НЕ ЗАПІРНА!... Запірна у поплавковій камері, її чипати не треба... Голка головного паливного жиклера...вона регулює якість суміші на обертах вищих за ХХ...
Зарегистрирован: 11 май 2018, 18:50 Сообщений: 88 Откуда: Дніпро
Мото: Scrambler, tnt300, dakar 250v4
Возраст: 0
Имя: Ed
Ст писал(а):
НЕ ЗАПІРНА!... Запірна у поплавковій камері, її чипати не треба... Голка головного паливного жиклера...вона регулює якість суміші на обертах вищих за ХХ...
Спитав про доки. Сказали на цьому тижні можна не чекати. Є надія, та певна інформація, що перша партія документів вийде на початку наступного тижня.
Як там справи?... Бо мені вчора, по телефону, пообіцяли на кінець тижня... Глянув свічку, й підняв голку на одну риску...
Ну теперь точно повалит... Я всю жизнь думал что для регулировки качества смеси нужно использовать специальный винт, а переставлять иглу только в случае, если реакция на винт неудовлетворительна.
Кто снимал заводские наклейки, можно фото без наклеек! И как убрать надпись с двигателя?
Знімаються легко, навіть на холодну, але залишається контур від них, чи то клей, чи ще шось....на кришці ковиряв зубочисткою, бо від залізяки залишаються подряпини... А якого кольору мотика придбав?.
Кто снимал заводские наклейки, можно фото без наклеек! И как убрать надпись с двигателя?
Знімаються легко, навіть на холодну, але залишається контур від них, чи то клей, чи ще шось....на кришці ковиряв зубочисткою, бо від залізяки залишаються подряпини...
А чего мужики с наклейками и надписью Geon не круто ?
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения