Зарегистрирован: 19 май 2012, 07:33 Сообщений: 474 Откуда: г. Хмельницкий
Мото: Honda Steed 400
Возраст: 32
Тел.: 0965661304
Имя: Дарья
Вложение:
1.jpg [ 146.69 KiB | Просмотров: 20392 ]
За це літо я відкрила для себе риболовлю) Ніколи не знала, що мені, виявляється, подобається ця справа) Но не тільки факт закидання і витягання.
Вложение:
3.jpg [ 128.68 KiB | Просмотров: 20392 ]
А, в першу чергу, можливість виїхати за місто. Грошей мало, бензин дорогий, зарплати впали, долар виріс. Особливо далеко нікуди не поїдеш. А так, в межах 30-50 км, ніби і не дуже дорого виходить, і є привід виїхати, і за кілька годин вернутись. І дороги нові-якісні прекрасні - незважаючи на війну їх продовжують робити (з бомбезною "європейською" розміткою, водостоками, і навіть БОРДЮРАМИ, це на трасі, між містами), їдеш і отримуєш задоволення. І осінь зараз золота, гарна, природа, ліс, краса навколо. Сонце вже не таке, як було влітку - зовсім інші кольори, зовсім інші відчуття.
Вложение:
2.jpg [ 138.55 KiB | Просмотров: 20392 ]
А приїхавши на річку, отримуєш можливість відволіктися від буденності. Навіть від війни. Не лізеш читати новини, навіть тривоги здаються чимось далеким, бо навколо тебе лише ліс та річка. Шум води, крики чайок.
Вложение:
5.jpg [ 180.55 KiB | Просмотров: 20392 ]
Лише двухтактна лодка цієї неділі трохи напружила нерви, бо звук вже долітав, а її саму довго не було видно...
Вложение:
4.jpg [ 129.13 KiB | Просмотров: 20392 ]
Моя Булочка стала моєю провідницею в цей світ забуття і відчудження від буденності, новин, напруженості. Дорога, золота осінь, краса, річка, спокій. Т-т-т вже півтори тисячі наїзжено з моменту покупки, все чудово, мот радує, тому я теж намагаюсь радувати його))
Вложение:
6.jpg [ 137.04 KiB | Просмотров: 20392 ]
Вложение:
7.jpg [ 87.82 KiB | Просмотров: 20392 ]
Вложение:
10.jpg [ 87.17 KiB | Просмотров: 20392 ]
Вложение:
11.jpg [ 99.68 KiB | Просмотров: 20392 ]
За цей час вона отримала додатковий вітровик-спойлер, годинничок, проставки під руль (а з ними армований гальмівний шланг і новий довший трос зчеплення), юсб-зарядку і вольтметр.
Здравствуйте! С каким пробегом покупали ? Были ли какие-то нюансы при осмотре ? Как проверяли ее ну , в плане не клон и .ТД. Что после покупки по расходникам менялось ? Хочу покупать св 500 .но я один из своего окружения друзей ,кто в 44 захотел мотоцик и не знаю как это все проверять .
Зарегистрирован: 19 май 2012, 07:33 Сообщений: 474 Откуда: г. Хмельницкий
Мото: Honda Steed 400
Возраст: 32
Тел.: 0965661304
Имя: Дарья
Доброго дня, пробіг був 37 тисяч з копійками, вже дві тисячі намотали) Їхали з думкою що ну "як це водиться" 50-100 баксів сторгуємо, але... Не знайшли до чого домахатися) Все було добре, мот обслужений, купа допів, нова резина. Власник скинув фото техпаспорту і своєї довіреності де були всі дані, я погуглила і по моту (є сайти де по держномеру і по номеру рами можна побачити інфу про мот, коли завезений, чи не в арешті, кредиті, і т.п.), і по власнику, навіть адресу в Гугл картах знайшла і на будинок в 3Д подивилась)))))) І купу подробних фото і відео мота скинув. Тобто ще до того як вирішили їхати дивитись вже було зрозуміло що і мот ніби нічо так, і власник адекватна людина.
Оглядали... Все оглядали)) Качали вилку як працює, нажимали на "жопу" як працюють задні аморти. Вивішували переднє колесо і заднє провіряли чи немає люфта на колесах і в рульовій колонці. Дивились на стан обмежувачів вивороту руля (при серйозному падінні на них видно сліди а то і взагалі їх злизує). Дивились чи вилка не тече, чи немає тріщин на пильниках сальниках і взагалі стан резинок всяких. Заглядали в бак чи не ржавий. Дивились стан ланцюга, зірок, колодок (то все росходник но в деяких випадках повод для торгу). Навіть свічки нам власник показав, а для цього треба піднімати бак, тобто теж не хухри мухри фронт роботи. Ну звісно завели мот, послухали як працює на холодну, потім після прогріву, потім чоловік сів проїхався пощолкав коробку, відпустив руль щоб побачити чи рама не крива +мот не "уводить" в сторону). Потім я проїхалась. Електрику перевірили всі фари, габарити, стопи, повороти. Ну та й все. Коцки пластику і лакофарби, трошки зчухані курки руля, то дрібниці, моту купа років, головне технічний стан. Сібіха класний мот, дуже правильний вибір! А чи не клон, то вже в МРЕВ провіряють експерти. Хоча при покупці по довіреності було стрьомно) Но відкритість власника, наявність всіх документів, номер рами візуально норм, все це повод для того щоб вірити що все ок)
Дуже дякую , Вам, за відгук, е бажання теж придбати моцик , але тільки мрію про це . В наступному році сподіваюся на те , що закінчиться клята війна і тоди я придбаю собі гарного залізного друга .
Зарегистрирован: 19 май 2012, 07:33 Сообщений: 474 Откуда: г. Хмельницкий
Мото: Honda Steed 400
Возраст: 32
Тел.: 0965661304
Имя: Дарья
Наскільки по-різному відчувається висота мотоцикла в порівнянні. Я - шпиндик 160 см ростом, мені ідеально юбр або стід, но я ж замахнулась на повноцінний дорожник) Рік тому приблизно і замахнулась. І почала думати - що б обрати? Suzuki GS500, Kawasaki ER5 або Honda CB500. Ще теоретично можна було розглядати Yamaha XJ600 Diversion, як у мого чоловіка, но мені вона здалась затяжкою, а чотиири горшка і досить чутлива ручка газу - занадто бОрзими)) Тому лишався вибір з тих трьох п'ятисоток. Перепробувала всі. Першим дорожнім мотом після трьох років на Стіді став GS500. Про нього і мова) Я тоді на нього сіла - і він здався мені дуже високим)) Після чопера, егеж. Прям капєц яким високим. Потім я попробквала ЕРку, Сібіху. Зупинилась на сібісі в ітозі, бо Хонда Хоча вона виявилась вище всіх, я навіть в спєцових мотоботах з платформою дістаю до землі не дуже впевнено, а якщо доводиться з'їзжати з асфальту, то таки треш...(( Так вот, попросив нас власник цього GSа його продати, бо сам він на передку в артилерії, хоче щось більш туристичніше. Сіла я знов на цей мот, і... Бляха муха, який він низенький в порівнянні з Сібіхою, звісно)) Прям як юбр, но на моторі в 500 кубів. Тепер ходжу хворію ідеєю таки занижати Сібіху. Кажуть, амортизатори від ІЖа стають болт-он і трохи коротші стокових) Но якось не хочеться робити з Хонди - совкоцикл Ще варіант з сідушки поролон вирізати. На олхксі, доречі, повно сібіх, які продаються з перешитими і трохи заниженими сідушками. Тобто, десь там в Німеччині, звідки їх везуть, це норм така поширена практика) Но тут стрьомно, що ноги в колінах будуть надмірно зігнуті, як на спорті) Бо жопа стане ближча до підніжок... В общєм, ділєма, но я дуже хочу впевнено стояти ногами
А ГС, доречі, продається. Стан бомбезний! Трохи зовні є коцки, царапки, но технічно все ідеально. 9 років в одних руках, при тому їздив власник небагато. Пару раз брали його з чоловіком покататися кудись далеко, ще до того, як йому Диверсію купили. Десь в році 18-му... Прикольний жужик. Їде бодро)
Зарегистрирован: 16 апр 2012, 00:11 Сообщений: 857 Откуда: Василівка
Мото: Kawasaki Versys650, Geon Tourer350 і вельчік)
Возраст: 37
Имя: Євген
Ну, знаєш...ГС по характеристикам вищий, отже підрізали йому ноги. Моя думка така: коли мотак для тебе великий, то надмірно зігнуті коліна не будуть, тож сидуху можна підрізати. Звісно, спочатку було б добре знайти аморти, але не відмовляйся занижати сидіння ,а якщо що, то трохи занижуєш підніжки. Взагалі, зніми сідуху ,підстели щось, посиди і зробиш висноски.
Зарегистрирован: 16 апр 2012, 00:11 Сообщений: 857 Откуда: Василівка
Мото: Kawasaki Versys650, Geon Tourer350 і вельчік)
Возраст: 37
Имя: Євген
Koshatina писал(а):
Goldbandit, а як занижати підніжки? це ж і лапка КПП, і тормозна лапка, все якось переносити?
Тю! Навіщо переносити? Лапка гальм регулюється , а лапка коробки переставляється шліцами валу або регулюється тягою. Собі на Tурері робив нові занижені підніжки, а Євген Voyajer на своєму Версусі робив якийсь перехідник. Тож все на твій смак
Goldbandit, а як занижати підніжки? це ж і лапка КПП, і тормозна лапка, все якось переносити?
Багато контор виготовляють готові рішення. Як занижені тюнінгові підніжки, так і комплекти для заниження стокових. Але ціна там трошки кусюча, від 60 баксів + доставка. І всі вони чомусь за кордоном. Можна попробувати погуглити по "cb 500 lowering foot pegs kit" та "cb 500 lower footpegs" і подивитися картинки-відео. Там все просто і зрозуміло. Мій тезка Goldbandit правду сказав - я надивився "цих ваших інтернетів" і сам "колхозив" такий комплект з шматка профільної труби, шматка сталевої шини і пари шайб ) P.S. До речі, на аліекспресі є готові рішення на СВ500, в межах тисячі гривень...
Зарегистрирован: 19 май 2012, 07:33 Сообщений: 474 Откуда: г. Хмельницкий
Мото: Honda Steed 400
Возраст: 32
Тел.: 0965661304
Имя: Дарья
Goldbandit, Voyajer, прикольно, дякую) навіть не думала в цей бік. Пішла в гугл Но переносити підніжки то так, можливо, на майбутнє, а поки купила сідуху з вже вирізаним паролоном, якийсь німець чи німкиня колхозили, буду експериментувати з посадкою і м'якістю... Бо власник, який купив ту сібіху з вже перешитою сідушкою, сезон від'їздив, і чесно признався мені в переписці, що після того, як купив нормальну сідуху в оригіналі з оригінальним паролоном, та занижена сниться йому в кошмарах но в ньому зроста 186 см)) А як буде мені - через кілька днів побачу, коли приїде. Якщо що, з тією сідушкою можна гратися далі, набамбурити в неї якогось геля, чи ще щось
Бо власник, який купив ту сібіху з вже перешитою сідушкою, сезон від'їздив, і чесно признався мені в переписці, що після того, як купив нормальну сідуху в оригіналі з оригінальним паролоном, та занижена сниться йому в кошмарах но в ньому зроста 186 см)) А як буде мені - через кілька днів побачу, коли приїде. Якщо що, з тією сідушкою можна гратися далі, набамбурити в неї якогось геля, чи ще щось
Гель - то коли вже "закрите" питання по формі і профілю сидіння. До речі, я сідушку теж переробляв досить радикально, якщо цікаво - то можна глянути тут: viewtopic.php?f=126&t=8008
Зарегистрирован: 19 май 2012, 07:33 Сообщений: 474 Откуда: г. Хмельницкий
Мото: Honda Steed 400
Возраст: 32
Тел.: 0965661304
Имя: Дарья
Voyajer писал(а):
я сідушку теж переробляв досить радикально, якщо цікаво - то можна глянути тут
Цікаво) Доречі, вчора тільки заглядала в твою тему, і про сідушку пост бачила і уважно передивилась, а от в першому пості про занижені підніжки взагалі пропустила зараз побачила, цікаво, візьму на увагу, може чоловік скльопає...
Зарегистрирован: 16 апр 2012, 00:11 Сообщений: 857 Откуда: Василівка
Мото: Kawasaki Versys650, Geon Tourer350 і вельчік)
Возраст: 37
Имя: Євген
Сидіння -це індивідуальна річ, але щодо переробки сидіння, то маю трошки своєго досвіду ще по "іжаку" .Так ось, сидіння може бути класне навіть з 2см поролоном, але щоб це стало можливе, треба робити/перероблювати сам каркас. І тільки коли на голому каркасі можеш легко всидіти тривалий час без дискомфорту, ось тоді можна займатися наповнювачем(поролоном, тощо).
Зарегистрирован: 19 май 2012, 07:33 Сообщений: 474 Откуда: г. Хмельницкий
Мото: Honda Steed 400
Возраст: 32
Тел.: 0965661304
Имя: Дарья
dotsent писал(а):
Цікаво було б почути порівняння сібіхі та ГС500. На ЕР5 я сидів, не сподобалась посадка - піджати ноги порівняно з юбром (зріст 170 см).
О, це я залюбки) Я можу зараз розповісти лише про посадку (ще раз, бо десь я про це вже писала, може навіть на початку цієї теми), а от порівняти, як вони їдуть, то треба знову покататись на ГСі (бо після Стіда воно все перло шодурне)) Так от, на ГСі постав ніг як на спорті ДУЖЕ сильно піджаті ноги, дуже гострий кут в коліні. Я коли на ньому торік каталась - коліна заболіли за якихось 50 км ( з них 30 по трасі - по окружній). При цьому корпус досить прямо, як на стріті (не лежачий).
Вложение:
GS500.jpg [ 106.75 KiB | Просмотров: 18819 ]
Також тоді ж пробувала ЕР5 - тут вже посадка виявилась приємніше, стегна спочатку йдуть трохи вниз, а потім вже нога від коліна до підніжки зігнута, і не настільки під гострим кутом. Всерйоз розглядала ЕР5 для себе. Мені здається, що в порівнянні з сібіхою ноги навіть менш задрані і зігнуті І бак в ЕР-ки коротший, корпус взагалі практично прямо сидить, без наклона, не треба тягнутись за кермом. Но зупинив барабанний тормоз, плюс ще я хотіла в пластіку а-ля турист А ще у ЕР5 сідушка вужча там де ноги, що дуже сказується на легкості доставання ними (ногами) до землі. Вони не так сильно розчіпірюються, бо на сібісі я як на шпагаті)) В неї сідуха в паху широченна. Взагалі ЕР-ка, як на мене, краще підходить для людей низкього зросту. А, і ще вона легша.
Вложение:
ER5.jpg [ 112.31 KiB | Просмотров: 18819 ]
Ну і власне сібіха просто прийшлась мені по душі, бо вона Хонда, і з пластиком) Посадка виявилась достатньо приємлемою. Проставки під руль вирішіли питання з затіканням "загривку" на дальняк і відчутним нахилом корпусу вперед до керма) Тепер от думаю, що якщо я опущу сідушку, то в мене жопа стане ближче до підніжок і воно буде як на ГСі)))) (ще сідушку не поміняла а вже думаю ) Коротше, буде видно. По ногах, в плані посадки, в ітозі мене сібіха влаштовує повністю, хоча зараз, розглядаючи фотки, я розумію, що на ЕР5 таки могло б бути навіть зручніше)
Вложение:
CB500.jpg [ 157.78 KiB | Просмотров: 18819 ]
Але НАЙКОМФОРТНІШЕ в плані ніг було на Диверсії XJ600. Там кут ноги в коліні майже 90 градусів! Но враховуючи, що в неї довший бак, наклон тулуба більш вперед (для мене, бо я короткий шпиндик), до руля треба тягнутися. Но Диверсію я не хотіла, бо вона реально набагато тяжкіша по відчуттям, і зліша а я трус і я баюс. Мені вистачає сібіхи, яка піді мною одною може на шостій виплюнутись в моменті на трасі навіть в горку зі 130 до 160 без пониження передачі, куда вже більше а ручка газу у неї менш чутлива, і два горшка все ж таки спокійніші, ніж чотири. Хоча Диверсія і дефорсована, як для 600-ки) Жаль, нема фото мене на ній тупо збоку.
Вложение:
ДИВЕРСІЯ.jpg [ 155.96 KiB | Просмотров: 18819 ]
А, якщо порівняти з ЮБР-ом, то там теж нога не зовсім під прямим кутом, як я себе колись накручувала) Мені здається, на ЕРці було б комфортніше, ніж на юбрі. Тут стегно йде паралельно землі, а на ЕРці спочатку трохи вниз. Так що треба ще раз переміряти, в кого там куди і як ноги піджаті)
Вложение:
ЮБР.jpg [ 130.73 KiB | Просмотров: 18819 ]
Но всі вищеописані висновки можна застосувати лише під мене з ростом 160 см
Goldbandit, ну я хз чи підніменться в мене рука курочити хондовську сідушку dotsent, та на відео нормальна сідушка ще. Ні, та яку я купила, взагалі до ями вигризена. має сьогодні доїхати, хоча це укрпошта, може і не сьогодні. Вже пів дня вештається по Хмельницькому.
Зарегистрирован: 10 май 2018, 15:47 Сообщений: 423 Откуда: г.Киев
Мото: GEON X-ROAD 202CBF Yamaha YBR125
Возраст: 50
Имя: Юрий
Даша, дякую, дуже цікаво читати! Ось і я шукав себе шось с цей трійки, але посадка не подобалась після ендуро та юбра. ЕР-5 - все добре, але з ноги скрючені якісь та лапка КПП десь не там... На цей сезон Пульсара купив майже нового за 2 тис. На всіх своїх мото вирізаю подушку та підкладаю під 3Д сітку. Не дуже красиво але дуже дешево та ефективно:https://leo-shop.com.ua/gelevaya-podushka-egg-sitter/?gclid=CjwKCAjwqZSlBhBwEiwAfoZUIIz-dnT-yY-yRyqaryE_eNmqMO3jXOaubCUPt1hU-F0QwSy5NODtRxoCw-8QAvD_BwE
Зарегистрирован: 19 май 2012, 07:33 Сообщений: 474 Откуда: г. Хмельницкий
Мото: Honda Steed 400
Возраст: 32
Тел.: 0965661304
Имя: Дарья
dotsent прикольне рішення)
Я, коротше, затестила сідушку, но так, 1 км) бо впиріщила злива а я з екіпу лише шолом вділа В опщем, сидіти норм, НО. В місці, де внутрішня поверхня стегон касається сідушки, в паху, вона лишилась такою ж широкою, як і моя. Тому жопою я сиджу нижче, але ноги лишились такими ж розчіпіреними в сторони І по надійності упора в землю ця сідуха мені нічим не допомогла. Треба вирізати поролон трохи ще, щоб зробити сідушку вужчою в місці переходу в бак. Щоб як сідло на коні. Стосовно близькості попи до підніжок - зміни,що щось незвично, є, але я не встигла зрозуміти, чи вплине мені це на більш довгих поїздках, чи ні... А заодно ГСа потенційному покупцю показували, ще й під дощем, то я взагалі навіть забула сфоткати
Зарегистрирован: 19 май 2012, 07:33 Сообщений: 474 Откуда: г. Хмельницкий
Мото: Honda Steed 400
Возраст: 32
Тел.: 0965661304
Имя: Дарья
Вихідні пройшли за колхозінгом сідушку цю занижену прийшлось розшивати і ще доточувати поролон, щоб зробити її вужчою, хоча б трохи. В два заходи вроді підпиляли так, як треба... но трошки болгарка зачепилась в одному місці і прорізала канаву тепер треба цю канаву чимось заліпити) А потім обшити по людськи, бо рідний чохол на вигризеному поролоні висить по суті, під ним пустота, яка зминається попою в складку)) Виглядає пічально. Но - сидіти вже стало зручніше)
Другий колхозінг - ми таки дорвалися до іжовських амортизаторів. Купили ремкомплект, перебрали всю гідравліку, чоловік ледь спину не зірвав, поки доставав закисші в болоті і порваних резинках штоки. Вчепили на мою Булочку) Ще довелось погратися з сайлентблоками, тому що запресували з дуру туди стандартні, а на Сібісі, як виявилось, верхні "вуха" вдіваються не просто на болт, а на виступи з рами, які мають діаметр 16 мм, і звичайні втулки туди не підходять. Прийшлось випресовувати центральні металеві кільця з тих сайлентблоків і резину підрізати, щоб налізло.
Ну не важно, з цим справились, поставили. Блін, просто небо і земля! І в хорошому і в поганому розумінні) В хорошому - я, нарешті, разом з заниженою сідухою впевнено встала всією стопою на землю В поганому - вони працюють так, як... ну як ІЖ працює в порівнянні з Honda Не зря таки амортизатори Showa коштують, як крило від боїнга) Прокаталась я по місту, коротше, і вернули ми рідні аморти бо то жесть. І як в совку на такому їздили взагалі? Ну то риторичне питання.
Вложение:
ІЖ.jpg [ 218.15 KiB | Просмотров: 18734 ]
Коротше. Мені ДУЖЕ сподобався результат заниженої сідухи плюс занижених амортів. Щодо опускання підніжок поки хз, не проїхала надто багато, щоб зрозуміти, поки ніби і норм. Висновок - треба шукати з розборок якісь Хагони, чи ще щось, довжиною 32 см. Німці на свої сібіхи поголовно такі ставлять, Hagon Road Low, ще якісь Ikon'и ще бувають. На розборках я бачила аморти з ER5 (їх вже нема в наявності, нажаль) довжиною як раз 32 см. А на Сібіхи прямо зараз є аморти на ОЛХ 36 см!!! і 34 (такі як в мене). Так що хтось занижає моти, хтось, навпаки, завишає.
Вложение:
ІЖ1.jpg [ 245.31 KiB | Просмотров: 18734 ]
Єдине що можна було не "любитися" з тими іжовськими амортами, намагаючись зробити їм гідравліку, витративши кількасот гривень на ремкомплекти, сайлентблоки і масло, а просто втулити їх на Булочку так, як вони були, і просто прикинути, як воно по висоті. Бо один фіг вони все одно не працюють так, як треба, так би хоч зекономили час і нерви, а що воно як по висоті все одно стало би зрозуміло і так
Зарегистрирован: 19 май 2012, 07:33 Сообщений: 474 Откуда: г. Хмельницкий
Мото: Honda Steed 400
Возраст: 32
Тел.: 0965661304
Имя: Дарья
А, ще забула сказати - ГС продався, поїхав в Київ, но зато я ще встигла на ньому "на прощання" покататися Що можу сказати - в порівнянні з сібіхою він взагалі велосипед) Нє, їде він таки добре, не вібрує, приємний, але тяги з низів у нього нема взагалі, він любить оберти трохи вищі, по городу на 2,5-3 тисячах йому тяжко. А ще він прям ну дуже юркий, ну дійсно велосипед. При цьому слухняний, абсолютно підійде як перший мот, ІМХО (або другий після якоїсь 125-ки). Сібіха здається набагато тяжкішою. А, і бак у нього довший, руль далеко) Хоча, може, то я вже до своїх проставок звикла.
А не доводилося попробувати "гладіолус" (Судзукі Гладіус)? Коли вибирав мот, то катнувся на ньому - і був приємно здивований його поведінкою на дорозі. Але він явно створений для тендітніших і компактніших райдерів, ніж я
Зарегистрирован: 19 май 2012, 07:33 Сообщений: 474 Откуда: г. Хмельницкий
Мото: Honda Steed 400
Возраст: 32
Тел.: 0965661304
Имя: Дарья
Не доводилась, вживу не бачила, зараз от подивилась фото - і він мені ну прям зовсім не подобається Я більше схиляюсь до класики з дизайном з 90-х І якось вони підозріло дешево коштують як на свою кубатуру/роки. Певно,не популярні. Були б класні - були б популярніші, коштували б набагато дорожче
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 4
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения