Зарегистрирован: 12 май 2013, 04:16 Сообщений: 52 Откуда: Нікополь
Мото: Specialized Allez Sport
Возраст: 41
Тел.: 066 793-06-93
Имя: Тарас
В цій темі висвітлюємо всі аспекти планового технічного обслуговування (ТО) мотоцикла в гарантійний та післягарантійний період.
Для початку з'ясуємо що таке ТО ? В класичному розумінні це - комплекс регламентованих (виробником або його представником), та здебільшого обов'язкових до виконання, технологічних операцій по підтримці виробу (мотоцикла), та його складових частин в повністю справному, робочому стані при його використанні, зберіганні або транспортуванні.
ТО буває декількох видів - щоденне, періодичне (планове), сезонне та позапланове.
Періодичність виконання ТО залежить, від пробігу (кількості відпрацьованих годин), часу проведення останнього ТО, а також умов експлуатації виробу (мотоцикла).
Кожен вид ТО, включає певний перелік операцій, та об’єм робіт.
Компанія "Світмото" офіціальний постачальник і представник бренда "GEON" в Україні не надавала додаткової технічної інформації що до проведення ТО мотоцикла GEON AERO 200, тому користуємось посібником по експлуатації що йде в комплекті.
Для початку пропоную уважно роздивитись та ознайомитись з переліком робіт що до планового ТО. У посібнику по експлуатації це сторінки 16 - 17.
Зарегистрирован: 12 май 2013, 04:16 Сообщений: 52 Откуда: Нікополь
Мото: Specialized Allez Sport
Возраст: 41
Тел.: 066 793-06-93
Имя: Тарас
Перелік робіт не особливо відрізняється від переліку робіт на інших моделях GEON, а ось інтервал між ТО збільшений до 4 000 км., що звичайно приємно (побічно підтверджується теза про якість), також в двигуні використовується змінний фільтр (одноразовий картридж) очистки моторної оливи, що збільшило інтервал* її заміни до 5 000 км. Нагадаю що стандартний інтервал* заміни моторної оливи на двигунах де використовується багаторазовий фільтр (сітка) складає 2 000 км. * - інтервал після повної обкатки мотоцикла 1 500 км.
Зарегистрирован: 12 май 2013, 04:16 Сообщений: 52 Откуда: Нікополь
Мото: Specialized Allez Sport
Возраст: 41
Тел.: 066 793-06-93
Имя: Тарас
Для всіх власників AERO вважаю буде цікава группа "Вконтакті" Stels Flame 200 http://vk.com/stelsflame200 в Росії мотоцикл продають вже 3 роки якщо не помиляюсь, багато інформації від власників. Але будьте уважні мотоцікл STELS це не точна копія AERO !!! Відмінності: інший двигун 164 FML та інша рама.
Ребята, помогите советом. На днях поехал на плановое ТО! Побег 1800 км, там решили отрегулировать клапана и настроить карбюратор. Это помимо замены масла, топливнооо фильтра и фильтра тонкой очистки масла. До ТО двигатель работал ну не так как хотелось бы, иногда глох на светофорах и в пробках. Но ехал мотоцикл довол резко и динамика присутствовала!!! Максимально розганял, в приделах города до 113 км/час. После регулировки клапанов, оказалось зазоры увеличены и отличаються от номинальных! Но явно выраженного стука клапанов я не замечал, иногда на холодную было. Так вот, после проделанной на СТО работы двигаль стал работать, как двухцилиндровый, но с одним рабочим котлом. Динамика пропала и больше 90 км/час мой воронной ехать отказывается!!! Стали зависать обороты на 3500-4000 тыс!!! Сегодня ввесь день был потрачен на перерегулировку, но успеха мы не достигли! Карбюратор, вроде как вывели на исходную, но с клапанами беда!!! При номинальных зазорах ехать не желает, при больших - явный шелест!!! Посоветуйте кто знает, что делать!!!!
Мужики, кто из Херсона? Подскажите куда обратиться за помощью!!! На родном сервисе, не могут привести мот в порядок:((( тяги нет, подвисание оборотов осталось, еще глохнет на каждом светофоре, как только включаю нейтральную передачу!!! Посоветуйте целителя, кто где ремонтируеться???
Зарегистрирован: 25 май 2013, 12:36 Сообщений: 1073 Откуда: Макеевка
Мото: GEON Invader 150
Возраст: 37
Тел.: 380958273126
Имя: Дмитрий
Виталя,масла есть специальные для вилок с вязкостью от 5 до 15,чем больше вязкость,тем более жестко будет работать подвеска Насчет объема у всех вилок разное количество,но есть одно общее требование,при СЖАТОМ состоянии масло должно доходить до верхнего витка пружины,лучше немного не долить,чем перелить Лишнее масло повыдавливает сальники,а недолив к особым последствиям не приведет Процедура довольно проста,можешь прочитать в моей теме где то в этом районе
_________________ Люблю три вещи:жену,мотоцикл и жену на мотоцикле
Сегодня столкнулся с проблемкой в обед пришел завел мот, прогрел, включаю первую начинаю рушать и он дергается и глохнет При последующей процедуре все пучком. Где может быть собака зарыта ?:(
Зарегистрирован: 27 фев 2014, 17:30 Сообщений: 30 Откуда: Київ
Мото: Geon Aero 4v
Возраст: 33
Имя: Євген
kicya, у мене після ТО-300км аналогічна ситуація. На ТО залили масло MOL Dinamic Moto 4T 10w40. Причини "ривка" - диски зчеплення злипаються під час стоянки мотоцикла. Ти вижимаєш ручку зчеплення, а воно по-суті не вижимається, і при вмиканні першої передачі виходить "перемикання з нейтралі на першу без вижиму зчеплення". Мотоцикл смикається і може заглохнути, якщо диски злипаються сильно. Внаслідок "ривка" диски зчеплення "відлипають" і зчеплення вже працює як потрібно, передачі вмикаються нормально. Лікується, наскільки я знаю, підбором мотрного масла, при використанні якого диски зчеплення не злипаються.
Попробуй при выжатом сцеплении и включённой 1 передачи катнуть мот, если поедет спокойно то дело не в сцеплении, а если не поедет то скорее всего причина та что описывали постом выше!Тем более я так понял что началось после смены масла ?
Зарегистрирован: 27 фев 2014, 17:30 Сообщений: 30 Откуда: Київ
Мото: Geon Aero 4v
Возраст: 33
Имя: Євген
kalevman, дякую за цінну пораду
проблему "ривка" (до заміни масла) обходжу так: - на незаведеному холодному моті вижимаю і тримаю зчеплення - вмикаю першу передачу (продовжую тримати) і кочу мот, - при цьому відчувається, як "розлипається" зчеплення, - заводжу, прогріваю, рушаю - ривка немає.
проблему "ривка" (до заміни масла) обходжу так: - на незаведеному холодному моті вижимаю і тримаю зчеплення - вмикаю першу передачу (продовжую тримати) і кочу мот, - при цьому відчувається, як "розлипається" зчеплення, - заводжу, прогріваю, рушаю - ривка немає.
+1 Это 100% работающий вариант разомкнуть слепившиеся диски. Проверено на практике многими, у меня было тоже самое вначале, а потом на прогреве мотора просто пару раз выжимал и держал по 10 сек. сцепление.
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 11
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения