ХХ поділюся своїм методом :roll:

Регулювання якості суміші методом "падіння":

Підготовчі роботи:
1. На холодному двигуні виставляю на обох карбюраторах гвинтом якості 2.5 оберти (як по мануалу)
2. Завожу мотоцикл і грію його до увімкнення вентилятора

Лівий карбюратор
1. З правого циліндра скидую ковпачок свічки і залишаю працювати мотоцикл на лівому циліндрі
2. Гвинтом кількості обертів на ХХ виставляю мінімально-стабільні оберти (ще працює, але от-от заглохне)
3. Починаю повільно закручувати гвинт якості і рахувати оберти (зручно робити по 0.5 оберти, 180 градусів) Закручую до тих пір поки мотоцикл не заглохне (суміш занадто бідна). Важливо робити пів оберти і трохи почекати, дати мотоциклу "роздуплитись" :). На лівому циліндрі в мене вийшло 2 оберти, записую результат
4. На заглушеному мотоциклі закручую гвинт якості повністтю і знову повертаю його в стартове положення (2.5 оберти)
5. Завожу мотоцикл і починаю викручувати гвинт якості і рахувати оберти. Викручую до тих пір поки мотоцикл не заглохне (суміш занадто багата). На лівому циліндрі вийшло теж 2 оберти. Записую результат
6. Із замірів виходить, що занадто бідна суміш починається із 0.5 оберту (стартові 2.5-2 оберти як мотоцикл заглохнув), а занадто багата суміш починається з 4.5 обертів (стартові 2.5 + 2 оберти я мотоцикл заглохнув), а , як відомо істина десь по-середині виходить 0.5+4.5/2 = 2.5 оберти для лівого циліндра. Вийшло як по-мануалу, не дуже наглядно. Далі цікавіше :)
7. Виставляю на лівому циліндрі 2.5 оберти. Регулювання лівого карбюратора закінчене

Правий карбюратор
1. З лівого циліндра скидую ковпачок свічки і залишаю працювати мотоцикл на правому циліндрі
2. Гвинт кількості обертів на ХХ не чіпаю, так як оберти залишаються мінімально-стабільними
3. Починаю повільно закручувати гвинт якості на правому карбі і рахувати оберти. Закручую до тих пір поки мотоцикл не заглохне (суміш занадто бідна). На правому циліндрі в мене вийшло 1.5 оберти, записую результат
4. На заглушеному мотоциклі закручую гвинт якості повністтю і знову повертаю його в стартове положення (2.5 оберти)
5. Завожу мотоцикл, починаю викручувати гвинт якості і рахувати оберти. Викручую до тих пір, поки мотоцикл не заглохне (суміш занадто багата). На правому циліндрі 3 оберти. Записую результат
6. Рахуємо: занадто бідна суміш починається із 1 оберту (стартові 2.5-1.5 оберти як мотоцикл заглохнув), занадто багата суміш починається із 5.5 обертів (стартові 2.5 + 3). Результат 1+5.5/2 = 3.25. Виставляємо (Виставив 3 :D )

Перевіряємо:
1. Одягаємо ковпачки на свічки і заводимо мотоцикл. В моєму випадку мотоцикл одразу почав працювати +- рівно
2. Двигун на ідеальній суміші повинен працювати на мінімальних холостих обертах, а тому закручуємо гвинт кількості обертів на мінімально стабільні оберти. В мене вийшло десь 700-800об/хв. Двигун працював
3. Виставляємо ХХ по мануалу 1500 об/хв. Розкручуємо двигун до 4000об/хв і різко закриваємо ручку газу. Оберти повинні десь за секунду впасти до 1500 об/хв. В мене все ок, як не ок треба повторити процедуру :sorry:

Якщо є чим доповнити, доповнюйте або поправляйте

Автор:  TIgor [ 18 апр 2019, 11:30 ]
Заголовок сообщения:  Re: Синій TOUR 350-й

Небольшое дополнение. Возможно, ты это все делал, но тем не менее.
Начинать настройку карбов надо всегда с их чистки и продувки. Потом, выставляем уровень в поплавковой камере. В обоих карбюраторах он должен быть правильным и максимально одинаковый. Часто, на карбах даже метка уровня есть. Есть ли на наших, я уже не помню.
Следующий этап, синхронизация заслонок. (это было сделано, пишу просто, для соблюдения очередности)
Ну а дальше, методика у тебя, на мой взгляд, вполне нормальная. Но, количество оборотов винта качества смеси выбирается не посередине, между максимально богатой и максимально бедной смесью. Тут немножко не так. Вращая винт качества, добиваются максимальных оборотов сначала одного цилиндра, потом, ничего не трогая, тоже самое делается со вторым. Ненужный цилиндр, естественно, отключается. После чего, если обороты выросли, их опять снижают до минимально стабильных. И регулировка повторяется. Крутим винт качества одного, потом второго. И так делается до тех пор, пока повышения оборотов, при вращении винта качества, уже не происходит. Винт качества оставляют в положении, когда обороты максимальны. Если синхронизация заслонок была выполнена правильно, то максимальные обороты обоих цилиндров, будут примерно одинаковы.
Ну и в завершении, запускаем в работу оба цилиндра и выставляем необходимые обороты ХХ. Винты качества, больше не трогаем.

Так настраивал я. Этой методикой пользуюсь с юности и применял ее, в том числе, и для настроек карбюраторов автомобилей. И с НАКом, вроде, вполне сносно получилось. Но у настройщика, почему то, вышло лучше. :pardon:

Страница 13 из 16 Часовой пояс: UTC + 2 часа [ Летнее время ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/