Зарегистрирован: 20 сен 2016, 19:49 Сообщений: 2056 Откуда: Запоріжжя
Мото: Honda NC700XA
Возраст: 58
Тел.: +38-067-61-91-611
Имя: Ігор
Надо было с ровным стеклом брать. Этот спойлер, из-за вертикальных изгибов, искажает изображение. Я так же попал. Но, на трассе, это не напрягает, а в городе, когда чаще смотришь на дорогу через стекло, мешает. В общем, я его снял, пока. А там, или его стекло заменю, или буду ставить только на дальняки.
TIGOR, сьогодні проїхався по трасі і по місту. Мені якось зовсім не заважає. А ось ефект вражаючий - в шоломі тишина (в порівнянні із стандартним склом) Проїхав весь маршрут (~45км) з піднятим візором
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Зарегистрирован: 20 сен 2016, 19:49 Сообщений: 2056 Откуда: Запоріжжя
Мото: Honda NC700XA
Возраст: 58
Тел.: +38-067-61-91-611
Имя: Ігор
Vlsirko писал(а):
TIGOR, сьогодні проїхався по трасі і по місту. Мені якось зовсім не заважає. А ось ефект вражаючий - в шоломі тишина (в порівнянні із стандартним склом) Проїхав весь маршрут (~45км) з піднятим візором
Это потому, что мы все разные. У меня другая беда со спойлером случилась. Вчера. Лопнуло стекло спойлера в месте крепления к механизму. Так что, я теперь по любому буду другое стекло вырезать. Это я к сведению. Что бы сберечь стекло спойлера, надо ставить прокладочки под крепление, я не ставил и видимо еще и чуток пережал, а может и от вибрации. Так что, прокладочки там очень желательны.
Здається проблема з баком вирішена. Бак до рами притискається гвинтом із шайбою, під тою шайбою є гумове кільце. Я завжди думав, що це кільце слугує своєрідним сайлентблоком - тобто сильно затискати гвинта не треба, але зараз затягнув сильніше, кільце притиснулось і о чудо ..... Навіть на великих ямах ніяких звуків немає Буду слідкувати...
По допам які встановив - підігрів ручок це просто . Зараз зранку холодно і така опція - те, що лікар прописав. Єдиний момент, Час від часу зникає десь контакт і всі допи перестають працювати. Вчора перевірив всі контакти на проводці котрольною лампою - все норм, все працює. Все зібрав, перевірив - , працює. Зранку завів мотоцикл, не працює... Є підозра на фігове 4-х контактне реле. Спробую замінити.
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Після роботи перестав заводитися мотоцикл. Після натискання на кнопку стартера - клацає запобіжники і все. Після 40 хвилин длубання в проводці вияснив, що відкрутився контакт на стартері. Підтягнув і все ок.
Знову почав проявляти себе звук тертя при їзді. Цей звук відтворюється коли вивісити колесо і крутнути його і зникає коли потягнути за трос спідометра. Викручування тросу нічого не дало Хотів розібрати колесо, але не зміг викрутити болти суппорта - дуже м'які і побоявся їх зірвати
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Трение может вызывать износ слайдера цепи, метод решение есть на форуме. Определись что трется может и колодки в супорте у меня , на примет передние на самых малых скоростях поскрипывают, менял, смазывал не надолго...
_________________ Четыре колеса возят тело, а два - ДУШУ!!!
Нарешті відійшов від ТГ2018. Емоції просто переповняли. Сам захід дуже сподобався, особливо концертна программа була просто
Познайомилися із Gefest, його дружиною та Михайлом(нажаль, не знаю його нікнейма на форумі). Дуже класна компанія
Мотоцикл показав себе з найкращої сторони! 180км без зупинок, на одному подиху. В київській області крейсер був 90-100, а ось в черкаській, мабуть 20-30 км/год у звʼязку з повною відсутністтю доріг
Назад їхав майже всю дорогу під зливою Дощовика не маю, а перечекати теж нагоди не було. Довелося їхати. Мене врятували ручки з підігрівом, які на максимальному режимі доволі гарно гріли і ніши поруч із гальмівною лапкою і лапкою КПП (в них можна трохи засунути ноги і їх буде обдувати теплом із двигуна)
Ну і відосик, звичайно [youtube]https://youtu.be/HkgExKVpNSs[/youtube]
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
В п'ятницю виїжаю в Одесу на Гоблін Шоу. 450 км в одну сторону, дорога не близька, тому мотоцикл необхідно підготувати.
Отже, повністю замінив гальмівну рідину, відрегулював клапани. Бо після першого регулювання правий випуск був 0.12. замінив моторні оливу. Підтягнув ціпка, вичистив і змазав його. Замінив свічки, паливний фільтр і вичистив пилососом повітряний фільтр. Провів загальний огляд всіх вузлів.
Про моторну оливу. Вирішив на цей раз залити те що рекомендує мануал. 10w40 sg. Взяв моторну оливу mannol, без мотоциклів на этикетках Вона повністю відповідає вимогам мануала. Я не знаю, чи то регулювання клапанів, чи то моторна олива, але двигун почав працювати помітно м'якше Побачимо, як воно буде далі...
Провів тест-драйв, щоб перевірити гальма, і був приємно вражений. Тепер доведеться вчитися гальмувати по-новому
Фоток сьогодні не робив, бо було багато роботи, а часу зовсім не було
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 6
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения