Думаю справедливо враховувати не тільки похибку показань спідометра але і похибку показань GPS, на даному мотоциклі в порівнянні та перевірені маю + 10% за швидкістю і + 5% по пробігу від місця А до місця В.
Зарегистрирован: 20 сен 2016, 18:49 Сообщений: 1829 Откуда: Запорожье
Мото: Honda NC700XA
Возраст: 56
Тел.: +38-067-61-91-611
Имя: Игорь
Завышение спидометра, это абсолютно нормальная вещь на всех транспортных средствах. Был сильно удивлен своим грандтуром. У него, показания спидометра, один в один с ЖПС. Пробег не проверял, не скажу. Но, ГТ, это скорее исключение. На моем авто, погрешность в скорости, примерно, +6км/час. Т.е. еду 115 по спидометру, это не более 110 реальных. Но, пришло время менять покрышки, и решил поставить с более высоким профилем. Откуда такое решение? Да все просто, начитался отзывов и решил сам попробовать. Получилось, грубо говоря, в предел. При максимальном вывороте руля, покрышка не помешается в арке, трет об внутреннюю часть крыла. Но что делать, езжу теперь так, стараюсь максимально не выворачивать. Так вот, после установки этих покрышек, показания спидометра, практически сравнялись с ЖПС. Разница, буквально, +1-2км/час. Но опять в +. Какой из этого сделать вывод? Выводы делает каждый сам, за себя. В моем случае, с авто, просто невозможно поставить такие покрышки, что бы спидометр начал занижать показания скорости. Такие покрышки, просто, не поместятся.
Видео ролик, как всегда, зачет. Умеет Viktozen (Викторович) это делать. Всегда с интересом просматриваю темы которые он ведет.
Ютуб таки велика сила ! Дякую Вадиму за його відгук під моїм роліком, підказав свій ролік як відкалібрувати приборну панель, то я відразу побіг у гараж, перевірив приборку було зазначено 2 магніти (це правильно в ступиці) та розмір 2083, заміряв колесо декілька разів вийшло рівно 2 метри тобто 2000мм, отож і налаштував приборку 2 - 2000, завтра перевірю на ходу що покаже приборка, та взагалі таким чином можливо підігнати показники швидкості на приборці під показники швидкості по GPS.
Катався та калібрував показники спідометра за допомогою додатка GPS спідометр, не буду писати проміжні налаштування, показники швидкості та пробігу, але коли задав налаштування спідометра 2 - 1950 та перевірив пробігом різниця між приборкою та GPS додатком вийшла 4 км, тобто на приборці більше на 4 км/г. а от лічильник пробігу (що важніше) показуе майже ідеально, наприклад по спідометру 5,8 км. по GPS 5,72 км. гадаю цю різницю можна списати на похибку.
Але, як завжди є Але, навряд хто захоче так налаштувати приборку, бо дуже видно як мотоцикл тихенько їде а у нас жеж треба щоб їхало 130 принамні для очей то будуть ставити налаштування 2800
Пробіг на сьогодні 913 км. на вулиці +3 холодно з незвички. Вирішив замінити ведену зірочку, зняв на 50 а поставив на 48, різниця невелика але мотоцикл поїхав трохи жвавіше, мені так більше подобаеться, випробував тягу на буграх, тяга двигуна достатня для моїх потреб.
Вложение:
13,11_1.jpg [ 395.84 KiB | Просмотров: 1189 ]
Вложение:
13,11_2.jpg [ 400.73 KiB | Просмотров: 1189 ]
Сподобалося що ступиця без демферних втулок, або сайлен-блоків це значить розбиватись там нічому.
Вложение:
13,11_3.jpg [ 312.64 KiB | Просмотров: 1189 ]
Вложение:
13,11_4.jpg [ 472.79 KiB | Просмотров: 1189 ]
Хлопці бережіть свої фаберже, холодний бак легко здоров'я підсадить, питання воно нам трєба
Катався та калібрував показники спідометра за допомогою додатка GPS спідометр, не буду писати проміжні налаштування, показники швидкості та пробігу, але коли задав налаштування спідометра 2 - 1950 та перевірив пробігом різниця між приборкою та GPS додатком вийшла 4 км, тобто на приборці більше на 4 км/г. а от лічильник пробігу (що важніше) показуе майже ідеально, наприклад по спідометру 5,8 км. по GPS 5,72 км. гадаю цю різницю можна списати на похибку.
Але, як завжди є Але, навряд хто захоче так налаштувати приборку, бо дуже видно як мотоцикл тихенько їде а у нас жеж треба щоб їхало 130 принамні для очей то будуть ставити налаштування 2800
я так розумію приборна панель універсальна, ставиться на різні моделі дорожників та єндуро з різними розмірами колес, тому мае можливість налаштування за що китайцям великий респект.
Холодно блін але мотосезон ще продовжую, добряче покатався, а коли приїхав замінив мастило, пробіг 957 км, зливав через бокову пробку, було цікаво що там на сітці та магніті, все там добре, тепер буду зливати через болт у картері. залив 1300 мл Motul 5100 15W50.
Мотосезон 2020 завершив, пробіг 957 км, після заміни мастила двигун поробив хвилин 10, але наступного дня я так и не покатався, прийшли морози при мінусах кататись це вже занадто. АКБ відключив, зарядив, з мотоцикла не знімав, як показуе практика якщо підзаряджати раз у місяць батареї переносять зиму у гаражі добре.
Ну вот, вы сезон закончился, а мы только начинаем. Хотя на югах конечно потеплее, морозов ЕЩЁ не было. Завтра скорее всего начну собирать свой новый мои, большое спасибо за эту тему, много полезной информации, ваш труд не пропадет даром З.ы. тоже думал что усечённый глушак только на зелёных, но мне с чёрным пришла новая модель
Та будь ласка, якщо мот приїхав у коробці вас чекае чудова забава за назвою "Знайди куди який болт, шайба, гайка" у моему випадку все кріплення, пружини та сальнік були в одному пакеті. трохи підкажу. великий сальнік становиться на привід спідометра, у підніжці водія ставиться пружина а в ній втулка, все це кріпиться болтом (зазвичай там працюе палець фіксуеться шплінтом) Начніть ставити праву підніжку там зрозуміліше як встановити пружину. А ще єкстрім забава як безпечно та рівномірно заповнити єлектролітом АКБ коли емність з пласка а трубка коротка Обов'язково встановіть фільтр тонкого очищеня, бо у баці немае краника з сітками, працюе тільки вакуумний, тож коли все зробите та готові запустити двигун, він запуститься не зразу, потрібен час поки заповнеться поплавкова камера, а для цього треба крутити стартером щоб відкрити вакуумний кран, перший запуск тяжкий, але надалі буде як кажуть з пів тика
О, да, это именно то, что меня ожидает. Но время есть ( пока пришлют документы) , поэтому такой конструктор меня не пугает, а скорее наоборот. Поднимет мои нулевые знания в устройстве мотоцикла на более-менее приемлемый уровень. На почте кстати был соблазн накинуть клеммы, дабы проверить приборку. Хорошо что этого не сделал. Сегодня обнаружил сухой аккумулятор, а баночка с жидкостью ( я предполагал тормозная или антифриз ) оказалась электролитом
gOrMON14 можливо вам слід започаткувати свою тему на форумі, вже там почитаемо все що ви нам розповісте та покажете на фото, але то вже буде ваша особиста тема про ваш особистий мотоцикл.
Хто там закривае сезон ? + 2 для скаженого це майже спека Не витримав підключив АКБ та поїхав кататись, ще й відео зняв, зібрав та залив, от що таке зима часу бугацько.
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 2
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения