Зарегистрирован: 20 сен 2016, 19:49 Сообщений: 2056 Откуда: Запоріжжя
Мото: Honda NC700XA
Возраст: 58
Тел.: +38-067-61-91-611
Имя: Ігор
Vlsirko писал(а):
А от сьогодні в мене зʼявилася думка, а чи міг мій "колхоз" у вигляді повітряного фільтра від таврії вплинути на якість суміші? Що як він не повністтю прилягяє до корпусу і відбувається "підсос" повітря повз фільтр без опору самого фільтра? І звідти зайве повітря і бідна суміш?
В принципе, может конечно. Через таврийский фильтр, движку, естественно, дышать легче. Фильтр то больше. Но я не думаю, что это сильно повлияло на формирование смеси. Тут, скорее всего, производитель поставил топливные жиклеры (ГТЖ) не достаточного диаметра. Чтоб мот меньше кушал. Раньше ведь, до замены воздушного фильтра, свечи тоже белые были.
Значить, в мене залишилася ще одна спроба Можна спробувати підняти голку ще на 1 поділку (останню), якщо і так не буде ніякої реакції тоді вже треба шукати жикльри більшого діаметра....
Щодо економічності, я б не сказав що 4 літри на сотню для 350 це економно
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Як варіант ти невірно поплавки міряєш.Карб не треба перевертати догори поплавками,бо якщо при перевернутому поплавки знаходяться рівно плоскості карба - рівень занижений. viewtopic.php?f=35&t=1283&start=50#p87122
И сделай фото нового фильтра на месте старого. Высота иглы, влияет только на средние обороты. На максимальные: только размер гтж. Уровень поплавка до среза корпуса карбюратора = 18.5 мм. Примерно параллельно корпусу.
Простой пример: Во времена ссср, в мотоцикл ява 634, производства Чехословакии, устанавливался гтж =98, только для Чехословакии и европы. А в ссср, поставлялся с гтж = 117.
старый, там де написано "K945" це і є верхня частина топливного жикльора більше там надписів немає Я на повну ручку ніколи не їздив (розганяв один-два рази) а ось основний режим пересування це 6000 обертів і +- 100км/год, повна ручка в мене на 5 передачі приблизно 8000об/хв... Тобто, виходить що треба перевірити рівень поплавку і "гратися" голкою...
старый, в чергове зніму карб, викручу жикльор і сфоткаю
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Если гтж, слишком маленький, для данного обьема двигателя, то и средние обороты будут беднить. Пример: у меня на каждый карб = 160 сс. , стояли жиклеры для =117 сс. (от движка = 234 сс) Возможно у тебя гтж = 94.5 ?. Для карба с обьемом = 320 сс:\ 2 = 160 сс. Нормальные жиклеры 106 - 112 сс. (это в микронах) Только не вздумай сам рассверливать! Большинство китайских мото, идут с задушенными карбами. Потому (например) 400 сс (карб), не может развить полных об\м. следовательно и скорости. Китай - дело хитрое
старый, так і є... Почитав, що на Geon Aero ставиться такі ж жикльори і калібр 94.5. Замовив жикльори 100, 105, 110 від (озон, солекс)... повинні підійти. На вихідних "пограюся" і відпишуся про результат
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Если на Geon Aerо ставятся такие-же жиклеры, а там 200 сс. один цилиндр. Так -что на 160 сс, он не как не маленький За калибр жиклеров нужно знать, что размер может измерятся по пропускной способности у одних фирм, а у других по диаметру в микронах. И то у одних пропускную способность измеряют водой, у других бензином.
Першим поставив гтж105 від карбу вебер - результат негативний, заливає просто капець розкрутити двигун більше 4000 неможливо,тупить і глохне. Свічки чорні
Далі встановив гтж 100 від карбу солекс, результат такий же... Опустив голки на максимум, стало веселіше але після 5000 обертів явні симптоми переливу
Повернув назад рідні ГТЖ і підняв голки на максимум... Їде гарно на всіх обертах... Свічки перевірю трохи пізніше, бо занадто мало проїхав, щоб робити якісь висновки
Якщо результату не буде спробую ГТЖ 97.5 і 95 від Солекс
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Так швидко накатав ще 2700км, вчора міняв моторну оливу, та й взагалі оглянув всі вузли мотоцикла.
Після переставляння голки карба в саме верхнє положення нічого, по-суті, не змінилося - ізолятор білий. Для експеременту всановив жикльор на 97.5 (на 100 заливає при відкритті ручки) і голки залишив максимально піднятими. 97.5 веде себе цікаво, якщо досить різко крутанути ручку, або їхати на весь газ то трохи заливає (мотоцикл дригається). В стандартній експлуатації помітно покращилася динаміка... Проїхав 10 км - результату 0 цілих, 0 десятих - ізолятор білий. Сьогодні ввечері ще разок гляну, пробіг буде майже 100км
В цих експерементах є свої плюси, по-перше, тепер я знімаю, перебираю і встановлюю карб за 15 хвилин і по-друге, в мене є колекція жикльорів від 92.5 до 110 з кроком в 2.5
Нарешті замінив тріснуту кришку радіатора на нову. Також вияснилося, що під спойлером на вітровому склі зʼявилася тріщинка, як і писав Tigor. Ще при знятті карба помітив, що тріснув патрубок повітряного фільтра який одягається на карбюратор, підклеїв суперклеєм - все тримається
Окрім вищезгаданих пунктів, впринципі, проблем з мотоциклом немає
Помив коника, натер віском... готовий до Тараски 2019, в пятницю відʼїжджаю. Буду дуже радий зустрітися з форумчанами
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Після поїздки на тараску, судячи з симптомів, помер підшипник рульової. Мотоцикл на ходу веде себе немов їдеш по повздовжній гребінці - рискає і плаває. Особливо відчувається це на швидкості 50-60км на годину. Колеса накачані, люфта в колесах немає, вилка теж не люфтить, але при вивішеному колесі є відчутна нерівномірність ходу при обертанні керма. З положення ліва чи права в центральну позицію він наче вставляється.
З'явилися симптоми за 150км від дому. Дуже вдячний своєму мотоциклу, що навіть з поломкою довіз мене додому Замовив новий комплект підшипників
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Коли їдеш уже не перший раз всі ці тусовки знаходять новий сенс - зустріч з друзями яких не бачив цілий рік
Наше поселення
Дуже задоволений своїм особистим знайомством із Дмитром Петрухіним - байкер-навколосвітчик із Казахстану, який провів 10 років у подорожі
Дмитро і його байк
Ну і музична складова. Гурт Мотанка - просто феномен української рок музики. Я нічого схожого ніколи не чув, але кайф який я отримав за час їх виступу ні з чим не зрівнянний. Любителям етно і важкої музики дуже рекомендую
Ну і незрівнянні Тіто і Тарантула на вістані майже витянутої ріки
Також був приголомшливий виступ гурту ТНМК під неймовірною зливою
В цілому, не найкраща погода не зіпсувала враження від чудової мототусовки
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
'Розтин' виявив відсутність змазки на самих підшипниках, перебрав, змазав по-новому затягнув і нічого не змінилося - все так же закусує Випресував чашки підшипників і побачив наступну картину
Виработка на чашках знаходиться приблизно в тих місцях де закусує
Якщо комусь потрібен буде номер підшипників ( зверху і знизу однакові)
Чекаю на комплект нових підшипників Може хто підкаже яким зусиллям затягувати шліцову гайку?
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 8
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения