Tigor, під час тесту мотоцикла помітив тільки те, що передачі почали більш чітше вмикатися. Але таке завжди відбувається, коли л'єш нову оливу. Я доволі довго вивчав цю тему, і нарешті вирішив перейти до практики. Олива, яку я залив, не містить додаткових антифрикційних присадок і не є енергозберігаючою.... Тому, проблем бути не повинно. В любому випадку буду писати сюди
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
старый, важко сказати бо рідний тахометр "помер" ще в минулому сезоні, а новий після 6000 обертів показує "погоду на Марсі". Та й спідометр після 90 теж показує ту ж саму погоду, тому звірявся з GPS. Зимою буду встановлювати якусь цифрову приборку з магнітами, щось типу koso
Проїхав вже 400 км на моторній оливі mannol 10w-40 special. Думаю, можна зробити перші висновки. Отже, різниці абсолютно ніякої , хіба що нейтраль стала краще ловитися, коли вмикати її із першої передачі. Двигун працює "мʼякенько", просто шепоче Проблем із счепленням немає ніяких
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Повернувся з Одеси. Мотоцикл Дуже зручно, я вам скажу. По дорозі в Одесу я зробив лише одну вимушену зупинку в Умані (відкрутилося вітрове скло і відхилилося від необхідної позиції) Їхав з крейсером в 90-100. По приїзду в Одесу, залив повний бак і порахував розхід пального. Вийшло приблизно 3.2 на сотню. На зворотній дорозі їхав взагалі без зупинок 450км. Крейсер був 100-110. Розхід не рахував, але по відчуттям, був трохи більший.
Ручки з підігрівом знову врятували мене від переохолодження, бо дорогою назад було доволі холодно навіть в шкіряних рукавицях. По приїзду додому, трохи засмутився, бо в процессі "поїдання кілометрів" не зробив жодного фото мотоцикла, хоча він дійсно того заслужив
В загальному, я проїхав майже 1000км. Поломок і відказів ніяких не було. Мій мотоцикл - надійний і вірний товариш, головне його любити, обслуговувати і він не підведе. Єдиним моментом стало те, що це була остання поїздка для рідного ціпка. Тягнути його вже немає куди. Будемо міняти . Коробка працює чітко, счеплення не буксує - все супер. Можна лити звичайне моторну оливу
В Одесі залив повний бак 92 на ОККО, і мотоцикл якось краще почав їхати, причому помітно. Зараз докатаю бак КЛО'вського 92 і заллю ОККО'вський, щоб дійсно пересвідчитися шо мені не здалося
Ну і відосик: [youtube]https://youtu.be/fjvDP9VE3cY[/youtube]
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
kiralait, думаю варто почати із звичайного ТО. Моя підготовка співпала з плановим ТО. Паралельно продивитися всі вузли на предмет відкручування. Також дам пораду - не варто робити ТО перед самим відʼїздом. Краще зробити і ще день-два покататися десь поряд, може що ще вилізе
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Привет! С недавних пор стал обладателем синего турера 13 года, в связи с этим, с большим интересом прочитал вашу историю. Большое спасибо. у меня вопрос: какой марки термостат вы себе установили, спасибо.
Привіт! Дякую. Ідея з термостатом виявилася "не дуже". Бо, як я думаю саме через термостата лопнула кришка термостата. Та й особливої різниці я не помітив. Хіба що прогрівання зранку займало менше часу. Але, все ж, якщо цікаво термостата фірми lipai
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Привіт! Дякую. Ідея з термостатом виявилася "не дуже". Бо, як я думаю саме через термостата лопнула кришка термостата. Та й особливої різниці я не помітив. Хіба що прогрівання зранку займало менше часу. Але, все ж, якщо цікаво термостата фірми lipai
На днях, мотоцикл перестав тримати холості, на обертах працює нормально. На регулювання гвинта холостих на карбюратор і ніяк не реагує. Діагноз ясний - підсос повітря. Сьогодні вирішив пошукати, де проблема і знайшов
Посадив на звичайний сантехнічний герметик, і залишив сохнути.
Також в процесі виявив, що загубив гвинта, який тримає кришку захисту передньої зірки
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Приветствую! Я так думаю, что подсос воздуха до карбюратора влияет только на чистоту воздуха, а вот после карбюратора, он влияет на состав воздушно-топливной смеси.
Liner, я теж так думаю. Але все ж негоже карбу брати повітря в обхід фільтра:) Тому вирішив копати глибше.
Вчора повністю зняв карбюратор для детального огляду і виявив, що знизу були відкрученні гвинти на лівій кришці. Посадив все на фіксатор і затягнув, також був відкручений один із гвинтів підсоса.
Все зібрав, завів, прогрів і о чудо.... Знову є стабільниий холостий на 1500 обертів
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 40
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения