Liner, дякую! Так, вражень вистачає... Вчора виявив, що правий пластик не рідний. Підтвердилася теорія, що мот падав на правий бік. На швидкість не впливає. Вчора залив повний і отримав 7літрів на сотню А минулого разу було 5.1... стиль їзди не змінився. Треба все ж замінити повітряний фільтр. Доречі, після мого то, хлопки в аірбокс зникли. Але збільшився розхід Є теорія, що забитий фільтр повітря не так сильно впливав на розхід, коли був підсос повітря через маніфолду
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Симптоми були такі, час від часу натискаєш на стартер і він ледь провертає двигун і мовчить, так могло бути декілька разів поспіль... а потім стартер починав крутити нормально і двигун схватував. Спочатку, зачистив всі контакти (+ на АКБ і на стартері і массу)- не допомогло. Перевірив АКБ, все в нормі - 12.8 у стані спокою, зарядка є - все згідно мануалу 13.8-14 без навантажень і 13.4-13.6 з дальнім світлом. Правда мені не дуже сподобалося, що в момент старту напруга на АКБ просідає до 9В . Уже почав грішити на сам стартер і приготувався до дорогого ремонту
Коли в чергове, симптоми проявилися я помітив, що при натисканні на кнопку стартера, коли двигун мовчить, не гасне ближнє світло. Справа в тому, що японці, народ розумний і при вмиканні стартера електрична схема розмикає контакт на ближнє світло, щоб в момент старту навантаження на АКБ було менше. І тут до мене дійшло, справа в кнопці - розібрав, прочистив, змазав і після цього вже другий тиждень проблема себе не проявляє.
Дам пораду - якщо розбираєте кнопку, сфотографуйте положення всіх запчастин у зібраному стані, щоб потім зекономити собі годину дві на догадки, як же воно було зібрано
Мотоцикл кожен день справно катає мене на роботу. Що можу сказати, я дуже задоволений. Вітрозахист на висоті. Вчора їхав зранку - було -2 Замерзли тільки руки (дуже не вистачає ручок з підігрівом) і кінчики пальців на ногах, все інше на швидкості 110-120 взагалі не піддається обдуву
Я вже казав, але повторюся ще раз - світло фар, просто космос. Ніякого дискомфорту при їзді в темний час за містом, по трассі
Комфортна швидкість 120-130. Можна й більше, але мотоцикл починає хвАцько жерти бензин Та мені й більше не треба. Сам запас потужності гріє душу
Ще помітив, що на такому мотику більше поважають на дорозі. Іноді навіть володарі новеньких гусів і харлеїв знисходять, і здороваются на дорозі
Про розхід пального. Виявив, що розхід залежить від того як крутити ручку (ну це очевидно, просто я ніколи не думав що він залежить саме на стільки). Якщо їхати динамічно то виходить 7-8літрів. Можна і в 10 поміститися, але тоді вже й масло в двигун доливати прийдеться. Але останні 2 баки я викатав в більш спокійному режимі, розганявся плавно, крейсер 110-120 за містом, час від часу динамічний розгін до 180 і вийшов на розхід пального в 5.3-5.5, що мене дуже задовольняє
Ну і останнє, що хочу сказати. Дуже багато де, пишуть що цей мотоцикл катастрофічно не підходить для їзди по місту. Так от, ті хто таке пишуть або просто не їздили на цьому мотоциклі по місту, або просто не підходять до нього за фізичними параметрами. Я не буду сперечатися, що на моторолері чи юбріку буде зручніше (на крайні випадок можна взяти мот під мишку і піти як пішохід ) і багато чого залежить від зросту і фізичних данних (182зросту і 98кг ваги), але для мене мотоцикл дуже зручний. Я в міжрядді відчуваю себе як риба у воді - мотоцикл високий і вузький, проходить в такі діри, що на турері я б побоявся
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Сьогодні видалося декілька вільний годин, тож я вирішив попрацювати з мотоциклом. Перше, що зробив це замінив повітряний фільтр. Ось це, стояло там раніше
Встановив новий
Далі зняв бензобак для ревізії
Як я і здогадувався, туди ніхто і ніколи не лазив
У відстойнику на дні була субстанція, схожа на землю
Так виглядав фільтр грубої очистки
Все відчистив очисником карбюратора. Ну і те, заради чого все затіювалося - знайомтеся, це фільтр тонкої очистки палива від японських інженерів. Виконує роль держака бензонасосу і фільтра. Ціна нового 200$ + 50 $ доставка
Добре, що спільнота встромщиків дуже велика і є люди, які не згодні з таким порядком речей. Отже встановлюю виносний паливний фільтр. Для цього купую 1м паливного шлангу gates 8мм, 2 бистрозйоми від вазу, 4хомути і сам фільтр.
В рідному фільтрі сверлю отвір 4мм. Де описувати не буду в інтернеті маса фотографій. Завдяки цьому отвору бензин після насосу піде в обхід рідного фільтру одразу в інжектору
Після чистки і свердління все збираю.
З бензобаком закінчено, переходимо до наступної частини. Знімаю фітинги з рідного шлангу, що йде від бензобаку до інжектору
З'єдную 2рідні фітинги і 2нові бистроз'єми шлангом і інсталюю на мотоцикл
На виході маємо стандартний бензиновий фільтр, який коштує 120гривень і замінити можна за 15 хвилин
Тест-драйв проведу завтра, але одразу помітно що мотоцикл почав працювати рівніше і краще реагує на ручку газу
Зимою заміню черв'ячні хомути на силові і прямі бистроз'єми на кутові. Гумовий шланг засуну в пластикову гофру, щоб він ніде не терся і не прилягав до гарячого двигуна
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Отже, після моїх маніпуляцій я проїхав 300км (1 бак). І вже можно зробити висновки:
* Із 300км 100 були з другим номером і 200 змішаний режим місто-траса, але майже без заторів. Я по своїй природі не "ракетчик", тому ганяти не полюбляю, крейсер на трасі тримаю 120-130км/год. Сьогодні залив повний бак шелівського 92 і отримав розхід в 4.5
* Бензонасос тепер працює безшумно, коли заведенний двигун. Щоб його почути треба реально вслуховуватися
* Мотоцикл став гарно реагувати на ручку газу, без підтупів на певних обертах - все рівномірно
* Таки дійсно пропали ривки на малих обертах. Раніше на 2й передачі в заторі було їхати неможливо - мотоцикл смикався і його ковбасило. Якщо оберти нижче 3500 - то все, торба Зараз все ок! Їде рівно, хоча максимум крутящого, дійсно відчувається з 4000об/хв
Резюмуючи - любіть свій мотоцикл, і він вам віддячить тим же
По їзді з пасажиром - мотоциклу впринципі, пофіг є він чи немає... Пре як нічого не бувало. З відгуків дружини: ...сидіти, впринципі зручно, тільки з непривички трохи затікали ноги. Сидіння трохи затверде, хотілося б мʼякіше. І за рахунок високого вітрового скла, за твоєю спиною утворювалися завихи повітря і били прямо в шолом, але то було на швидкості більше 130
Підняв на одну поділку вітрове скло - тепер воно як і повинно бути, приблизно на рівні верхньої губи-носа. Єдиний момент, тоноване вітрове скло це ЗЛО... Але вже наче звик. Спочатку дуже заважало
Вчора приїхали ручки з підігрівом, на цей раз вирішив купити фірмУ - "Oxford Premium Adventure". Дуже мені сподобалася якість самих ручок. На наступному тижні приїде нове алюмінієве кермо Lucas TRW і я займуся установкою
По керму - виявив, що воно погнуте і стоїть не рівно Справа в тому, що судячи з відгуків на буржуйських сайтах, рідне кермо зроблене із суміші пластиліну і лайна і гнеться навіть від прикладування мотоцикла. Нове кермо вище на 1см, вужче на тей же сантиметр і легше на півкіло , але впринципі майже як рідне Ще один важливий момент - алюмінієве кермо товстостінне. В середньому 4-5мм. Рідне сталеве кермо - 2мм. Тому рідні грузики керма не підійдуть, а вони фіксують захист рук. Грузики я теж очікую в комплекті з кермом
В процессі перечитування сервіс-мануала, виявив, що регулювання потребує прогрівочний режим. Коли заводиш на холодну двигун одразу переходить в режим ХХ на обертах 1100-1200, а повинен 2000-2500 при температурі повітря нижче 10 градусів. Процедура регулювання доволі проста, але потребує зняття пластику і баку тому, мабуть відкладу все до зими і суміщу все з чисткою, регулуванням і синхронізацією інжектора . А поки працює і файненько
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Хлопці, з розхідом 4.5- відбій Виявилося, що мене сьогодні заправили не по кришечку, а до відсічки Недолили десь літри 3. Так що виходить розхід 5.5+- Тепер я збагнув чому від однієї заправки виходить 5 літрів, а потім 7 Засічу розхід більш уважніше
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Зарегистрирован: 19 май 2012, 08:33 Сообщений: 466 Откуда: г. Хмельницкий
Мото: Honda Steed 400
Возраст: 32
Тел.: 0965661304
Имя: Дарья
Предпочитаю мот заправлять сама. Заправщики вечно то не дольют, то перельют. Один раз залили прям под кромку, я замок в бензине утопила и выдавила им его наружу.
Я теж тільки сам заправляю, заправщики пруть пістолет у бак по саму ручку, якщо бак мае по центру згиб під раму наприклад ТвінКам то можуть легко поцарапати фарбу у баці, а нахер воно таке треба.
Отже, сезон йде до завершення... а я виявив, що в мене нема жодного відоса із новим мотоциклом. Сьогодні "наверстав" [youtube]https://youtu.be/hhDptNTKTCU[/youtube]
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Зарегистрирован: 20 сен 2016, 19:49 Сообщений: 2057 Откуда: Запоріжжя
Мото: Honda NC700XA
Возраст: 58
Тел.: +38-067-61-91-611
Имя: Ігор
Влад, смотрю ты болты крепления диска поставил на красный фиксатор резьбы. Это что, фиксатор сильной фиксации? Может зря на сильную фиксацию поставил? Откручивать будет очень сложно. А за видео, +1 на ютубе.
Хлопці дякую за підтримку! Буду і надалі старатися
TIgor, так фіксатор червоний. Маю досвід використання синього від цього виробника, то думаю ща червоний буде те що треба А якщо ні, то нагрів і ударна викрутка допоможуть!
До речі, нещодавно відкрив для себе цей чудовий інструмент! Хотів замінити колодки, і на задньому супорті вісь на якій тримаються колодки прикривається кришечкою, яка сидить на різьбі і має погану звичку прикіпати і не викручуватися. Попередній хазяїн добряче злизав грані на тій кришці, і руками викрутити не виходило. А ось ударною викруткою вийшло майже з першого разу
Якщо цікаво. В відео присутня розпаковка викрутки і трохи емоційний (бо був дуже радий, що вийшло викрутити )) процес викручування [youtube]https://youtu.be/pydpRFRAzg0[/youtube]
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 3
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения