Проїхав вже я 8000 тисяч вирішив замінити цеп і масло у вилці. Хто вже займався цими "замінами" що порекомендуєте, який краще поставити цеп (ну звичайно ціна якість) і яке масло краще залити?
_________________ Дорога для байкера - душа, а швидкість - сенс життя.
Проїхав вже я 8000 тисяч вирішив замінити цеп і масло у вилці. Хто вже займався цими "замінами" що порекомендуєте, який краще поставити цеп (ну звичайно ціна якість) і яке масло краще залити?
Анатолий я заливал себе Эльф в вилку 15w как по мне даже слегка жестковато, но если дороги у вас хорошие подойдет. до этого был мотюль 10w частенько вилку пробивало... Эльф брал у бегемотов по 57 за пол литра, поллитра как раз нам и нужно.
Анатолий я заливал себе Эльф в вилку 15w как по мне даже слегка жестковато, но если дороги у вас хорошие подойдет. до этого был мотюль 10w частенько вилку пробивало... Эльф брал у бегемотов по 57 за пол литра, поллитра как раз нам и нужно.
Теж думаю залити 15W бо вилка у нас аж занадто мяка а це якось не дуже грає із твердим задом
_________________ Дорога для байкера - душа, а швидкість - сенс життя.
кто менял цепь на наке(530), скиньте в личку координаты магазина и тел. номер, зараннее благодарен) А то нашел за 1200 грн.. будьжет пока не рассчитан на эту цепь)
кто менял цепь на наке(530), скиньте в личку координаты магазина и тел. номер, зараннее благодарен) А то нашел за 1200 грн.. будьжет пока не рассчитан на эту цепь)
Да да да, або я не вмію шукати або попадається тільки найкращий товар . Теж буду вдячний за посилання на магазин
_________________ Дорога для байкера - душа, а швидкість - сенс життя.
Проїхав вже я 8000 тисяч вирішив замінити цеп і масло у вилці. Хто вже займався цими "замінами" що порекомендуєте, який краще поставити цеп (ну звичайно ціна якість) і яке масло краще залити?
Ланцюга ще не міняв - потреби такої не було, а вот по маслу в вилку вставлю свої п"ять копійок. Я лив Мотюлівське 10W вилочне (називається Fork Oil) - вилка нормально відпрацьовує нерівності на дорозі і не маю нарікань. Однак, в мене Тур, а не Нак. Коли міняв, то механік, якого я допускаю до мотоцикла радив 15W лити, але попереджав, що буде жорсткіша.
Відносно ланцюга і зірок - як підійде час заміни, то поставлю D.I.D. Благо знайомий катається в Поляндію і може дешевше привезти, ніж тут бариги пробують втюхати.
_________________ Істина не вимагає жертв, вона вимагає змін.
На днях заїхав в магазин де завжди тарюся розхідниками. Під час розмови продавець (сам байкер) сказав що зазвичай 15W беруть для важких мотоциклів і з моїми 160 кг вилка стане дерев'яна. Я його послухав і по його рекомендації прикупив собі ось таке масло:
Вложение:
IMG_1863.jpg [ 137.74 KiB | Просмотров: 15802 ]
Нажаль в наявності Motul не було, тай по словам продавця якість нічим не гірша. Коли поміняю масло обовязово напишу про свої враження. Доречи на GeonParts замовив цеп КМС 530Н- 112L по доволі демократичній ціні. Отже після заміни і про неї напишу
_________________ Дорога для байкера - душа, а швидкість - сенс життя.
Зарегистрирован: 26 дек 2011, 19:36 Сообщений: 355 Откуда: Донецкая обл.
Мото: Honda CB600F Hornet
Возраст: 33
Имя: Александр
Эх, Толик! Видать байкер этот - мастер по навешиванию длинных нитей хлебообразного полотна на уши Надеюсь дважды в такие уловки не попадёшь! На базаре и не то расскажут не боясь подпортить свою репутацию, лишь бы товар уходил! А что там внутри флакона (масло подходящего состава, фильтрованное использованное масло, или ещё чего) фиг кому известно.
Эх, Толик! Видать байкер этот - мастер по навешиванию длинных нитей хлебообразного полотна на уши Надеюсь дважды в такие уловки не попадёшь! На базаре и не то расскажут не боясь подпортить свою репутацию, лишь бы товар уходил! А что там внутри флакона (масло подходящего состава, фильтрованное использованное масло, или ещё чего) фиг кому известно.
Думаю з цим маслом я не зроблю гірше чим було
_________________ Дорога для байкера - душа, а швидкість - сенс життя.
Ітак проїхав 9000 км. 500 км на зад поміняв 1. Цеп 2. Масло в вилці - стала не така м'яка, мені подобається більше ніж було 3. Тормозна рідина - тормоза стали більш інформативні, тормозить мот тепер набагато краще 4. Відрегулював клапана (десь на 7500 почали стукати) 5. Замінив прокладку клапанної кришки (стара трошки пропускала масло) Коли міняв цеп стало цікаво чого на наший мотах стоїть саме 530 . Такого розміру цепу за часту вимагають набагато потужніші мотори наприклад литрові. Думаю на наших мотоциклах оптимально було б ставити 520, виходячи з того що 520 майже в два рази легша від 530 отже і двигуну має бути легше. Думаю на наступний сезон поставити 520 цеп і відповідно передню і задню зірку. Одне погано - погода, вже цілий тиждень іде дощ і ще на настунй тиждень має бути такаж біда, а кінець сезону не за горами . А в загальшому мотоцикл радує
_________________ Дорога для байкера - душа, а швидкість - сенс життя.
А можно узнать, как именно узнать что стоит 530 цепь не снимая цепи? А то у меня на ней нет никаких циферок ( И где планируются звездочки покупать? Я бы заднюю поменял,чтобы подлиннее передачи были. Тут была одна ветка по заказу звезд, но к сожалению сейчас уже не принимают заказы (
На самому цепу має бути написано (на одноній із ланок). Зі стоку на 350 точно стоїть 530. Думаю на 250 теж 530. Ось для порівняння задня зірка 520 і 530
Вложение:
IMG_1931.JPG [ 91.9 KiB | Просмотров: 15850 ]
Вложение:
IMG_1929.jpg [ 154.17 KiB | Просмотров: 15850 ]
Задню зірку "нашого розміру" для 530 цепу в мене так і не вийшло знайти. Я облазив і обзвонив всі мені відомі магазини . Зірка на фото фірми JT модель R279.31, на 31 зуб підходить для нашого мота ідеально але вона тільки для 520 цепу. Цей сезон докатаю на рідному комплекті, а наступного сезону все заміню під 520-й цеп.
_________________ Дорога для байкера - душа, а швидкість - сенс життя.
Зарегистрирован: 26 дек 2011, 19:36 Сообщений: 355 Откуда: Донецкая обл.
Мото: Honda CB600F Hornet
Возраст: 33
Имя: Александр
Правильно сделаешь, если перейдешь на 520-ю цепь!!! Наку, с его мощностью, запаса прочности 520-й цепи за глаза хватит! А качество брендовой цепи тебя весьма приятно удивит!
Вирішив на наступний сезон поміняти резину. Пішов в гараж подивився: заднє - 130/70, переднє - 100/80. А на шапці форуму написано перед - 100/90, зад - 130/80. Де достовірніша інформація? І взагалі хто міняв резину яку порекомендуєте?
_________________ Дорога для байкера - душа, а швидкість - сенс життя.
.В шапке, в характеристиках, много ошибок. Себе взял такой-же размер как установлен с завода. Мишелин пилот стрит. Специально разработана для малокубатурных дорожных мотов 250 - 400 сс . 100/80 -17 M/CTL/TT 52S PILOT STREET 73 €=825грн 130/70 -17 MCTL/TT 62S PILOT STREET 84 €=949грн Такая-же диагональная резина,как и стояла. Главно надо помнить правило, что нельзя (запрещено) ставить на перед : радиальную, а на зад диагональную. В других комбинациях --- можно. Иначе мот, становится не управляемый (очень опасно) Теперь можно спокойно ездить и в дождь и в прохладную погоду. Только еще необходимо обкатать, 400 - 500 км.
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 17
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения