Спрятать Показать
Текущее время: 28 мар 2024, 18:28

Часовой пояс: UTC + 2 часа [ Летнее время ]


Правила форума


Вітаємо створення тем для опису та обговорення цих мотоциклів, їх обслуговування, ремонту, тюнінгу та стайлінгу



Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 240 ]  На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  След.
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 28 окт 2020, 20:15 
Не в сети
GEON клабмэн

Зарегистрирован: 29 мар 2018, 13:10
Сообщений: 217
Откуда: Кам'янське
Мото: Знайшов!.))...Scrambler
Возраст: 40
Имя: Стас
А шо, задні повороти ше не получали ,,по пиці" мотоботом?... :D
Я свої зрузу переніс подалі, аж на кронштейн номера... 8)
Изображение


Вернуться наверх
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 28 окт 2020, 20:45 
Не в сети
GEON клабмэн
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 11 фев 2011, 14:00
Сообщений: 20782
Откуда: Полтавська обл.
Мото: Honda NC750X, Benelli TRK 251
Возраст: 56
Тел.: Viber,Telegram пишіть
Имя: Володимир
Ст писал(а):
А шо, задні повороти ше не получали ,,по пиці" мотоботом?... :D


Ні :D навіть ще ніразу не торкнувся бо нещодавно мав Твінкам 920 по сідлу вмію добре ногу задирати, у 53 розтяжка як у молодого :D

_________________
Изображение


Вернуться наверх
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 29 окт 2020, 19:52 
Не в сети
GEON клабмэн
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 11 фев 2011, 14:00
Сообщений: 20782
Откуда: Полтавська обл.
Мото: Honda NC750X, Benelli TRK 251
Возраст: 56
Тел.: Viber,Telegram пишіть
Имя: Володимир
У нас зі Скрамблером свято, тепер получаю задоволення офіційно. :Yahoo!:
Вложение:
29,10_1.jpg
29,10_1.jpg [ 347.97 KiB | Просмотров: 5303 ]

_________________
Изображение


Вернуться наверх
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 29 окт 2020, 21:48 
Не в сети
GEON клабмэн

Зарегистрирован: 29 мар 2018, 13:10
Сообщений: 217
Откуда: Кам'янське
Мото: Знайшов!.))...Scrambler
Возраст: 40
Имя: Стас
Вікторович, вітаю!... :beer:
Мать у кожного мотоцикліста є таке фото... :roll: ... :D
Изображение


Вернуться наверх
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 29 окт 2020, 21:59 
Не в сети
GEON клабмэн
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 11 фев 2011, 14:00
Сообщений: 20782
Откуда: Полтавська обл.
Мото: Honda NC750X, Benelli TRK 251
Возраст: 56
Тел.: Viber,Telegram пишіть
Имя: Володимир
Дякую, реестрація це подія після якої приходить моральний та душевний спокій а від цього 100% задоволення мотоциклом, тому таке свято багато хто фіксуе на фото кажучи типу Все тільки починаеться :good:

_________________
Изображение


Вернуться наверх
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 29 окт 2020, 22:17 
Не в сети
GEON клабмэн
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 07 ноя 2012, 14:56
Сообщений: 812
Откуда: Украина, Вознесенск
Мото: Geon Tourer 350 2013
Возраст: 54
Тел.: +380680630108
Имя: Геннадий
Вітаю, Вікторич! Це дійсно свято, новий початок, офіційно, законно, радісно, балдёжно. :D :good:

_________________
Їдь та дивись.


Вернуться наверх
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 31 окт 2020, 15:59 
Не в сети
GEON клабмэн
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 11 фев 2011, 14:00
Сообщений: 20782
Откуда: Полтавська обл.
Мото: Honda NC750X, Benelli TRK 251
Возраст: 56
Тел.: Viber,Telegram пишіть
Имя: Володимир
Ст писал(а):
Та нема за що... З зазорами я б не затягував, на моєму з нов'я клапани були зажаті вусмерть...
Впуск був 0,03 випуск 0,05 по-моєму...


Посипаю голову попелом, от курва я не весь :fool: Давно Станіслав, людина з досвідом писав не затягуй з зазорами клапанів, а я все катаюсь та катаюсь.
Пробіг 474 км.
Рішив сьогодні провірити та відрегулювати зазори клапанів, а зазлрів то блядь немае, немае взагалі навіть 0,05 туго не лізе, тобто обидвое зажаті повністю !
Дивуюсь як той мотор працював у таких умовах :shock:
Зазори виставили впускний - 0,05 випускний - 0,07 мотор працюе чітко та рівно.
Мабудь висновок буде такий:
Перше Купили мотоцикла відразу злийте консервант та замініть мастило,
Друге перевірьте робочі зазори клапанів, за потреби відрегулюйте, бо можливо вони зажаті,
якщо кататись далі ГРМ буде жопа при чому дуже швидко.
Третє потрібно перевірити спиці на обох колесах за потреби перетянути

Станіславу СТ подяка що підказав, але слухатись треба :beer:

Вложение:
31,10_1.jpg
31,10_1.jpg [ 386.77 KiB | Просмотров: 5276 ]
Вложение:
31,10_2.jpg
31,10_2.jpg [ 331.04 KiB | Просмотров: 5276 ]
Вложение:
31,10_3.jpg
31,10_3.jpg [ 333.22 KiB | Просмотров: 5276 ]
Вложение:
31,10_4.jpg
31,10_4.jpg [ 321.48 KiB | Просмотров: 5276 ]

_________________
Изображение


Вернуться наверх
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 04 ноя 2020, 21:49 
Не в сети
GEON клабмэн
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 11 фев 2011, 14:00
Сообщений: 20782
Откуда: Полтавська обл.
Мото: Honda NC750X, Benelli TRK 251
Возраст: 56
Тел.: Viber,Telegram пишіть
Имя: Володимир
Свіженьке сьогоднішне відео будь ласка :beer:


_________________
Изображение


Вернуться наверх
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 04 ноя 2020, 23:41 
Не в сети
GEON клабмэн
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 24 дек 2016, 20:49
Сообщений: 496
Откуда: Kyiv, Ukraine
Мото: Yamaha XTZ1200, Geon Xroad 250CB PRO
Возраст: 31
Тел.: +380956517142
Имя: Влад
Viktozen писал(а):
Ст писал(а):
Та нема за що... З зазорами я б не затягував, на моєму з нов'я клапани були зажаті вусмерть...
Впуск був 0,03 випуск 0,05 по-моєму...


Посипаю голову попелом, от курва я не весь :fool: Давно Станіслав, людина з досвідом писав не затягуй з зазорами клапанів, а я все катаюсь та катаюсь.
Пробіг 474 км.
Рішив сьогодні провірити та відрегулювати зазори клапанів, а зазлрів то блядь немае, немае взагалі навіть 0,05 туго не лізе, тобто обидвое зажаті повністю !
Дивуюсь як той мотор працював у таких умовах :shock:
Зазори виставили впускний - 0,05 випускний - 0,07 мотор працюе чітко та рівно.
Мабудь висновок буде такий:
Перше Купили мотоцикла відразу злийте консервант та замініть мастило,
Друге перевірьте робочі зазори клапанів, за потреби відрегулюйте, бо можливо вони зажаті,
якщо кататись далі ГРМ буде жопа при чому дуже швидко.
Третє потрібно перевірити спиці на обох колесах за потреби перетянути

Станіславу СТ подяка що підказав, але слухатись треба :beer:

Вложение:
31,10_1.jpg
Вложение:
31,10_2.jpg
Вложение:
31,10_3.jpg
Вложение:
31,10_4.jpg


Подпишусь под каждым словом!!! Прочитал пост и полез мерять свои зазоры на xroad, впуск - 0.06 ну более-менее, а выпуска нет вообще :shock: 0.02 с закусыванием пролазит

Так что регулировку зазоров нужно проводить при сборке обязательно

_________________
То ж тепер летімо, брате!
Годі тліючи стояти,
Коли маєш крила,
То літати мусиш ти.


Вернуться наверх
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 06 ноя 2020, 16:15 
Не в сети
GEON клабмэн
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 11 фев 2011, 14:00
Сообщений: 20782
Откуда: Полтавська обл.
Мото: Honda NC750X, Benelli TRK 251
Возраст: 56
Тел.: Viber,Telegram пишіть
Имя: Володимир
+5 трохи холодно, радіатор закрив картонкою бо не гріється мотор, цікаво першу 1000 до снігу та морозів накатаю, бажано на 1000 км замінити мастило до зімової сплячки, хоча все залежить від погоди, у тому році закрив сезон, якщо не помиляюсь через 3 неділі открив та катався усю зиму.
Вложение:
6,11_1.jpg
6,11_1.jpg [ 553.68 KiB | Просмотров: 5198 ]
Вложение:
6,11_2.jpg
6,11_2.jpg [ 331.27 KiB | Просмотров: 5198 ]
Вложение:
6,11_3.jpg
6,11_3.jpg [ 383.17 KiB | Просмотров: 5198 ]

_________________
Изображение


Вернуться наверх
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 06 ноя 2020, 17:15 
Не в сети
GEON клабмэн
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 20 сен 2016, 19:49
Сообщений: 2056
Откуда: Запоріжжя
Мото: Honda NC700XA
Возраст: 58
Тел.: +38-067-61-91-611
Имя: Ігор
Ух ты! Как прикольно смотрится мот на первой фотке. :good:
Зачетная фотка! :good: :)

Ну и третья, тоже ничего! :D :wink:


Вернуться наверх
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 06 ноя 2020, 19:26 
Не в сети
GEON клабмэн
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 11 фев 2011, 14:00
Сообщений: 20782
Откуда: Полтавська обл.
Мото: Honda NC750X, Benelli TRK 251
Возраст: 56
Тел.: Viber,Telegram пишіть
Имя: Володимир
TIgor писал(а):
Ух ты! Как прикольно смотрится мот на первой фотке. :good:
Зачетная фотка! :good: :)
Ну и третья, тоже ничего! :D :wink:


Ага він красунчик, це я про першу фотку :D

_________________
Изображение


Вернуться наверх
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 06 ноя 2020, 22:55 
Не в сети
GEON клабмэн
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 11 фев 2011, 14:00
Сообщений: 20782
Откуда: Полтавська обл.
Мото: Honda NC750X, Benelli TRK 251
Возраст: 56
Тел.: Viber,Telegram пишіть
Имя: Володимир
Поговорив з профі механіком нашим Андрієм SAVA, питання було по голці налаштування якості суміші на карбюраторі PWK NIBBI N28
Регулювання гвинтом якості суміші (на фото)
Вложение:
Гвинт якості.jpg
Гвинт якості.jpg [ 188.08 KiB | Просмотров: 5195 ]


Запам'ятовуй: на повністю прогрітому двиглу, різко відкриваєш газ і відразу кидаєш. Обороти повинні піднятися і потім рівно опуститися чітко на холості. Якщо підвисають, повільно скидає - крутимо гвинт, якщо падають нижче холостих а потім повертаються - крутимо гвинт. Завдання домогтися, щоб обороти досить швидко падали рівно на хх

для інформації PWK NIBBI N28
це карбюратор шиберного типу, тобто пряме управління дросельною заслінкою. По суті, в ньому три абсолютно незалежних карбюратора 1) система хх, яку ми обговорювали: свій повітряний канал, свій жиклер, свій вихід за дроселем. 2) система холодного пуску (підсос), та ж фігня: свій канал, свій жиклер, свій вихід 3) основна дозирующая система: дросель, голка, жиклер. На колір свічки більше впливає все ж основна система, так як їздиш ти на ній, той мізер, який домішують система хх не суттєвий, так як тільки ти відкрив заслінку, розрядження в системі хх різко зменшується, просто тому, що мотору легше смоктати через велику дірку))) відповідно регулювання основної системи виробляється зміною положення конусної голки щодо дроселя, переставляючи стопорне колечко. Нижче колечко - голка вгору: більше палива і навпаки

це потрібно знати і для діагностики несправностей теж, так як системи незалежні, поломки теж))) тобто при засираніі жиклера хх НЕ буде холостих, але їхати можна і навпаки) є хх але при відкритті мотор глохне - забита основна система.

Дякую Андрію за корисні поради простими словами :beer:

_________________
Изображение


Вернуться наверх
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 07 ноя 2020, 15:38 
Не в сети
GEON клабмэн
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 07 ноя 2012, 14:56
Сообщений: 812
Откуда: Украина, Вознесенск
Мото: Geon Tourer 350 2013
Возраст: 54
Тел.: +380680630108
Имя: Геннадий
Класні фотки! На фоні природи люба техніка виглядає чудово, а особливо мот.

_________________
Їдь та дивись.


Вернуться наверх
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 08 ноя 2020, 14:51 
Не в сети
Друг GEON клуба
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 22 авг 2017, 22:00
Сообщений: 113
Откуда: Santa Fe - Жито́мир
Мото: Benelli TRK502X, Yamaha XTZ 250, VOGE 500DS
Возраст: 47
Тел.: +3809160612+1A
Имя: Гeннадий
Viktozen писал(а):



Спасибо за обзор.. поздравляю с покупкой. тоже нравится такой стиль жаль не для моей комплекции .. :)


Вернуться наверх
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 09 ноя 2020, 19:23 
Не в сети
GEON клабмэн
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 11 фев 2011, 14:00
Сообщений: 20782
Откуда: Полтавська обл.
Мото: Honda NC750X, Benelli TRK 251
Возраст: 56
Тел.: Viber,Telegram пишіть
Имя: Володимир
Думаю справедливо враховувати не тільки похибку показань спідометра але і похибку показань GPS, на даному мотоциклі в порівнянні та перевірені маю + 10% за швидкістю і + 5% по пробігу від місця А до місця В.

Будь ласка свіженьке відео до вашої уваги. :beer:


_________________
Изображение


Вернуться наверх
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 09 ноя 2020, 21:06 
Не в сети
GEON клабмэн
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 15 июн 2014, 10:47
Сообщений: 817
Откуда: Полтавская обл.
Мото: SUSUKI GW 250
Возраст: 49
Тел.: 0977498818
Имя: Вячеслав
С большим удовольствием просматриваю тему. И как всегда :good:


Вернуться наверх
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 09 ноя 2020, 21:27 
Не в сети
GEON клабмэн
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 20 сен 2016, 19:49
Сообщений: 2056
Откуда: Запоріжжя
Мото: Honda NC700XA
Возраст: 58
Тел.: +38-067-61-91-611
Имя: Ігор
Завышение спидометра, это абсолютно нормальная вещь на всех транспортных средствах. Был сильно удивлен своим грандтуром. У него, показания спидометра, один в один с ЖПС. Пробег не проверял, не скажу. Но, ГТ, это скорее исключение. На моем авто, погрешность в скорости, примерно, +6км/час. Т.е. еду 115 по спидометру, это не более 110 реальных. Но, пришло время менять покрышки, и решил поставить с более высоким профилем. Откуда такое решение? Да все просто, начитался отзывов и решил сам попробовать. Получилось, грубо говоря, в предел. При максимальном вывороте руля, покрышка не помешается в арке, трет об внутреннюю часть крыла. Но что делать, езжу теперь так, стараюсь максимально не выворачивать. Так вот, после установки этих покрышек, показания спидометра, практически сравнялись с ЖПС. Разница, буквально, +1-2км/час. Но опять в +. Какой из этого сделать вывод? :unknown: Выводы делает каждый сам, за себя.
В моем случае, с авто, просто невозможно поставить такие покрышки, что бы спидометр начал занижать показания скорости. Такие покрышки, просто, не поместятся.

Видео ролик, как всегда, зачет. Умеет Viktozen (Викторович) это делать. :wink:
Всегда с интересом просматриваю темы которые он ведет. :good:


Вернуться наверх
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 09 ноя 2020, 21:43 
Не в сети
GEON клабмэн
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 11 фев 2011, 14:00
Сообщений: 20782
Откуда: Полтавська обл.
Мото: Honda NC750X, Benelli TRK 251
Возраст: 56
Тел.: Viber,Telegram пишіть
Имя: Володимир
Дякую друзі, коли був у мене ГТ400 ради цікавості перевіряв один раз, все було чітко. :good:

_________________
Изображение


Вернуться наверх
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 10 ноя 2020, 15:56 
Не в сети
GEON клабмэн
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 11 фев 2011, 14:00
Сообщений: 20782
Откуда: Полтавська обл.
Мото: Honda NC750X, Benelli TRK 251
Возраст: 56
Тел.: Viber,Telegram пишіть
Имя: Володимир
Звичайнісінька шайба з господарчих товарів стала відмінною площадкою для бокової опори мотоцикла. :good:
Вложение:
10,11_1.jpg
10,11_1.jpg [ 387.93 KiB | Просмотров: 5515 ]

_________________
Изображение


Вернуться наверх
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 10 ноя 2020, 16:54 
Не в сети
GEON клабмэн

Зарегистрирован: 29 мар 2018, 13:10
Сообщений: 217
Откуда: Кам'янське
Мото: Знайшов!.))...Scrambler
Возраст: 40
Имя: Стас
То що нада... :good:
Мене моя виручала навіть в таких умовах... 8)

Изображение


Вернуться наверх
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 10 ноя 2020, 19:35 
Не в сети
GEON клабмэн
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 11 фев 2011, 14:00
Сообщений: 20782
Откуда: Полтавська обл.
Мото: Honda NC750X, Benelli TRK 251
Возраст: 56
Тел.: Viber,Telegram пишіть
Имя: Володимир
калібрування спідометра


_________________
Изображение


Вернуться наверх
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 10 ноя 2020, 20:33 
Не в сети
GEON клабмэн
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 11 фев 2011, 14:00
Сообщений: 20782
Откуда: Полтавська обл.
Мото: Honda NC750X, Benelli TRK 251
Возраст: 56
Тел.: Viber,Telegram пишіть
Имя: Володимир
Ютуб таки велика сила !
Дякую Вадиму за його відгук під моїм роліком, підказав свій ролік як відкалібрувати приборну панель, то я відразу побіг у гараж, перевірив приборку було зазначено 2 магніти (це правильно в ступиці) та розмір 2083, заміряв колесо декілька разів вийшло рівно 2 метри тобто 2000мм, отож і налаштував приборку 2 - 2000, завтра перевірю на ходу що покаже приборка, та взагалі таким чином можливо підігнати показники швидкості на приборці під показники швидкості по GPS.

Вложение:
10,11_2.jpg
10,11_2.jpg [ 300.42 KiB | Просмотров: 5487 ]

Було так

Вложение:
10,11_3.jpg
10,11_3.jpg [ 293.58 KiB | Просмотров: 5487 ]

Поставив так.

_________________
Изображение


Вернуться наверх
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 11 ноя 2020, 14:23 
Не в сети
GEON клабмэн
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 11 фев 2011, 14:00
Сообщений: 20782
Откуда: Полтавська обл.
Мото: Honda NC750X, Benelli TRK 251
Возраст: 56
Тел.: Viber,Telegram пишіть
Имя: Володимир
Ну що друзі є гарні новини :Yahoo!:

Катався та калібрував показники спідометра за допомогою додатка GPS спідометр, не буду писати проміжні налаштування, показники швидкості та пробігу, але коли задав налаштування спідометра 2 - 1950 та перевірив пробігом різниця між приборкою та GPS додатком вийшла 4 км, тобто на приборці більше на 4 км/г. а от лічильник пробігу (що важніше) показуе майже ідеально, наприклад по спідометру 5,8 км. по GPS 5,72 км. гадаю цю різницю можна списати на похибку.

Але, як завжди є Але, навряд хто захоче так налаштувати приборку, бо дуже видно як мотоцикл тихенько їде :pardon: а у нас жеж треба щоб їхало 130 принамні для очей то будуть ставити налаштування 2800 :D

Вложение:
11,11_1.jpg
11,11_1.jpg [ 380.22 KiB | Просмотров: 5459 ]


Оставляю так.

Пробуйте друзі у вас все получиться :beer:

_________________
Изображение


Вернуться наверх
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 11 ноя 2020, 16:35 
Не в сети
GEON клабмэн
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 09 окт 2015, 19:40
Сообщений: 682
Откуда: Борисполь
Мото: Honda NT 700V
Возраст: 51
Тел.: (067) 75два-три4-97
Имя: Сергей
Цікава інформація, щодо калібрування спідометра :good:
На мій погляд, навіть може заслуговувати на окрему тему!

_________________
Не бойся, что не получится. Бойся, что не попробуешь.


Вернуться наверх
 Профиль  
 
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 240 ]  На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  След.

Часовой пояс: UTC + 2 часа [ Летнее время ]


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 11


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Русская поддержка phpBB