Нахилив скло на себе, тепер рівень верхньої кромки приблизно на рівні підборіддя, завтра буду тестувати. Також на завтра план замінити моторну оливу, помитися і змазати ціпка. Десь із середи планую вже їхати на роботу
Доречі, сьогодні "держака" взагалі не було. Мокрий і холодний асфальт. Гальмував практично двигуном
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Зарегистрирован: 20 сен 2016, 19:49 Сообщений: 2056 Откуда: Запоріжжя
Мото: Honda NC700XA
Возраст: 58
Тел.: +38-067-61-91-611
Имя: Ігор
Vlsirko писал(а):
Вельми вам дякую
Нахилив скло на себе, тепер рівень верхньої кромки приблизно на рівні підборіддя, завтра буду тестувати. Також на завтра план замінити моторну оливу, помитися і змазати ціпка. Десь із середи планую вже їхати на роботу
Доречі, сьогодні "держака" взагалі не було. Мокрий і холодний асфальт. Гальмував практично двигуном
При таком наклоне (на уровне подбородка), дуть будет прямо в глаза. Что бы поток огибал шлем, надо что бы верхняя кромка была примерно на уровне кончика носа. Но, стекло не должно стоять вертикально, должен быть наклон, чуть больше наклона передней вилки. Иначе, за стеклом будет возникать сильное завихрение. С таким стеклом как у тебя, этого добиться практически не реально. У самого стекла не хватает высоты. Хотя, боритесь и поборите!
Доречі, сьогодні "держака" взагалі не було. Мокрий і холодний асфальт. Гальмував практично двигуном
А резина рідна китайська? Якщо так, то раджу не ризикувати, а придбати нормальну брендову резину. Бо їзда на резині низької якості може дорого обійтися.
Друззі, підскажіть, що за дивний звук на відео. Сам діагностувати його не зміг. Спочатку думав, що гальмівні колодки труть, але диски були зовсім холодні. Очевидно, що тре колесо, але візуально я нічого не виявив. Що глянути?
[youtube]https://youtu.be/37XNBZILtsw[/youtube]
І трохи не по темі - панове, сезон тільки починається, але у "оленів" за кермом немає сезонності бережіть себе від таких ідіотів [youtube]https://youtu.be/BhdJzGF3nMY[/youtube]
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Влад а когда легко притормаживать передним звук исчезает ? если да значит колодки отходят не полностью, если нет попробуй вывесить переднее колесо крутнуть, посмотртеь лёгкость хода и послушать определить звук.
Переднє колесо вивішував, все ок нічого не затирає. Ціпка я мив вже після цієї поїздки. Гальмування переднім диском нічого не змінює, крім інтервалу звуку. Є думка, що після суботньої покатухи десь налипла багнюка і терла об колесо, тому-що після декількох км звук зник і зʼявлявся тільки на нерівностях, а потім взагалі зник
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Зарегистрирован: 23 фев 2011, 20:00 Сообщений: 5752 Откуда: г. Украинка
Мото: NAC 25, KLE-650
Возраст: 53
Тел.: 7846979
Имя: Юрий
Это только моё предположение. Звук на видео очень похож на завихрения воздуха. И к тому же, до установки стекла, подобного эффекта не наблюдалось. Но это только догадки
_________________ То что судьба сломала, только любовь починит...
Є думка, що після суботньої покатухи десь налипла багнюка і терла об колесо, тому-що після декількох км звук зник і зʼявлявся тільки на нерівностях, а потім взагалі зник
Ну сталося, як я і думав... Сьогодні вранці перші 2-3км звук повторювався, а потім зник Візуально нічого не виявив, просто тертя, така штука, що його видно завжди... особливо як покатати трохи... Буду шукати
Я вже й забув, як це кайфово їхати на роботу на мотоциклі... Не дивлячись на те що на термометрі було 4 градуси, термобілизна і зимні "мотоперчі" не дали замерзнути. Доречі, рукавиці приїхали тільки вчора з "aliexpress" (дуже вчасно).
Замовив ось такі:
Доволі теплі, руки взагалі не змерзли, але за рахунок того, що вони доволі товсті, треба звикнути до керування, але впринципі за такі гроші - цілком "нічого"
Про вітровик: Я вже трохи засмутився, що вітрове скло виявилося трохи коротким для мого зросту... Але сьогодні на трассі мене чекав приємний сюрприз... На швидкості 100-110 їхати стало значно комфортніше. Після останнього регулювання, потік бʼє приблизно в чоло, але це дозволяє на швидкості до 80 км/год їхати з відкинутим візором Впринципі, я задоволений, але можна краще Буду думати про щось, на кшталт такої штуки
Ну і невеличке відео. В кінці відео дорога столиці європейської, сучасної держави [youtube]https://youtu.be/-5tg7UeZMXg[/youtube]
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Хочу підʼєднати ручки з підігрівом, а також usb зарядку. Вирішив робити все "по уму", і зробити це все через окремий запобіжник і 4-х контактне реле.
В мене виникло наступне питання. Буду вдячний за допомогу Мені треба взяти "+" на реле із замка запалювання, для того, щоб коли я вимикав ключ вимикалися всі доп. прилади.
Червоний - "+" з акб (не підходить, бо він під постійною напругою) Зелений - "-" "земля" Чорний і Рожевий - якийсь з цих двух підходить для моїх цілей, але який ?
Я в електриці, майже "0" тому прошу допомоги
І ще одне запитання виникло, знімав хтось ручки з турера? Є якісь "підводні" камені?
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Коли купував байк, дуже переймався, що буде незручно їздити в заторах через його розміри. Вчора зняв відео, як це відбувається [youtube]https://youtu.be/B3nXeh0vo3E[/youtube]
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 13
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения